Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Familie schoekjes 03-05-2019

Voor het eerst online besteld bij double point en alles verliep zoals ik had verwacht. geen oprmerkinge ntijdens het bestellen en zending was te volgen.
verder geen vragen gehad alles was eigenlijk wel duidelijk.

Gilbert Maerievoet 02-05-2019

Al bij veel online bedrijven online besteld, waarbij het eigenlijk allemaal goed is gegaan. Zo ook bij dit bedrijf. Wat ik vaak heb gemerkt is dat het uitdagender wordt op het moment dat er problemen zijn na je aankoop. Zo had ik een na een paar maanden problemen met mijn receiver. Er bleek een van de poorten stuk te zijn, waarna ik beroep deed op mijn garantie. Nadat ik dit allereerst via de telefoon kenbaar had gemaakt, moest ik dit toch per email indienen. Ik was verrast door het snelle reageren nadat ik dit vai de site had vermeld.

Ook nadat het product in beheer was van reparatie werd ik tussentijds goed op de hoogte gehouden door de medewerkers. Ook al heb je hier iets gekocht, de service ook achteraf was ik erg content mee. Vandaag weer mijn herstelde receiver terug, waardoor ik weer kan genieten van muziek. Tot de volgende keer, Gilbert

Sjaaky 29-04-2019

Snelle response op vragen, levering ging goed, product werkt naar behoren! Geen opmerkingen verder!

Michel 28-04-2019

Zeer goed ervaring, serieus and efficient. Goed job vlug gestuurd met zekerheid.

Klant 25-04-2019

Gekozen om mijn nieuwe in ears te bestellen bij double point zodat ik hier van kan genieten in de zomer. Het gehele proces; aankoop, advies, afspraken en bezorging verliep goed.

Veel informatie op de website kunnen vinden. Afrekenen verliep goed en zending was te volgen.

Jan Groenewege 23-04-2019

Geweldig shop met met een enorme assortment van goede
Kwaliteit. Een shop om zeker terug te komen en te blijven.

b.derts. 19-04-2019

een overzichtelijke website met veel producten van mooie merken. heb veel gekeken op de website, omdat ik erg fan ben van mooie audio producten. vanwege geld niet de mogelijkheid om een dure set te kopen, maar wel een mooie prijs gekregen voor kabels en stekkers. bedankt dubble point.

Biliours 17-04-2019

Geen op of aanmerkingen gewoon hoe je onlinr winkelt. Aanvullend advies laat klant de vervoerder kiezen, heb zelf geen goede ervaringen met een paar.

Verder top.

Jan-Geert 15-04-2019

Best wel vaak gebeld en steeds vriendelijk te woord gestaan. Kleur van boxen zelfs veranderd tov eerdere bestelling dit was geen probleem, dag erop boxen in gewenste kleur geleverd tegen een scherpe prijs.

John 13-04-2019

I ordered last week a bluetooth speaker via this website. After the order the delivery time was 3 workingdays. On Tuesday I got the confirmation of shipment.
Clear with the tracking. See you next time in the shop.

Michelsen S. 11-04-2019

Gekozen voor de dikste speakerset en gelijk besteld. Top service zeker voor de volgende keer.
Gelukkig met DoD verstuurd, en S avonds bezorgd. Tot de volgende keer!

Bobs 11-04-2019

De keuze voor deze webwinkel komt onder andere dat ik mijn product elders niet kon vinden. Ik had gekozen voor het merk Audiolab.
Op de site kon ik veel informatie vinden over het product.
Prijs was gelijk aan de rest.

Suus 09-04-2019

Vriendelijk geholpen door de medewerker ter plaatse. Rustig de tijd gekregen om een keuze te maken tusse se verschillende modellen.

Van te voren geinformeerd en mijn bestelling werd opgestuurd omdat zij deze niet in Lisse hadden.

Prettig is ook de chat service op de site voor vragen voor installatie.

herbert dirksma 06-04-2019

via de site mijn bestelling geplaatst, na bestellen snel in huis. Vond het een overzichtelijk website. Via kieskeurig gevonden vanwege prijs.

Verder tevreden over aankoop.

Chris Peuters 03-04-2019

Uistekende ervaring

Bedrijf was helaas niet meer na vijf uur telefonisch beschikbaar, maar gelukkig wel via de site, de chat.
Hier alle vragen gesteld.
Geholpen bij bestellen. bedankt.

henk 28-03-2019

Doublepoint doet, wat het hoort te doen namelijk helder en duidelijk zaken doen en hun afspraken nakomen.
Ik ben zeer tevreden.

Klant uit Amersfoort 26-03-2019

Begin maart een Heos systeem aangeschaft om de multiroom installatie bij mij thuis verder uit te breiden. Zo gekozen voor twee nieuwe speakers op het advies van doublepoint.
Ze adviseerden mij een set met een go pack batterij erbij, zodat deze ook draadloos gebruikt kan worden.
Blij met dit advies, hierdoor afgelopen weekend ook buiten kunnen genieten van het geluid. Ik ben vriendelijk te hulp gestaan en ze namen de tijd om vragen te beantwoorden.

Helaas kreeg ik afgelopen zondag een probleem met 1 van de speakers. Gelijk terug gestuurd en deze wordt omgeruild.

Nicolas 19-03-2019

Voor mij de eerste ervaring bij dit bedrijf. Kleiner dan een coolblue en dergelijke, maar wel fijn en snel contact gehad. Bestellen verliep snel, waarna verzending volgde.

Laarhoven 16-03-2019

Langs geweest in de winkel, was opzoek naar een nieuwe hoofdtelefoon. Enkele geluisterd en èèn gekocht.
Personeel was vriendelijk en nam de tijd.

Ron westdorp 04-03-2019

Doublepoint.nl is een eerlijke, en betrouwbare winkel. Ook het personeel is vriendelijk, en niets is teveel gevraagd.

Jan Bert M. 22-02-2019

Zeer tevreden over DoublePoint. Duidelijke website en in mijn geval de goedkoopste mbt de aanschaf van speakers. Deze zijn volgens afspraak de volgende dag afgeleverd. Korte lijnen en snelle reacties op chat en gestelde vragen.

S. De Vries 17-02-2019

Heel slechte ervaring met dit bedrijf. Ik bestelde een 5.0 set speakers van wharfedale en een aparte subwoofer van hetzelfde merk. Deze waren direct via ideal betaald. Volgens hun website zouden de speakers de volgende dag geleverd worden en de subwoofer 3-5 werkdagen duren. Toen de speakers niet geleverd werden op de vrijdag belde ik maandag op waar ze bleven. Mij werd verteld dat er een fout was en dat de speakers en subwoofer beiden aan het einde van de week geleverd zouden worden. Deze werden weer niet geleverd en toen ik weer een week later belde kreeg ik hetzelfde verhaal te horen. Na een paar dagen werd ik gebeld dat ze de speakers niet konden leveren en dat ze een andere set speakers op voorraad hadden die vergelijkbaar waren in kwaliteit. Deze zouden de volgende dag geleverd worden. Ik besloot de andere set een kans te geven, omdat ik inmiddels bijna 3 weken wachtte op boxen die de volgende dag thuis geleverd zouden worden. Van deze speaker set werd de volgende dag alleen de ßuboofer geleverd, maar weer geen boxen. Na weer bellen werd mij verteld dat ze aan het einde van de week binnen zouden zijn. Weer bleef de bestelling uit. Ik belde voor de 7e keer op dat ik dit echt schandalig vind. De subwoofer gaf tevens een raar brommend geluid als de kabel niet perfect recht gehouden werd, dus ik annuleerde mijn bestelling en vroeg mijn geld terug. 2 dagen na annulering werden de boxen ineens geleverd. Deze heb ik niet aangenomen en ik heb weer het bedrijf gebeld. Uiteindelijk heb ik nog 5 keer moeten bellen om mijn geld terug te krijgen. Al met al 15 contact momenten gehad en 2 maanden moeten wachten op mijn geld terug. Schandalige service en ik zal niemand aanraden hier iets te bestellen.
Peter 25-03-2019

Soortgelijke ervaring gehad met een CD speler. Was zogenaamd op voorraad maar werd ook niet geleverd. Betaling ook via iDEAL gedaan. Ik heb het produkt maar weer afbesteld na enkele weken wachten. Wacht ondertussen wel al anderhalve maand op mijn geld. Netjes tijdig crediteren is bij Double Point kennelijk geen bedrijfsfilosofie. Had ik uw ervaring eerder gelezen dan had ik me wel twee keer bedacht hier iets te bestellen.

Duran 16-02-2019

De gebruiksvriendelijkheid van de site vind ik persoonlijk goed. Je weet waar je heen moet en als je vragen hebt. Had wat vragen, deze gelijk gesteld via de chat. Gelijk mooie prijs gekregen!

bonke 15-02-2019

Een second deal centerspeaker gekocht, werd via de site verteld dat de speaker in goede staat was en dat er alleen een andere doos omheen zat
vandaag besteld morgen in huis
niet dus
na 3 dagen maar eens een mailtje gestuurd waar dat ding bleef
daar werd verteld dat de speaker zodanig beschadigd was dat het niet verstuurd kon worden ( speaker staat nog steeds op de site met dezelfde kenmerken)
Ik kon wel een andere duurdere speaker bestellen maar moest dan wel 25 euro bijbetalen
Dit is dus waarschijnlijk een of ander verkooptrucje, iets op de site zetten wat er niet is en dan de klant maar laten reageren en er vervolgens nog wat extra uit proberen te slepen
Aan de recensies te lezen zie ik dat ik niet de eerste ben met dezelfde problemen als je besteld via doublepoint
dus voor mij geen aankopen meer via deze site

pdak 10-02-2019

Zelfde klacht als anderen. Op de website wordt bezorging binnen een dag beloofd. Na een week zelfs helemaal niets gehoord over de status. Op mijn vraag hierover was het antwoord dat er gewacht wordt op de leverancier en dat ze in een verhuizing zitten. Op mijn vraag wat dan de verwachting is, komt weer geen enkele reactie. Twee weken na de bestelling en betaling nog steeds niets bekend, geen reacties, niets. Niet eens duidelijk of ik ooit mijn geld terug krijg dus ik kan ook niet ergens anders het apparaat kopen. Grote teleurstelling, doe ik nooit meer!