Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

R.A. 12-02-2020

Veel heen-en-weer gemaild. Ten alle tijden altijd vriendelijk te woord gestaan. Helaas de set omgeruild, dit was in dit geval geen probleem.

Kijk met een tevreden gevoel terug.

Bart Lengers 05-02-2020

Topservice!

Direct na het bestellen van een artikel via de website werd ik gebeld dat het helaas niet voorraad was en een levertijd van 5-8 werkdagen had. Ik kreeg diverse opties alternatieven geboden maar besloot te wachten op het oorspronkelijke artikel. Na twee dagen kon ik toch niet langer wachten en na een kort telefoontje kreeg ik een alternatief met korting toegestuurd. Zeer goede service!

VDP 31-01-2020

Een service die goed en wel is uitgevoerd. Communicatie in verschillende emails vanuit Doublepoint naar mij waren helder en begrijpelijk.

Ed 28-01-2020

Ik stond in twijfel tussen twee speaker merken. ...heeft me goed geadviseerd in de klipsch R-620-F Fantastisch geluid. De levering liet even op zich wachten maar dan heb je ook wat

Ben 23-01-2020

Ben heel tevreden, de bestelling wordt snel geleverd en krijg goede voorlichting van de producten.

Marie Louise 21-01-2020

Doublepoint boezemt veel vertrouwen in.
Donderdagavond heb ik mijn bestelling gedaan na een eerste telefonisch contact waarbij afspraken gemaakt werden rond leveringstijd, kortingen, beschikbaarheid,.... Alle afspraken waren netjes nagekomen. Zaterdag 's morgens al (levering Belgie) heb ik mijn pakket in perfecte staat mogen ontvangen en even later kreeg ik een telefoon van Doublepoint of alles naar wens was verlopen en kreeg ik nog bruikbare tips mee om mijn bestelde speakers ( Edifiers S3000 ) nog beter te laten klinken.
Door dit persoonlijk contact, en het feit dat alle afspraken zijn nagekomen, en een mooie kortingsprijs voor mijn aankoop, geef ik een score van 10 voor Doublepoint, en beveel ik deze shop van harte aan.

Marie Louise

Anoniem 20-01-2020

Zeer tevreden. Reageren snel op e-mail, duidelijke afspraken. Goede prijzen en op aanvraag soms lager als op de website. Betaalde +/- 400 euro minder voor mijn Polk speakers als elders. Mogelijkheid tot maken van een luisterafspraak om product te zien en te horen. Goed geregeld.

Kevin Ketting 20-01-2020

Afgelopen oktober heb ik een fikse woning brand gehad en ben helaas hierbij alles verloren. Ik ben toen opzoek gegaan naar een nieuwe goede set boxen en kwam uit bij de Jamo serie S807. Hierbij wilde Ik ook graag de bijbehorende subwoofer hebben de Jamo s810. Bij de winkel Doublepoint kwam ik een zeer mooie aanbieding tegen en heb dus besloten hier de subwoofer aan te schaffen. Na enige vertraging (niet de schuld van Doublepoint), zij hielden mij erg netjes op de hoogte, en reageerde de zelfde dag nog op e-mails. Dit wekte een enorm vertrouwen. Uiteindelijk kreeg ik de subwoofer binnen maar helaas was de subwoofer beschadigd. Ik heb de zelfde dat nog contact op genomen met Doublepoint, en op vraag foto's gemaakt en deze doorgestuurd. Ook hierbij ben ik zeer netjes behandeld en gaat de winkel een passende oplossing uitzoeken. Echt SUPER! Ik raad iedereen deze winkel meer dan 100% aan.

Peter van Hillekom 18-01-2020

Besteld: Twee hoofdtelefoons voor mijn dochters Ervaring: Het door de website heen kijken was overzichtelijk en et bestellen verliep goed. Keuze aan mogelijkheden. Was zelf een dag vrij en had daarom deze dag aangevinkt als afleverdag.

Daan van Duijvenvoorde 17-01-2020

Scherpe prijs bij aanschaf van een hoofdtelefoon. Snel contact en zeer vriendelijk personeel.

Anoniem 13-01-2020

Op afspraak mogen komen luisteren naar verschillende speakers. Aankomst was vriendelijk en door een klein iemand geholpen (wist er veel van af).

Het bestellen moest via de website en kon helaas niet gelijk meegenomen worden. Dit werd de volgende dag gebracht.

jlmc Swinkels 09-01-2020

Speaker aankoop op de website gedaan. Eerst zijn we een aantal wezen rond kijken en de prijs in de gaten gehouden. Gebeurde niks helaas :(

Toch maar besteld tijdens een actie weekend. Binnen een week werd alles compleet geleverd en aan het plakband te zien ongeopend geweest. Toen begon de stress, het in gebruik nemen van de speaker en verbinden met de wifi. Hier heeft Ian mij goed bij geholpen. Was zeer vriendelijk helemaal top!

Peter Mommaerts 09-01-2020

Op 19/12 een bestelling gedaan bij doublepoint.second deals besteld dus is zekers op vooraad.is natuurlijk wel niet de dag erachter geleverd Heeft wel enige tijd geduurd maar wij zijn gezamenlijk na enige telefonische contacten tot een goed einde gekomen.Wij hebben dan uiteindelijk beslist dat ik er zelf zou achterkomen wat geen probleem was.Ben daar heel hartelijk ontvangen geweest en een luistersessie gekregen en een korte rondleiding.
Heb dan ook nog een mooie aanbieding gekregen voor een nieuwe center speaker die ik ondertussen bevestigd heb dat die mag geleverd worden van zodra die binnenkomt.
Na mijn bezoek vandaag kan ik alleen maar zeggen dat Maarten een vriendelijk en een persoon is die u wel vertrouwen geeft.Komt zekers niet over als een oplichter ofzo.Met de ervaring die ik nu heb zal ik daar zekers nog wel aankopen doen.

Gertrude 09-01-2020

In blije verwachting alles in ontvangst genomen en alles geinstalleerd. Via de helpdesk opweg geholpen en alles werkklaar gemaakt. Installatie was vrij lastig, maar als het eenmaal werkt werkt het.

Ron 06-01-2020

Bestelde en betaalde speakers geannuleerd, aangezien deze 3 maanden op zich zouden laten wachten. Uitermate vriendelijk geholpen in een alternatieve keuze, maar toch besloten tot teruggave en dat ging niet zoals het hoort binnen de wettelijke gestelde termijn van 14 dagen.
Achteraf blijkt dat Doublepoint gebruik maakt van een extern bedrijf die de betalingen regelt en daar zit dus het probleem van de vertraging, echter een dergelijke constructie is niet meer van deze tijd als je je wil meten met de grote webwinkels die terugbetalingen soms binnen een dag kunnen realiseren.
Terugkoppeling en vriendelijkheid van de medewerkers zijn wel van hoog niveau en pakken negatief commentaar ook serieus op.
Maar zolang je een werkwijze hanteert die niet meer van deze tijd is, blijf je met een handicap werken die kwaad bloed kan zetten.

De curpiers 05-01-2020

Ruime winkel (ruim tentoongesteld). Vriendelijk ontvangst en hebben zeker de tijd genomen. Bestellen moest via de website (?), en werd optijd in de avond gebracht door (Trukrs?). Iets anders dan ik had verwacht, maar wel vijf sterren voor oa de duidelijkheid en service.

Stephan 05-01-2020

Twee double deals en een seconddeal zodat mijn 7.1 set compleet was. Goedkope prijzen (in verhouding met de gewone prijzen). Wel open dozen, maar zaten er goed en nieuw in.

Damceuest 04-01-2020

na mijn receiver besteld te hebben ontving heb ik ervoor gekozen om toch ook de luidsprekers te bestellen. Reageren altijd direct op vragen en levering was ook op de goede dag

Rclabbers 02-01-2020

Because I don't speak Dutch, they helped me well with questions and the explanation of the product. Even found the product cheaper for a better price and they did not bother about this.

Certainly worth it.

C-j-h. 29-12-2019

Een fijne service gehad, vriendelijk en namen de tijd. Twee speakers gezien maar was niet duidelijk de verschillen aangegeven (3050-3050i). Ik dacht bel ze op en dit gevraagd en werd direct leuk aangegeven wat de verschillen waren! Duidelijk en snel en daarom toch de i gekocht. Alles was optijd en snel in huis.

Patrick, Alias Petjecool 27-12-2019

Xxxx gekocht bij Doublepoint, wat een kanjer zeg! en wat een geluid, klink super mooi als je hem goed afstelt. (is trouwens een kwestie van smaak). de servies van Doublepoint is top! heb deze tijdens de feestdagen besteld, en wat denk je? gewoon mooi op tijd hoor! ik heb al vaker apparatuur bij ze gekocht, ze zijn sowieso de goedkoopste! en leveren alleen kwaliteit. sterker nog na het installeren en beluisteren van mijn R-115SW , heb ik er nog één besteld, twee is nog beter dan één, en geloof me er is geen betere prijs kwaliteit verhouding, mocht je interesse hebben in de sub,
dan kan je er net zo goed direct twee bestellen je hoeft niet bang te dat je vrouw of man, ze niet mooi vindt want hij of zij wordt er direct verliefd op, je huis zal in waarde stijgen... DOUBLEPOINT BEDANKT!

Florian 27-12-2019

Groot aanbod, scherpe prijzen en prettig contact met de klantenservice. Ik kan Doublepoint van harte aanbevelen.

Een duidelijke en overzichtelijke website met een groot aanbod aan audio apparatuur. Ik heb hier een speakerset besteld. De levering liep i.v.m. Black Friday vertraging op vanuit de leverancier. Ik ben door de klantenservice van Doublepoint hiervan tijdig op de hoogte gebracht en heb regelmatig een update gekregen over de bijgestelde levertijd.

Merice 26-12-2019

Volwaardige ervaring gehad wat begon in als luistermoment in Voorhout. Aanvraag gedaan voor een set RP-8000F in combinatie met een twee boekenplankspeakers die het moesten versterker. De twee heren hebben een uitstekende vriendelijk gevoel achter gelaten waardoor ik hier besteld heb.

Bedankt voor de ervaring en alle informatie.

Alex Clerckx 25-12-2019

goede beschrijving van hun artikels / veel keuze en zeer scherpe prijzen. Bestelling goed verlopen en artikel geleverd binnen de vooropgestelde levertermijn.

Lilian Carré 24-12-2019

Geweldig bedrijf!

Ik ben al jaren vaste klant. Ze leveren de producten snel en als er iets niet goed werkt mag dat kosteloos teruggestuurd en omgewisseld worden. Super!!! Ik vind Double point nog betere service hebben dan Bol.com, waar je een defect product, zoals muziek oordopjes, aan moet melden ter reparatie en dan 4-5 weken later te horen krijgt dat ze niet gemaakt kunnen worden. Double Point stelt nooit teleur! Met trouwe werknemers als Maarten & Fabian (en de rest) zit je altijd goed! Ze hebben me regelmatig ondersteund met goed vertrouwen rondom facturen & snelle levering ondanks alles. Ik ben jullie hartstikke dankbaar!

Liefs, Lilian Carré