Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Rio 04-03-2021

Nadat ik afgelopen jaar een paar mooie Klipsch vloerstaanders speakers had gekocht bij Doublepoint besloot ik afgelopen week om mijn set uit te breiden met een subwoofer van Klipsch.

Na professioneel advies per chat op hun website en tevens een kortingscode die die dag beschikbaar een Klipsch SPL120 aangeschaft.

Paar dagen later ontvangen en afstellen kon beginnen... inclusief de buurman aan de deur met de vraag: “wat ben je aan het doen, alles trilt bij mij... hahahaha. Het werkt dus :)

Nu eenmaal alles afgesteld is, is het een genot om naar te luisteren! Dank je wel doublepoint!

Jullie hulp en advies wordt enorm gewaardeerd!

Bennink 01-03-2021

Zeer klantvriendelijk! Snelle levering (dezelfde dag geleverd!) en technische kennis van hun producten. Ik was op zoek naar een soundbar, helaas hadden ze het merk wat ik zocht niet op voorraad. Ze hebben toen een alternatief aangeboden en zijn me zelfs nog tegemoet gekomen in de prijs. Enorm tevreden!

Eric Betgem 27-02-2021

Vriendelijke mensen en goede producten, maar............. Wat een chaos.
Oorsoronkelijke levertijd 4 dgn, na drie weken, en vele malen gecommuniceerd bestelling geanuleerd. Dagen later kwam apparaat toch.
Teruggestuurd men zou betaling (Afterpay) stop zetten.
Zojuist betalingsherrinering Afterpay.
Wat een beroerde organisatie.

E.J.V 23-02-2021

Snel en foutloos afgeleverd voor een goede prijs.
Infomatie op de site is prima.

Laurens 20-02-2021

Fantastische service.
Ik had een geluid probleem van de tv naar de HEOS. Met één vraag had Doublepoint mij binnen 10 minuten geholpen en ik had de volgende dag al de benodigde kabel in huis.

Eric 16-02-2021

Op tijd geleverd, prima kabel, Kwalitatieve, doorzichtige luidsprekerkabel met rode markering voor herkenning van de +/- pool van de aansluiting en goede prijs ,heel tevreden

Ricky 22-01-2021

Gezien prijs/kwaliteit een goede aankoop, de levering verliep zonder problemen er werd zelfs een dag te vroeg geleverd.

Rene 19-01-2021

Het artikel was voordelig geprijsd , bestellen en afrekenen was een eitje , bestelling is snel geleverd.

Wen 15-01-2021

Zeer correcte en snelle levering. Ook grondig en beschermend verpakt. Ik kan deze shop wel degelijk aanbevelen.

NataschaS 07-01-2021

Veel keus uit producten voor nette prijzen. Snelle levering ook ondanks alle corona toestanden. Zal een volgende keer zeker zeker eerst even bij deze winkel kijken.

Jacob Bol 06-01-2021

Aantrekkelijke prijs voor deze set luidsprekers, snelle verzending en een goed product.
De speakers waren goed verpakt en klinken fantastisch: Edifier 3000PRO

René 04-01-2021

Duidelijke website ,heel makkelijk bestellen en ondanks de drukte van de feestdagen supersnel geleverd. Ook de periode van uitproberen en bij niet goed retourneren is een fantastische optie.
Doublepoint is zeer aan te bevelen.

GTrentadue 21-12-2020

Goedkoopste prijs te vinden inde internet, en een hele goede assortiment. Eenvoudig en snel bestelling- en verzendingsproces.

Dominic 16-12-2020

Goed portfolio, alerte en snelle respons op de chat met daarbij een fijne web site en snelle leveringen. Voor mij was het een fijne ervaring en ik kijk zeker even op de DoublePoint web site als ik iets nodig heb voor mijn stereo

Mark 16-12-2020

Ik had s’morgens een speakerset besteld en een klein half uurtje nadien werd ik gebeld door een vriendelijke meneer om te vragen of ik s’avonds thuis was omdat ze het pakketje diezelfde dag nog af wilden geven.
Voor mij een dikke 10

Betreft het product ben ik ook tevreden. De Edifier s351db krijgt van mij een 9 omdat ik het jammer vind dat de speakers aan de voorkant open zijn en je dus tegen de conus aankijkt.
Betreft het geluid is het zeer goed te noemen.
We hebben al ervaring met de Focal Dome 5.1 voor beneden bij de TV en boven op de slaapkamer de Denon soundbar incl woofer en dus een klein beetje kwaliteit zijn we al zeker wel gewend.

NotKnown 13-12-2020

Kabel besteld. Bestellen en betalen ging vlot. Was snel binnen en keurig verpakt.

Philip 11-12-2020

Kwam snel binnen, netjes ontvangen. De website was verder ook duidelijk en transparant.

Jelle 11-12-2020

Met de chat direct over het product vragen kunnen stellen en antwoordt gekregen. De bestelde speakers zijn een paar dagen later bij de winkel afgeleverd en de heren hebben het dezelfde dag noch tuis laten bezorgen. Niet hetzelfde als in de winkel luisteren en voelen, maar ik ben tevreden met de speakers.

Koos 11-12-2020

Dit is de eerste keer via Doublepoint op voorraad heel snelle levering en een scherpe prijs zeker het adres voor een volgende keer

Brutus.1957 10-12-2020

Was het voordeligst, leverde snel en biedt de mogelijkheid tot achteraf betalen.

moonbaby 10-12-2020

Al meerdere keren een bestelling geplaatst.De goederen zijn van topkwaliteit.Zeer behulpzaam via chat of mail.Snelle levering.Ook goede dienst na verkoop.

Speaker na 1 maand nog niet geleverd 10-12-2020

We zitten al 1 maand! op een Denon 150 Home speaker te wachten en te wachten en te wachten. Heb het gevoel aan het lijntje te worden gehouden.

Pieter Komrij 09-12-2020

Doublepoint heeft een zeer aantrekkelijk aanbod hoogwaardige audiospullen. Wanneer je er gaat "winkelen" is het niet zomaar een onlineshop. Je krijgt advies en begeleiding bij je aankoop die gelijk is aan die in een fysieke winkel met gelijksoortig aanbod. Je moet daarvoor alleen wel even je eigen specifieke wensen en vragen kenbaar maken. Maar eigenlijk is dat ook precies hetzelfde als in een fysieke winkel. En als je wilt luisteren naar hun spullen: ook dat kan, in Voorhout.

GJ 09-12-2020

Ik zocht een goede middenklasse subwoofer en vond deze Jamo C912 bij Doublepoint, nog met een mooie aanbieding ook. Supersnel geleverd en precies wat ik me er van voorgesteld had.

Wouter 08-12-2020

Correcte levering en verzending. Levertijd van een product duurde iets langer dan verwacht maar rond de decemberperiode / blackfriday niet onverklaarbaar. Omdat de verzending uit twee delen bestond hiervoor wel even contact gelegd met de klantenservice. Hierop kwam vrijwel direct antwoord.