Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Zeeman 06-11-2019

Weloverwogen samen met de heren van dit bedrijf gekozen voor Klipsch speakers. Een set nieuwe 600M speakers. Formaat en geluidskwaliteit zijn fenomenaal. Advies was van kwalitatief niveau en er is een duidelijke onderbouwing gegeven.

M Heller 05-11-2019

Het online winkelen toch persoonlijk maken en direct vragen kunnen stellen, erg handig. "vriendelijk" te woord gestaan door een chat medewerker. Geen wachtrij, gewoon snel antwoord opvragen hulpvaardig. Fijn communiceren zo.

Leon 05-11-2019

Het door mij bestelde artikel was na 3 weken nog niet geleverd. Toen bestelling geannuleerd. Ze zeiden gelijk dat het geld binnen de 14 dagen terug geboekt zou worden. Na 13 dagen nog steeds niets ontvangen, een mail gestuurd en een boze review ook gemeld bij thuiswinkel.Org. En u raad het al dan kunnen ze opeens wel het geld terug boeken. Dus bezint eer ge begint met deze firma.
Als je de reviews leest zijn er meer mensen die met hun overhoop liggen. Dus Bundel je krachten als je nog geld tegoed hebt .

Rob Nijmegen 05-11-2019

Subwoofer besteld merk Klipsch nadat de vorige bestelling helaas mis is gegaan kreeg ik een fikse korting en zelfs een gratis subwoofer kabel erbij!!
Grote klassen heren en de volgende bestelling kom ik zeker bij jullie terug.

A.G. Dam 05-11-2019

24 oktober bestelling geplaatst, volgende dag levering beloofd. Meerdere keren gebeld wanneer de levering komt, meerdere keren beloftes hij staat klaar met 2 dagen is het er. Vandaag 5 november heb ik de bestelling geannuleerd. Ben de beloftes behoorlijk zat. Vandaag deze bestelling geplaatst bij Kamera express, wordt vandaag geleverd en nog goedkoper.
A.G. Dam 05-11-2019

Vandaag gebeld door een medewerker deze bood excuses aan voor wat er gebeurt was. Hij zou het nakijken en proberen dat het probleem zich niet meer voordoet.

Nikolov 04-11-2019

Niet gekozen voor de prijs bij deze winkel, maar meer omdat deze winkel bij mijn vorige versterker een uitstekende aftersales hebben gegeven. Blijk uit waardering nogmaals gekozen om hier de bijpassende blue-ray speler aan te schaffen.

Ook dit keer weer tevreden en hopen dat ik geen email hoef te sturen voor reparatie...

Lies 02-11-2019

Contact gehad met Loek omdat ik er niet uit kwam met het installeren van de heos speaker.

De site is makkelijk om een bestelling te plaatsen alles verwijst zichzelf. Het leveren volgde snel daarop. Aftersales gaf ook een goed gevoel, zie bovenstaand.

Opperdam 02-11-2019

Opzoek geweest naar een versterker die mooi in de behuizing kan van kast die door de meubelmaker is gemaakt. Vooraf is er (door mijn fout) niet goed nagedacht over de afmetingen, waardoor het lastig was om een er één te vinden van max. 10 cm hoog. De zoektocht begon bij winkels elders, maar helaas bleek geen één van hen iets te hebben. Dezelfde vraag ook voorgelegd bij de keten van Doublepoint. Binnen een kort termijn kreeg ik ook eveneens het antwoord dat er geen modellen waren die hier in konden voldoen. Wel hadden zij als enige bedrijf een andere oplossing, om het geluid te draadloos te versturen en de versterker elders te zetten. Eerlijk gezegd, zelf nog niet over nagedacht. Was best omslachtig om alles te installeren, maar het staat nu wel als een huis. Nadeel; heb een gat over in mijn kast. Voordeel; heb geluid!

Pete 31-10-2019

They have lots of great products and I have been using doublepoint continually now for a few months. Every month an order = speaker.

Lw8 31-10-2019

Product is netjes op een pallet aangegeven. Wordt netjes van te voren gebeld zodat iedereen op de hoogte was.

Van Vessem, Bert 30-10-2019

Een eerste aankoop gedaan en terecht gekomen via Google door een advertentie met een scherpe prijs welke de aandacht heeft getrokken. Het betrof een: 3090ci Informatie op de pagina inclusief alle bijbehorende verzendinformatie en voorwaarden aan de prijs werden goed aangegeven. Helder en duidelijk gecommuniceerd. Levering verliep aangenaam versneld, dit omdat het sneller binnen was dan 5 dagen. Al met al een dikke 9.

van Nimwegen 30-10-2019

Product aangeschaft van 465,-
Product werd snel geleverd.
Product voldeed niet aan mijn verwachtingen en is geretourneerd.
3 sept: Bevestiging dat product retour is ontvangen, binnen uiterlijk 14 dagen zou geld teruggestort zijn.
26 sept: Na 3 weken is 16,40 teruggestort in plaats van 465,-
26 sept: Gebeld met klantenservice. Er wordt uitgezocht wat er mis is gegaan en ik wordt later teruggebeld dat er inderdaad wat mis is gegaan. Het resterende bedrag wordt overgemaakt.
30 sept: Geld is nog niet teruggestort. Na een aantal keer bellen blijkt dat er nog iets is misgegaan. Het wordt nu echt overgemaakt en ze sturen zelfs een bevestiging van de creditnota per mail.
17 okt: Nog niks ontvangen. Weer een aantal keer gebeld. Nu blijkt dat de betaling nog niet was gedaan omdat het pakket pas 3 oktober retour was aangemeld! Hoe kan dat dan?? Dat gaan ze uitzoeken en ik wordt teruggebeld als ze weten wat het was. En het geld gaan ze nu echt overmaken! Ik maak ze duidelijk dat ik dit nu al 3 keer te horen heb gekregen en dat ik er geen 4e keer van wil maken. Nee nee dat gaat echt niet gebeuren, krijg ik te horen.
Ik wordt niet terug gebeld.
30 oktober: Nog steeds niks ontvangen! Morgen dus toch voor de 4e keer bellen.
Ik heb best veel geduld maar als je het keer na keer weet te verkloten dan heb je wel een slechte review verdiend denk ik zo.
Blijf uit de buurt van dit bedrijf.

Corne 30-10-2019

Een goed en vooral onderbouwend advies gekregen over de levering en over de producten die zijn besteld in mijn order.

In samenwerking met de winkel is het apparaat op de juiste manier ingesteld en werkt dit nu goed. In zijn geheel tevreden over alles.

Jon 22-10-2019

Als vervolg op mijn review van 13 - 09 (zie onder)
Inmiddels ook kennis gemaakt met de after-sale service van het bedrijf. Die is dik in orde!
Er zat een brom in mijn sub-woofer; deze werd opgehaald, er werd zelfs een vervangende tijdelijke sub aangeboden en ik werd door de zeer betrokken Maarten goed op de hoogte gehouden over de vorderingen van de reparatie / retour.
Deze ervaring maakt de eerdere ervaring meer dan goed!

Loes 22-10-2019

Een dikke negen !

Deskundig advies gekregen over de nieuwe soundbars en speakers. Echt super en owja kon ook nog een kleine korting vanaf, heb ik de steun voor een mooie prijs kenne krijgen.

Weteringen 19-10-2019

Een tip voor jullie, voortaan zelf kiezen wie het komt brengen. Hele slechte ervaringen met dhl en had graag postnl gehad. Verder ging het bestellen makkelijk en overzichtelijk

Beuntje K 16-10-2019

Reageren snel, nemen de tijd en achteraf is er ook nog even gebeld. Loek heeft mij netjes vriendelijk te woord gestaan via de chat.

Makelaardij Meeuwissen 13-10-2019

Klantenservice heeft mij uitstekend geholpen in het helpen bij de keuze van twee nieuwe speakers met een versterker. De versterker was achteraf niet op voorraad maar is vervangen voor een betere versie. Voor een juiste en scherpe prijs een goed alternatief mogen ontvangen. Meedenkende mensen en denken in oplossingen en service.

Gh 10-10-2019

Snelle levering met een te volgen link. Duidelijke emails waar ik iets aan had.
Levering zoals aangegeven.

Michael H 08-10-2019

For the second time I made an order at this website. First order because of the price, second order because of the service. I ordered the wrong products in one orders. They friendly called me and changed my order in the correct items. You really feel like a customer in stead of an online client.

Anne Smit 08-10-2019

Voor het eerst een bestelling geplaatst via de site van Doublepoint.nl. Er werd op gekozen datum en avond afgeleverd.

Prijs was concurrerend met de rest.

Pink 07-10-2019

A helpfull company which are reachable and they think with the clients. Experience was good.

Thanks guys.

Boer Albert 06-10-2019

snelle avondlevering omdat er overdag gewerkt werd. Had dit gevraagd en is ook netjes gebeurd. Daarom raad ik dit bedrijf aan.

CJV 05-10-2019

Begonnen met de aanvraag voor nieuwe kabels en stekkers en uitgelopen tot de aanschaf van een hele nieuwe set. Goede gasten met goed en snel advies. Mogelijk om duidelijke afspraken te maken.

Michiel Roorda 04-10-2019

Het is makkelijk om in contact te komen, vragen stellen is geen probleem. Doen aan prijsvoorstellen met daarbij savonds levering. Voor mij kwam dit goed uit.