Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Brian Ligtenvoorde 03-12-2019

De buurman had via Bol.com een aantal nieuwe dingen besteld en moest eerlijk zeggen.. klonk best goed. Toch daarna ook zelf rond gekeken op de site, en je raadt het al... overstag gegaan. In mijn geval niet voor “groot” gegaan maar voor kleine speakers.

Iemand van de klantendesk belde me gelijk op,, en dacht nee toch? Maar ze wilde overleggen voor het afleveren.

Alles staat nu geinstalleerd en wel, blij mee!

coby 02-12-2019

Ondanks de drukte tijdens de aanbiedingen van afgelopen vrijdag snel en goed geholpen. Alles werd mij duidelijk gemaakt, zodat er geen addertjes meer onder het gras zaten.

Er werd eerlijk aangegeven dat het ff langer ging duren en eerlijk gezegd sneller thuis dan ik had verw8.

Goede deal dus, met goede serivce

SjoerdD 02-12-2019

De adviseur heeft mij persoonlijk goed geholpen en mij de juiste informatie gegeven. Aan de telefoon werd de tijd genomen zodat de juiste speakers samengesteld konden worden.

Samen met de versterker een concurrerende prijs gekregen vanwege Black Friday. Nu relaxt muziek luisteren / films op de bank.

Carlo 02-12-2019

Op maandag 4 nov. een flinke bestelling gedaan: 2 x klipsch rp-8000f, rp-504c, rp-502s, denon x4500h en 2x svs pb1000.
De rp-8000f's en svs subs kon ik die week op vrijdag al ophalen.

Toen begon de ellende... Elke keer zou het "morgen of overmorgen" komen, of "begin deze week is het er" "deze week heb je het binnen 100% zeker" etc.

Uiteindelijk vorige week de Denon geannuleerd, en gelijk ergens anders om 16.15 besteld en volgende dag in huis.(maar het geld uiteraard nog niet terug ontvangen).

Nu de 502-s op amazon een stuk goedkoper gezien dan waarvoor ik ze besteld heb, maar heb eigenlijk geen zin om nog meer geld in credit te hebben staan...

Al met al een erg vermoeiende ervaring.

Steven en Nico 01-12-2019

Na het versturen van verschillende offerte aanvragen wordt er snel gereageerd. Binnen een paar seconden ontvang je gelijk alle informatie.

Site ziet er duidelijk uit en ik heb er voor gekozen ok het op te halen (winkel ziet er keurig uit)

Isabelle 30-11-2019

Super geholpen !!

eindelijk een goede black friday aanbieding gekregen. Twee voor de prijs van 1, draadloos te verbinden. Gast achter de site, top geholpen !

Heuveltjes 30-11-2019

Afgelopen donderdagavond mijn eerste bestelling geplaatst voor een tweetal luidsprekers (elders wel goedkoper gevonden). Via de chat snel en aardig geholpen en zelfs de prijs aangepast omdat ik goedkoper gad gevonden. Daarom ook direct kabels besteld. Ervaring tot nu toe is zeer goed.

Dj uit Rotterdam 27-11-2019

Had het product gister echt nodig waardoor ik in staat was om veel te doen om het te krijgen. Gelijk gebeld met **** en hij heeft het zo geregeld dat ik het kon ophalen. Werkte zeer prettig. Top gasten!!

Buigenlijk 26-11-2019

Voor het eerst besteld hierzo en ben prima geholpen. Alles was vrij duidelijk, een mooi asssortiment.
Het product voldoet ook aan de verwachtingen.

beek 26-11-2019

Iedere keer netjes en vriendelijk te woord gestaan. Vragen over kwaliteit en spec worden altijd direct beantwoord. Daarna het product afgehaald in het magazijn.

Wilde eerst nog wachten met de aankoop , maar de keuze was ruim en de prijs was nu op zijn gunstigste.

Max 26-11-2019

Receiver is na een jaar defect gegaan, achteraf bleek dit te komen door de hdmi input. Van de begin melding tot de levering van het herstellende product goed geholpen. Af en toe even gebeld en het product werkt weer

Inge 25-11-2019

Vriendelijke medewerkers nemen altijd lekker snel op en zijn altijd aardig. Ik zie daarom ook de levering met een positief gevoel tegemoet. Pakket is nu onderweg, hopelijk goed verpakt

Valkjes 22-11-2019

Leveringen komen snel binnen, in dit geval in twee keer vanwege de levertijd. Even gebeld en alles was afgestemd.
Wordt altijd leuk opgenomen

Deuren 21-11-2019

Een langlopende zoektocht uitgevoerd om de beslissing te maken voor een gehele nieuwe set q acoustics luidsprekers. Ik ervaarde veel problemen met het kiezen van een nieuwe set, omdat er veel verschillen zijn.

Veel contact gehad met doublepoint, maar ook met veel andere bedrijven. De koop toch hier gedaan omdat zij mij de beste snelheid konden geven met de juiste prijs. Service niveau was goed, zoals ik dit gemiddeld ervaar. De reden voor 5 sterren is omdat er achteraf nog gebeld wordt of alles naar wens was.

Jonker 19-11-2019

Eergister een nieuwe headphone gekocht, Super vriendelijke service, altijd op een nette manier geholpen. Hebben kennis van zaken, raad het daarom aan om hier zeker een aankoop te doen.

dvd 19-11-2019

Een bedrijf met wie ik goed zaken heb gedaan. Doordat je niet elke dag een nieuwe receiver koopt, heb ik veel contact gehad. Dit contact verliep prettig, en snel.
De afgesproken levering volgde op het tijdstip met wie ik dit had afgesproken). Installeren was moeizaam, maar als het eenmaal werkt, werkt het.

Jp 16-11-2019

laagste prijsgarantie komen ze na. Top, alles per email communiceerd en even met X via de chat.
Zat een mooie omdoos omheen met kaartje.

Moorkop 14-11-2019

Het kan wel is voorkomen dat een levering niet goed gaat en dat het product wat je krijgt stuk is. Helaas gebeurde dit bij mij en daarom gelijk contact opgenomen met de klantendesk van dit bedrijf. Binnen 30 minuten werd er al gelijk gebeld en tijdens dit gesprek direct de instructies ontvangen voor het herstellen. Persoonlijke aanpak wat ik niet had verwacht (voor wat ik had besteld, klein speakertje). Daarom zeer te spreken over de levering en vooral de aftersales.

Boomlplant 13-11-2019

Een aanrader

Twee nieuwe vloerstaande speakers besteld met een perfecte levering. Beide zaten gelukkig in 1 zending (in een doos). Alles stondngoed beschreven op de pagina. Het enige nadeel vond ik dat er niet goed stond aangegeven of ze per twee of per stuk gingen.

Dit heb ik dan ook gelijk telefonisch nagevraagd. Aardig geholpen en de zending volgde snel erna!

Bas 12-11-2019

De verkoper heeft veel relevante informatie gegeven over alle producten. Nam de tijd en babbelde leuk door. Er werd ook aangegeven dat de installatie makkelijk was, en dit bleek ook zo te zijn. Verder ziet de shop er overzichtelijk uit en heb ik niet het gevoel gehad dat ik de bomen niet meer door het bos zag.

Reda 10-11-2019

Wat een nare ervaring van begin tot eind!
Had een Marantz cd6006 besteld met een voucher code echter moest ik drie keer bestellen alvorens de bestelling lukte.
Daarna meer dan een maand gewacht.
Ja je hoort het goed een hele maand.
Toen ik na een maand wachten besloot om ze te bellen lukte het pas bij poging drie om een medewerker te spreken.
Eenmaal de medewerker aan de lijn verteld deze mij dat de bestelling vandaag wordt verzonden.
Ik heb echter bedankt en vroeg om de bestelling te annuleren.
Je moet je voorstellen dat ik in die hele maand geen enkele terugkoppeling heb gekregen dat de bestelling op zich zou laten wachten.
Niets!!
Na de bestelling via email te hebben geannuleerd.
Duurde het bijna twee maanden voordat ik mijn geld terugkreeg.
Heb zelfs een claim moeten indienen bij mijn credticardmaatschappij.
Nooit meer double point voor mij!!

Klant 09-11-2019

Alles was duidelijk en te begrijpen. Link werkte goed en de bezorger kwam op de opgegeven tijd. Site was makkelijk en veel betaalopties

Reinders mc 08-11-2019

Ruilen ruilen ruilen, ik werd er zelf gek van maar het heeft ervoor gezorgd samen met de mensen van Doublepoint dat ik nu de juiste opstelling heb staan! Kan mij voorstellen dat dit voor mij maar ook voor hun vervelend was. Door veel telefonisch contact te hebben zijn we gekomen tot een andere speakers, wat een beter geluid geeft. Ik mocht thuis de Demo's eerst zelf testen en werd op afstand geholpen met het fabriceren van de juiste instellingen. Dank je wel Doublepoint en ga nu genieten van de producten.

Van den Veldering 07-11-2019

Ik was geinteresseerd in een bruine speaker. Uitleg was goed en had een dag korting gehad waardoor toch snel besteld. Alles zat mooi bij elkaar en heel aangekomen.
Hij heeft mij vriendelijk geholpen.

Hamming 06-11-2019

schnelle lieferung und auch auf deutsch geholfen. Versandinformationen von beiden Lieferungen erhalten.