Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Deze score is berekend op basis van 140 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.2

yvonne 19-05-2018 Via de website gekocht

Afhandeling goed, product uitstekend!

Snel een hoofdtelefoon gekocht, om het dit weekend nog te gebruiken. Net binnen, niet verwacht.

Bedankt Doublepoint.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

zeno 14-05-2018 Via de website gekocht

trage levering

Levering was beloofd daags nadien, maar uiteindelijk drie weken moeten wachten... Klantenservice gaf de indruk het zelf ook niet goed te weten... Prijs was slechts marginaal lager dan bij concurrentie, alwaar ik wel snelle levering gewend ben. Niet echt voor herhaling vatbaar dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

M. Eert 12-05-2018 Via de website gekocht

Netjes verpakt en goed geleverd

Snel geleverd en product was netjes verpakt. Overzichtelijke website. Product assortiment van accessoires mag wel iets groter. Verder ok.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LucH 12-05-2018 Via de website gekocht

Doublepoint: Twee keer nadenken voor u hier iets koopt!

Op maandag 30/4 twee toestellen besteld. Omwille van dubbele bestelling pas op dinsdag 1/5 kunnen betalen, debet werd aangerekend op visa-kaart 2/5. Eén van de twee toestellen werd correct geleverd op vrijdag 4/5, bij verrassing want geen Track&Trace link ontvangen. Tot op heden 12/5 het tweede (duurste) toestel nog niet ontvangen. Reeds 2X bericht gestuurd naar klantendienst maar er volgt geen reactie - ergerlijk! Ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug....

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Karel van loon 07-05-2018 Via de website gekocht

Goede prijzen en uistekende service!

Ik heb totaal geen verstand van Audio dus daarom contact gezocht met Doublepoint. Ze hebben mij hierin fantastisch geholpen en uiteindelijk heb ik een mooi surround setje van heos aangeschaft. Geweldig geluid en een super service van Doublepoint, bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

N. V. Lierop 06-05-2018 Via de website gekocht

Accurate service en hoogwaardig product

Service verleend door dit aangewezen bedrijf die je als klant kan verwachten bij aanschaf van een bedrag van minimaal 1000 euro. Discreet en verzekerd geleverd.
In overleg afleverafspraak gemaakt. Naar mijn idee accurate service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Leo 25-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en normale levering

TErecht gekomen bij double point door kieskeurig vanwege de prijs. scherp geprijsd en de levertijd was ook binnen de normen. Daarom besloten om voor het eerst hier te bestellen.
product was netjes verpakt en werkt uitstekend. Ik kon alleen geen eventueel tv vinden, jammer. Daarom alleen mijn audio product hier besteld. Zending was ook te volgen. goed.

Z'meer 25-04-2018 Via de website gekocht

Misleidende reclame

Op 21 februari Klipsch speakers, subwoofer en Marantz reciever besteld volgens het populaire lokkertje "vandaag besteld, volgende dag in huis". Je begrijpt t al; dat kunnen ze dus niet waarmaken: De reciever was niet meer leverbaar (..) maar voor €130,= meerprijs kon ik de nieuwe versie krijgen. De subwoofer werd na een maand geleverd en nu, 24 april zit ik nog steeds te wachten op de speakers. Ongeveer 9 telefoontjes en een mailtje of 10 verder weet ik nog niks, initiatief daartoe gaat overigens telkens van mij uit. Bol.com biedt ze ook aan; daar staat "levering binnen 6 tot 8 werkdagen, verkoop via Doublepoint" uhuh... Is dat misleidende reclame of niet?

Aalt Vos 25-04-2018 Via de website gekocht

Niet klantgericht

Heb online receiver, speakers en een subwoofer besteld. Achteraf blijken de speakers niet meer leverbaar en wordt na lang wachten een alternatief aangeboden. Ondanks dat ik elke keer afspreek wanneer ik weer op de hoogte gebracht wordt, krijg ik alleen iets te horen als ik zelf bel. Op mail wordt niet gereageerd.
Wel mooie spullen, maar totaal niet klantgericht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Z'meer 25-04-2018

goh, zeker de Klipsch speakers besteld... zelfde schuitje, zie mijn review

Joost 23-04-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Vlotte service

Een bedrijf waar ik prettig mijn aankopen heb gedaan. Zoals aangegeven was 1 product direct leverbaar en de andere binnen 6 werkdagen. Prima en ook binnen dit termijn geleverd (eerste opgehaald).

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 23-04-2018 Via de website gekocht

Waardeloos bedrijf

Zelden zo'n slechte ervaring gehad met een bestelling. Op 6 maart bestelde ik een Denon receiver bij Doublepoint.nl en betaalde met creditcard. Als snel kwam de melding dat deze niet meer leverbaar was, ondanks het feit dat hij wel op de site stond. Mijn creditcard zou binnen 6 werkdagen gecrediteerd worden. Ondanks divers mails en een telefoongesprek is mijn geld tot op heden, 23 april, nog steeds niet terug gestort. Iedere keer komt er een berichtje dat het hun spijt een dat mijn mails doorgezet worden naar de administratie. Je wordt gewoon met een kluitje in het riet gestuurd. Een schandalige manier van doen en ik raad iedereen dan ook af om zaken te doen met dit bedrijf.

Paul 18-04-2018 Via de website gekocht

Vriendelijkheid en service op goed niveau

Een zeer prettige ervaring gehad. Door mijn onkunde verkeerde set besteld. Snel en goed opgelost door ze. Toch service gehad wat ik niet had verwacht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Malu 13-04-2018 Via de website gekocht

Slechte service bij Doublepoint

Begin maart heb ik een platenspeler besteld bij Doublepoint, maar deze is nooit aangekomen. Nadat ik er zelf meerdere keren achteraan heb moeten bellen, vanuit Doublepoint kwam alleen een mailtje dat er een kleine vertraging in de levering zat, bleek pas na een aantal weken dat deze platenspeler helemaal niet leverbaar is. Pas anderhalve maand later heb ik mijn geld teruggekregen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Van de Goor 05-04-2018 Via de website gekocht

Op en top een serieus internet SHOP!!!!!!

Bij het zoeken naar een reciever kwam ik hier terecht. Keurig professionele site heel overzichtelijk en dus duidelijk.voor ik bestelde eerst tel.contact gehad om even "te proeven". Helder netjes en vakkundig te woord gestaan. Maakte mij keuze duidelijk om bij Doublepoint te bestellen. Binnen 24 uur in huis .duidelijke info en garantie bepalingen. Ik ga daar weer kopen in de toekomst en geef dit door aan fam. Vrienden en bekende. Ik ben blij met mijn Denon reciever.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Soufian 03-04-2018 Via de website gekocht

Mooie prijzen en hele goed service!

Doublepoint heeft mij doen verbazen. Ik had een receiver elders goedkoper gezien, Doublepoint twijfelde niet en gaf mij op deze prijs nog eens 5% korting. In een woord geweldig.

Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wouter 03-04-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf, fijne en snelle levering!

Een fijne en snelle levering bevonden zo vlak voor de paasdagen. Na een tegenslag bij een andere leverancier bij dit bedrijf besteld en goed bevallen!

Erik Joris 03-04-2018 Via de website gekocht

Late en foute levering, late en onvolledige terugbetaling

Doublepoint suggereert levering binnen de 24 uur maar let op de kleine lettertjes... Erger: mij werd een verouderd en goedkoper toestel geleverd. Ik stuurde het terug en kreeg pas na 1.5 maand en veel aandringen mijn geld terug. De verzendkosten werden NIET terugbetaald. En de communicatie was belabberd: halve waarheden en hele leugens.

B de Lair 02-04-2018 Via de website gekocht

Wederom snelle service

Voor Pasen nog snel iets besteld. Zoals afgesproken kon dit geleverd worden voor de Pasen. Alles verliep vlekkeloos.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guy 29-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Top service en supersnel geleverd alles volgens wens ontvangen ik raad deze winkel/ webshop stevig aan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. van Dongen 27-03-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Op 24-1 een Denon AVR-X4400H versterker gekocht en deze is op 26 januari bezorgd.
Daar wij niet tevreden waren deze weer op 30 januari teruggestuurd met een retour formulier van hun kant.
Na mailing op 12-2 eindelijk een bericht ontvangen dat ze deze in goede orde retour hebben ontvangen en dat creditering zsm volgt.

Diverse e-mails gestuurd waarop men terug stuurt dat het inmiddels is vergoed. Ondertussen 25 maart en ik heb nog steeds niets retour.
Gelukkig betaald met een Creditcard welke garantie biedt en nu een onderzoek gaat instellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Rubben 26-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en goed verpakt

Snelle service vanuit dit bedrijf. Volgende dag in huis. Van te voren zat ik te twijfelen of ik het online zou kopen vanwege de kwetsbaarheid van het product (platenspeler). Toch de gok genomen en alles was netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 24-03-2018 Via de website gekocht

Beneden alle peil.

Op zondag 4 maart een paar Dali Zensor 3 luidsprekers besteld en betaald. Deze waren in voorraad en zouden de volgende dag worden geleverd.

Maandag 5 maart niets ontvangen. Geen probleem, kans is klein dat men op zondag verstuurt. Dinsdag nog niets. Woensdag nog niets. Nog steeds geen verzendbevestiging gekregen. Vriendelijke mail gestuurd. Op donderdag antwoord van een medewerker van Doublepoint gekregen inzake de Dali speakers 'de speakers bezitten fouten die verholpen moeten worden'. Men kan pas begin april leveren. Speakers staan echter nog steeds voorradig op de website.

Men stelt 2 alternatieven voor, één ongeveer gelijk in prijs, een ander veel duurder. Ik laat vriendelijk weten geen interesse te hebben, annuleer het order en vraag mijn geld terug. Daar wordt geen probleem van gemaakt en men ging het geld binnen de 1 tot 6 dagen terugstorten.

Na 9 dagen nog geen geld terug. Een boze mail gestuurd waarop men terugstuurt dat men het ging uitzoeken. Ondertussen 24 maart. Men is nog steeds aan het uitzoeken. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Gelukkig werd betaald met een betaalmiddel welke garantie biedt.

De Dali Zensor 3 speakers zijn op de website nog steeds te verkrijgen: 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Dit is de gehele tijd niet anders geweest.

Al heel veel online aangekocht, zelden problemen gehad. Dit was de eerste keer bij Doublepoint en vast en zeker mijn laatste keer. Bij hen aangekocht omdat zij de speakers nog 'in voorraad' hadden. Zo hoort het niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Emiel 19-03-2018 Via de website gekocht

Netjes telefonisch uitleg voor aanschaf.

Ik vind de shop betrouwbaar en duidelijk, het product had een mooie prijs,en de levering was snel en keurig verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 15-03-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering, degelijk verpakt.

Ruim assortiment en duidelijke omschrijving van producten. Bestelde goederen worden degelijk verpakt en snel verstuurd zodat je snel van je aankoop kan genieten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mary 14-03-2018 Via de website gekocht

Echt een geweldige service

Ruim twee jaar geleden een Skull Candy hoofdtelefoon besteld bij Doublepoint. Maar omdat Doublepoint de bestelde niet meer op voorraad had, werd ik gebeld met de vraag of mijn zoon interesse had in een duurdere exemplaar maar hij krijgt het dan wel voor de prijs van de bestelling. Natuurlijk mee akkoord gegaan en de hoofdtelefoon werd voor de feestdagen afgeleverd. Nu ruim twee jaar later is de kabel defect. Geluid was niet meer in stereo. Contact gehad met Doublepoint (Fabian). Defect voorgelegd maar helaas niet meer binnen de garantie. Blijkt nu dat de kabel van Skull Candy Crusher moeilijk te verkrijgen is. Kreeg nog wel een naam van een site waar ik misschien deze kabel kan bestellen. Maar helaas, nul op rekest. Toen had Fabian toch een kabel (ergens iggen ;-)) en deze kosteloos naar ons toegestuurd. Dit is service ten top. Ruim 2 jaar geleden en vandaag de dag! Men denkt mee om naar een zo goed mogelijk oplossing te komen. En mijn zoon kan weer met zijn hoofdtelefoon in stereo naar muziek luisteren!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fleur 13-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs

Product werd snel geleverd en ik werd persoonlijk begeleid toen ik een lagere prijs gevonden had bij een andere leverancier. Vriendelijke mensen

Vic Pelkmans 12-03-2018 Via de website gekocht

geleverd

Er is inmiddels geleverd. Tijdens laatste gesprek , correcte informatie verkregen .
Met juiste inlichtingen kan je zeker op begrip rekenen.

---

5-3-2018
Bestelling gedaan op 24 februari 2018.
Afgelopen week twee keer telefonisch geïnformeerd. Twee maal zelfde antwoord " bestelling wordt vanavond verwerkt en morgen is er de levering" . Nog geen levering en momenteel neemt men de telefoon niet op.
Rare situatie? Ik krijg liever een eerlijk antwoord ipv wat loze beloftes.
Zo hoef je klanten niet te behandelen.

Raymond 11-03-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf! Snelle verzending

Doublepoint was de goedkoopste incl gratis verzenden en de volgende dag al geleverd. De koptelefoon die ik hier besteld had was gewoon 32 euro goedkoper dan bij de Mediamarkt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gert Jan 09-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Koptelelefoon besteld. Overzichtelijke en prettige site. Snelle en keurige levering. Duidelijke voorwaarden en heldere communicatie.
Goede prijs- en kwaliteitsverhouiding.
Leuke prijsaanbiedingen en acties.

Greet 03-03-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Eveneens goede service

Meerdere keren besteld, fijne winkel en vriendelijke mensen die je te woord staan. Eveneens per email goed op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Barend 24-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering !

Ik wilde snel een receiver ontvangen van een bepaald type. Hier was deze op voorraad en voor een redelijke prijs. Besteld en volgende dag in huis. Super

Familie Hertog 24-02-2018 Via de website gekocht

Service zoals het hoort

Prettige ervaring met dit bedrijf. Service was goed, fijne website om te bestellen. Geen aanmerkingen verder.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul de Gram 23-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb Doublepoint via internet gevonden, omdat ik op zoek was naar een nieuwe cd-speler. Telefonisch heb ik van het bedrijf desgevraagd adequate nadere uitleg gehad. Snelle levering, prima product, goede service. Ik ben zeer content.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieter 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering snel antwoord mail.

Op vragen via mail snel en duidelijk antwoord. Snelle verzending, laat in de middag besteld, volgende dag in huis.

Jenny 17-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende aftersales - Goed Advies

Een tijd geleden een stereo installatie gekocht bij deze webwinkel. Eerst voorzien van een advies, aangezien er online veel keuze is tussen verschillende speakers / amp's. Gezien mijn budget kon ik al een hoop filteren en met hulp van een medewerker van de winkel hebben we een top drie samen gesteld. Daarvoor had ik duidelijk een aantal min en plus punten ontvangen per model, waarna ik de beslissing heb kunnen nemen. Met in mijn achterhoofd ik eventueel de set kon ruilen voor een andere binnen 14 dagen.

Uitstekend, mijn keuze was goed. Ook nadat ik de set had werd er nog tijd aan mij besteedt. Zo werden bijvoorbeeld de vragen gesteld van of de set wel goed was aangesloten etc. Leuk om dit mee te maken. Dan weet je ook zeker je de set goed hebt aangesloten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alex 17-02-2018 Via de website gekocht

Van ons mag je meer verwachten

In augustus een koptelefoon gekocht. 24 uur levering werd meer dan 3 dagen. Afgelopen Januari werkte bluetooth niet meer. 2 jaar garantie dus retour gezonden. Vanaf 2 Februari al 4 keer toezegging gehad dat nieuwe koptelefoon onderweg is. Ik verwachtte eigenlijk alleen dat ze hun woord nakomen, niet eens meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Gerard van Breemen 16-02-2018 In de winkel gekocht

Ongekende ervaring

Kijk..... dat bedrijven service verlenen is vrij normaal ( althans ).
Deze keer was het echt heel bijzonder. Koop een 1/2 jaar geleden een Denon versterker van iemand die recent stuk gaat. Kan gebeuren.
Echter had de bon niet meer en de naam van der verkoper ook niet.
Tikkie lastig voor de gemiddelde leverancier.
Niet voor Doublepoint Lisse.Geweldige service. Men zocht het uit. Denon opgestuurd en onder garantie hersteld.
Werkelijk grote klasse.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stefan 16-02-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en zeer goede service

Ik heb afgelopen vrijdag 2 atmos speakers en een center speaker bij doublepoint besteld.
Ik had hier nog wat vragen over, en via de online chat erg snel 'n goed geholpen. Tevens zijn ze ook nog eens erg vriendelijk!
Ik heb die vrijdag rond een uur of 3 een bestelling geplaatst en de volgende dag rond 12 uur had ik de bestelling al binnen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robin 11-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Ik heb online een Second Deal DENON versterker gekocht. Er stond beschreven dat dit artikel gebruikt was als demomodel en dat er geen gebruikssporen te zien waren. De interessante extra korting sprak mij zeer aan.
Bij het uitpakken was alles netjes verpakt in de originele verpakking. Niet aan te zien dat dit om een Second Deal Product ging. Gewoon Toppie !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels 02-02-2018 Via de website gekocht

Nette prijzen en snelle levering!

Bij het zoeken naar Vogels steunen voor mijn Dolby 5.1 systeem deze het goedkoopst bij Doublepoint gevonden. Besteld en na een dag in huis. Keurige communicatie met betaling en verzending(track@trace)

Fam. de Korte 30-01-2018 Via de website gekocht

Klant gerichte service!

Voor een "voornamelijk" online bedrijf goed bereikbaar met goede telefonische adviezen, levering en de bereidheid om iets extra's voor de klanten te doen. helemaal TOP!

Helga 26-01-2018 Via de website gekocht

1 woord: Super!

Er ging even wat mis maar toch helemaal blij. Bij vergissing werd ons een verkeerde speaker geleverd en bleek vervolgens de juiste niet meer leverbaar. Inmiddels staat hier het alternatief dat Doublepoint aanbood. He-le-maal super!
Geweldige service. Dank jullie wel.
Doublepoint: van harte aanbevolen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 24-01-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering. Gebruiksvriendelijk site. Top.

Meerder malen spullen gekocht. Altijd heel snel geleverd. Gewoon hele goede website. Zal zeker weer gebruik van gaan maken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P. Puk 24-01-2018 Via de website gekocht

Aantrekkelijk geprijsd. Snelle correcte levering.

Product was aantrekkelijk geprijsd. Snelle correcte levering. Tevens goed op de hoogte gehouden betreffende de status van de order.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

A Kooi 23-01-2018 Via de website gekocht

Service met een hoofdletter S !!

Deze mannen van Doublepoint weten wat klantgerichtheid is! Ik koop nu al een paar jaar audio apparatuur via deze prima webwinkel en naar volle tevredenheid mag ik zeggen.
Na een vervelend conflict met een fabrikant is Doublepoint voor mij in de bres gesprongen en heeft mij op uitermate professionele wijze geholpen. Ik ben hen dan ook zeer dankbaar!
Dit handelen laat zien dat er een verschil is tussen webwinkel A of webwinkel B.
Ik ben dan ook zeer tevreden over Doublepoint en kan ze iedereen van harte aanbevelen.
Naast een snelle en zeer correcte levering bieden zij ook de service die je verwacht in een echte HiFi winkel. En laat Doublepoint nou ook nog een van de goedkoopste aanbieders zijn!
"Uitstekend" als waardering dekt eigenlijk nog de lading niet van de excellente service die zij bieden aan hun klanten.

Voor mij blijven deze mannen DE vaste leverancier van audio apparatuur!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thijs 18-01-2018 Via de website gekocht

Correct en snelle levering

Ze sturen vlot en zeer correct de producten op, bij niet voorradig zijn van product krijg je gratis en zonder problemen een upgrade!
Topservice

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 18-01-2018 Via de website gekocht

Erg goede behandeling van de klant

Cd speler besteld met zeer aantrekkelijke korting. Bij betaling op de site bleek deze korting niet verrekend te worden. Na een mailtje werd dit snel gecorrigeerd, zelfs in het weekend.
Tevens snelle levering. Je kunt ook je oude apparaat naar hen terugsturen.

Jan Otten 18-01-2018 Via de website gekocht

Doublepoint: dubbel in kwaliteit en service

1) respectabele en snelle reacties op door mij gestelde vragen zowel per e-mail als per telefoon;
2) mijn ervaring was dat deze service zelfs verleend werd in het weekend en zelfs in de avonduren op een door mij per e-mail gestelde vraag;
3) duidelijke en inhoudelijke informatie over hun producten en de technische aspecten ervan; en dit door altijd klantvriendelijke en klantgerichte medewerkers;
4) men hanteerde een helder en overzichtelijk betaalsysteem met de daarbij behorende administratieve afronding;
5) tot (voorlopig) slot heeft doublepoint aandacht voor een smalle beurs (ik als AOW-er) en vindt samen met mij een mooie oplossing.
AANDACHTSPUNT: doublepoint mag zich gerust meer profileren op internet gezien hun kwaliteit in product en serviceverlening.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

KeyBoard 18-01-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Waarom ik deze site heb gekozen is omdat hij de goedkoopste was, ookal kende ik de site niet, toen heb ik de site opgezocht en ik las een aantal goede recensies etc. toen heb ik daar 2 verschillend paar oordopjes besteld. Vervolgens kreeg ik 2x dezelfde, toen heb ik contact met de klantenservice opgenomen en toen hebben hun dit probleem voor mij opgelost en hebben ze me de juiste opgestuurd. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anoniem 17-01-2018 Via de website gekocht

Prettige ervaring

Een prettige ervaring gehad met dit bedrijf. Overzichtelijke website, en een overzicht afrekenproces.
Via de email alle nodige info ontvangen, waardoor je geen vraagtekens had over levering en informatie over order.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -