Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Deze score is berekend op basis van 128 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.2

Sjaak 16-01-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Fijne ervaring gehad tijdens de zoektocht naar mijn nieuwe subwoofer. Mijn vorige subwoofer was helaas na 15 jaar overleden.
Veel contact gehad met dit bedrijf, door de vele keuze's. Per email als zowel telefonisch contact gehad en vriendelijk te woord gestaan door Loek. Overzichtelijke verschillen gekregen en daaruit ook mijn beslissing gemaakt voor de keuze van apparaat.
Achteraf een prettige ervaring aan overgehouden. Ik kom daarom hier ook graag terug en zou dit bedrijf dan ook adviseren aan anderen.
Misschien als positieve feedback, ga ook op zaterdag (en misschien zondag) open, zodat je mee kan gaan met de andere winkels online. Maar zie dit als positieve feedback.

Moa 09-01-2019

Een paar maanden geleden een geluidsset gekocht. Vriendelijk te woord gestaan en geadviseerd. Genieten momenteel nog volop.
Verder verliep de zending snel en was te volgen.

SubMan 27-12-2018

Ik ben tevreden over mijn aankoop bij deze webshop, ik heb een subwoofer besteld
op zondag om 23:25 en dinsdag wed hij reeds geleverd (via Bpost, naar België).
De doos was in perfecte staat.

Gabriel 25-12-2018

Levering verliep volgens afgesproken tijdsbestek aangegeven op de site.
Product was voorzien van een omfolie waardoor het ook heel aankwam. Verder ook fijn dat het op een pallet kwam.

jelly W 25-12-2018

top service was ondanks de druke kerst periode de volgende dag bezorgd.
de prijs was de goedkoopste die ik op het internet kon vinden.
de koptelefoon was zeer goed verpakt(eigen doos van scullcandy en die zat weer in een ruime doos met verpakkings matereal.

Adriaan 21-12-2018

Goede prijzen, snelle levering en perfecte communicatie. Kortom: alles klopt.

Bert 20-12-2018

Duidelijke product keuze op de website. Daarnaast een heel scherp product prijs opgave.

Fer Schipper 15-12-2018 Via de website gekocht

Eind goed, al goed
Double point heeft uiteindelijk gedaan wat zei beloofde te doen. Ik bestelde en betaalde een Onkyo TX 8020 versterker. Die hadden ze niet meer. Maar zij boden aan een Onkyo TX 8220 aan. Een betere versie en €50 duurder. Dat vond ik een goede aanbod en stemde in. Nieuwe versie werd zelfs aangeboden voor dezelfde prijs. Helemaal ok dus.
Maar toen werd de levertijd steeds anders en later. En leek het er op dat ik de ‘second deal’ zou krijgen, een retourexemplaar.
Tussen bestelling (19 november) en levering (11 december) zijn er vijf mailtjes en twee telefoontjes geweest. Maar ik heb hem gekregen en dat stemt me tevreden. De contacten waren overigens altijd zeer vriendelijk. Ik heb wel een dringend advies aan doublepoint: zorg voor kwaliteitsmanagement.

Fer Schipper

Frans Hesselberth 13-12-2018 Via de website gekocht

De artikelen die geleverd moesten worden zijn prima in orde en tegen een prima prijs. Alleen de levertijd is echt beneden alle pijl. Ik wacht al ca. een maand op Oehlbach: SP-25 Silverline Luidsprekerkabel (2 x 2,5 mm) - 10 meter. en deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik kan Doublepoint wel aanbevelen maar je moet dan wel geduld hebben. Op de website staat 3 tot 5 werkdagen voor een levering, nou vergeet het maar.

Klant 12-12-2018 Via de website gekocht

De communicatie van dit bedrijf is naar mijn mening erg goed. Dat begon bij mij al op het moment dat ik in de zoekende fase was voor de aanschaf. Via de chat met Loek kreeg ik snel antwoorden op mijn vragen en daarna werd er pro actief gebeld, omdat ik het niet begreep. Erg klantgericht.
Daarom de keuze gemaakt om mijn artikel bij deze winkel aan te schaffen.

tot de volgende keer.

Dennis 11-12-2018 Via de website gekocht

Doublepoint beoordeling

Goede service de laagste prijsgarantie werkt super mits je die natuurlijk aan kan tonen,bestelling netjes en op tijd geleverd.

Rudy 07-12-2018 Via de website gekocht

To the point!

Snelle levertijd en goede prijs. De geleverde producten zijn zoals beschreven en worden netjes geleverd.

Davy 07-12-2018 Via de website gekocht

Aanrader

Reeds enkele malen besteld via de webshop en steeds werd ik op een vriendelijke, correcte en professionele manier geholpen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Manner 01-12-2018 Via de website gekocht

Nieuwe receiver, erg coulant

Kocht 1,5 week geleden een nieuwe receiver. Het apparaat werd toen na enkele dagen in prijs afgeprijsd. Nadat ik ze had gebeld Kreeg ik het verschil in prijs op mijn rekening gestort.

Gratis opgestuurd, Je wordt netjed per email op de hoogte gehouden van de stappen. De service en klantgerichtheid ervaar ik als goed. Niet alles hoeft gelijk per email, kan ook per telefoon. Een mooie cijfer voor dit bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 30-11-2018 Via de website gekocht

Flinke irritatie

Een flink afgeprijsde Jamo J12 sub in de hele vroege maandagochtend van 26 november besteld omdat deze op voorraad zou zijn. Thans, vrijdag nog niet eens een bericht ontvangen van verzending. Bij navraag wel antwoord dat het door drukte iets zou zijn vertraagd, maar het heeft er alle schijn van dat ze de sub niet eens op voorraad hadden. Kom nou zeg: na 5 dagen nog niet eens verstuurd???? Mijn eerste bestelling alhier is ook gelijk de laatste.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Jongsma 30-11-2018 Via de website gekocht

Scherpe black friday deal ontvangen

Zeer scherp voorstel ontvangen afgelopen weekend via de email bij dit filiaal. Aangegeven dat het netjes op voorraad was en alles ging dezelfde dag nog met een pallet de deur uit. DHL had enige vertraging helaas, maar is goed gecommuniceerd. Verder ging alles goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BvW 29-11-2018 Via de website gekocht

Dubblepoint komt zijn afspraken niet na

Vandaag besteld, morgen in huis, blijkt een ‘loze’ verkoopbabbel. Na aankoop 10 dagen gewacht, geen enkele respons en uiteindelijk maar eens gebeld. ‘“Type en kleur’ waren niet geleverd” was de reactie. Vreemd type en kleur zijn bij de importeur wél op voorraad. Dan blijkt dat Dubblepoint de apparatuur niet uit Nederland haalt... Van een vrachtwagen gevallen?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Arie 27-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service en scherpe prijs

Gekozen voor de scherpe prijs, vriendelijke communicatie en tenslotte ook nog eens een zeer snelle levering.

Anoniem 21-11-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke klantenservice, snel retourproces

Na 1,5 jaar is helaas mijn Onkyo receiver defect gegaan. Uiterst vervelend doordat ik het apparaat iedere dag gebruik.
Gelijk melding gemaakt bij de winkel en snel hersteld. Een dag voor terugkomst werd ik door een medewerker gebeld dat de hdmi poorten waren vervangen. Fijn om op de hoogte gehouden te worden.

Klant W.V.N. 14-11-2018 Via de website gekocht

Alles verliep vlot, garantie reparatie verliep snel

Een paar maanden geleden had ik een nieuwe hoofdtelefoon besteld via deze winkel, die binnen een halfjaar kapot ging. Ik vroeg een retour aan via de site en kreeg binnen een paar dagen al een vervanging thuisgestuurd, met het bericht dat ik de oude mocht houden. De achterliggende reden weet ik niet, maar ik ervaarde dit als zeer prettig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J Diz Gonzalez 08-11-2018 Via de website gekocht

Doblepoint. De plek voor de audio liefhebbers.

Een applause en nog eens een applause voor Doblepoint en de medewerkers. Ik wil Fabian bedanken voor de hulp en de interesse kwa hulp voor mijn oplossing. En dan kom je er wel uit. Uiteraard ook de collega's van hem. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Er is nog meer te typen, maar ik zou zeggen. Bekijk de site en ervaar zelf :-)

Anoniem 07-11-2018 Via de website gekocht

Smooth delivery and fast response by email

Everything went smooth during the order at the website. Delivery went well same as the website usibility.
Everything was clear for me after a few questions by email. With a same day response, I orderd in the night.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Randy 03-11-2018 Via de website gekocht

Top service zoals aangegeven

Zeer tevreden over de geleverde service. Begin deze week een tweetal orders geplaatst waarbij aangegeven dat ik deze graag vandaag in de ochtend wilde hebben. Na het ontvangen van het bericht van de verzending werd ik netjes gebeld dat de zending voor 11 uur zou komen. Chauffeur stond om negen uur al voor de deur. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roberto van Rooijen 31-10-2018 Via de website gekocht

TOP

Meedenken met het zoeken naar de ideale oplossing en eventueel reeds gekocht speakers kosteloos te retourneren.
Ik had een bestelling geplaatst en niet goed gekeken of deze geschikt waren waarvoor ik ze wilde gebruiken.
Bij de levering kwam ik er achter dat de speakers inderdaad niet geschikt waren waarvoor ik ze wilde gebruiken.
1 telefoontje was genoeg om een goed alternatief te bespreken, en met een 'kleine' bijbetaling (want de nieuwe waren iets duurder) worden ze binnen 1 week geleverd. De speakers zijn net nieuw dus het duurt even voordat ze er zijn.
De bijbetaling gaat ook uitstekend, waar andere bedrijven het betaalde bedrag eerst gaan crediteren krijg je bij Doublepoint een link waar het extra bedrag via Ideal bijbetaald kan worden.
Het enige wat je hoeft te doen is de betaling over te maken want zij doen voor jou de rest.
Waar ik ook zeer tevreden over ben is dat de wachttijd aan de telefoon die heel kort duurt, minder dan 1 minuut sta je in de wacht en wordt gelijk goed geholpen.
Het geeft dus aan dat je met mensen te maken hebt die overal verstand van hebben en dat je niet het bekende riedeltje krijgt te horen zo van; "ik zet u even door naar mijn collega die daar meer van weet".
Snelheid en kundigheid daar weten ze wel de goede mensen op de goede plaats neer te zetten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dhr. David Bubbert 29-10-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke mensen

Langs geweest bij deze winkel omdat ik in de buurt was en zag dat zij Marantz dealer waren. Bij aankomst bleek dat ze het product op voorraad hadden en ze hadden een kleine demonstratie gegeven.
Vriendelijke mensen.

Lilian Carré 26-10-2018 Via de website gekocht

Super werknemers!

Snelle service, hele vriendelijke werknemers en telkens krijg ik kosteloos mijn defecte muziek-oordopjes vervangen als ze niet goed werken. Ontzettend dankbaar daarvoor!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Moby 26-10-2018 Via de website gekocht

Alles gekregen volgens afspraak

Bestelling gekregen volgens afspraak en binnen het tijdvlak wat dhl communiceerde. Verder nog niks aangesloten, maar gaat dit weekend goedkomen.
Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen.

Frank 25-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijke website en prima service.

Klantvriendelijk, deskundig, oplossingsgericht.
Bij vragen of problemen wordt adequaat gereageerd en goed gecommuniceerd.
Er wordt actief meegedacht aan oplossingen en je krijgt deskundig advies over producten en mogelijke alternatieven.
Ben je op zoek naar audio-componenten dan is Doublepoint zeker een bezoek waard.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

De lange w.b. 23-10-2018 In de winkel gekocht

“Uitstekend”

Onze ervaring met dit bedrijf is met tevredenheid uitgevoerd. ..... heeft een keurig voorstel op papier gezet waarna wij tot koop over zijn gegaan. De zending verliep zondeR problemen en werd netjes in de ochtend afgeleverd. Alles conform afspraak.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Steven 20-10-2018 Via de website gekocht

pas op! ik heb mijn geld nog steeds niet terug!

ik schrijf nooit een review maar wil eenieder waarschuwen tegen dit bedrijf.
kocht 17 Augustus een high end versterker, zou in enkele dagen geleverd worden.. dus niet!
na weken bellen vertelde men dat het model niet meer geleverd werd, heb bijbetaald voor het nieuwe model, die zou wel meteen geleverd kunnen worden... dus niet!
weken en weken bellen, steeds weer een nieuwe smoes en ik bleef F**** etc geloven!?
nu heb ik mijn geld teruggevraagd, dit zou na veel aandringen dezelfde dag worden teruggestort..
dus niet! ik wacht nog steeds op mijn gekd, vele honderden euros...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Ed 16-10-2018 Via de website gekocht

Great service, good products

Ordered a few days ago at this website because the pricewatch at this website.
Good informed at the website about the product with the advantages and dis advantages.
Afterwords I got two emails, claer.
Second time I will cOme back.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Lieven 15-10-2018 Via de website gekocht

Na 4 maand nog altijd geen geld

Ik heb eind mei een surroundset gekocht bij Doublepoint. Sinds begin Juni ben ik al mails aan het sturen voor een retour, en ik heb nog altijd geen geld gezien(600 euro!!), terwijl de surroundset al lang is opgehaald bij mij thuis. Ik heb eind Juni een review geschreven op deze site erover, omdat ik bijna geen antwoorden kreeg op mijn mails. Nog geen 5 min na dat ik deze review had geschreven kreeg ik al telefoon om te vragen of ik mijn review kon verwijderen omdat ze het er niet mee eens waren. In die tijd tot nu heb ik tientallen mails gestuurd, meerdere keren mijn rekeningnr doorgegeven, en altijd was er wel iets anders. De eerste keren was het de bank zijn schuld, daarna hadden ze het geld blijkbaar naar een andere Lieven gestuurd, en ondertussen is het weer 10 dagen geleden dat ik een mail kreeg dat men geld gestort zou zijn. Deze grap is al bijna 5 maand bezig, elke keer hetzelfde. Ik wacht nog 4 dagen (banktransactie kan tot 14 dagen duren), en dan dien ik een klacht in bij het ECC. Nog nooit zoiets meegemaakt als dit. Aub bespaar jullie deze klucht. Amateurs.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

lieven 16-10-2018

EDIT: Na deze review geplaatst te hebben staat het geld er na een dikke 4 maand eindelijk op, "verichtingsdatum 16 Oktober" trek daar u conclusies maar uit.

Lenny 15-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Afgelopn zaterdag mijn pakket in ontvangst mogen nemen van DHL. Alles verliep zoals de track en trace aangaf.
De emails waren duidelijk en genoeg betaal mogelijkheden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kooperz 12-10-2018 In de winkel gekocht
lisse

Top winkel, met top spullen

Langs geweest bij deze winkel om mijn spullen om te halen, maar ook om mij te laten bijpraten over twee receivers. keuze toch gemaakt voor een oud vertrouwde onkyo speler.
Vriendelijk personeel, jong en deskundig.
Van te voren wel research gedaan op de site, overzichtelijk en genoeg keuze.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Heumen 09-10-2018 Via de website gekocht

Mooie deal gekregen, vriendelijk personeel

Mooie deal ontvangen voor een aantal producten. De manier van leveren verliep goed en vlot. Alle hoofdtelefoons bij elkaar gevoegd.
Betalen op de website was duidelijk, ruime keuze aan mogelijkheden. Van te voren had ik aanvraag gedaan voor deze speakers en vriendelijk te woord gestaan.
Duidelijke site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anoniem 04-10-2018 Via de website gekocht

Vrij vlugge zending naar Belgie

Bestellen in Belgie duurt geruime tijd, maar binnen 2 dagen had ik mijn zending binnen met Bpost.
Site werkte naar wens en ik kon de zending goed toekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

yesper 03-10-2018 Via de website gekocht

mooie deal gemaakt vanwege actie

vanwege een einde zomersactie bij dit bedrijf toch besloten om mijn aankoop eerder te doen dan gepland. dit vanwege de het vriendelijke contact via de chat op de website.
Tot de volgende keer.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Luc 03-10-2018 Via de website gekocht

Uiterst negatieve ervaring

Ik heb een uiterst negatieve ervaring opgelopen met doublepoint.nl. Ik bestel op 23 juni 2018 via de website doublepoint.nl een receiver Onkyo TX-RZ820 voor 854.05 euro. Enige dagen later wordt ik telefonisch gecontacteerd door doublepoint met het bericht dat dit model einde reeks is en dat ze me het vervangend model zullen toesturen (Onkyo TX-RZ830). Echter tot op heden (bijna 4 maanden later) heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb doublepoint ettelijke keren gemaild en gebeld, telkens wordt mij beloofd dat het product er binnen de week zal aankomen, en telkens heeft men allerlei excuses. Verschillende mails worden zelfs niet beantwoord. Tijdens het laatste telefonisch gesprek en de daaropvolgende mail van doublepoint (11 september) werd me gegarandeerd dat ze me het volledige bedrag zouden terugbetalen binnen de 14 dagen. Ik wacht nog steeds op mijn geld. Op mijn recente mail wordt weer niet geantwoord.
Ik wil potentiële klanten dan ook waarschuwen voor deze manier van handelen want deze ervaring is echt niet goed.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Yvonne 27-09-2018 In de winkel gekocht

Opgehaald, vriendelijk, mooie website

Ikzelf heb het product opgehaald bij het bedrijf omdat ik in de buurt woonde. vriendelijke mensen en uitleg gekregen over het product.
qua verzending kan ik niet veel zegge. website is duidelijk met genoeg info.

Wivo 26-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en levering

Informatieve site en heel goede prijzen, ook snelle levering. Dit is mijn ervaring nadat ik mijn 2 eerste spullen heb gekocht bij deze winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

patrick 26-09-2018 Via de website gekocht

onbetrouwbaar! terugbetaling retour blijft uit!!

mijn zoon heeft op 2/7/2018 een home cinema retour gezonden in samenspraak met doublepoint.
Vandaag bijna 3 maanden later heeft hij nog steeds zijn geld ( 600 euro) niet teruggekregen, ondanks de vele mails en telefoontjes waarin telkens beloofd wordt dat het onmiddellijk in orde zal gebracht worden. Op onze 2 laatste mails krijgen we zelfs geen antwoord meer!!
Opletten dus als u iets koopt bij deze firma

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

Merkel 25-09-2018 Via de website gekocht

Gewldige service!

- Snelle levering
- Duidelijke website, grote omschrijving.
- Duidelijke afbeeldingen
- Chatfunctie werkt super

Ter verbetering: keuze aan bezorgers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 20-09-2018 Via de website gekocht

Positieve ervaring.

Mijn gewenste luidsprekers voor een acceptabele prijs kunnen aanschaffen.

Levering vanuit Denemarken duurde wat langer dan verwacht doch de communicatie daarover werd door Doublepoint, Fabian en Tim, adequaat opgepakt.

Speakers zelf bij hun magazijn opgehaald.

Al met al tevreden met de Dali's en de afhandeling door Doublepoint.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Alex 17-09-2018 In de winkel gekocht

Een plezierige ervaring gehad

Fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Na de bestelling te hebben geplaatst op vrijdag middag, had ik deze op zaterdag in huis.
het pakket was met een extra doos verpakt. Hierdoor was het niet duidelijk wat er in zat, maar de doos was voorzien van tape en bon.

Claas 11-09-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Blij gestemd, set compleet!

Vorig jaar mijn eerste aankoop gedaan bij deze winkel. Gezien het feit dat de aankoopprijs erg hoog was, toch besloten om de set in twee delen aan te schaffen. Kreeg een paar weken geleden een email over de nieuwe producten van Klipsch, waardoor ik nu mijn set compleet moest maken. De Dolby Atmos is zeker een goede toevoeging, dit ook op advies van double point.

Nu lekker genieten. Blij mee.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anoniem 07-09-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment accessoires

Een paar specifieke speaker accessoires aangeschaft bij dit bedrijf. Een 30 meter kabel in combinatie met een kwalitatieve banaanstekkers.
Levering was zoals aangegeven binnen 6 werkdagen, binnen 4 dagen was het pakket binnen.
Eveneens even contact gehad met de winkel betreffende de aansluiting. Goed geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 03-09-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering, vriendelijke chatservice

Online een product vergeleken omdat ik er niet uit kwam welk product ik graag wilde hebben. Via de praatfunctie via de site meer informatie opgevraagd en keuze gemaakt. Het product was snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 17-08-2018 Via de website gekocht

Top afgewikkeld door Double Point. Helemaal happy.

"De levering heeft op zich laten wachten door externe factoren. Double Point had de bestelling kunnen annuleren maar bleven hun best doen om te leveren. Hebben uiteindelijk tegen een hele goede deal een upgrade aangeboden voor een hele mooie prijs. Ik ben heel blij dat ik hen het vertrouwen heb gegeven en zij aan mij. Top speakers in huis en zeer verguld mee. Voor mij een dik compliment aan Double Point! En tip: zoek je top speakers overweeg dan de RF 7 MK3. En koop die bij Double Point."
ROB

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 17-08-2018 Via de website gekocht

Goede berichtgeving, nette website

Tijdens de looptijd via email op de hoogte gehouden. Duidelijke inzage levering. Website helder en duidelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

veroblade 17-08-2018 Via de website gekocht

niet voor herhaling vatbaar

Aftersales staat hier op een laag pitje.Als nav handelen van de verkoper de koop geannuleerd word ,mag er wel wat meer moeite gedaan worden dan alleen het “juridish’kader volgen.
Zoals ze zelf zeggen:van ons mag u meer verwachten.Maw vlot terugbetalen,en op tijd laten weten als er niet volgens afspraak geleverd kan worden.
Op 2-8-2018 een set boxen besteld die de volgende dag geleverd zouden worden.
De volgende dag geen track of email gehad,dus zelf gemaild.Was een “ongelukje”gebeurd en zouden opnieuw besteld worden.
Zou waarschijnlijk de volgende dag binnen zijn.Zag inmiddels bij status boxen levertijd 6dgn.
Had hier geen vertrouwen in en heb 9.30 geannuleerd.Als ik niet in zou gaan op een nieuwe aanbieding dan zou het geannuleerd worden.
Na weer enkele dagen niks gehoord gevraagd ,zelf om een bevestiging gevraagd daar account nog steeds op“besteld’stond.
Deze toen gehad en een creditnota met de mededeling dat het zsm terug gestort zou worden.Na 1 week weer gemaild nog geen credit. Zou weer doorgegeven worden.
14-8 weer gemaild dat dit niet zsm is zoals erbij stond.Zou weer doorgeven worden.16-8 s morgens weer gemaild,s avonds nog geen reactie.
Aantal reviews geschreven en naar aanleiding daarvan tel. gehad met oa mededeling dat het bedrag vandaag zou zijn gecrediteerd.
Is nog niet te zien maar gaan er maar van uit.Na annuleren 3-8 dan pas op 16-8 crediteren en niet actief mailen/op de hoogte houden langere levertijd bv.is niet voldoende.
Niet voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice