Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Deze score is berekend op basis van 232 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Olijfje 05-06-2020

Breed assortiment tegen scherpe prijzen van artikelen die ook op voorraad zijn.

jochem 02-06-2020

Fijne webwinkel, scherp in prijs en overzichtelijk. Levering ook relatief snel, en achteraf een telefoontje om te kijken of ik tevreden ben met het product.

Henk de Jong 02-06-2020

Geweldig geholpen toen ik een foutief typenummer had opgegeven is dit kosteloos aangepast en hoewel de luidsprekers niet op voorraad waren levering binnen 2 dagen

w-j 29-05-2020

Perfect. Goede service, binnen 24 uur in huis. Prima prijs/kwaliteit. Alleen maar plus punten. Zeker een aanrader...

Marcel 27-05-2020

Overzichtelijke site en heldere omschrijving van het product. Snelle levering en prettige begeleiding.

W.Jasper 21-05-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze me de beste aanbieding konden doen wat betreft de prijs ik vond ook heel fijn dat je gewoon via hun site je vragen kon stellen als je er niet uit kwant de levering duurde allemaal even wat langer vanwege corona periode maar na lang zeuren omdat je natuurlijk het alles het liefst binnen 1 dag wilt aansluiten werd het uiteindelijk na een werkdag of 7 toch allemaal netjes geleverd ik moet binnenkort nog een center speaker en een nieuwere audio receiver aanschaffen maar ik weet wel als doublepoint me weer een mooie aanbieding kan en wilt doen dan bestel ik graag weer bij deze heren .

JohnH 18-05-2020

Een SVS-SB1000 Subwoofer besteld bij Doublepoint.nl. Deze bleek echter te licht voor mijn ruimte. Bij muziek prima sub met diepe bas, echter miste ik de 'punch' bij films. Na overleg met de medewerker, de subwoofer geüpgrade naar een SVS PB-2000 Pro.
Zeer vriendelijke medewerker, en een goed advies. Ook de mogelijkheden voor het retour sturen, prima uitgelegd.
Klein detail: Door de drukte tijdens de corona-crisis, is de levertijd niet meteen duidelijk. Dit kan ik doublepount.nl niet kwalijk nemen, Sub toch geleverd binnen 5 werkdagen.

Bjorn 15-05-2020

Vooraf via de chat, ging prima en goed advies.
Na de levering telefonisch contact opgenomen (door Doublepoint) of alles naar wens is gegaan rondom de levering. Nette service. Niet twijfelen, gewoon bestellen.

Double Disappointment 13-05-2020

Komen hun vrolijke beloftes niet na. 1 bestelling van 3000 euro, stuk of 10 beloftes verder en nog niets geleverd. Ik word er moe van en baal dat ik hier niet eerder op heb gegoogled. Also, many reviews are fake so be aware.

Dave 11-05-2020

Duidelijke informatie op de website over de betreffende subwoofer die ik heb aangeschaft. Mede door deze informatie en snelle levering voor deze winkel gekozen. Pakket keurig verpakt aangekomen. Nadien nog gebeld door de winkel om te informeren of alles naar wens is gegaan. Kortom, aanrader!

Vincent 08-05-2020

Wat een goede service biedt dit bedrijf nog. Speakers besteld van Q acoustic 3050i en geleverd volgens afspraak. Er werd duidelijk gecommuniceerd als er veranderingen waren mbt de levertijd. Er werd zelfs een extra koerier ingezet om de speakers alsnog op tijd te leveren, dus keurig volgens plan. Fabian en Maarten zijn nog van het caliber de klant is koning. Top mannen. Ga zo door. Hartelijke groet van een tevreden klant. Ps. De prijs van de speakers was ook top.

Sander 06-05-2020

Bij Doublepoint op een woensdag een Edifier S2000 pro besteld. Op de site werd verzending de volgende dag thuis geadverteerd. De volgende dag was hij nog niet verzonden dus had ik gechat met de klantenservice. Hieruit bleek dat ze hem nog snel konden verzenden voor een vrijdagse levering na eerder bericht dat hij pas na het weekend geleverd wordt. Ik kreeg deze dan ook vrijdag keurig binnen. Goed, maar niet perfect 3/5 voor de levering, 5/5 voor de klantenservice.

De speakers kregen langzaam een mankement in de eerste week. Er zat een soort trilling in de woofer. Klantenservice gebeld en ze zouden met Edifier contact opnemen voor me. Een dag later nog een keer gebeld en berichtte ze dat ze liever de speakers omwisselde met een nieuw paar, waarnaar ze het retourlabel naar me mailde. Speakers 2 dagen later opgestuurd voor het weekend en keurig de week erna een nieuw paar ontvangen. Doublepoint had hem direct in begin van de week verzonden maar door vertraging bij DHL pas op de vrijdagavond mijn speakers binnen Deze blijken tot nu toe goed te werken!
Klantenservice: 5/5
Retourproces: 5/5
Verzending: 5/5
DHL: 2/5 ;)

Wees niet bang om ze te bellen, dan gaat het proces net wat soepeler en helpen ze je graag!

Willemtevreden 01-05-2020

Het duurde lang voordat het apparaat geleverd werd. Door de omstandigheden rondom het coronavirus werd gezegd. Nadat ik ongeduldig en lang had gewacht (10 dagen!) op de levering was ik niet tevreden over het apparaat. De aftersales was prima. Goed en direct contact over het oplossen van het probleem. Zo bind je klanten. Echter het terugstorten van het betaalde bedrag duurde ook weer langer dan gehoopt. Kortom, vriendelijke lui die traaaaag werken.

Andre Kapper 30-04-2020

Ze hadden het artikel wat ik zocht voor een gunstige prijs. Keurig geleverd en afgehandeld.

Sven 29-04-2020

Op DoublePoint terecht gekomen bij het zoeken naar Hi-Fi apparatuur, en als zeer tevreden klant achtergebleven! Versterker die op voorraad lag was snel mijn kant op gestuurd, en ik ben (na navraag) goed geïnformeerd over de speakers die nog nabezorgd worden.

Prijzen zijn redelijk, en vaak een stuk minder dan andere (web)winkels die ik ben tegengekomen in mijn zoektocht. Ook de extra kortingscodes per merk (JAMO2020, OEHLBACH2020, etc) zijn een fijne verrassing :-)

Na een mailtje te hebben gestuurd met een vraag had ik ook binnen een werkdag antwoord met een fijn professioneel advies, in het geheel snel en to-the-point. Ook is de website overzichtelijk, fijn in gebruik, en heeft hij alle informatie die ik nodig had om tot het juiste product te komen.

RJR 21-04-2020

duidelijke informatie. goede prijs kwaliteit verhouding. prompte levering. goede "nazorg"

H. Lever 20-04-2020

Doublepoint is niet te missen wanneer je op zoek bent naar bepaalde merken in de audiowereld. Opvallend zijn de lagere prijzen. Tevens aangesloten bij bol.com.
Begin februari een paar geweldige staande speakers besteld. Helaas bleken die bij levering beide flink beschadigd. Duidelijk schade af fabriek en niet door transport vanaf doublepoint.
Direct super goed contact met doublepoint hierover en gelijk actie voor ophaal en nieuwe levering. Helaas door de Corona crisis mijn werktijden ineens minder tot niet flexibel (in de zorgsector).
Gelukkig met doublepoint hierover super contact en planning gemaakt in afwachting van mijn werktijden.
Ophaal defecte en levering nieuwe op afgestemd moment. Super!
Daar is de service niet bij gebleven. Heb afgelopen week in overleg met en advisering door doublepoint nog twee Atmos speakers besteld en heb die mogen ontvangen voor een speciale prijs ter compensatie.
Fijne telefonische contacten en mailing gehad de afgelopen weken. Ik zou doublepoint zeker aanbevelen.

Peter 15-04-2020

Klipsch subwoofer werd optijd bezorgd, werd ook netje te woord gestaan door de verkoper ben zeer tevreden met de subwoofer.

Marcel 10-04-2020

Een set speakerboxen hier besteld en snel thuis bezorgt gekregen.

Na dien belden ze nog op of alles gelukt was en of het geluid beviel.

Super service!

Jambaar 04-04-2020

Heel professionele en serieuze zaak. Snelle levering van mooie klinkende speakers. Ik raad deze winkel aan iedereen die goede spullen zoekt sterk aan.

YD 02-04-2020

Nadat ik online een subwoofer, SVS PB-3000, had besteld nam Doublepoint telefonisch contact met me op over de levering van de sub. Na ontvangst en beluistering van de sub was ik zo onder de indruk hiervan, dat ik er nog eentje heb besteld. Hierbij heb ik nog een extra korting gekregen!

Ben zeer tevreden met de subs en de service die ik van het team van Doublepoint heb mogen ontvangen. Mijn vragen werden snel beantwoord, telefonisch of via de mail. Top!!

Wandert van Bruggen 31-03-2020

Doublepoint houd zich aan wat er word beloofd “De laagste prijsgarantie” en de beste deals!

Ik ben nu de troste eigenaar van de Jamo s807 HCS set en de bijbehorende Jamo s8 atm dolby atmos speakers voor de mooiste prijs van Nederland.

Het bestellen ging snel en correct. Ook de support afdeling via de mail is snel, vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader om via Doublepoint te bestellen.

Hans Wils 26-03-2020

Eerste keer dat ik bij Doublepoint iets heb gekocht. Zeer tevreden over de snelle levering. Verder ook een prima eerste indruk van deze webwinkel. Zou en zeker nogmaals iets kopen.

Sven 25-03-2020

Mijn eerste review was negatief. de bestelling van mijn 5.1 surround installatie van Qacoustics werd maar niet geleverd. Uiteindelijk na veel contact over weer werd vandaag het laatste artikel van mijn bestelling uitgeleverd. Het heeft wat voeten in de aarde gehad om deze bestelling compleet geleverd te krijgen maar de mensen van Doublepoint hebben echt wel alles in het werk gesteld om het order toch volledig in orde te krijgen inclusief een extra compensatie in de vorm van het laatste nieuwe model van sub en een extra kwalitatieve kabel.
Het heeft een tijdje geduurd maar het geleverde materiaal is top en kan nergens gekocht worden tegen dergelijke competitieve prijs!

-------------------------------------------------------
Eerdere review 27-2-2020:

Doublepoint heeft vrij scherpe prijzen maar de grootste sterkte van hen bestaat erin om de klanten maximaal aan het lijntje te houden en de één na de andere leugen te vertellen. Ter illustratie hieronder een zeer korte samenvatting van het (nog steeds niet voltooide) koopavontuur:
Op 1 september 2019 bestelde ik een qacoustics 5.1 surround set. De bestelde speakers zouden geleverd worden op mijn vakantieadres in Spanje. Er werd aangevraagd om deze bestelling uit te leveren in de periode van 11/10 t/m 14/10 aangezien ik dan op dit adres aanwezig was. De bestelling zou een week vooraf worden verstuurd om zeker tijdig aan te komen. Een paar dagen voor 11/10 informeer ik even omdat ik nog geen verzendgegevens ontvangen heb. Blijkbaar werd de bestelling nog niet verzonden en kon dus nooit meer tijdig geleverd zijn.
Er was dus geen andere mogelijkheid dan een nieuwe leveringsdatum vast te leggen. Dus verzending voorzien op 18/12 om te leveren tussen 25/12 en 1/1. Hoera, op 27/12 worden speakers geleverd. En wat blijkt: er werden slechts 2 speakers van de totale bestelling geleverd. De center, achterspeakers en subwoofer werden niet meegeleverd. Opnieuw mailen en bellen maar…
Na veel mailverkeer en een aantal telefoontjes wordt mij bevestigd dat het 2de deel van de levering zal verzonden worden op 14/1 ( reeds 3 weken later!!). Op 16/1 nog steeds geen verzending. Op 21/1 nog steeds geen verzending. Na veel aandringen krijg ik de bevestiging dat de transporteur opdracht werd gegeven om de goederen op te halen voor verzending.
Pas op 3/2 (opnieuw 2 weken later) krijg ik een packing list toegestuurd. Hierin opnieuw slechts een deel van de levering!! Deze levering komt aan op 7/2.
Rest dus nog 1 pakket (de sub) te leveren. Op 11/2 wordt mij gemeld dat deze afzonderlijk moet aangevraagd worden bij de transporteur wegens voor het buitenland bestemd.
Op 13/2 meldt men mij dat men de resterende bestelling de volgende week zal uitleveren in Spanje.
Op 18/2 nog steeds geen tracking code ontvangen. Er wordt mij bevestigd dat ik in dezelfde week nog de T&T code zal ontvangen. En dat de levering dan in de week van 24/2 zal plaatsvinden. Nada dus.
Op 21/2 meldt ik dat ik nog steeds geen T&T ontvangen heb. Men antwoordt dat men ziet in het systeem dat de te leveren sub verzonden is.
Op 25/2 nog steeds geen T&T, de sub blijkt dus nog steeds niet verzonden te zijn!!
Op 26/2 blijven ze volhouden de T&T verstuurd te hebben, maar nooit iets ontvangen. Bij herhaaldelijke vraag om deze (opnieuw?) te bezorgen blijft het stil! De goederen zijn dus nog steeds niet verzonden!
Ik heb hen reeds tot vervelens toe laten weten , zowel per mail als telefonisch dat ik hun leugens moe ben en ze best eens de waarheid kunnen vertellen waarom mijn aankooporder van 1/9/2019 (nog steeds niet volledig uitgeleverd werd (bijna 6 maanden later!!!!!!). Ze zijn steeds vriendelijk , zowel aan de telefoon als per mail. Maar één ding hebben ze allemaal gemeen: ze kunnen liegen als geen ander en hebben een waslijst aan redenen waaruit ze kunnen putten om je toch maar aan het lijntje te houden.
Maar ik geeft de hoop niet op. Indien de levering deze week niet correct wordt afgehandeld onderneem ik verdere stappen om alleen maar te krijgen waar ik recht op heb.
Neen ,voor mij nooit nog Doublepoint! In mijn jarenlange ervaring met online aankopen zo een slechte ervaring met ruime voorsprong nog nooit meegemaakt! Een gewaarschuwd man of vrouw is er twee waard! ‘Bezint eer ge begint!’

Bregt 20-03-2020

Beste webshop ooit. Veel hulp en info ontvangen.zelf goedkoper model aangeschaft op aanraden van hen. Dit apparaat voldeed ook aan Mijn behoeften.

Marinette 20-03-2020

Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst in deze winkel. Ik bevond me vanwege een concurrerend aanbod. Alles zag er goed uit en duidelijk uit. Ook bezorging goed.

Berry 18-03-2020

Zeker de laagste prijs mogen krijgen met de keuze het direct ophalen. Gelijk gedaan, alles was perfect.

Jan 18-03-2020

Een grote teleurstelling, dat is mijn ervaring met dit bedrijf. Mijn bestelde product was volgens de website op voorraad maar kon wel 2 weken duren. Op zich niets mis mee. Maar wat blijkt nadat die 2 weken waren verstreken heb ik via e-mail contact opgenomen, geen reactie, toen de telefoon maar gepakt, men kon toen vertellen dat er leveringsproblemen waren en dat de levertijd opliep naar 3 weken. Oke, dat moet dan maar. na 3 weken nog geen levering en geen bericht van Doublepoint. Wederom contact via e-mail en wederom geen reactie dus maar weer telefonisch. Het speet hun zeer maar het product was niet meer leverbaar was de boodschap! Ik heb toen mijn geld terug gevraagd. Moest ik eerst een e-mail ondertekenen met de mededeling dat ik af zag van de koop! Wel nu vraag ik je...afzien van de koop, men kon het toch niet leveren. na deze belachelijke administratieve handelingen zou mijn geld terug gestort worden binnen de 14 dagen wettelijke termijn. En uiteraard werd op de 15e dag na afzien van de koop mijn geld gestort, ook weer na telefonisch contact.
De telefonische contacten waren op zich beleefd en prettig maar echt klantvriendelijk is men daar niet, er werd niet meegedacht of alternatieven besproken. Reageren op e-mail doet men pas na telefonisch contact. Via een andere website had ik hetzelfde product besteld, waarvan Doublepoint zei dat het niet meer leverbaar was, en binnen 2 dagen in huis. Kijk zo hoort het. Voor mij dus eens maar nooit meer.

Franz 16-03-2020

Zeer tevreden.
Ik heb prettig contact gehad met Doublepoint Voorhout, ze hebben me daar ontvangen in hun locatie waar je, na telefonische afspraak speakers kunt beluisteren. Tevens professionele uitleg gekregen over opstelling van een surround opstelling in mijn huis.
Ze hebben een zeer scherpe prijs opgemaakt voor een klipsch Reference Premiere-lijn speakers, Floor speaker RP-8000F en centerspeaker RP‑504C.
Welk ik ook gelijk heb besteld.
Zeer tevreden over deze topzaak

S. Boer 16-03-2020

Mijn eerdere review was niet positief. Dit had te maken het telkens niet leveren van de Klipsch speakers. Echter bleek dit door te komen door leveringsproblemen van Klipsch zelf. Na mijn beklaag heeft Doublepoint contact met mij opgenomen. Dit heeft de situatie in mijn ogen verbeterd. Het dagelijkse contact gaf mij een beter beeld in de situatie. Het uiteindelijk geleverde product klinkt fantastisch en sluit goed aan op de al aangesloten speakers. De lange wachttijd en onduidelijke situatie was voor mij een reden om een 1 te geven. Echter vind ik dat de nazorg niet beter had gekund. Om deze reden vind ik een 7 een goed cijfer voor deze bestelling.

Elsholz 13-03-2020

Een bedrijf die mee heeft gedacht met het instellen, afstellen en het klaarmaken van een surround systeem. Op 3 maart een gesprek gehad met een tal van vragen. Dit werd iedere keer uitstekend beantwoord. Daarna over en weer gemaild en heb echt het gevoel gehad dat er de tijd werd genomen. Na de installatie tevreden over mijn aankoop en de service.

WF 12-03-2020

I let myself be blinded by the low prices and ordered a Denon Receiver from Doublepoint on December 15th. I paid in advance. When ordering, the delivery time was given as 3-5 days.

After 89 days, countless emails and phone calls, I still haven't received the Denon Receiver. The same lies are repeated again and again like "we will ship next week" or "its already been shipped", but nothing happens.
I know firsthand that two guys who ordered the same Denon Receiver one day after me, received it after 53-55 days, not after 3-5 days! These people were also lied to for weeks!
These people also told me that if the package was actually shipped you would get an automatic email from the system with a tracking number. I have never received such an email.

Considering the other bad reviews from people with similar experiences, you could say it's a common practice at Doublepoint.
They lie to you, take your money and do not deliver for months.

Don't be fooled by the low prices. Do not buy from Doublepoint. And if there is no other way, then only goods that are in stock.

tuurenhout 07-03-2020

zkr leuke deal
donderdag een snelle deal kunnen krijgen laatste welke ze hadden en echt een meeneemprijs gekregen. alles werkt uitstekend en snel. prima geholpen via de mail. houd jullie site in de gaten tot de volgende keer.

Vincent Gevaert 06-03-2020

Edifier s3000pro boxen besteld. Een 2dekans. Een scherpe prijs. Daarom gekozen voor Doublepoint.De boxen zijn op de ( via website ingegeven) dag niet toegekomen. De dag erna via de site dit aangekaart. Kreeg direct een vriendelijke mail en daarna ook nog een telefoon om zich te excuseren omdat ze mij niet direct verwittigd hadden. Het probleem was dat de 2dekans blijkbaar te zwaar beschadigd was en ze een nieuwe moesten bestellen. Ik kreeg dit aan dezelfde prijs. 2 dagen later alles netjes ontvangen. Ik begrijp sommige negatieve mails niet. Door deze te lezen was ik ongerust. Dit was blijkbaar niet nodig. Veel meer positieve reviews dan negatieve. Bij mij is alles zeer correct verlopen. Ze hebben me zelf nadien nog gebeld om te vragen of alles goed toegekomen is. Reden van 9/10 i.p.v 10/10 : het niet direct verwittigen dat de 2dekans boxen niet konden geleverd worden. Mijn vrouw was hiervoor thuis gebleven.

Vincent Gevaert 04-03-2020

Ik heb actieve boxen gekocht bij Doublepoint. Hier had ik de kans om een 2dekans te kopen. Ik mocht een leveringsdag aanduiden. De boxen zijn dan echter niet geleverd. Jammer, want mijn vrouw was hiervoor thuis gebleven. De volgende dag heb ik via de website hierover nagevraagd.
Ik kreeg direct een mail dat ze mij die dag gingen contacteren. Dit gebeurde ook. Zowel via mail als electronisch. Ze vertelden mij de levering inderdaad niet was doorgegaan omwille van een te grote beschadiging op de 2dekans. Dit wil zeggen dat ze dit echt controleren. Ze gingen mij nieuwe opsturen voor dezelfde prijs. 2 dagen later is alles netjes geleverd, zoals afgesproken.
Ik begrijp de negatieve reviews niet. Ik had een heel goede ervaring en ik vind het vriendelijke en naar mij toe correcte mensen. Nadien hebben ze me nog eens gebeld om te vragen of alles goed geleverd was. Ik geef 9 op 10 i.p.v. 10 op 10 : het was beter geweest dat Doublepoint mij op voorrand verwittigde dat de boxen op de afgesproken dag niet kon geleverd worden. Mijn vrouw was geirriteerd op mij omdat ze moest thuisblijven voor niets.

Wolf 03-03-2020

Twijfelt u om next level te gaan in audio?
Twijfel niet langer en laat u voorlichten door de experts van Doublepoint.
Het maakt niet uit wat uw vragen zijn. Doublepoint neemt de tijd voor u.
Ik spreek uit heel plezierige eigen ervaring!
Ik was vaste klant op de chat. Heb Loek de oren van zijn hoofd gevraagd. Dagen achter elkaar.
Hij stond mij altijd vriendelijk te woord.
En heeft mij bijzonder goed geholpen in mijn keuze!
Twee prachtige Limited Edition Jamo speakers.
Deze zijn keurig op de afgesproken datum geleverd en bevallen zeer goed.

Tiemen 03-03-2020

Ik had een Jamo subwoofer hekocht bij Doublepoint voor 220 euro. Deze was echter niet meer verkrijgbaar. Voor hetzelfde geld kreeg ik de opvolger voor 300 euro, de Jamo C910. Dat was erg aardig! Ook belden ze netjes even vantevoren wanneer de subwoofer geleverd zou worden. Ook zijn ze erg symphatiek en behulpzaam wanneer je vragen hebt. Dit is één van de fijnste bedrijven met wie ik zaken heb gedaan.

Biersma 29-02-2020

Laagste prijs

Laagste prijs komen ze zeker waar. Binnen 24h direct antwoord op verschillende vragen. Leveringen verlopen voorspoedig en zijn te volgen. Helaas niet zelf in te plannen via de e-mail.

Marissa vd Hoek 29-02-2020

Tijdens het bezoek voor een luisterafspraak vriendelijk geholpen. Kennis van zaken en nemen de tijd voor je. Daarom hier besteld.

Duidelijke website / brengt je waar je heen moet en leest makkelijk weg. Klantvriendelijke chat, snel beschikbaar, en scherpe prijzen.

Cd 28-02-2020

Nice job guys, fast delivery with the Postnl service. Good to get personal code and the call afterwords.

John De Bock 28-02-2020

De Service van Doublepoint is kort maar Krachtig
GEWOON UITSTEKEND!!
Zeer vriendelijke personen en alles correct in de puntjes.
Zéér zeker aan te bevelen!!

Rob Hoekmeijer 27-02-2020

Een shop die doet wat ze beloven, prettig geprijsd en alles wordt op de afgesproken dag geleverd.
Prettig contact met de medewerkers en ook niet onbelangrijk, de koffie staat klaar!

Deman Christian 25-02-2020

Correcte levering van mijn Klipsch-speakers. Snelle respons bij klacht voor levering van Oehlbach PIN- B3 banaanstekkers, waar de helft van ontbrak, 2 stuks ipv 4 stuks. Komt in orde is mij beloofd.

Harry 23-02-2020

Top service over heel de lijn en zeer competitieve prijzen. Echt een aanrader.

Raymond 23-02-2020

Snel geholpen,geen wachtrijden,product kon gelijk mee,installeren en kwaliteit zeer goed.een dikke 9.

Chris 21-02-2020

Tweedekans kunnen krijgen voor een scherp tarief, elders stukken prijziger.
Levering naar Belgie verliep voorspoedig en kwam heelhuids aan.
Zelfs nog even nagebeld door iemand of alles tevreden was, pluim daarvoor!!

Rob 19-02-2020

Zeer tevreden over de service, speciaal het telefonische contact na online bestellen en nadat de geplaatste bestelling geleverd is.

L. 19-02-2020

De geleverde produkten zijn goed, maar levering duurde 2 maanden ipv op de website genoemde 3-5 dagen bij bestellen.
Enkele dagen later gebeld dat de levertijd 1 a 2 weken is, daarna niets meer gehoord. Zelf meerdere malen online gevraagd om terug gebeld te worden echter moest ik zelf gaan bellen want dat doen ze blijkbaar niet. Toen werdt mij verteld dat eea voor de kerst geleverd zou worden: slechts 2 van de 6 onderdelen werden geleverd.
Weer wachten, weer bellen, medewerker moest eea uitzoeken en heeft terug gebeld en weer wachten.. Weer bellen, puntje bij paaltje: niets geen voorraad of enkele dagen levertijd.
Geen terugkoppeling op welke manier dan ook over levertijden.
Conclusie: Produkten zijn top, maar levering en communicatie daarover is zeer onder de maat.
Nee ik zal deze winkel niet aanbevelen !

Keigara 18-02-2020

One way shopping, happy to buy the speaker for a good price. Customersupport could speak English, therefore a 10.

A. Riemsma 13-02-2020

Een zeer mooie aanbieding van doublepoint inzake Dali boxen. Levering duurde even maar alles kwam goed en ik ga er zeker van genieten.