Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Van Kesteren 28-06-2019

Op 8 mei jongst leden tijdens een lange zoektocht terecht gekomen via google bij de audio winkel Doublepoint. Van te voren contact gehad met verschillende medewerkers waarna ik overging tot aankoop.

Daarna dacht ik te genieten van mijn nieuwe audio streamer. Helaas bleek dit van korte duur. Na iedere tien minuten knalde het systeem eruit, waardoor alles opnieuw gekoopeld moest worden. Gelijk contact opgenomen met Doublepoint en dit zou verder onderzocht worden.

Al snel werd er teruggebeld en werd er aangegeven dat dit verschillende oorzaken kon hebben. Ze wilde niet gelijk het product retour nemen, omdat men verwachtte dat het aan mijn wifi lag. Op advies de Ziggo laten langs komen, en jahoor de streamer werkt weer goed 👍.

Samenvattend; veel contact gehad, wat ik liever niet had. Samen met alle drie de bedrijven werkt het product nu goed.

Van nolluf 27-06-2019

Een winkel die ik vaker ga zien, snelle service gehad. Leuke producten in de showroom, nog niet helemaal af. Er was zelfs tijd om de speaker te beluisteren. Dankje

Familie Steer 27-06-2019

Al allerlei kleine bestellingen geplaatst, en iedere keer netjes geholpen door de mannen. Service is op peil en voldoen aan verwachtingen.

Kirsey 26-06-2019

Prima service, geholpen via de telefoon. Versterker was de volgende dag in huis en kwam onbeschadigd aan.
Ook nadat je besteld blijven ze vriendelijk helpen.

Anoniem 26-06-2019

Tevreden over de levering en de service! Offerte aangevraagd en een leuke prijs mogen krijgen voor de speakers.

Alles werd gelukkig in 1 doos geleverd, en niet bij de buren.

T.C.C. 25-06-2019

Top bedrijf, denken mee in mogelijkheden om dezelfde dag nog te leveren. uiteraard met een bijbetaling van mijn kant. ook geïnstalleerd hier thuis! super tevreden en de volgende bestelling ga ik hier ook doen.

Mackk 24-06-2019

contact gehad met de klantendienst over levering en retour sturen. alles prima opgepakt, ruilen was geen probleem.

Niek 24-06-2019

Mijn eerste (en waarschijnlijk laatste) koopervaring bij Doublepoint was nogal frustrerend. Voor de duidelijkheid, ik heb mijn bestelde speakers en kabels uiteindelijk in goede staat ontvangen. En, Doublepoint bood me op een gegeven moment een hele mooie alternatieve deal (speakers uit een hogere klasse voor een kleine meerprijs) omdat mijn speakers langer dan verwacht op zich lieten wachten. Vandaar dat ik toch nog 2 sterren heb gegeven.

Waar zit dan mijn frustratie over deze koopervaring? Samenvattend: Doublepoint belooft in mijn ogen meer dan het waar kan maken en geeft keer op keer misleidende informatie op hun website en in hun reacties op mails. Of dit bewust gebeurt weet ik niet, maar het komt allemaal in ieder geval onhandig over en creëert wantrouwen. Ook werden kritische vragen steevast genegeerd door Doublepoint. Op basis van mijn ervaring kun je er niet vanuit gaan dat de informatie op hun website klopt. Ga je toch bij deze winkel bestellen, controleer dus altijd eerst (per mail of telefonisch) of de items die je wilt bestellen wel in huis zijn.

Voor de volledigheid, hieronder een korte tijdlijn van mijn koopervaring bij Doublepoint.

30 mei: Speakers en speakerkabels besteld. Website zegt 2 in voorraad: vandaag besteld, morgen in huis.
4 juni: Mail gestuurd: waar blijven mijn speakers?
6 juni: mail gestuurd: nog geen antwoord gehad op mijn vraag. Reactie Doublepoint: speakers vertraagd vanuit leverancier. Zijn er 12 juni. Kunnen eventueel andere kleur sturen, die is wel op voorraad. (geen interesse in andere kleur)
12 juni: mail Doublepoint met alternatief voorstel: we kunnen voor meerprijs van 25 euro speakers uit een hoger segment naar je sturen, heb je dan morgen in huis. Ik heb dit voorstel geweigerd, en gevraagd wanneer mijn bestelde speakers dan wel beschikbaar zijn. "Dit wordt begin volgende week."
17 juni: Mail Doublepoint: speakers binnen en verzonden. In de mail met verzonden items zie ik dat de meebestelde speakerkabels ontbreken. Mail gestuurd. Antwoord Doublepoint: "Deze moeten er bij zitten. Dit zal ook zichtbaar zijn in het verzendbewijs dat u straks ontvangt van ons fulfilment centre."
18 juni: Bevestiging dat bestelling is ingepakt en aan postnl is overgeleverd. Speakerkabels staan niet op de paklijst.
19 juni: Speakers in huis. Speakerkabels ontbreken. Mail gestuurd.
20 juni: Antwoord Doublepoint: "De speakers zijn ook apart verstuurd." (Waarom heb ik hier dan geen verzendbevestiging van ontvangen? En, waarom zegt Doublepoint dan eerst dat ze er bij moeten zitten? En, als deze dan toch apart verzonden worden waarom dan niet al veel eerder verstuurd?) Een uur later ontvang ik ineens een verzendbevestiging.
22 juni: Speakerkabels geleverd

Mr Abbekerk 23-06-2019

Veel contact gehad met Doublepoint over een reparatie van mijn CD-speler. Na een jaar na dato ging de CD klep niet meer open, waardoor deze niet meer te gebruiken was.

De onderdelen waren helaas niet op voorraad en hierdoor moesten we langer wachten. Vanwege dit is er gekeken naar een oplossing en hierdoor is de case snel opgelost.

Duursteden van 22-06-2019

Beroep gedaan op een laagste prijsgarantie. Deze werd snel opgepakt, en versterker besteld. Snelle communicatie.

Bupa 22-06-2019

Veel contact gehad met X over verschillende producten. Snel en duidelijk antwoord.

Bevestigingen per email zijn ook duidelijk.

Arties 21-06-2019

Rappe levering naar Amsterdam incl alle producten bij elkaar.

Blij met alles

Klant., 20-06-2019

Vanmiddag zending opgehaald, vriendelijk geholpen en uitleg gehad over speakers.

Leuk zaken mee gedaan, moeite waard voor de volgende keer.

Bioscoop ‘t Keldertje 19-06-2019

Een bedrijf welke meedenkt! Bij een andere winkel besteld, maar kon niet geleverd worden.

Vanochtend gebeld voor een set Klipsch speakers welke ik vanavond nog nodig had voor een show, ze hebben er alles aangedaan om het hier te krijgen. Dit is ze gelukt, met veel inspanningen van Doublepoint. Bedankt heren en tot de volgende keer.

Frank 19-06-2019

Makkelijk bestellen en nog korting gekregen bovenop de laagste prijs die Doublepoint al had staan voor de receiver die ik wilde bestellen. Zondagavond besteld, dinsdag in huis. Zeer tevreden over, direct nog een setje luidsprekerkabels besteld.

Benidorm 18-06-2019

Gevraagd of het mogelijk was om de speaker gelijk in Spanje te laten leveren. Dit kon, nu genieten van muziek👍

Families 17-06-2019

Directe opvolging op garanties en leveringen. Helaas probleem gehad met een product, maar dit is tevreden opgelost.
Denken mee en nu muziek luisteren.

Alfredo Borgoloni 15-06-2019

Snel een scherpe deal ontvangen via de email. Gemakkelijk om producten te vinden en een winkel om te onthouden.

Monique 12-06-2019

Zeer goeie webshop. Na een telefoontje waar ik heel goed geholpen ben, het gevraagde apparaat netjes thuis bezorgd gekregen.

Sustov 11-06-2019

Verschillende keren besteld, en de service vanuit het bedrijf is goed. Telkens een mooie aanbod.

Internetforce 09-06-2019

Stijlvolle website met overzichtelijke zoekfunctie. Was zoekende naar een nieuwe versterker, en hier gevonden. Handig om te filteren en de pagina had veel informatie tot zijn beschikking.
Gebeld of het mogelijk was om het bij een post punt op te halen, ook dit was geen probleem!

Vdh 08-06-2019

Een breed assortiment producten. Hoofdtelefoons mag wel groter. 5.1 speaker gekocht. Levering was snel thuis en te volgen!

Li 08-06-2019

The delivery went fast to Antwerp. A website with nice products and a good customer support.
Next time I will buy here again.

Eerd 06-06-2019

Snelle levering, zelfs mogelijkheid tot het versturen naar zweden. Netjes verpakt en te volgen.

DONGVAN 05-06-2019

Doublepoint.nl kan geen specifieke datum opgeven voor het verzenden van een artikel en stelt het verzenden van het artikel elke week uit, ook al staat het op voorraad en is het binnen 3 tot 5 dagen beschikbaar op hun site ... Ze maken de klant gek!
Ter informatie, ik heb een DENON AVR-X4500H-versterker besteld op 05/05/19 en ik heb nog steeds niets ontvangen terwijl het op hun site werd geplaatst "BINNEN 3-5 WERKDAGEN GELEVERD ".
Ik heb echter al een maand geleden bijna 900 euro in rekening gebracht!

Doublepoint.nl is unable to provide a specific date of sending an article and postpones the sending of the article each week even though it is indicated in stock and available within 3 to 5 days on their site...In the state, make fun of the customer!
For information, I ordered a DENON AVR-X4500H amplifier on 05/05/19 and I still have not received anything while it is posted on their site "delivered within 3 to 5 days".
However, I have already been charged almost 900 euros a month ago!