Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Carlo van Engelen 05-12-2020

Duidelijke site en +- levertijd bij product, die in mijn geval ook goed was.
Vriendelijke mensen die na contact via Whatsapp direct belde om gericht mee te denken.
Als verkoper van A kwaliteit producten, geven ze ook een A kwaliteit service.
Je kan met afterpay betalen mocht je twijfels hebben.

Ronald 26-11-2020

Snelle levering en goede service van de speakers! Zou er zeker weer iets kopen :-)

ger 31-10-2020

ik ben dik te vrede over mijn boxen. en daarnaast ben ik heel goed geholpen door de medewerkers. ze leggen alles goed uit. en zijn ook heel aardig. ik zou zeker weer bij hun kopen. ik hou er van dat je goed geholpen wordt. en zeker dat ze geen verkoop praatjes houden. en dat meen ik. medewerkers doublepoint nogmaals bedankt.

MOREAU GILBERT 24-10-2020

excellente boutique au niveau prix et livraison parfaite . Parfois, il faut patienter pour une commande spéciale ce qui est normal . Les commentaires négatifs repris sur le site sont plus que douteux

Els 22-10-2020

Super service, snelle levering, post aankoop contact via telefoon of er nog vragen zijn en of alles in orde is. Ik vind dit correcte service! Zoals het hoort.

Geen idee 22-10-2020

Supersnelle levering, professioneel verpakt en zending intact!
Post selling service is super! 👍👍👍

Stefan Roelofs 21-10-2020

Prima en zeer betrouwbare webwinkel. Ondanks moeilijke levering toch een +pluspunt voor de scherpe prijzen. Uiterst vriendelijke klantenservice die echt een stapje extra zet.

Jurgen 21-10-2020

Zeer goede aankoop ervaring gehad! Mooi advies per telefoon en bij aankoop kwam ik erachter dat elders de prijs ietsje lager was. Dit compenseerde Doublepoint gewoon zonder gedoe. erg fijn!
Loek van de klantenservice ook zeer behulpzaam, zou zeker adviseren om hier te kijken voor je hifi zaken.

ming 21-10-2020

He, wat is er met doublepoint aan de hand? Ik heb een bestelling gedaan, en betaald, maar geen levering en geen reactie op mijn mails
--------------------------------------------------
Update: bestelling is uiteindelijk toch geleverd, enkele dagen later dan beloofd; maar dat er niet is gereageerd op mijn mails vind ik slecht, en daardoor zal ik niet gauw hier meer iets bestellen

Pravin 20-10-2020

Ik heb in deze Corona tijd bij diverse bekende online shop produckten besteld en nooit ontvangen op het belfote tijd maar Product via Doublepoint was exacte volgens het verzend datum.
Werdt ook gebeld voor een feedback.(TOP) Het produkt prijs was zeer scherp.

Fred Brands 14-10-2020

Gemakkelijk en overzichtelijk! Productinfo niet altijd 100% maar wél volledig. Mooi assortiment en goede prijzen. Aankoop volgende dag geleverd zonder problemen.

Marco 10-10-2020

Waar te beginnen. Eerst product besteld en betaald dat niet geleverd kon worden (wat men wist, maar niet heeft aangepast op de site). Na 2 weken nog steeds geld niet terug. Ander product besteld met levertijd max 2 dagen. Vandaag, 9 dagen later, nog steeds niks ontvangen. Zelf moeten chasen naar status. Tot 2x toe een belofte ontvangen die beiden niet zijn nagekomen. Heb amper zo'n slecht georganiseerde club meegemaakt.

Boyke 02-10-2020

Ik heb voor Dobbelpoint gekozen vanwege hun uitgebreide collectie. Ik heb telefonisch van XXX super goed advies gekregen bij aanschaf van een subwoofer. Dit is nog een zaak waar ze nog echt tijd voor je nemen en eerlijk en ongedwongen advies geven met een hoog service gehalte. De producten worden snel geleverd.
Ik zou iedereen adviseren om hier te kopen als je opzoek bent naar kwalitatief goede producten!
Ik ben super blij met de aanschaf!
Maarten nogmaals bedankt!

Sandro 01-09-2020

Nu mijn 2de aankoop bij doublepoint.nl
Als je vragen heb worden deze super professioneel beantwoord. Betaald ook nooit teveel bij doublepoint.nl naar mijn mening.
Aan mij hebben ze een vaste klant!

Geb 28-08-2020

Goed prijs, aan telefoon zeer vriendelijk.
Enige is dat de leveringsdata pro-actiever gecommuniceerd kunnen worden in plaats van zelf achteraan te moeten bellen.

Zeer positief !!! 20-08-2020

Normaal ben ik niet zo scheutig met reviews voor webshops omdat er altijd wel iets is wat niet helemaal verloopt zoals het zou moeten zijn.
Maar voor Doublepoint maak ik een uitzondering!
Ik heb een subwoofer aangeschaft en die werd keurig netjes op tijd afgeleverd. Ook nog door een koerier in de avond.
Na aansluiten en testen bleek er een foutje in de elektronica te zitten.
Na contact met Doublepoints zeer vriendelijke medewerkers en zelfs de bedrijfsleider. Fabian, Loek, Maarten. Stuk voor stuk professionals die klanttevredenheid zeer hoog in het vaandel hebben staan.
Er werd een omruilactie voor me geregeld en mocht zolang als de bestelling voor de vervangende subwoofer duurde de defecte blijven gebruiken.
Zoals door Doublepoint beloofd kreeg ik keurig netjes een mail toen de nieuwe subwoofer was binnengekomen.
De subwoofer is diezelfde dag nog naar mij verstuurd.
En werkt volledig naar behoren!
Doublepoint nogmaals bedankt! Jullie zijn de 10 punten dubbel en dwars waard!
Nogmaals, Fabian, Loek, Maarten bedankt! Jullie zijn topgasten!

Jan 11-08-2020

Doublepoint is een top bedrijf, als er iets is dan lossen ze het altijd netjes op, heb twee R112sw staan met de ene was wat mee aan de hand werd zo omgeruild. ik ga zeer zeker verder met bestellen, Maarten waar het Bedrijf van is is echt een topverkoper. Er zijn zat bedrijven die er niet aankunnen tippen.

Marion Limburg 29-07-2020

Goede overzichtelijke website. Kon direct vinden wat ik zocht. Na het plaatsen van de bestelling in het weekend werd deze dinsdag al bezorgd. Deze was keurig verpakt. Via track en trace had ik de mogelijkheid om dagdeel en dag te bepalen.

N. Visser 29-07-2020

Telefonisch goed bereikbaar
Laagste prijsgarantie komen ze echt na. Had ergens anders het product voordeliger gezien. De prijs werd gelijk aangepast!

Eric 27-07-2020

Prima geholpen,. Snelle reacties. Apparatuur snel
Thuis bezorgd. Zal hier zeker nog eens kopen.

Rick 25-07-2020

Afgelopen zaterdag speakers besteld en nu, vrijdag, zijn de speakers nog steeds niet verzonden. Wacht het nog even rustig af, maar denk dat ik niet zo snel meer hier bestel.

Marcel bos 20-07-2020

Heb de shop gekozen omdat ik een mooie deal heb gekregen en ben gebeld door ze of alles goed was verlopen.

Paula 08-07-2020

Ik ben zeer tevreden over Doublepoint en de zeer attente, meedenkende en deskundige medewerkers. Ik had voor de verjaardag van mijn partner speakers via de website van Bol.com besteld. Toen bleek dat deze niet op tijd geleverd konden worden heeft de medewerker mij een alternatief aangeboden. Omdat het niet zeker was of dit wel op tijd geleverd ging worden kreeg ik tien meter kabel opgestuurd zodat ik toch een cadeau kon geven. De vervangende speakers zijn inmiddels geleverd en mijn partner is zeer tevreden. En ik over de service van Doublepoint.

Bjorn Meijer 03-07-2020

- vriendelijke chat.
- Laagste prijs garantie

Na aanleiding van tweakers kwam ik op de website terecht. Gelijk de chat geopend met Loek die mij korting gaf op 2 Klipsch front speakers. Vervolgens netjes binnen 3 dagen thuis zoals afgesproken. Dankzei de goede service ook besloten om de rest daar tey bestellen. Center / surround/ subwooover. ik werd nog netjes gebeld dat de subwoover wat later zou komen. dit stond tevens ook op de website vermeld. Alles binnen een week binnen en dat ook nog voor een aangepaste prijs. Werd elke keer van tevoren gebeld of ik ook thuis zou zijn voor de levering.

Ik kan niet anders zeggen als top service en top prijs !

zeewr tevreden over hoe het is gegaan.

Kees Gottenbos 27-06-2020

Klant vriendelijk, goede service, goede kwaliteit, goed te onderhandelen met het kopen en verkopen .