Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Deze score is berekend op basis van 117 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Pieter 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering snel antwoord mail.

Op vragen via mail snel en duidelijk antwoord. Snelle verzending, laat in de middag besteld, volgende dag in huis.

Jenny 17-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende aftersales - Goed Advies

Een tijd geleden een stereo installatie gekocht bij deze webwinkel. Eerst voorzien van een advies, aangezien er online veel keuze is tussen verschillende speakers / amp's. Gezien mijn budget kon ik al een hoop filteren en met hulp van een medewerker van de winkel hebben we een top drie samen gesteld. Daarvoor had ik duidelijk een aantal min en plus punten ontvangen per model, waarna ik de beslissing heb kunnen nemen. Met in mijn achterhoofd ik eventueel de set kon ruilen voor een andere binnen 14 dagen.

Uitstekend, mijn keuze was goed. Ook nadat ik de set had werd er nog tijd aan mij besteedt. Zo werden bijvoorbeeld de vragen gesteld van of de set wel goed was aangesloten etc. Leuk om dit mee te maken. Dan weet je ook zeker je de set goed hebt aangesloten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alex 17-02-2018 Via de website gekocht

Van ons mag je meer verwachten

In augustus een koptelefoon gekocht. 24 uur levering werd meer dan 3 dagen. Afgelopen Januari werkte bluetooth niet meer. 2 jaar garantie dus retour gezonden. Vanaf 2 Februari al 4 keer toezegging gehad dat nieuwe koptelefoon onderweg is. Ik verwachtte eigenlijk alleen dat ze hun woord nakomen, niet eens meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Gerard van Breemen 16-02-2018 In de winkel gekocht

Ongekende ervaring

Kijk..... dat bedrijven service verlenen is vrij normaal ( althans ).
Deze keer was het echt heel bijzonder. Koop een 1/2 jaar geleden een Denon versterker van iemand die recent stuk gaat. Kan gebeuren.
Echter had de bon niet meer en de naam van der verkoper ook niet.
Tikkie lastig voor de gemiddelde leverancier.
Niet voor Doublepoint Lisse.Geweldige service. Men zocht het uit. Denon opgestuurd en onder garantie hersteld.
Werkelijk grote klasse.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stefan 16-02-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en zeer goede service

Ik heb afgelopen vrijdag 2 atmos speakers en een center speaker bij doublepoint besteld.
Ik had hier nog wat vragen over, en via de online chat erg snel 'n goed geholpen. Tevens zijn ze ook nog eens erg vriendelijk!
Ik heb die vrijdag rond een uur of 3 een bestelling geplaatst en de volgende dag rond 12 uur had ik de bestelling al binnen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robin 11-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Ik heb online een Second Deal DENON versterker gekocht. Er stond beschreven dat dit artikel gebruikt was als demomodel en dat er geen gebruikssporen te zien waren. De interessante extra korting sprak mij zeer aan.
Bij het uitpakken was alles netjes verpakt in de originele verpakking. Niet aan te zien dat dit om een Second Deal Product ging. Gewoon Toppie !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels 02-02-2018 Via de website gekocht

Nette prijzen en snelle levering!

Bij het zoeken naar Vogels steunen voor mijn Dolby 5.1 systeem deze het goedkoopst bij Doublepoint gevonden. Besteld en na een dag in huis. Keurige communicatie met betaling en verzending(track@trace)

Fam. de Korte 30-01-2018 Via de website gekocht

Klant gerichte service!

Voor een "voornamelijk" online bedrijf goed bereikbaar met goede telefonische adviezen, levering en de bereidheid om iets extra's voor de klanten te doen. helemaal TOP!

Helga 26-01-2018 Via de website gekocht

1 woord: Super!

Er ging even wat mis maar toch helemaal blij. Bij vergissing werd ons een verkeerde speaker geleverd en bleek vervolgens de juiste niet meer leverbaar. Inmiddels staat hier het alternatief dat Doublepoint aanbood. He-le-maal super!
Geweldige service. Dank jullie wel.
Doublepoint: van harte aanbevolen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 24-01-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering. Gebruiksvriendelijk site. Top.

Meerder malen spullen gekocht. Altijd heel snel geleverd. Gewoon hele goede website. Zal zeker weer gebruik van gaan maken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P. Puk 24-01-2018 Via de website gekocht

Aantrekkelijk geprijsd. Snelle correcte levering.

Product was aantrekkelijk geprijsd. Snelle correcte levering. Tevens goed op de hoogte gehouden betreffende de status van de order.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

A Kooi 23-01-2018 Via de website gekocht

Service met een hoofdletter S !!

Deze mannen van Doublepoint weten wat klantgerichtheid is! Ik koop nu al een paar jaar audio apparatuur via deze prima webwinkel en naar volle tevredenheid mag ik zeggen.
Na een vervelend conflict met een fabrikant is Doublepoint voor mij in de bres gesprongen en heeft mij op uitermate professionele wijze geholpen. Ik ben hen dan ook zeer dankbaar!
Dit handelen laat zien dat er een verschil is tussen webwinkel A of webwinkel B.
Ik ben dan ook zeer tevreden over Doublepoint en kan ze iedereen van harte aanbevelen.
Naast een snelle en zeer correcte levering bieden zij ook de service die je verwacht in een echte HiFi winkel. En laat Doublepoint nou ook nog een van de goedkoopste aanbieders zijn!
"Uitstekend" als waardering dekt eigenlijk nog de lading niet van de excellente service die zij bieden aan hun klanten.

Voor mij blijven deze mannen DE vaste leverancier van audio apparatuur!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thijs 18-01-2018 Via de website gekocht

Correct en snelle levering

Ze sturen vlot en zeer correct de producten op, bij niet voorradig zijn van product krijg je gratis en zonder problemen een upgrade!
Topservice

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 18-01-2018 Via de website gekocht

Erg goede behandeling van de klant

Cd speler besteld met zeer aantrekkelijke korting. Bij betaling op de site bleek deze korting niet verrekend te worden. Na een mailtje werd dit snel gecorrigeerd, zelfs in het weekend.
Tevens snelle levering. Je kunt ook je oude apparaat naar hen terugsturen.

Jan Otten 18-01-2018 Via de website gekocht

Doublepoint: dubbel in kwaliteit en service

1) respectabele en snelle reacties op door mij gestelde vragen zowel per e-mail als per telefoon;
2) mijn ervaring was dat deze service zelfs verleend werd in het weekend en zelfs in de avonduren op een door mij per e-mail gestelde vraag;
3) duidelijke en inhoudelijke informatie over hun producten en de technische aspecten ervan; en dit door altijd klantvriendelijke en klantgerichte medewerkers;
4) men hanteerde een helder en overzichtelijk betaalsysteem met de daarbij behorende administratieve afronding;
5) tot (voorlopig) slot heeft doublepoint aandacht voor een smalle beurs (ik als AOW-er) en vindt samen met mij een mooie oplossing.
AANDACHTSPUNT: doublepoint mag zich gerust meer profileren op internet gezien hun kwaliteit in product en serviceverlening.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

KeyBoard 18-01-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Waarom ik deze site heb gekozen is omdat hij de goedkoopste was, ookal kende ik de site niet, toen heb ik de site opgezocht en ik las een aantal goede recensies etc. toen heb ik daar 2 verschillend paar oordopjes besteld. Vervolgens kreeg ik 2x dezelfde, toen heb ik contact met de klantenservice opgenomen en toen hebben hun dit probleem voor mij opgelost en hebben ze me de juiste opgestuurd. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anoniem 17-01-2018 Via de website gekocht

Prettige ervaring

Een prettige ervaring gehad met dit bedrijf. Overzichtelijke website, en een overzicht afrekenproces.
Via de email alle nodige info ontvangen, waardoor je geen vraagtekens had over levering en informatie over order.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Nathalie de Veld 17-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service super prijzen

Doublepoint hebben wij gekozen dat ze fantastische prijzen hebben en een goed verkoopbeleid hanteren, wat je ziet is wat je krijgt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

SD Mulder 17-01-2018 Via de website gekocht

Vreemde strategie

Op zoek naar een nieuwe AV Receiver na veel vergelijken uitgekomen op de Marantz SR7011. Via Kieskeurig.nl terecht gekomen op deze webshop die dit model volgens de vergelijker "vandaag voor 17.00 uur besteld, morgen in huis" kon leveren. Op de webshop zelf staat de levertijd "op aanvraag" maar wel in groen weergegeven (in tegenstelling tot niet leverbare producten; die hebben een rood lettertype). Na bestelling werd er contact met mij opgenomen dat dit model niet meer leverbaar is, maar er wel een (duurder) alternatief aangeboden kon worden. Dezelfde receiver in een andere kleur was ook niet meer leverbaar en beide modellen zouden ook niet meer geleverd gaan worden.

Vreemd genoeg staat dit product nog steeds in de vergelijker en op de website tegen een zeer scherpe aanbieding. In mijn (klant) beleving een ouderwets "lokkertje" en ik had duidelijkere informatie verwacht van een professionele webshop.

Overigens is de communicatie via e-mail en telefoon wel helder en snel.

Bart 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, nette prijs

Helaas had ik mijn adres niet goed ingevuld. Werd snel gebeld door een medewerker van Doublepoint en alles werd netjes en snel geregeld. 's ochtends kwam alles netjes verpakt binnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Johan 10-01-2018 Via de website gekocht

Top winkel met prima aanbiedingen

Heel prettige benadering, snelle, uitstekende service, mails worden onmiddellijk beantwoord, zelfs op zondag!

Paul 09-01-2018 Via de website gekocht

Klant is koning !!

Na uiterst correct telefonisch contact met de juiste informatie bestelling gedaan, keurig de volgende dag deze in huis! Kwaliteit staat hier voorop. Aanrader!!!!

J Stekkinger 05-01-2018 Via de website gekocht

Service zoals het hoort

Ik was al eerder enthousiast over dit bedrijf. Met de laatste bestelling ging wel het een en ander verkeerd, maar men heeft alles in werking gesteld om het tot een goede afloop te brengen. Werkelijk prima service. Als zij zo doorgaan, worden ze vast en zeker heel groot.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

R. de Vrij 05-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Bij Double Point een bestelling geplaatst voor de Marantz SR5011. Naar zeggen zou deze 2 dagen later in huis zijn. Helaas was dit niet het geval. 5 dagen later contact met ze opgenomen. Het bleek dat het een oud model was en niet meer leverbaar. Ze konden me wel het nieuwe model aanbieden voor dezelfde prijs. en deze zou dan de volgende dag nog in huis zijn. Dit was ook daadwerkelijk het geval. Zeer tevreden over de afhandeling en het contact (klein min puntje wat niet opweegt t.o.v. de geboden oplossing, is dat ik wel zelf achter de informatie aan moest). Ze zijn echter zeer vriendelijk en je merkt dat ze er waarde aan hechten om tevreden klanten te hebben.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael 04-01-2018 Via de website gekocht

Super service. Snel antwoord via mail. Heb er voor de 1ste maal besteld. 2demaal gaat niet lang meer duren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Piet van Grasstek 04-01-2018 Via de website gekocht

Top prijs & service & deskundigheid

Geweldige enthousiaste jonge club. Echt van harte aanrader!

Vakbekwaam, echt deskundig creatief meedenken bij verkoopadvies.
Uiteindelijk heel andere audio keuzen gemaakt dan in eerste instantie zelf bedacht.
Schitterend flexibel bruikbaar multi-room geluid.
Praktisch meedenken in levering en retour logistiek.
Spectaculair klantgericht, bijvoorbeeld laat in de avond mail lezen en beantwoorden.
Servicegericht met praktische kennis van zaken bij het oplossen van installatieproblemen.
Super concurrerende prijzen, echt laagste prijs garantie waar gemaakt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rick 02-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte deal!

Super scherpe prijzen en ook nog eens snel en perfect geleverd! Nette en overzichtelijke website. Zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

anoniem 02-01-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs. Snelle verzending.

Heb hier het product voor de laagste prijs kunnen vinden. Verzending was snel. Betaling ging ook vlot.

claes 29-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering ondanks feestdagen

met kerst een bestelling geplaatst bij deze winkel, waarna deze op vierde kerstdag al werd geleverd. Gelijk geinstalleerd en het product werkt naar behoren. Tijdens kerst nog contact gehad met het bedrijf, snel antwoord.

Zeker voor herhaling. Bedankt.

Hagen 29-12-2017 Via de website gekocht

Voorraad indicatie niet up-to-date en slechte communicatie

19-12-2017 een platenspeler besteld en gelijk betaald welke, zo stond op de website, de volgende dag geleverd zou worden. Ik had de volgende dag vrij genomen om het pakketje in ontvangst te nemen, maar helaas geen pakketje. Een aantal dagen later heb ik zelf maar contact opgenomen om te horen dat het product momenteel is uitverkocht maar dat ze ieder moment een nieuwe levering verwachten. Ik heb aangegeven dat dit geen probleem zou zijn als ik hier maar van op de hoogte werd gesteld. Tevens heb ik aangegeven dat er bij het product zelf stond dat deze op voorraad was en de volgende dag zou worden geleverd. Dit bleek uiteindelijk om een fout te gaan en zou worden aangepast.

Inmiddels heb ik na het telefoongesprek van een week geleden wederom niks meer gehoord en ook mijn bestelling nog niet ontvangen. Nog altijd staat er bij het door mij bestelde product dat het de volgende werkdag wordt geleverd wat dus niet het geval blijkt te zijn.

Ik zou hier (voorlopig) niet meer bestellen!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Kristel 27-12-2017 Via de website gekocht

Voorspoedige service, uitstekend product

De bestelling had ik snel in huis. Het product was zoals verwacht goed verpakt en netjes fe volgen via Track en trace.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Wim Barends 16-12-2017 Via de website gekocht

Niet nakomen van beloften

Een flitsende website met ronkende beloften die niet worden nagekomen.
Bezorging die binnen 2 dagen wordt beloofd, is er na meer dan een week nog niet en dat allemaal zonder functionerende communicatie

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Simon C. 14-12-2017 Via de website gekocht

Fijne klantenservice

Kort na mijn bestelling werd ik gebeld dat de levering waarschijnlijk langer kon duren vanwege de sneeuwval en de problemen die DHL hierdoor had. Zo kon ik rekening houden met een langere levertijd wat in mijn geval geen probleem was. Bij het mailen met een vraag over mijn track&trace code kreeg ik ook direct antwoord. Klantenservice=super!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

hoeien 13-12-2017 Via de website gekocht

Bedankt voor de service

Order online besteld bij double point. alles verliep goed en snel. Nu luisterend naar een een mooie set speakers. Levering verliep vlot en netjes, met zwart folie bedekt. Goed per email contact gehad en track en trace code op tijd gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

john.B 08-12-2017 Via de website gekocht

uitstekend producten heos by denon via double point

de mensen die ik aan de tel. kreeg waren deskundig ,aardig en dachten mee. goede aflevering en nazorg.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anita Huisman 07-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, kwaliteit en snelle service!

Een overzichtelijke site met duidelijke beschrijving over wat je zoekt. Een duidelijke mailoverzicht en inzicht wanneer je het kan verwachten. Helemaal blij met de aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jansssen 07-12-2017 Via de website gekocht

Mooie Blackfriday dea

Bij dit bedrijf tijdens blackfriday een nette receiver gekocht voor een nette prijs. Levering volgde snel en bij het product zat een goede beschrijving. Verder per email goed contact betreffende de bestelling en levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 01-12-2017 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk en een snelle service

Men heeft scherpeprijzen, maar ook een vriendelijke en snelle service. Die ook behulpzaam is. Na het plaatsen van de order is deze ook echt de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Edgar 30-11-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Goed assortiment. Snelle levering. Product is goed verpakt. Scherpe prijzen!

Don Seltenrijch 30-11-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf waarbij geldt: afspraak=afspraak

Fijne webshop waarbij service en een goede prijs hoog in het vaandel staan.
Uitstekende en snelle communicatie en razendsnelle levering.
Voor een volgende aankoop in deze artikelgroep zal dit zeker het bedrijf zijn voor de eerste aanvraag.

Robbin 30-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

De website is overzichtelijk en een snelle levering van mijn bestelde product. Ik ben zeer te spreken en zou een ander een koop van een product hier aanraden.

Jimmy 24-11-2017 Via de website gekocht

Doublepoint top service!

Top prijzen , goede service , prijzen bespreekbaar en onderhandelbaar.
Telefooncontact en mailcontact top!
Plan van aanpak - tot op de detail geregeld en uitgevoerd.
Vaste contactpersoon gehad tot aan einde bestelling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Poulina 23-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Mijn geweldige headphone is helaas na een jaar stuk gegaan. Ik heb telefonisch contact gehad met doublepoint en er gevraagd werd of ik foto’s per e-mail wilde versturen. Binnen 3 dagen heb ik nieuw exemplaar ontvangen!!

Erg behulpzaam
Vriendelijk
Snel klantcontact
Super service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Edwin 22-11-2017 Via de website gekocht

Klantgerichtheid tot de max!

Ik was zo dom om 1 speaker te bestellen. Vervolgens werd ik door Doublepoint gebeld om dat te verifiëren en kreeg ik zelfs nog extra korting op de tweede speaker. Dat overstijgt klantvriendelijkheid. Goed contact, snelle levering en niet duur, daarom van mij een 10!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lodewijk 18-11-2017 Via de website gekocht

Vervolg review van 7/11/2017

Op 11/11/2017 heb ik een volgend deel van de bestelling geleverd gekregen, de surroundspeakers en de sub woofer. De twee front speakers zijn tot op vandaag niet geleverd.
Ik vraag mij af welk mirakel er moet plaats vinden om de firma hun bestellingen correct af te handelen. Het is nu bijna drie maanden geleden dat ik mijn bestelling geplaatst heb. Misschien kan de goede Sint een handje toesteken om alsnog de resterende speakers snel te leveren.

--- 2017-11-07 ---
25 augustus 2017 bestel ik bij hun een 5.1 Klipsch R-28F Home theater systeem dat volgens de site de volgende dag zou geleverd worden, een Onkyo versterker en een stel elevation speakers.
Weken later was er nog niets geleverd. Via chat stonden, volgens hun, de bestelde artikelen klaar.
Deze zouden volgende dag geleverd worden. Een week later, niets geleverd. Telefonisch vernomen dat Klipsch van leverancier was veranderd, vandaar de problemen van levering. Maar op de site stond dat ze er nog drie op voorraad hadden toen ik de bestelling plaatste.
De reciever zou na 2 tot 6 dagen geleverd worden. Na enkele weken namen ze contact met mij, met de melding dat het model niet meer te verkrijgen is en mits een bijbetaling van 50 euros ze mij een hoger model zouden leveren. Waarmee ik accoord ging. Twee dagen later werd hij geleverd. Na nog enkele weken en meerdere telefoontjes werden ook de Elevation speakers geleverd. Weer later nog meer telefoons naar Nederland waar het 5.1 systeem bleef... Oh ja, de centerspeaker moest nog binnenkomen... Als hij geleverd was zouden ze het systeem direct verzenden. Ik sta de eerste op de lijst... (Eigenlijk zouden ze sprookjesboeken moeten schrijven, succes verzekerd.) Maandagmorgen 6 november, gevraagd waar de beloofde levering bleef...
Alles staat klaar voor verzending. Een E-mail is aan mij verzonden met een track and trace nummer. Nietes.. Dinsdagmorgen 7 november 2017, nogmaals bevraagd waar de E-mail bleef. Zou direct verzonden worden. Nope.. Ze zijn altijd heel vriendelijk en zijn zich van geen kwaad bewust en het is nooit hun schuld. Overgeleverd worden aan zo'n firma geeft u een zeer onaangenaam gevoel. Ben ik mijn 1.099 euros verloren of niet? Indien ik mijn bestelling deze week niet geleverd krijg zal dit andere acties vergen. Na meer dan twee maanden is mijn geduld meer dan op.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

judydommelen 17-11-2017 Via de website gekocht

Leuk zaken mee gedaan

Vorige week orienterende vragen gesteld aan Doublepoint vanwege de Blackfriday aanbiedingen die er aan komen. Ik was opzoek naar een nieuwe versterker voor mijn vijf speakers in huis. Niet echt op de hoogte van alle huidige ontwikkelingen, maar mij goed laten adviseren. Toch besloten om de versterker eerder aan te schaffen en ben er eerlijk gezegd erg content mee. Per email kreeg ik ook vlot een antwoord wat mij heeft besloten om ook de versterker bij Doublepoint te kopen. Ik ontving netjes een betaallink waarmee ik de bestelling kon plaatsen waarna ik de versterker de volgende dag ontving.

Alles was goed verpakt, doormiddel van piepschuim.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Xeno 15-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer vriendelijke mensen en zeer behulpzaam, en een snelle levering. Het volgende maken ze echt waar: Heeft u een product ergens anders goedkoper gezien? Laat het ons weten. Doublepoint garandeert voor alle consumenten de laagste prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G. van Ooijen 12-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Mijn aankoop bleek na levering niet goed te functioneren. Zonder bezwaar werd een ander nieuw exemplaar geleverd. Het telefonische contact met de medewerkers verliep op een correcte en vriendelijke manier.

AudioBaas 10-11-2017 Via de website gekocht

Bedankt voor de service

Bij doublepoint een oehlbach kabel gekocht voor de televisie. Gezien de vele keuzes online eerst mij laten adviseren waardoor HDMI gold is geworden. Goede kabel en goed beeld kwaliteit. Goede prijs, goed verpakt, en goed bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rbj 09-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service. Scherpe prjzen.

Een mooie platenspeler gekocht, ze hebben scherpe prijzen en een goede service. Ook leveren ze snel.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -