Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Hans Wils 26-03-2020

Eerste keer dat ik bij Doublepoint iets heb gekocht. Zeer tevreden over de snelle levering. Verder ook een prima eerste indruk van deze webwinkel. Zou en zeker nogmaals iets kopen.

Bregt 20-03-2020

Beste webshop ooit. Veel hulp en info ontvangen.zelf goedkoper model aangeschaft op aanraden van hen. Dit apparaat voldeed ook aan Mijn behoeften.

Berry 18-03-2020

Zeker de laagste prijs mogen krijgen met de keuze het direct ophalen. Gelijk gedaan, alles was perfect.

Jan 18-03-2020

Een grote teleurstelling, dat is mijn ervaring met dit bedrijf. Mijn bestelde product was volgens de website op voorraad maar kon wel 2 weken duren. Op zich niets mis mee. Maar wat blijkt nadat die 2 weken waren verstreken heb ik via e-mail contact opgenomen, geen reactie, toen de telefoon maar gepakt, men kon toen vertellen dat er leveringsproblemen waren en dat de levertijd opliep naar 3 weken. Oke, dat moet dan maar. na 3 weken nog geen levering en geen bericht van Doublepoint. Wederom contact via e-mail en wederom geen reactie dus maar weer telefonisch. Het speet hun zeer maar het product was niet meer leverbaar was de boodschap! Ik heb toen mijn geld terug gevraagd. Moest ik eerst een e-mail ondertekenen met de mededeling dat ik af zag van de koop! Wel nu vraag ik je...afzien van de koop, men kon het toch niet leveren. na deze belachelijke administratieve handelingen zou mijn geld terug gestort worden binnen de 14 dagen wettelijke termijn. En uiteraard werd op de 15e dag na afzien van de koop mijn geld gestort, ook weer na telefonisch contact.
De telefonische contacten waren op zich beleefd en prettig maar echt klantvriendelijk is men daar niet, er werd niet meegedacht of alternatieven besproken. Reageren op e-mail doet men pas na telefonisch contact. Via een andere website had ik hetzelfde product besteld, waarvan Doublepoint zei dat het niet meer leverbaar was, en binnen 2 dagen in huis. Kijk zo hoort het. Voor mij dus eens maar nooit meer.

Franz 16-03-2020

Zeer tevreden.
Ik heb prettig contact gehad met Doublepoint Voorhout, ze hebben me daar ontvangen in hun locatie waar je, na telefonische afspraak speakers kunt beluisteren. Tevens professionele uitleg gekregen over opstelling van een surround opstelling in mijn huis.
Ze hebben een zeer scherpe prijs opgemaakt voor een klipsch Reference Premiere-lijn speakers, Floor speaker RP-8000F en centerspeaker RP‑504C.
Welk ik ook gelijk heb besteld.
Zeer tevreden over deze topzaak

S. Boer 16-03-2020

Mijn eerdere review was niet positief. Dit had te maken het telkens niet leveren van de Klipsch speakers. Echter bleek dit door te komen door leveringsproblemen van Klipsch zelf. Na mijn beklaag heeft Doublepoint contact met mij opgenomen. Dit heeft de situatie in mijn ogen verbeterd. Het dagelijkse contact gaf mij een beter beeld in de situatie. Het uiteindelijk geleverde product klinkt fantastisch en sluit goed aan op de al aangesloten speakers. De lange wachttijd en onduidelijke situatie was voor mij een reden om een 1 te geven. Echter vind ik dat de nazorg niet beter had gekund. Om deze reden vind ik een 7 een goed cijfer voor deze bestelling.

Elsholz 13-03-2020

Een bedrijf die mee heeft gedacht met het instellen, afstellen en het klaarmaken van een surround systeem. Op 3 maart een gesprek gehad met een tal van vragen. Dit werd iedere keer uitstekend beantwoord. Daarna over en weer gemaild en heb echt het gevoel gehad dat er de tijd werd genomen. Na de installatie tevreden over mijn aankoop en de service.

WF 12-03-2020

I let myself be blinded by the low prices and ordered a Denon Receiver from Doublepoint on December 15th. I paid in advance. When ordering, the delivery time was given as 3-5 days.

After 89 days, countless emails and phone calls, I still haven't received the Denon Receiver. The same lies are repeated again and again like "we will ship next week" or "its already been shipped", but nothing happens.
I know firsthand that two guys who ordered the same Denon Receiver one day after me, received it after 53-55 days, not after 3-5 days! These people were also lied to for weeks!
These people also told me that if the package was actually shipped you would get an automatic email from the system with a tracking number. I have never received such an email.

Considering the other bad reviews from people with similar experiences, you could say it's a common practice at Doublepoint.
They lie to you, take your money and do not deliver for months.

Don't be fooled by the low prices. Do not buy from Doublepoint. And if there is no other way, then only goods that are in stock.

tuurenhout 07-03-2020

zkr leuke deal
donderdag een snelle deal kunnen krijgen laatste welke ze hadden en echt een meeneemprijs gekregen. alles werkt uitstekend en snel. prima geholpen via de mail. houd jullie site in de gaten tot de volgende keer.

Vincent Gevaert 06-03-2020

Edifier s3000pro boxen besteld. Een 2dekans. Een scherpe prijs. Daarom gekozen voor Doublepoint.De boxen zijn op de ( via website ingegeven) dag niet toegekomen. De dag erna via de site dit aangekaart. Kreeg direct een vriendelijke mail en daarna ook nog een telefoon om zich te excuseren omdat ze mij niet direct verwittigd hadden. Het probleem was dat de 2dekans blijkbaar te zwaar beschadigd was en ze een nieuwe moesten bestellen. Ik kreeg dit aan dezelfde prijs. 2 dagen later alles netjes ontvangen. Ik begrijp sommige negatieve mails niet. Door deze te lezen was ik ongerust. Dit was blijkbaar niet nodig. Veel meer positieve reviews dan negatieve. Bij mij is alles zeer correct verlopen. Ze hebben me zelf nadien nog gebeld om te vragen of alles goed toegekomen is. Reden van 9/10 i.p.v 10/10 : het niet direct verwittigen dat de 2dekans boxen niet konden geleverd worden. Mijn vrouw was hiervoor thuis gebleven.

Vincent Gevaert 04-03-2020

Ik heb actieve boxen gekocht bij Doublepoint. Hier had ik de kans om een 2dekans te kopen. Ik mocht een leveringsdag aanduiden. De boxen zijn dan echter niet geleverd. Jammer, want mijn vrouw was hiervoor thuis gebleven. De volgende dag heb ik via de website hierover nagevraagd.
Ik kreeg direct een mail dat ze mij die dag gingen contacteren. Dit gebeurde ook. Zowel via mail als electronisch. Ze vertelden mij de levering inderdaad niet was doorgegaan omwille van een te grote beschadiging op de 2dekans. Dit wil zeggen dat ze dit echt controleren. Ze gingen mij nieuwe opsturen voor dezelfde prijs. 2 dagen later is alles netjes geleverd, zoals afgesproken.
Ik begrijp de negatieve reviews niet. Ik had een heel goede ervaring en ik vind het vriendelijke en naar mij toe correcte mensen. Nadien hebben ze me nog eens gebeld om te vragen of alles goed geleverd was. Ik geef 9 op 10 i.p.v. 10 op 10 : het was beter geweest dat Doublepoint mij op voorrand verwittigde dat de boxen op de afgesproken dag niet kon geleverd worden. Mijn vrouw was geirriteerd op mij omdat ze moest thuisblijven voor niets.

Wolf 03-03-2020

Twijfelt u om next level te gaan in audio?
Twijfel niet langer en laat u voorlichten door de experts van Doublepoint.
Het maakt niet uit wat uw vragen zijn. Doublepoint neemt de tijd voor u.
Ik spreek uit heel plezierige eigen ervaring!
Ik was vaste klant op de chat. Heb Loek de oren van zijn hoofd gevraagd. Dagen achter elkaar.
Hij stond mij altijd vriendelijk te woord.
En heeft mij bijzonder goed geholpen in mijn keuze!
Twee prachtige Limited Edition Jamo speakers.
Deze zijn keurig op de afgesproken datum geleverd en bevallen zeer goed.

Tiemen 03-03-2020

Ik had een Jamo subwoofer hekocht bij Doublepoint voor 220 euro. Deze was echter niet meer verkrijgbaar. Voor hetzelfde geld kreeg ik de opvolger voor 300 euro, de Jamo C910. Dat was erg aardig! Ook belden ze netjes even vantevoren wanneer de subwoofer geleverd zou worden. Ook zijn ze erg symphatiek en behulpzaam wanneer je vragen hebt. Dit is één van de fijnste bedrijven met wie ik zaken heb gedaan.

Biersma 29-02-2020

Laagste prijs

Laagste prijs komen ze zeker waar. Binnen 24h direct antwoord op verschillende vragen. Leveringen verlopen voorspoedig en zijn te volgen. Helaas niet zelf in te plannen via de e-mail.

Cd 28-02-2020

Nice job guys, fast delivery with the Postnl service. Good to get personal code and the call afterwords.

John De Bock 28-02-2020

De Service van Doublepoint is kort maar Krachtig
GEWOON UITSTEKEND!!
Zeer vriendelijke personen en alles correct in de puntjes.
Zéér zeker aan te bevelen!!

Rob Hoekmeijer 27-02-2020

Een shop die doet wat ze beloven, prettig geprijsd en alles wordt op de afgesproken dag geleverd.
Prettig contact met de medewerkers en ook niet onbelangrijk, de koffie staat klaar!

Deman Christian 25-02-2020

Correcte levering van mijn Klipsch-speakers. Snelle respons bij klacht voor levering van Oehlbach PIN- B3 banaanstekkers, waar de helft van ontbrak, 2 stuks ipv 4 stuks. Komt in orde is mij beloofd.

Harry 23-02-2020

Top service over heel de lijn en zeer competitieve prijzen. Echt een aanrader.

Raymond 23-02-2020

Snel geholpen,geen wachtrijden,product kon gelijk mee,installeren en kwaliteit zeer goed.een dikke 9.

Chris 21-02-2020

Tweedekans kunnen krijgen voor een scherp tarief, elders stukken prijziger.
Levering naar Belgie verliep voorspoedig en kwam heelhuids aan.
Zelfs nog even nagebeld door iemand of alles tevreden was, pluim daarvoor!!

Rob 19-02-2020

Zeer tevreden over de service, speciaal het telefonische contact na online bestellen en nadat de geplaatste bestelling geleverd is.

L. 19-02-2020

De geleverde produkten zijn goed, maar levering duurde 2 maanden ipv op de website genoemde 3-5 dagen bij bestellen.
Enkele dagen later gebeld dat de levertijd 1 a 2 weken is, daarna niets meer gehoord. Zelf meerdere malen online gevraagd om terug gebeld te worden echter moest ik zelf gaan bellen want dat doen ze blijkbaar niet. Toen werdt mij verteld dat eea voor de kerst geleverd zou worden: slechts 2 van de 6 onderdelen werden geleverd.
Weer wachten, weer bellen, medewerker moest eea uitzoeken en heeft terug gebeld en weer wachten.. Weer bellen, puntje bij paaltje: niets geen voorraad of enkele dagen levertijd.
Geen terugkoppeling op welke manier dan ook over levertijden.
Conclusie: Produkten zijn top, maar levering en communicatie daarover is zeer onder de maat.
Nee ik zal deze winkel niet aanbevelen !

Keigara 18-02-2020

One way shopping, happy to buy the speaker for a good price. Customersupport could speak English, therefore a 10.

A. Riemsma 13-02-2020

Een zeer mooie aanbieding van doublepoint inzake Dali boxen. Levering duurde even maar alles kwam goed en ik ga er zeker van genieten.