Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Deze score is berekend op basis van 87 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

hoeien 13-12-2017 Via de website gekocht

Bedankt voor de service

Order online besteld bij double point. alles verliep goed en snel. Nu luisterend naar een een mooie set speakers. Levering verliep vlot en netjes, met zwart folie bedekt. Goed per email contact gehad en track en trace code op tijd gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

john.B 08-12-2017 Via de website gekocht

uitstekend producten heos by denon via double point

de mensen die ik aan de tel. kreeg waren deskundig ,aardig en dachten mee. goede aflevering en nazorg.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anita Huisman 07-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, kwaliteit en snelle service!

Een overzichtelijke site met duidelijke beschrijving over wat je zoekt. Een duidelijke mailoverzicht en inzicht wanneer je het kan verwachten. Helemaal blij met de aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jansssen 07-12-2017 Via de website gekocht

Mooie Blackfriday dea

Bij dit bedrijf tijdens blackfriday een nette receiver gekocht voor een nette prijs. Levering volgde snel en bij het product zat een goede beschrijving. Verder per email goed contact betreffende de bestelling en levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 01-12-2017 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk en een snelle service

Men heeft scherpeprijzen, maar ook een vriendelijke en snelle service. Die ook behulpzaam is. Na het plaatsen van de order is deze ook echt de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Edgar 30-11-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Goed assortiment. Snelle levering. Product is goed verpakt. Scherpe prijzen!

Don Seltenrijch 30-11-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf waarbij geldt: afspraak=afspraak

Fijne webshop waarbij service en een goede prijs hoog in het vaandel staan.
Uitstekende en snelle communicatie en razendsnelle levering.
Voor een volgende aankoop in deze artikelgroep zal dit zeker het bedrijf zijn voor de eerste aanvraag.

Robbin 30-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

De website is overzichtelijk en een snelle levering van mijn bestelde product. Ik ben zeer te spreken en zou een ander een koop van een product hier aanraden.

Jimmy 24-11-2017 Via de website gekocht

Doublepoint top service!

Top prijzen , goede service , prijzen bespreekbaar en onderhandelbaar.
Telefooncontact en mailcontact top!
Plan van aanpak - tot op de detail geregeld en uitgevoerd.
Vaste contactpersoon gehad tot aan einde bestelling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Poulina 23-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Mijn geweldige headphone is helaas na een jaar stuk gegaan. Ik heb telefonisch contact gehad met doublepoint en er gevraagd werd of ik foto’s per e-mail wilde versturen. Binnen 3 dagen heb ik nieuw exemplaar ontvangen!!

Erg behulpzaam
Vriendelijk
Snel klantcontact
Super service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Edwin 22-11-2017 Via de website gekocht

Klantgerichtheid tot de max!

Ik was zo dom om 1 speaker te bestellen. Vervolgens werd ik door Doublepoint gebeld om dat te verifiëren en kreeg ik zelfs nog extra korting op de tweede speaker. Dat overstijgt klantvriendelijkheid. Goed contact, snelle levering en niet duur, daarom van mij een 10!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lodewijk 18-11-2017 Via de website gekocht

Vervolg review van 7/11/2017

Op 11/11/2017 heb ik een volgend deel van de bestelling geleverd gekregen, de surroundspeakers en de sub woofer. De twee front speakers zijn tot op vandaag niet geleverd.
Ik vraag mij af welk mirakel er moet plaats vinden om de firma hun bestellingen correct af te handelen. Het is nu bijna drie maanden geleden dat ik mijn bestelling geplaatst heb. Misschien kan de goede Sint een handje toesteken om alsnog de resterende speakers snel te leveren.

--- 2017-11-07 ---
25 augustus 2017 bestel ik bij hun een 5.1 Klipsch R-28F Home theater systeem dat volgens de site de volgende dag zou geleverd worden, een Onkyo versterker en een stel elevation speakers.
Weken later was er nog niets geleverd. Via chat stonden, volgens hun, de bestelde artikelen klaar.
Deze zouden volgende dag geleverd worden. Een week later, niets geleverd. Telefonisch vernomen dat Klipsch van leverancier was veranderd, vandaar de problemen van levering. Maar op de site stond dat ze er nog drie op voorraad hadden toen ik de bestelling plaatste.
De reciever zou na 2 tot 6 dagen geleverd worden. Na enkele weken namen ze contact met mij, met de melding dat het model niet meer te verkrijgen is en mits een bijbetaling van 50 euros ze mij een hoger model zouden leveren. Waarmee ik accoord ging. Twee dagen later werd hij geleverd. Na nog enkele weken en meerdere telefoontjes werden ook de Elevation speakers geleverd. Weer later nog meer telefoons naar Nederland waar het 5.1 systeem bleef... Oh ja, de centerspeaker moest nog binnenkomen... Als hij geleverd was zouden ze het systeem direct verzenden. Ik sta de eerste op de lijst... (Eigenlijk zouden ze sprookjesboeken moeten schrijven, succes verzekerd.) Maandagmorgen 6 november, gevraagd waar de beloofde levering bleef...
Alles staat klaar voor verzending. Een E-mail is aan mij verzonden met een track and trace nummer. Nietes.. Dinsdagmorgen 7 november 2017, nogmaals bevraagd waar de E-mail bleef. Zou direct verzonden worden. Nope.. Ze zijn altijd heel vriendelijk en zijn zich van geen kwaad bewust en het is nooit hun schuld. Overgeleverd worden aan zo'n firma geeft u een zeer onaangenaam gevoel. Ben ik mijn 1.099 euros verloren of niet? Indien ik mijn bestelling deze week niet geleverd krijg zal dit andere acties vergen. Na meer dan twee maanden is mijn geduld meer dan op.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

judydommelen 17-11-2017 Via de website gekocht

Leuk zaken mee gedaan

Vorige week orienterende vragen gesteld aan Doublepoint vanwege de Blackfriday aanbiedingen die er aan komen. Ik was opzoek naar een nieuwe versterker voor mijn vijf speakers in huis. Niet echt op de hoogte van alle huidige ontwikkelingen, maar mij goed laten adviseren. Toch besloten om de versterker eerder aan te schaffen en ben er eerlijk gezegd erg content mee. Per email kreeg ik ook vlot een antwoord wat mij heeft besloten om ook de versterker bij Doublepoint te kopen. Ik ontving netjes een betaallink waarmee ik de bestelling kon plaatsen waarna ik de versterker de volgende dag ontving.

Alles was goed verpakt, doormiddel van piepschuim.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Xeno 15-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer vriendelijke mensen en zeer behulpzaam, en een snelle levering. Het volgende maken ze echt waar: Heeft u een product ergens anders goedkoper gezien? Laat het ons weten. Doublepoint garandeert voor alle consumenten de laagste prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G. van Ooijen 12-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Mijn aankoop bleek na levering niet goed te functioneren. Zonder bezwaar werd een ander nieuw exemplaar geleverd. Het telefonische contact met de medewerkers verliep op een correcte en vriendelijke manier.

AudioBaas 10-11-2017 Via de website gekocht

Bedankt voor de service

Bij doublepoint een oehlbach kabel gekocht voor de televisie. Gezien de vele keuzes online eerst mij laten adviseren waardoor HDMI gold is geworden. Goede kabel en goed beeld kwaliteit. Goede prijs, goed verpakt, en goed bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rbj 09-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service. Scherpe prjzen.

Een mooie platenspeler gekocht, ze hebben scherpe prijzen en een goede service. Ook leveren ze snel.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wendola 08-11-2017 Via de website gekocht

Maakt het waar!

De slogan (Heb je dit product ergens anders goedkoper of voor dezelfde prijs gezien?) Geloof mij maar, Doublepoint maakt het waar! + 5% korting erboven op.
Heb een goede ervaring aan over gehouden, en ik koop er beslist weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wout 05-11-2017 Via de website gekocht

super service

Zeer tevreden : snel klantencontact, prima levering, mooie promotie.
Kortom een super klantenservice.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jasper 04-11-2017 Via de website gekocht

Prettige communicatie en denken goed mee!

Het was sowieso lastig een leverancier te vinden die de Klipsch RP-280FA’s (Dolby Atmos speakers) konden leveren (veel partijen hebben ze niet in het assortiment, zonde!). Toen ik ze bij Doublepoint bestelde dacht ik ze dezelfde week al te krijgen. Helaas waren er leveringsproblemen bij de hoofddistributeur van Klipsch in Nederland waardoor ik weken heb moeten wachten op de speakers (6-7 weken). Nu hadden ze bij DoublePoint de order kunnen cancellen, reactief kunnen zijn of gewoon pas een signaal kunnen geven toen ze daadwerkelijk in hun magazijn kwamen, maar ik heb Doublepoint ervaren als een proactieve, mij goed op de hoogte houdende partij zodat ik steeds wist wat de status was. Ook qua prijs / manier van zakendoen vind ik Doublepoint een prettige partij. Toen de speakers in hun magazijn stonden en de DHL vrachtwagen in gingen hebben ze ook netjes foto’s gemaakt dat ze eraan kwamen na al het wachten en op en neer mailen, erg attent! Nu aan het oriënteren op nieuwe surround speakers van Klipsch en ook daar spelen ze een proactieve rol en geven goed advies!

B.bondbeet 02-11-2017 Via de website gekocht

Prima dienstverlening

Prima service gehad, verliep snel, goede info per email. Fijn dat het goed verpakt was, met folie eromheen. Tweede bestelling geplaatst weer goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Piet 02-11-2017 Via de website gekocht

Jammer....

18 sept gebeld ivm een vraag of de prijs voor speakers  die ik zag per stuk of per 2 waren. Was per 2 volgens medewerker. Speakers besteld en de volgense dag word ok gebeld; de prijs is toch per stuk...
In overleg met medewerker andere speakers gekozen.

De andere speakers kwamen ipv na 6 dagen na 20 dagen. Ondertussen nog een aantal keer beloofd dat ze " er echt deze week wel zullen zijn". Een aantal keren ook "u wordt met 5 minuten teruggebeld" wat dan uiteindelijk niet of een paar uur later gebeurde, mogen horen..

Deze speakers heb ik helaas retour moeten sturen ivm de kleur die toch niet zo mooi stond bij mij.

Weer andere speakers besteld welke "dinsdag of woensdag" bij u zullen zijn. Helaas ook dat was niet het geval. Weer gebeld en beloofd u wordt over 5 minuteb teruggebeld. Weer niet gelukt. Eind van de middag een prettig gesprek gehad met een medewerker waarin uitgelgd waarom de speakers steeds te laat zijn en nlg een korting gehad wegens ongemak. Ik ging redelijk tevreden het weekeinde in zonder speakers maar ach, het een en ander was verduidelijkt en ik had korting en belofte dat de speakers snel zouden komen.

Problemen met de server (artikelen staan vooradig maar dat blijkt niet zo te zijn) en transporteur worden steeds genoemd als excuses, helaas kan ik daar niks mee.

Afgelopen maandag gebeld. "Wilt u de speakers morgen of overmorgen?"
Morgen graag. Dezelfde dag nog geen track en trace code dus de zending was nog niet verstuurd en wederom zat er iemand bij mij thuis op spullen te wachten die niet kwamen.
Volgende dag de speakers ontvangen.
Het telefoongesprek wat ik voor het weekeinde  met de medewerker had en waar ik enige positiviteit uit putte, was direct waardeloos geworden na deze nieuwe mislukte belofte..

Voor mij de laatste keer denk ik. Jammer. De prijs was goed, het  personeel vriendelijk maar afspraken nakomen is voor mij toch erg belangerijk. (Zie eerdere review van een andere klant dus ook..)

Negatief: Afspraken, communicatie, levertijd

Positief: Prijs

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

E van Herk 01-11-2017 Via de website gekocht

Aanvulling op eerdere review van 23/10

Uiteindelijk heb ik - na 5 weken - de bestelling van de Klipsch speakers wel gekregen. Ze hebben me nog een taart gestuurd om het een beetje goed te maken, wat toch wel een aardig gebaar was. Maar het is belangrijk om geen verwachtingen te wekken die je niet kunt waarmaken - als iets niet zeker leverbaar is, hoort dat erbij te staan of je moet het uit de catalogus halen tot je zeker weet dat je kunt leveren, en op welke termijn.

--- 2017-10-23 ---
Een maand geleden een setje klipsch soesjers besteld. "vandaag bestekd, morgen in huis". Tot op heden nog niets. herhaaldelijk is me bezworen "binnen twee weken", "beslist volgende week". Nu die week is vandaag verstreken en mijn bestelling staat nog steeds als in behandeling. Ik vraag mijn geld terug.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Hans 01-11-2017 Via de website gekocht

Bewezen betrokkenheid

Dit was voor mij de eerste kennismaking met deze winkel. Ik kwam er terecht omdat het de enige Nederlandse webwinkel was waar de draadloze luidsprekers van Sonosconcurrent Riva Audio's Wand-serie werden aangeboden (bieden zowel 5GHz Wi-Fi als BT ondersteuning, onder andere).
De bestelling verliep vlot, maar een derde partij zorgde voor problemen, waardoor een tweede bestelling moest volgen.
De hulp die men verleende bij het oplossen van het probleem was uitzonderlijk: prima werkende chat, telefoontjes die vrijwel elke keer door het bedrijf werden geïnitieerd (ook namens de klant met die derde partij), uitgebreide assistentie bij oplossen van het probleem, in de gaten houden van de 2e bestelling en een follow-up telefoontje na levering.

Zelfs met de vertraging van het 2x bestellen was de order ruimschoots in dezelfde week geleverd. Bijzonder hoog serviceniveau.

Pas als er wat op te lossen valt, blijkt of een winkel zijn topwaardering waard is, vind ik. Dat is hier het geval.

BottyElijz 29-10-2017 Via de website gekocht

Zeer kwalitatieve geluidsset snelle service

Gezien de hoge aankoopprijs voor mijn geluidset heb ik ervoor besloten om mijn set in porties aan te schaffen. Zo ben ik in het begin bij deze webwinkel bijgekomen en heb ik allereerst informatie ingewonnen betreffende mijn keuze maar ook over de condities waar deze set voor geleverd zou worden.

Door de vlotte communicatie per email, was het voor mij duidelijk dat deze set aan mijn verwachtingen zou voldoen. Allereerst begonnen met de aanschaf van twee vloerstaande speakers. Deze werden per pallet gebracht, volgens afspraak samen met DHL. Paar weken later weer contact opgenomen om de set verder uit te breiden. Ik heb het advies van double point opgevolgd in welke fases mijn set uitgebreid moest worden. Achteraf gezien was dit ook de beste keuze, zodat ik de set goed kon inspelen.

Ik heb afgelopen weekend mijn laatst bestelde speaker ontvangen, de dolby atmos speakers. Wat een ervaring en toevoeging is dit op de set.

Ben zeer blij gestemd over de set en bedankt voor de advisering. Alles is zeer goed verlopen en ben erg blij met de nieuwe opstelling.

Benjamin 29-10-2017 Via de website gekocht

Slechte (interne) communicatie richting de klant

Via een kennis op deze webshop gekomen. Snel even wat reviews gelezen, waarbij niet iedereen positief was. Echter vind ik ook dat ik zelf moet kunnen oordelen. De prijzen op de website zijn goed te noemen, op hun website pretenderen ze dat de klanten van hun wel wat meer mogen verwachten en voor 17.00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Zodoende besloten hier toch te bestellen en een eigen ervaring te krijgen met dit bedrijf.

Op een maandag bestel ik een versterker rond 12.00 uur. Omdat ik op de dinsdag niet thuis was, aangegeven dat ik deze op woensdag wilde hebben. Keurig dat deze mogelijkheid er is! In de mail krijg ik een bevestiging van mijn bestelling, waarin staat dat ik nog een mail krijg als het product voor verzending klaar staat.

Woensdag wordt de versterker echter niet geleverd. Ik heb zitten wachten tot ' s avonds na het eten, omdat onze postbezorger ook nog wel eens tussen 18.00 en 19.00 uur kan komen. Ik mijn mail gecheckt voor de track and trace, maar het bleek dat ik geen mail had gehad over de status van het product. Hij was dus helemaal niet verzonden!

Ik donderdag rond 12.00 uur bellen met de kantenservice van Doublepoint. Krijg ik een medewerker aan de telefoon die zegt dat het model dat ik had besteld, een uitlopend model was en helaas niet leverbaar was. Vreemd dat ik hem dan toch kan bestellen en betalen. Maar, zegt de medewerker, ik zal overleggen of ik een wat nieuwe model kan leveren die wij wel op voorraad hebben. Ik bel u straks terug, hoor ik hem nog zeggen.

Donderdag rond 16.30 uur bel ik maar weer met doublepoint, want ik was nog niet gebeld. Krijg ik een andere medewerker aan de lijn die moest overleggen met de collega die ik eerder had gesproken. Hij zou mij terug bellen. Maar meneer, zeg ik, jullie zijn maar tot 17.00 uur te bereiken en ik wil echt wel weten wanneer ik mijn versterker kan verwachten, dus als u nu even overlegt, dan wacht ik even. Nee, zegt meneer, wij hebben de policy dat niemand naar huis gaat voor dat de bellijst is afgewerkt. Afijn, omstreeks 22.30 uur dacht ik nog: Zo, dat wordt echt nachtwerk voor die mannen.

Vrijdag bel ik wederom met doublepoint. Krijg ik de medewerker aan de lijn die ik gisteren had gesproken. Fijn, want dan hoef ik niet alles opnieuw uit te leggen, maar alleen mijn teleurstelling weer te geven dat ik gisteren niet terug gebeld was. Oja, zegt de meneer, het was erg druk gisteren met een grote order die binnen kwam. Dus ik vraag terecht of toevallig mijn versterker daar dan bij zat, maar dat was niet het geval en de meneer vraagt mij nog even wat hij met mij had afgesproken gisteren over de order, omdat de bestelde en reeds betaalde versterker toch niet leverbaar was. Even kort ging er door me heen dat ik moest zeggen dat hij uit coulance een set Dali Opticons bijd e versterker zou leveren, maar ik hield me aan de eerder gemaakte afspraak. Zij zouden kijken of zij een model nieuwer konden leveren ipv de door mij bestelde versterker. MAAR, omdat het nu allemaal wel heel lang duurde en afspraken niet nagekomen werden, vond ik wel dat zij er alles aan mochten doen om die versterker vandaag nog op de bus te doen, want dan had ik hem alsnog zaterdag. De meneer wilde eerste een email sturen naar mij, zodat ik daarin kon bevestigen dat ik akkoord ging met een nieuwer model. Ik vond dat ik dat telefonisch ook wel door kon geven, want ik voelde de bui al hangen. De meneer ging daarmee akkoord en zou zijn best doen om de versterker dezelfde dag te versturen. Kort hierop kreeg ik via de email een bevestiging dat de bestelling was aangepast en ik een nieuwer model zou krijgen.

Zaterdag had ik goede hoop dat de versterker zou komen. De medewerker moet zich toch op zijn minst wat rot gevoeld moeten hebben dat dit alles zo is gelopen en daarom zijn best doen om de versterker uit de schappen te halen, in het systeem de bestelling te verzenden, stickers te plakken en klaar te zetten voor verzending? Op hun website staat immers: Van ons mag u meer verwachten! Helaas kwam de versterker ook niet op zaterdag. Ook heb ik via de email geen bevestiging gekregen dat de bestelling is klaar gezet voor verzending. Dat betekend dat dit maandag moet gaan gebeuren, wat weer betekend dat ik de versterker op zijn vroegst op dinsdag heb. Hoewel ik steeds meer het gevoel heb, dat zelfs dat te optimistisch is.

Ik moet eerlijk zeggen. Het is dat ik ook positieve reviews heb gelezen, anders zou ik het gevoel hebben dat dit een malafide pop-up website is, die telefonisch de boot af houd bij klanten om zo lang mogelijk te bestaan, zodat er geld binnen gehaald kan worden, maar ik dus gewoon mijn geld kwijt ben. Uiteindelijk heb ik namelijk nog steeds geen product.

Hetgeen we meer mogen verwachten van hun, zal in ieder geval niet liggen in de service verlening. In ieder geval tot zover ik dit nu heb ervaren. Ik geloof best dat een aantal audio fanatiekelingen besloten om een webshop te openen en zij dus meer kunnen adviseren op het gebied van audio dan andere webwinkels, maar het punt is dat mensen juist kiezen voor een webshop als zij hun keuze al hebben gemaakt voor een bepaald product. Dus als je je dan wilt onderscheiden, dan doe je dat door een goede service te hebben voor je klant.

Ik ben erg benieuwd wanneer mijn versterker komt en of er nog een briefje bij zit ofzo. Iets van sorry voor het ongemak. Ik zal deze review aanvullen als het zover is.

Als tip voor het bedrijf zou ik zeggen:
- Houd altijd je voorraad status up to date. Dan bestellen mensen geen goederen die niet te leveren zijn, maar waar wel voor betaald is.
- Mocht onverhoopt een product niet geleverd kunnen worden, wacht dan niet af tot de klant gaat bellen, maar neem direct zelf contact op. Bij het verwerken van de bestelling zou je immers dezelfde dag (voor 17.00 uur besteld, volgende dag geleverd) moeten zien dat het product niet voorradig is en ook niet meer geleverd kan worden.
- Zorg voor een memo systeem in het bestelproces en vermeld hier klantencontacten en afspraken in. Dan hoef je de klant zelf niet te vragen wat er ook al weer was afgesproken. Komt namelijk zeer onprofessioneel over.
- En de belangrijkste..... Kom altijd afspraken na! Doe geen toezeggingen die niet waargemaakt kunnen worden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Benjamin 01-11-2017

Hier even een update van de bovengenoemde review.

Na niets te hebben ontvangen op zaterdag en maandag om 15.30 uur nog niets te hebben gehoord, heb ik op maandag 30 oktober een mail gestuurd met de vraag hoe het er voor stond met mijn bestelling. Om iets over 5 kreeg ik een mail terug met de vraag of ik een niet thuis bericht had gekregen van DHL. Mocht dit niet het geval zijn, dan zouden ze direct actie ondernemen. Nou, dat laatste mochten ze wat mij betreft direct doen, want er echt niemand langs geweest.

Op dinsdag 31 oktober wordt ik gebeld door de medewerker van Doublepoint. Hij legt uit dat hij de order op vrijdag 27 oktober heeft aangemaakt en voor verzenden heeft aangeleverd bij DHL. Hiervan had ik overigens geen bevestiging gehad van Doublepoint, wat ik later bij de levering wel kreeg. Maar goed, DHL zou vaker spullen kwijt raken en zij ontkenden ook dat zij de versterker gekregen hadden. Zo bleek uit het verhaal van de medewerker. Omdat dit dus niet de eerste keer zou zijn, zouden zij bezig zijn met dossieropbouw richting DHL. Maar, zei de medewerker, dat is niet uw probleem en wij gaan het in orde maken, zei hij.

In plaats van de eerdere upgrade, zou ik nu het nieuwst model van de receiver krijgen, ter compensatie. Zonder bijbetaling en hij zou deze vandaag, 31 oktober, nog verzend klaar maken als ik akkoord zou gaan. Ik wilde graag de versterker nu eens hebben, dus ben akkoord gegaan. Daarna toch voor de zekerheid op mijn werk zitten googlen op het type, want een upgrade in model is niet altijd een upgrade in de specs. Wat was ik blij dat ik het nog even checkte, want ik ging van 6 HDMI ingangen, naar 4!!! Scheen een Europees model te zijn. (waarom maken ze het uberhaupt) Dus ik snel terug gebeld en aangegeven dat ik dit niet wilde, mede omdat ik nu al 5 apparaten heb met een hdmi uitgang. De medewerker had hier alle begrip voor en bood een alternatief. Helaas wel een waarbij ik moest bijbetalen, maar ook ik begreep , gezien de prijs van dat model, dat ze deze niet voor hetzelfde geld konden meegeven.

De betaling kon geregeld worden met een mail die ik binnen een half uur had. Na deze betaald te hebben, kreeg ik binnen een uur een bevestiging dat de betaling was ontvangen en dat de receiver hoogstpersoonlijk zou worden afgegeven bij PostNL. (DHL durfden ze waarschijnlijk niet meer aan)

Woensdag 1 november kwam ik thuis en wat stond er in mijn kamer te fonkelen........ Yup, mijn nieuwe receiver. Weliswaar wat aan de late kant en nog bij moeten betalen ook, maar eerlijk is eerlijk...... Er werd meegedacht en heb met echt een fikse korting (ter compensatie) de nieuwst receiver in die lijn.

Wat dat betreft kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met de afhandeling van mijn klacht.

Neemt uiteraard niet weg, dat ik blijf voor mijn punten die ik eerder benoemde onder de tips voor Doublepoint. Klantenservice is zo belangrijk om er voor te zorgen dat klanten blijven terug komen en je winkel aanbevelen bij vrienden en kennissen. Dus blijf op dat punt verbeteringen doorvoeren. En als het verhaal over DHL klopt, ga dan vooral met andere vervoerders aan de gang!

Maarten bedankt voor de eindoplossing!

Peter 27-10-2017 Via de website gekocht

goed product, keurig op tijd geleverd, geen verrassingen

Winkel heeft goede producten; levertijd was zoals afgesproken. Ik heb geen onvolkomenheden of verrassingen aangetroffen tijdens het proces.

Ajay 27-10-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie, uiteindelijk order compleet

Gevonden via de pricewatch op een vergelijkingssite, verwachtte ik een goede organisatie (ze hebben daar een vrij hoge rating). De heren zijn vriendelijk aan de telefoon, maar het plaatsen en leveren van een order is totale chaos: Een item besteld op hun site was opeens niet meer leverbaar (terwijl het gewoon nog steeds besteld en betaald kon worden). Ik werd teruggebeld en uiteraard werd een duurder alternatief aangeboden. Toen ik er niet mee akkoord ging en de koop dan wilde opzeggen, werden mij andere alternatieven aangeboden. Vervolgens ben ik akkoord gegaan met een van die alternatieven, kreeg ik geen factuur, werd slechts een deel van de zending later bezorgd (dus niet de volgende werkdag zoals op de site staat) en ontbrak er nog een deel. Ik heb ze herhaaldelijk telefonisch en per email benaderd, maar wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd (werknemer 1 kan alleen doorschakelen, de eigenaar en werkgever 2 zijn steeds afwezig en komen afspraken, zoals terugbellen/emails sturen met info niet na).
Ik wachtte op de order, zij gaven DHL de schuld, ik had lange tijd geen factuur.

Na veel gebel heeft de eigenaar uiteindelijk alsnog de factuur (ivm garantie) gestuurd en het ontbrekende deel nogmaals met DHL verstuurd, die het bij de buren heeft bezorgd. De zending is eindelijk compleet.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Hugo 26-10-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

De surround receiver die ik aangekocht had was op dat moment niet voorradig en op die manier was er een lange wachttijd voordat hij kon geleverd worden

Ze hebben me dan gecontacteerd en een alternatief voor dat toestel aangeboden dat de volgende dag geleverd werd

Ik kan alleen maar positief zijn over deze webwinkel
Doe zo verder !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Denny van kranen 19-10-2017 Via de website gekocht

Als je top geholpen en deskundig advies wilt

Top prijs en goed deskundig advies en bij verkeerd opgelet bij bestellen door mijzelf op voorraad kon het zo omgezet worden op een produvt wat voorradig was echt top service

De vleesschauwer Angelo 18-10-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

Altijd vriendelijk, altijd correct. Ik zou mijn hifi kabels, luidsprekers, home cinema producten en alle andere nergens anders willen kopen, de prijs is altijd lager dan bij andere webwinkels en zoniet krijg je 5 procent korting. Doe zo verder Fabian en Maarten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bert 18-10-2017 Via de website gekocht

goede service,goede prijs,snelle levering

overzichtelijke webshop, snelle levering. goede prijs, artikel voldoet na eis ik ben tevreden over de chat ga zo door

Cengiz 17-10-2017 Via de website gekocht

Goed bereikbaar - snel response

Ik kwam toevallig op de website van DoublePoint, had niet eerder van hen gehoord. Ik werd aangenaam verrast door de makkelijke bereikbaarheid van de support afdeling en daarna met de snel, deskundig en vriendelijke service

Arjan 16-10-2017 Via de website gekocht

Net bedrijf

Deden zich wat problemen voor met de levering. Dit is super netjes opgelost door ze.
Compleet overzichtelijk en vriendelijk

--- 2017-10-11 ---
Na een bestelling van een set dolby atmosspeakers van onkyo, die snel geleverd werden, verder gaan neuzen op de site en nog een bestelling geplaatst.
Bestelling bestaande uit een kabel en een subwoofer van klipsch. De bestelling is op 9 september geplaatst .
De kabel werd vlot geleverd...
Het is nu 11 oktober en nog geen subwoofer, door zelf maar te mailen na geen gehoor te krijgen via de telefoon. Als antwoord dat er een nieuwe leverancier is van klipsch in de Benelux en het daardoor wat vertraging op loopt. Ok kan gebeuren natuurlijk. Later nog eens gemaild wat de stand van zaken is. Onduidelijk wanneer het product bij ze geleverd word is het antwoord. Zijn dus al een maand verder en ik weet nog niks over wanneer het product geleverd gaat worden

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Erwin 16-10-2017 Via de website gekocht

Update

Inmiddels 2 maal telefonisch contact met Doublepoint. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en hij deed er alles aan om de nare smaak die ik hier aan had overgehouden uit mn mond te spoelen. Ter compensatie van het niet op tijd leveren van de platenspeler kreeg ik de iets duurdere usb versie voor dezelfde prijs aangeboden en deze binnen een paar dagen ontvangen. Als extraatje zelfs een kortingscode voor een volgende bestelling ontvangen. Al met al netjes opgelost en heb er toch een positief gevoel aan overgehouden!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Mesut 14-10-2017 Via de website gekocht

Aan het genieten van Dali!

was al enige tijd opzoek naar een audio set van Dali en uiteindelijk gekocht bij Doublepoint. Het leuke was dat ik ook nog mijn TV bij Doublepoint kon regelen. Heel speciaal; zeker nog het telefoongesprek wat ik gehad heb om dit te regelen.

Ruud 12-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service.

DoublePoint dacht met me mee bij de aanschaf van een Atmos receiver, en zocht een passende oplossing. Was de volgende dag (zaterdag) al binnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joey 12-10-2017 Via de website gekocht

Positief verbaasd over Doublepoint

Tijdens mijn zoektocht naar een goede receiver kwam ik op de website van Doublepoint. Ik snapte er vrij weinig van, waar moet ik op letten etc. Internet staat vol met tips maar die spraken elkaar ook tegen en het ging iedere keer over een totaal niet te vergelijken situatie zoals het bij mij thuis staat.

Na denk een telefoontje of 4 heb ik de knoop doorgehakt en een keuze gemaakt. Iedere keer toen ik belde waren diegene die ik belde heel vriendelijk en geduldig. Best erg eigenlijk maar zij konden mij op een gegeven moment vertellen welke speakers ik thuis heb staan.

Nadat ik de bestelling had geplaatst was ik opgelucht en de dag erna enorm blij met de snelle levering. Ik weet niet of het gebruikelijk is bij Doublepoint maar er zat zelfs een handgeschreven kaartje bij waar op stond dat ze blij waren mij hebben kunnen helpen en dat ze beschikbaar zijn bij eventuele vragen.

Normaal schrijf ik niet echt reviews maar ik was zo positief verbaasd door de service en het geduld dat ik toch even via deze weg jullie team wil bedanken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Remco 12-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service, niet klantgericht. MATIG

Doublepoint presenteert zichzelf als een bedrijf ontstaan uit een passie voor audio en internet. De passie voor klanten en klantenservice is duidelijk niet aanwezig.
Er wordt slecht gereageerd op mail of terugbelverzoeken, telefonische vragen worden beantwoord door deze te proberen te ontwijken en zo vaag mogelijk te blijven en verantwoordelijkheden worden doorgeschoven naar de leverancier/importeur.
Constant moet het initiatief komen vanuit de klant, ook als wordt toegezegd dat u 'op de hoogte wordt gehouden'.

Na via mail geïnformeerd te hebben naar een Klipsch R-112 SW subwoofer uiteindelijk besloten deze te bestellen (06-09-2017). In de mailwisseling en op de website stond een levertijd aangegeven van 6 werkdagen (wat later werd aangepast naar 'op aanvraag').
Nadat ik na een 7 tal dagen nog niks had vernomen over een verzending of levering via mail maar eens contact gezocht. De late levering zou komen door een wijziging van distributiecentrum, nieuwe uitleverdatum naar Doublepoint 25-09-2017. Dan kun je volgens mij redelijkerwijs verwachten dat de 27e de bestelling thuis op de stoep staat, dit ook via mail aan Doublepoint laten weten. Echter daarna....radiostilte. Kennelijk gaat Doublepoint geen committment aan zodra zaken concreet worden gesteld.
De 27e uiteindelijk maar eens telefonisch contact gezocht om te vragen waar mijn bestelling toch bleef. In dat gesprek werd mij te kennen gegeven dat er in de week van 2 oktober zou worden uitgeleverd door de distributeur en dat ik uiterlijk de 6e of de 7e de bestelling thuis kon verwachten. Dit kon echter niet via een mail bevestigd worden maar hier moest ik echt op vertrouwen. Vooruit dan ik wacht nog wel wat langer, we zijn nu toch bezig......
Op 5 oktober maar weer eens gebeld omdat ik er al niet zo heel veel vertrouwen in had dat er geleverd ging worden. En wat schetst de verbazing...... er was een bestelling binnen gekomen bij Doublepoint maar mijn subwoofer zat er niet bij. Maaaaaaar... ze hadden nu wel een 'harde' uitleverdatum doorgekregen van de distributeur; 11-10 bij Doublepoint geleverd. Gevraagd wanneer ik deze dan thuis mag verwachten, "zodra we deze ontvangen de 11e sturen we de bestelling direct dezelfde dag door en is deze de 12e bij u thuis was het antwoord.
Vandaag is het de 12e en er is dus nog niets geleverd en ook is er geen bericht geweest dat er een verzending heeft plaatsgevonden. Dus maar weer eens telefonisch contact gezocht.
Uiteraard wordt je vriendelijk te woord gestaan;
DP - "nieuwe harde datum van uitlevering door de distributeur 13-10-2017. "
Ik - "Ok dan verwacht ik de bestelling zaterdag de 14e thuis"
DP - "Dat kan ik niet garanderen, ik weet niet of we er aan toe komen om deze te verwerken en te verzenden vrijdag. Het kan ook pas maandag worden en dan is die dinsdag bij u"
ik - "...................."
Afwachten dus maar weer, the never ending story

Doublepoint verwijst telkens naar de leverancier/distributeur als schuldige omtrent late levering, maar daar heb ik als klant natuurlijk niks aan, ik doe zaken met Doublepoint.

Als je de reviews op kieskeurig.nl eens uitpluist zie je dat Doublepoint een geschiedenis heeft omtrent late leveringen van Klipsch apparatuur. Dat heeft natuurlijk niks met een distributeur te maken. Op de site van Klipsch staat Doublepoint niet aangemerkt als Unauthorized Delaer maar ook niet als Authorized Dealer........

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Jos 11-10-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het.

Had geïnformeerd over een teac platenspeler. Gevraagd of ze deze öok voor minder konden leveren omdat hij elders goedkoper was.
Kreeg zeer snel een mail terug en kwamen met een mooi voorstel. Meteen besteld en zeer goed op de hoogte gehouden van betaling en verzenden. Zending is goed verlopen (was mazzel want dhl zijn echte prutsers). Dat is ook het enigste twijfel punt dhl .

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 11-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Prima webwinkel met goede prijzen; uitstekende communicatie, goede afhandeling en levering,veel betaalmogelijkheden.
Assortiment uitbreiding. en Paypal toevoegen zou van toegevoegde waarde zijn.
Aanrader voor Hifi!

Cees 10-10-2017 Via de website gekocht

Service welke je verwacht van een winkel

Contact gehad met doublepoint voor wat audio oplossingen in huis. Leuk snel contact, verschillende speakers geprobeerd met als resultaat een mooie set draadloos in de woonkamer. Werkt goed. tot de volgende keer.

Fennema 05-10-2017 Via de website gekocht

Super service en de levering was uitstekend.

De levering was in orde en is mijn Bluetooth speaker is keurig afgeleverd, geen problemen gehad! Verder zat er een goede beschrijving bij.

Marcus 02-10-2017 Via de website gekocht

Top service snelle levering

Prettige ervaring, van de ION AIR LP was er slecht 1 voorradig en met een telefoontje was de koop geregeld tegen zeer aantrekkelijke prijs met extra 3% korting en direct aan mij verzonden. Ik heb niet hoeven wachten werd direct en vriendelijk geholpen, zal zeker terug gaan voor eventuele volgende aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ernesto 29-09-2017 Via de website gekocht

Hele goede service en zeer klantgericht!

Snelle service, altijd goed bereikbaar en scherp geprijsd, bereid om mee te denken als je vragen hebt en maken hun belofte mbt 'een product ergens anders goedkoper gezien' altijd waar!

Mijn meest positieve ervaring met doublepoint kwam nav een levering van mijn links- en rechtsvoor speakers welke om diverse redenen niet helemaal lekker verliep. Hierop bood Doublepoint de "grotere broer" van die speakers aan voor een héél scherpe prijs.
Ik heb toen later ook een nieuwe center speaker bij Doublepoint besteld en vanwege de problemen met de vorige levering (die ze al netjes opgelost hadden) bood Doublepoint zelf aan om me van een upgrade te voorzien voor de center speaker voor dezelfde prijs. Dat noem ik pas echte service en een goede manier van klantenbinding.
Zeer tevreden over Doublepoint!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Henk 28-09-2017 Via de website gekocht

Doublepoint waar ze nog aandacht hebben voor de klant!

Geweldig bedrijf om zaken mee te doen, leuke en persoonlijke aanbieding ontvangen en kreeg zelfs aantal dagen de tijd om er over na te denken. Persoonlijk contact en meedenken wat het beste is voor jou thuis situatie. Bestel proces is simpel en duidelijk, volgende dag in huis en genieten van je nieuwe set. Heb je problemen met aansluiten of snap je het even niet, bel ze gerust ze helpen je gegarandeerd verder. Zou ik hier weer een bestelling plaatsen in de toekomst "Jazeker" Fabian, Maarten Top nogmaals dank je wel :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ricardo 19-09-2017 Via de website gekocht

Good shopping experience

Easy to reach over the phone, helpful pre-sales support. Fast shipping (with courier indicating estimated delivery time in advance), good price. Everything as expected.

DirkvanHaasten 16-09-2017 Via de website gekocht

Flexibele levering, kwaliteit producten

Ik was opzoek naar een nieuwe receiver en wilde deze keer iets beters kopen dan een standaard receiver. Hierdoor kwam ik snel uit bij Doublepoint, vanwege het merk Marantz. Had een mooie SR7011 Zwart gezien voor een nette prijs. Vanwege de hoge aanschafwaarde wilde ik graag dat ik het pakket kon komen ophalen bij een PostNL punt. Dit was geen probleem gelukkig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sander 14-09-2017 Via de website gekocht

Naast laagste prijs ook erg goede service en snelle levering

Vanwege een aanbieding bij dit bedrijf terechtgekomen en vanwege de goede service ook direct het product besteld. Het contact via chat verloopt snel en behulpzaam. Levering is ook goed en binnen de gestelde tijd.

Maikel de Graaf 02-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Had een klipsch subwoofer besteld maar wegens leverings problemen heb ik een wharfdale d10 als vervanging gekregen net aangesloten en echt een top geluid bedankt doublepoint voor deze service 👍👍👍

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -