Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Brigitte 03-06-2018

Snelle levering.

Koptelefoon besteld.Goedkoper dan andere winkels.
Snelle levering.
Blije dochter😁
Ik zou het aan mijn familie,vrienden enz aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aniempje 01-06-2018

Service zoas het hoort

Prettige winkel om rond te winkelen en een keuze te maken voor een audio product. Gekozen voor een cd speler. Snel in huis.

Leon 01-06-2018

Slechte service

Earplugs besteld. Krijg de verkeerde toegestuurd. Blijkt dat ze doelbewust een goedkopere variant hebben opgestuurd omdat de bestelde op waren. Mag er dan zelf achteraan bellen en krijg dan de boodschap dat de earplugs ongeveer gelijk zijn. Slechte zaak.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

R. Paijmans 01-06-2018

ZEER SLECHTE SERVICE

Marantz dvd speler besteld, na 2 dagen zelf moeten bellen met de vraag waar blijft mijn bestelling, oooh die is niet meer leverbaar, en nu???? Dan moet u een mail sturen om de order te annuleren. En mijn geld ??? ooooh die storten we over 14 dagen pas terug. Na 16 dagen nog steeds geen geld !!!!!!!!!!!!!!! Ik zou hier nooit meer iets kopen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

johan bokkers 31-05-2018

geweldige service

goedkoop en de merken die ik zocht , was op zoek na een goedkope versterker en platten speler hun waren op dat moment het goedkoopst

Denise 31-05-2018

Topkwaliteit!

Topkwaliteit en scherp geprijsde artikelen. Snelle levering. Duidelijke omschrijving van de producten. Geheel volgens de verwachting van de klant! Keep up the good work!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

yvonne 19-05-2018

Afhandeling goed, product uitstekend!

Snel een hoofdtelefoon gekocht, om het dit weekend nog te gebruiken. Net binnen, niet verwacht.

Bedankt Doublepoint.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Eert 12-05-2018

Netjes verpakt en goed geleverd

Snel geleverd en product was netjes verpakt. Overzichtelijke website. Product assortiment van accessoires mag wel iets groter. Verder ok.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karel van loon 07-05-2018

Goede prijzen en uistekende service!

Ik heb totaal geen verstand van Audio dus daarom contact gezocht met Doublepoint. Ze hebben mij hierin fantastisch geholpen en uiteindelijk heb ik een mooi surround setje van heos aangeschaft. Geweldig geluid en een super service van Doublepoint, bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

N. V. Lierop 06-05-2018

Accurate service en hoogwaardig product

Service verleend door dit aangewezen bedrijf die je als klant kan verwachten bij aanschaf van een bedrag van minimaal 1000 euro. Discreet en verzekerd geleverd.
In overleg afleverafspraak gemaakt. Naar mijn idee accurate service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Leo 25-04-2018

Goede prijs en normale levering

TErecht gekomen bij double point door kieskeurig vanwege de prijs. scherp geprijsd en de levertijd was ook binnen de normen. Daarom besloten om voor het eerst hier te bestellen.
product was netjes verpakt en werkt uitstekend. Ik kon alleen geen eventueel tv vinden, jammer. Daarom alleen mijn audio product hier besteld. Zending was ook te volgen. goed.

Z'meer 25-04-2018

Misleidende reclame

Op 21 februari Klipsch speakers, subwoofer en Marantz reciever besteld volgens het populaire lokkertje "vandaag besteld, volgende dag in huis". Je begrijpt t al; dat kunnen ze dus niet waarmaken: De reciever was niet meer leverbaar (..) maar voor €130,= meerprijs kon ik de nieuwe versie krijgen. De subwoofer werd na een maand geleverd en nu, 24 april zit ik nog steeds te wachten op de speakers. Ongeveer 9 telefoontjes en een mailtje of 10 verder weet ik nog niks, initiatief daartoe gaat overigens telkens van mij uit. Bol.com biedt ze ook aan; daar staat "levering binnen 6 tot 8 werkdagen, verkoop via Doublepoint" uhuh... Is dat misleidende reclame of niet?

Aalt Vos 25-04-2018

Niet klantgericht

Heb online receiver, speakers en een subwoofer besteld. Achteraf blijken de speakers niet meer leverbaar en wordt na lang wachten een alternatief aangeboden. Ondanks dat ik elke keer afspreek wanneer ik weer op de hoogte gebracht wordt, krijg ik alleen iets te horen als ik zelf bel. Op mail wordt niet gereageerd.
Wel mooie spullen, maar totaal niet klantgericht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Z'meer 25-04-2018

goh, zeker de Klipsch speakers besteld... zelfde schuitje, zie mijn review

Joost 23-04-2018

Vlotte service

Een bedrijf waar ik prettig mijn aankopen heb gedaan. Zoals aangegeven was 1 product direct leverbaar en de andere binnen 6 werkdagen. Prima en ook binnen dit termijn geleverd (eerste opgehaald).

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 23-04-2018

Waardeloos bedrijf

Zelden zo'n slechte ervaring gehad met een bestelling. Op 6 maart bestelde ik een Denon receiver bij Doublepoint.nl en betaalde met creditcard. Als snel kwam de melding dat deze niet meer leverbaar was, ondanks het feit dat hij wel op de site stond. Mijn creditcard zou binnen 6 werkdagen gecrediteerd worden. Ondanks divers mails en een telefoongesprek is mijn geld tot op heden, 23 april, nog steeds niet terug gestort. Iedere keer komt er een berichtje dat het hun spijt een dat mijn mails doorgezet worden naar de administratie. Je wordt gewoon met een kluitje in het riet gestuurd. Een schandalige manier van doen en ik raad iedereen dan ook af om zaken te doen met dit bedrijf.

Paul 18-04-2018

Vriendelijkheid en service op goed niveau

Een zeer prettige ervaring gehad. Door mijn onkunde verkeerde set besteld. Snel en goed opgelost door ze. Toch service gehad wat ik niet had verwacht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Malu 13-04-2018

Slechte service bij Doublepoint

Begin maart heb ik een platenspeler besteld bij Doublepoint, maar deze is nooit aangekomen. Nadat ik er zelf meerdere keren achteraan heb moeten bellen, vanuit Doublepoint kwam alleen een mailtje dat er een kleine vertraging in de levering zat, bleek pas na een aantal weken dat deze platenspeler helemaal niet leverbaar is. Pas anderhalve maand later heb ik mijn geld teruggekregen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Van de Goor 05-04-2018

Op en top een serieus internet SHOP!!!!!!

Bij het zoeken naar een reciever kwam ik hier terecht. Keurig professionele site heel overzichtelijk en dus duidelijk.voor ik bestelde eerst tel.contact gehad om even "te proeven". Helder netjes en vakkundig te woord gestaan. Maakte mij keuze duidelijk om bij Doublepoint te bestellen. Binnen 24 uur in huis .duidelijke info en garantie bepalingen. Ik ga daar weer kopen in de toekomst en geef dit door aan fam. Vrienden en bekende. Ik ben blij met mijn Denon reciever.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Soufian 03-04-2018

Mooie prijzen en hele goed service!

Doublepoint heeft mij doen verbazen. Ik had een receiver elders goedkoper gezien, Doublepoint twijfelde niet en gaf mij op deze prijs nog eens 5% korting. In een woord geweldig.

Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wouter 03-04-2018

Top bedrijf, fijne en snelle levering!

Een fijne en snelle levering bevonden zo vlak voor de paasdagen. Na een tegenslag bij een andere leverancier bij dit bedrijf besteld en goed bevallen!

B de Lair 02-04-2018

Wederom snelle service

Voor Pasen nog snel iets besteld. Zoals afgesproken kon dit geleverd worden voor de Pasen. Alles verliep vlekkeloos.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guy 29-03-2018

Super snelle service

Top service en supersnel geleverd alles volgens wens ontvangen ik raad deze winkel/ webshop stevig aan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. van Dongen 27-03-2018

Slechte service

Op 24-1 een Denon AVR-X4400H versterker gekocht en deze is op 26 januari bezorgd.
Daar wij niet tevreden waren deze weer op 30 januari teruggestuurd met een retour formulier van hun kant.
Na mailing op 12-2 eindelijk een bericht ontvangen dat ze deze in goede orde retour hebben ontvangen en dat creditering zsm volgt.

Diverse e-mails gestuurd waarop men terug stuurt dat het inmiddels is vergoed. Ondertussen 25 maart en ik heb nog steeds niets retour.
Gelukkig betaald met een Creditcard welke garantie biedt en nu een onderzoek gaat instellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Rubben 26-03-2018

Uitstekende service en goed verpakt

Snelle service vanuit dit bedrijf. Volgende dag in huis. Van te voren zat ik te twijfelen of ik het online zou kopen vanwege de kwetsbaarheid van het product (platenspeler). Toch de gok genomen en alles was netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Emiel 19-03-2018

Netjes telefonisch uitleg voor aanschaf.

Ik vind de shop betrouwbaar en duidelijk, het product had een mooie prijs,en de levering was snel en keurig verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -