Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

M van Nimwegen 11-11-2022

Het prettige van Doublepoint is, je kunt er terecht voor een eerlijk advies zowel in de winkel via de mail en zelfs via de chat , geen look a like website echte service .

Michel 21-07-2022

Super mooie speakers aangeschaft, maar helaas zat er een fabrieksfout in.
Hoe Doublepoint hiermee omging is gewoon top te noemen.
Super vriendelijk en veel moeite gedaan om het alsnog op tijd te leveren.
Gewoon ff een particuliere Courier opgetrommeld om de speakers op tijd te kunnen leveren. .
Dit is echt 1000% voor de klant klaar staan.
Waar vindt je nog zoiets!!
Heb een zeer aangename ervaring opgedaan bij Doublepoint.
Een echte aanrader.
Thank’s Maarten en collega’s van Doublepoint.
Een dikke 10
Tot de volgende keer .

Ronald 09-06-2022

De prijs was goed ben het bestellen ging heel makkelijk en snel.
En via de chat zijn ze ook nog eens super vriendelijk.

Ga zo door!!!!!!!!!

Rob 09-06-2022

Mooie aanbieding en snelle betrouwbare levering. Kunt goede keuze maken uit apparatuur en krijgt tevens alternatieven zoals apparatuur die terug gestuurd is, deze hebben we ook gekocht.

Peter 18-05-2022

Alles was snel geregeld , vriendelijk via chat , was een tweede kans produkt , maar was in perfecte staat.

Hans S 29-01-2022

Op zoek naar een paar luidsprekers kwam ik uit bij DoublePoint vanwege de laagste prijsgarantie. En niet onbelangrijk: je mag ze thuis testen en retourneren wanneer ze toch niet aan je verwachtingen voldoen. Gebeld met de klantenservice en keurig te woord gestaan. De volgende dag had ik de luidsprekers in huis en kon het genieten beginnen.

Jordy Klaver 28-01-2022

Had bij een andere webwinkel een Denon receiver al een maand of 3 in de pre-order. Uiteindelijk toch maar verder gaan zoeken en bleken ze ‘m bij Doublepoint wel te kunnen leveren en ook nog eens voor minder!

Super blij mee!!

Thnx :)

Maurice 23-11-2021

Doublepoint.nl
De problemen begonnen al bij DPD daarna bij AfterPay.
Verschillende telefonisch contact met alle drie de partijen nog steeds niets geregeld. Vandaag eindelijk, DPD heeft een paar nieuwe speakers bij
AfterPay trek de betaling in en Doublepoint.nl trek alles naar zich toe en stuurt de speakers nogmaals op maar dan met een roze lint erom.
De wet van Murphy zullen we maar zeggen.

Bedankt Doublepoint.nl na alles toch nog een DIKKE 10

JohanWeijtmans 16-11-2021

Duidelijke communicatie, snelle levering, execelente service, vriendelijke medewerkers, meedenkend probleem oplossend, deskundig

Kortom, zeer tevreden

Frans 07-09-2021

Ik had een Denon receiver besteld. Steeds werd de leveringsdatum uitgesteld. Ik had er geen vertrouwen meer in dat deze receiver geleverd zou worden en heb deze bestelling geannuleerd.
Beloofd werd dat de terugbetaling binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gedaan zou worden. Hopen dat dit wel klopt. Maar tot mijn verbazing kon de concurrent dezelfde receiver wel leveren en wel binnen twee dagen. Inmiddels geniet ik van deze aankoop. Ik vind het vreemd dat Double Point moeite met de levering heeft.

L. Huisman 17-08-2021

Tot mijn verrassing een compleet nieuwe product (ipv een 2e kans product). En een snelle levering. Helemaal blij!!

Grrdvnwk 30-07-2021

Wat een geweldige service! Het is klantvriendelijkheid tot een absolut hoogtepunt. Meedenken met de klant, geweldig.
Ik heb genoten van deze gedrevenheid. Mr ***, complimenten.
Ik was op zoek naar een Focal Clear, deze gekocht. Dat was sowieso al super geregeld, Echter na bestellen, kreeg ik de melding dat het leveren vertraagd was, maar dat men mij een mooi alternatief kon bieden, de Focal Clear MG. De prijs was effe slikken ;), Maar wat een geweld, wat een stagesound, wat een details. Ik kwam van de Focal Egelia, die kon mij niet echt bekoren. Dus tijd voor een upgrade. DAT IS GELUKT, bedankt Doublepoint.

Wim Voet 22-07-2021

Wederom een fantastische service. Meedenken met de klant staat bij Doublepoint op de eerste plaats. En dan ook nog eens met zeer concurrerende prijzen.. Ik ben al jarenlang vaste klant en dat zal zeker zo blijven..

Piret Marc 30-06-2021

Ik was op zoek naar een Marantz 1711 en via internet bij deze verdeler terecht gekomen. Had nog een toestel op vooraad en wilde deze even opzij houiden zodat ik een bestelling kon aan maken. Dit liep zeer vlot, na een 15 tal minuten al een e-mail met alle gegevens en bevestiging van het order , dit was ongeveer 14h30. Volgende dag om 10h15 werd het toestel al geleverd. Ook het gesprek met de verkoper liep heel vlot en beleefd. Dus voor mij een 10 en ik ben nog op zoek naar boxen en dit zal via dezelfde weg verlopen.

Marciano Jagmohan 21-06-2021

Vriendelijke klantenservice en reageert vooral snel en meedenkend met de klant. Voor premium hifi speakers tegen de laagste prijs moet je zeker hier eens wat bestellen.

In de toekomst zal ik hier zeker weer bestellen.

Waar de grote webshops geen oog meer heeft voor de klant en men verdwaald in een onoverzichtelijk assortiment is dat bij multi digitale en doublet point perfect geregeld overzichtelijk aanbod.

Rik 12-06-2021

Speakers besteld. Prima prijs kwaliteit verhouding. Zou binnen 2 dagen geleverd worden. Werd direct na de bestelling 2 weken.
In principe was dit nog ruim op tijd. Maar een week voordat ze echt nodig waren (na 4 weken) toch maar even contact opgenomen.
Bleek dat de fabrikant ernstige leveringsproblemen had. Doublepoint schoot in eerste instantie te kort met met communicatie.
Na dit aangestipt te hebben.. Kwam de 'nazorg' in een hogere versnelling. Bijna dagelijkse updates. En zeer meedenkend en goede met alternatieven aangeboden. Hierin hebben ze de nazorg dubbel en dwars punten terug verdient.

Eric 14-05-2021

Prima shop.

Zowel pré- als after-sales prima service! Goed aanbod aan scherpe prijzen.

Kortom, gewoon een aanrader.

Ton 19-04-2021

Juist als niet alles gaat zoals je wilt onderscheidt Doublepoint zich van de gemiddelde webshop. Flexibel bij het opnieuw plannen van een luisterapparaat, op tijd geleverd waar ze voor een leveringsprobleem stonden. Complimenten, geweldig geholpen!

Kevin Vanderschaeghe 18-04-2021

Zeer goede klantenservice en communicatie.

Na mijn bezorgdheid te uiten of mijn aankoop (airpulse A200)wel tijdig zou geleverd worden werd ik telefonisch gecontacteerd dat dit helaas niet zou lukken.
Ik kreeg dan het voorstel om de A300 te nemen aan dezelfde aankoopprijs waar ik natuurlijk graag op inging, deze kosten namelijk 200eu meer.

Deze werden geleverd op de afgesproken dag, welke de zaterdag was.

Vincent 18-04-2021

Nu voor de 2e keer besteld bij Double point en net zoals de 1e keer is de communicatie goed en worden afspraken nagekomen. En met de laagste prijsgarantie loop je nooit het risico dat je teveel betaald. Ook top dat je via WhatsApp contact kan opnemen en dat hier snel op wordt gereageerd. De volgende dag had ik mijn Polk audio psw 10 subwoofer al in huis. Klasse, ga zo door.

Mark 18-04-2021

Op mp stond een mooie aanbieding: ‘Showmodellen, nieuw in de doos’.
Speakers gekocht en ze zijn netjes bezorgd.
Bleken de voetjes er niet bij te zitten èn er was aan de voorzijde een beschadiging te zitten.
Gebeld, en kreeg via whatsapp (?) antwoord. De voetjes konden nagestuurd worden maar omdat de speakers tegen kostprijs waren verkocht konden ze qua korting niet meer doen. Ik had voor deze prijs toch speakers ‘nieuw in de doos’ gekocht? Uiteindelijk wilde men een kortingsbon geven van 25 euro. Dat zou me verplichten om weer iets te kopen bij dit bedrijf en daar had ik even geen trek meer in. Dus heb ze vriendelijk bedankt.

JW 02-04-2021

zeer snel een offerte na een vraag over de laagste prijsgarantie, vervolgens uitstekende prijs en hele snelle levering! Top webwinkel. Ik kom zeker terug.

S van Gestel 29-03-2021

Na aanschaf van een soundbar met losse subwoofer bleken de standaard "voetjes" niet toereikend te zijn. Na kort zoeken belandde ik in de webshop waar de SVS soundpath voetjes voor het verminderen van trillingen en puurdere stonden. De pagina bevatte zeer veel informatie en ben zeer te vreden met de verbetreringen die de dempede voetjes hebben opgeleverd.

Peter 29-03-2021

Stipte en snelle levering door een vriendelijke koerier. Product voldeed volledig aan de verwachtingen. Informatievoorziening via mail uitstekend. Deze webshop is een aanrader.

Klantvriendelijkheid in het kwadraat! 05-03-2021

Na eerdere tevreden aankopen bij Doublepoint de afgelopen jaren. Was ik deze keer op zoek naar een kwalitatief goede subwoofer voor een jubileum van een vriend.
De sub was goedkoper dan bij andere webshops en ik ben altijd zeer te spreken over de persoonlijke aard van de klantvriendelijkheid.
Hun slogan : Van ons mag u meer verwachten. Komen ze feilloos na.
Ook deze keer weer een prettige chat episode met Loek.
Ik heb de sub besteld. En werd door *** persoonlijk gebeld om ingelicht te worden over de verzending.
De sub ging dezelfde dag nog de deur uit en werd keurig netjes afgeleverd door de vervoerder.
Daarom dus vaste klant van Doublepoint.