Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Dinie 13-08-2019

Via vrienden getipt over de website van Doublepoint over bepaalde speakers. Daarnaast een aanvraag gedaan voor de laagste prijsgarantie welke gehonoreerd werd door het systeem. Hierdoor bij deze winkel een scherpe deal kunnen bemachtigen.

Jetebou 09-08-2019

Zoekend naar een nieuwe televisie met bijbehorende soundbar. Helaas bij de winkel waar ik mijn tv had gevonden, was de soundbar niet meer beschikbaar. Hierdoor deze aankoop gedaan hier.

Mijn achtergebleven ervaring is goed en zou hier mijn volgende aankoop (achterspeakers) zeker weer doen. Via de telefoon informatie verzameld en de aankoop online gedaan.

Hans 09-08-2019

Onlangs bij Doublepoint een nieuwe surroundversterker met 2 extra speakers aangeschaft.
Doublepoint leverde mij ook enkele nieuwe luidspreker kabels en adviseerde mij om de 2 voorspeakers te via bi-wiring aan te sluiten. Een mooi advies want de installatie klinkt prachtig.
Omdat ik nogal een pietje precies ben is een van de Doublepoint heren nog bij mij thuis geweest voor wat fijntuning en tips.
Prima ervaring met dit bedrijf.

Niels 08-08-2019

Zeer goed geholpen door Loek van Doublepoint

Op de website staan veel mooie producten, die zeker een aanvulling geven op je audio systeem. Mijn portomonnee was niet zo groot om te kiezen voor deze dure producten. Mijn ze hebben mij goed geholpen met mijn nieuwe hoofdtelefoon.

Barabas 06-08-2019

Nee snel zijn ze beslist niet bij Doublepoint, wel erg vriendelijk en snel met het geven van de laagste prijs garantie!
Maar In de advertentie staat (voor mijn product) voor 17.00 besteld morgen in huis
……….. …joepie……….mis..!
Kennelijk niet van toepassing op mijn bestelling van 625 Euro. Ook bleek dat van mijn product de leveringstijd veranderd was, (of ik had niet goed gezocht/gekeken) , veranderd in 5-7 dagen of…….. langer.
Wat er allemaal door je heen schiet, ik ben mijn vakantie geld kwijt- oplichting- politie bellen een heel onprettig gevoel en vooral ergernis.
Altijd van te voren bellen (contact kan geen kwaad) ook al staat er…… wordt volgende dag thuis Bezorgd . Is het product in voorraad en wat is de levertijd en dit laten E-mailen !
Betaling kiezen voor remboursement met Pin Pas betalen aan de bezorger wel wat duurder.
Na 3 weken werd ik gebeld, met de vraag: ‘Wilt u uw bestelling nog hebben ’ waarschijnlijk een administratieve mis communicatie voor bezorging en levertijd ! Afijn besteld op 2 juli en uiteindelijk gekregen op 3 augustus dit jaar !
Product heeft een prima kwaliteit en ik gelukkig tja een beetje vreemd gevoel als je al betaald hebt maar het kan nog slechter….waarschijnlijk.

Peter 05-08-2019

Zeer snelle levering, goed verpakt, scherpe prijs. Op vragen wordt zeer snel gereageerd.
Kom in de toekomst graag terug, een aanrader!

Geerts Lie 05-08-2019

Goed op de hoogte gehouden overleggen en statussen. Telefoon wordt lekker snel opgenomen en vriendelijk te woord gestaan.

Beerenpoots 04-08-2019

Product online bekeken en daarna opgehaald ter plaatsen.
Product was scherp en ben aardig te woord gestaan.

Hoekstra 02-08-2019

Duidelijke communicatie op site met ect. mogelijkheden voor erbij.
Afgifte verliep vlot en binnen de tijd.

Rooij, de 02-08-2019

Het bedrijf is goed en snel bereikbaar voor vragen over producten, maar vooral over zendingen. Twee weken bleek helaas het tweede pakket vertraagd te zijn waarop snel geanticipeerd is.
Hierdoor dankzij Jeroen en Loek en Cornauten het pakket voor de vakantie kunnen ontvangen. Zojuist alles getest en ook dan wordt er via de chat snel geholpen.

Klant rma411 31-07-2019

De reparatie (rma411) is snel opgevolgd en ben erg tevreden over de nazorg.

Gasboy 30-07-2019

Een levering binnen die met twee pakketten op tijd werd geleverd. Erg snelle antwoorden op vragen die via de email zijn gesteld.

Bert Boon 29-07-2019

Goede service denken mee, was mijn huisnummer vergeten bij het invullen voor de bestelling
werd gelijk even gebeld dat geeft vertrouwen.
En de prijs kwaliteit is erg goed.

Guido 27-07-2019

Zeer goedkoop op webshop. Product besteld met aantal dagen levertijd. Product echter niet op voorraad en vertraagd. 3 keer belofte met nieuwe leverdatum. In totaal ruim 10 weken gewacht. Order daarom geannuleerd. Communicatie is wel snel en beleefd. Terugbetaling zou binnen 14 dagen voldaan zijn. Wacht nu reeds 17 dagen op terugbetaling...

Tobi 27-07-2019

Beroep gedaan op de laagste prijsgarantie voor een nieuwe versterker. Binnen 24 code en verzendbevestiging ontvangen.

digi_freak 17-07-2019

Fijne webwinkel om zaken mee te doen. Communicatie gaat vlot zowel telefonisch als per e-mail, de prijzen zijn scherp en service is uitstekend.
Ik wilde een specifieke subwoofer hebben welke in NL door dealers niet wordt aangeboden. Ondanks de Sound United aangaf dat alle dealers deze gewoon bij hen konden bestellen kreeg ik over ' nee' te horen. Na een belletje met Doublepoint hebben zij contact opgenomen met Sound united en hebben ze mij probleemloos de subwoofer geleverd.
Na de levering werd er contact met mij opgenomen of alles naar wens was gegaan en of de subwoofer beviel. Een uitstekende persoonlijke service die ik eerlijk gezegd niet van een webwinkel had verwacht.

Chris 15-07-2019

Ik kocht afgelopen week een Pro-ject Debut 3 platenspeler. Scherpe prijs, snelle levering en erg vriendelijk en goed personeel. Echt een aanrader!

Britney 11-07-2019

Correct geholpen in de winkel met deugelijke verkoopprijzen die confirm marktwaarde zijn.

Ook achteraf wordt er snel en vriendelijk per email gereageerd op emails/vragen.

Bert 10-07-2019

Een lange zoektocht gehad naar een betaalbare cd speler, uitgekomen bij double punt en mijn advies hier in gewonnen.

Drie verschillende naast elkaar gehouden en de beste laten adviseren. Nog steeds erg blij met de aankoop en de advies die ik op afstand kreeg

Bart 09-07-2019

Ik had vorige maand op 13 juni een platenspeler besteld bij Doublepoint. Op de site stond aangegeven dat deze bij bestelling de volgende dag in huis zou zijn. Na het weekend op woensdag had ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen voor de levering. Na een eerste telefoon gesprek bleek dat de levertijd verkeerd aangegeven was en dat deze op 5 tot 8 dagen stond. Nou kan dat gebeuren en heb verder de week keurig afgewacht.
Uiteindelijk zijn er een maand verder en heb ik de speler nog steeds niet binnen. Problemen met de leverancier werd mij verteld. Echter stond de speler nog wel steeds online met de levertijd van 5 tot 8 dagen.

Vervolg:
Kreeg na deze recensie snelle reactie van Doublepoint met uitleg en het aanbieden van een alternatieve platenspeler. Snel en netjes opgelost!

Fienne 07-07-2019

Transport naar Laneken in Belgie was rap. Klantendienst was vriendelijk en pakket werd ook aangegeven op de website verstuurd met Bpost.

Helaas geen mogelijkheid tot afgeven pick up point.

Bochoven 05-07-2019

De website bevat veel informatie over de producten en handig de filmpjes erbij. Via de website ook nog mogelijkheid gehad voor vragen te stellen. Handig omdat je niet hoeft te bellen.

Arnoldus 04-07-2019

In de winkel een luistermoment mogen opdoen, en tijdens de afspraak geadviseerd voor twee speakers.

Door de medewerker bijgepraat over alle nieuwe mogelijkheden. Had verstand van zaken.

De levering moest per pallet, hiervoor werd een afspraak gemaakt. Beide leveringen waren optijd in huis.

Hutchi 02-07-2019

Levering & Bestellen verliep goed. Fijn contact gehad. Directe antwoorden en product was op tijd.

Monica 29-06-2019

Bestellen via de website verliep snel maar ook gemakkelijk. Product was snel in huis (sneller dan aangegeven).

Alleen per email contact gehad, automatische emails.