Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Arjan 19-06-2020

Super service... het internet biedt duizenden mogelijkheden om producten te kopen, maar de service van Doublepoint is het onderscheid. Zij denken met je mee, verheffen service naar een hoger niveau en geven je het gevoel, dat jij als klant belangrijk bent.

Snelle verzending en een laagste prijs garantie maken het helemaal compleet. Ik raad Doublepoint dan ook 100% aan!

A. Van de Water 18-06-2020

Artikel staat bij Veel bedrijven op de website. Met geen van hen konden het artikel leveren. Doublepoint was de enige die het konden leveren.
Zij waren tevens ook het laagst in prijs en artikel was binnen 2 dagen geleverd.
Service ook perfect .

Hans Mestdagh 11-06-2020

Perfecte service! Levering wordt zeer goed opgevolgd en ook over de prijs kan onderhandeld worden. Top! Een welgemeende 10/10.

Olijfje 05-06-2020

Breed assortiment tegen scherpe prijzen van artikelen die ook op voorraad zijn.

jochem 02-06-2020

Fijne webwinkel, scherp in prijs en overzichtelijk. Levering ook relatief snel, en achteraf een telefoontje om te kijken of ik tevreden ben met het product.

Henk de Jong 02-06-2020

Geweldig geholpen toen ik een foutief typenummer had opgegeven is dit kosteloos aangepast en hoewel de luidsprekers niet op voorraad waren levering binnen 2 dagen

w-j 29-05-2020

Perfect. Goede service, binnen 24 uur in huis. Prima prijs/kwaliteit. Alleen maar plus punten. Zeker een aanrader...

Marcel 27-05-2020

Overzichtelijke site en heldere omschrijving van het product. Snelle levering en prettige begeleiding.

W.Jasper 21-05-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze me de beste aanbieding konden doen wat betreft de prijs ik vond ook heel fijn dat je gewoon via hun site je vragen kon stellen als je er niet uit kwant de levering duurde allemaal even wat langer vanwege corona periode maar na lang zeuren omdat je natuurlijk het alles het liefst binnen 1 dag wilt aansluiten werd het uiteindelijk na een werkdag of 7 toch allemaal netjes geleverd ik moet binnenkort nog een center speaker en een nieuwere audio receiver aanschaffen maar ik weet wel als doublepoint me weer een mooie aanbieding kan en wilt doen dan bestel ik graag weer bij deze heren .

JohnH 18-05-2020

Een SVS-SB1000 Subwoofer besteld bij Doublepoint.nl. Deze bleek echter te licht voor mijn ruimte. Bij muziek prima sub met diepe bas, echter miste ik de 'punch' bij films. Na overleg met de medewerker, de subwoofer geüpgrade naar een SVS PB-2000 Pro.
Zeer vriendelijke medewerker, en een goed advies. Ook de mogelijkheden voor het retour sturen, prima uitgelegd.
Klein detail: Door de drukte tijdens de corona-crisis, is de levertijd niet meteen duidelijk. Dit kan ik doublepount.nl niet kwalijk nemen, Sub toch geleverd binnen 5 werkdagen.

Bjorn 15-05-2020

Vooraf via de chat, ging prima en goed advies.
Na de levering telefonisch contact opgenomen (door Doublepoint) of alles naar wens is gegaan rondom de levering. Nette service. Niet twijfelen, gewoon bestellen.

Double Disappointment 13-05-2020

Komen hun vrolijke beloftes niet na. 1 bestelling van 3000 euro, stuk of 10 beloftes verder en nog niets geleverd. Ik word er moe van en baal dat ik hier niet eerder op heb gegoogled. Also, many reviews are fake so be aware.

Dave 11-05-2020

Duidelijke informatie op de website over de betreffende subwoofer die ik heb aangeschaft. Mede door deze informatie en snelle levering voor deze winkel gekozen. Pakket keurig verpakt aangekomen. Nadien nog gebeld door de winkel om te informeren of alles naar wens is gegaan. Kortom, aanrader!

Vincent 08-05-2020

Wat een goede service biedt dit bedrijf nog. Speakers besteld van Q acoustic 3050i en geleverd volgens afspraak. Er werd duidelijk gecommuniceerd als er veranderingen waren mbt de levertijd. Er werd zelfs een extra koerier ingezet om de speakers alsnog op tijd te leveren, dus keurig volgens plan. Fabian en Maarten zijn nog van het caliber de klant is koning. Top mannen. Ga zo door. Hartelijke groet van een tevreden klant. Ps. De prijs van de speakers was ook top.

Sander 06-05-2020

Bij Doublepoint op een woensdag een Edifier S2000 pro besteld. Op de site werd verzending de volgende dag thuis geadverteerd. De volgende dag was hij nog niet verzonden dus had ik gechat met de klantenservice. Hieruit bleek dat ze hem nog snel konden verzenden voor een vrijdagse levering na eerder bericht dat hij pas na het weekend geleverd wordt. Ik kreeg deze dan ook vrijdag keurig binnen. Goed, maar niet perfect 3/5 voor de levering, 5/5 voor de klantenservice.

De speakers kregen langzaam een mankement in de eerste week. Er zat een soort trilling in de woofer. Klantenservice gebeld en ze zouden met Edifier contact opnemen voor me. Een dag later nog een keer gebeld en berichtte ze dat ze liever de speakers omwisselde met een nieuw paar, waarnaar ze het retourlabel naar me mailde. Speakers 2 dagen later opgestuurd voor het weekend en keurig de week erna een nieuw paar ontvangen. Doublepoint had hem direct in begin van de week verzonden maar door vertraging bij DHL pas op de vrijdagavond mijn speakers binnen Deze blijken tot nu toe goed te werken!
Klantenservice: 5/5
Retourproces: 5/5
Verzending: 5/5
DHL: 2/5 ;)

Wees niet bang om ze te bellen, dan gaat het proces net wat soepeler en helpen ze je graag!

Willemtevreden 01-05-2020

Het duurde lang voordat het apparaat geleverd werd. Door de omstandigheden rondom het coronavirus werd gezegd. Nadat ik ongeduldig en lang had gewacht (10 dagen!) op de levering was ik niet tevreden over het apparaat. De aftersales was prima. Goed en direct contact over het oplossen van het probleem. Zo bind je klanten. Echter het terugstorten van het betaalde bedrag duurde ook weer langer dan gehoopt. Kortom, vriendelijke lui die traaaaag werken.

Andre Kapper 30-04-2020

Ze hadden het artikel wat ik zocht voor een gunstige prijs. Keurig geleverd en afgehandeld.

Sven 29-04-2020

Op DoublePoint terecht gekomen bij het zoeken naar Hi-Fi apparatuur, en als zeer tevreden klant achtergebleven! Versterker die op voorraad lag was snel mijn kant op gestuurd, en ik ben (na navraag) goed geïnformeerd over de speakers die nog nabezorgd worden.

Prijzen zijn redelijk, en vaak een stuk minder dan andere (web)winkels die ik ben tegengekomen in mijn zoektocht. Ook de extra kortingscodes per merk (JAMO2020, OEHLBACH2020, etc) zijn een fijne verrassing :-)

Na een mailtje te hebben gestuurd met een vraag had ik ook binnen een werkdag antwoord met een fijn professioneel advies, in het geheel snel en to-the-point. Ook is de website overzichtelijk, fijn in gebruik, en heeft hij alle informatie die ik nodig had om tot het juiste product te komen.

RJR 21-04-2020

duidelijke informatie. goede prijs kwaliteit verhouding. prompte levering. goede "nazorg"

H. Lever 20-04-2020

Doublepoint is niet te missen wanneer je op zoek bent naar bepaalde merken in de audiowereld. Opvallend zijn de lagere prijzen. Tevens aangesloten bij bol.com.
Begin februari een paar geweldige staande speakers besteld. Helaas bleken die bij levering beide flink beschadigd. Duidelijk schade af fabriek en niet door transport vanaf doublepoint.
Direct super goed contact met doublepoint hierover en gelijk actie voor ophaal en nieuwe levering. Helaas door de Corona crisis mijn werktijden ineens minder tot niet flexibel (in de zorgsector).
Gelukkig met doublepoint hierover super contact en planning gemaakt in afwachting van mijn werktijden.
Ophaal defecte en levering nieuwe op afgestemd moment. Super!
Daar is de service niet bij gebleven. Heb afgelopen week in overleg met en advisering door doublepoint nog twee Atmos speakers besteld en heb die mogen ontvangen voor een speciale prijs ter compensatie.
Fijne telefonische contacten en mailing gehad de afgelopen weken. Ik zou doublepoint zeker aanbevelen.

Peter 15-04-2020

Klipsch subwoofer werd optijd bezorgd, werd ook netje te woord gestaan door de verkoper ben zeer tevreden met de subwoofer.

Marcel 10-04-2020

Een set speakerboxen hier besteld en snel thuis bezorgt gekregen.

Na dien belden ze nog op of alles gelukt was en of het geluid beviel.

Super service!

Jambaar 04-04-2020

Heel professionele en serieuze zaak. Snelle levering van mooie klinkende speakers. Ik raad deze winkel aan iedereen die goede spullen zoekt sterk aan.

YD 02-04-2020

Nadat ik online een subwoofer, SVS PB-3000, had besteld nam Doublepoint telefonisch contact met me op over de levering van de sub. Na ontvangst en beluistering van de sub was ik zo onder de indruk hiervan, dat ik er nog eentje heb besteld. Hierbij heb ik nog een extra korting gekregen!

Ben zeer tevreden met de subs en de service die ik van het team van Doublepoint heb mogen ontvangen. Mijn vragen werden snel beantwoord, telefonisch of via de mail. Top!!

Wandert van Bruggen 31-03-2020

Doublepoint houd zich aan wat er word beloofd “De laagste prijsgarantie” en de beste deals!

Ik ben nu de troste eigenaar van de Jamo s807 HCS set en de bijbehorende Jamo s8 atm dolby atmos speakers voor de mooiste prijs van Nederland.

Het bestellen ging snel en correct. Ook de support afdeling via de mail is snel, vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader om via Doublepoint te bestellen.