Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Deze score is berekend op basis van 148 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

T.van Bugnum Beverwijk 20-07-2019

Goeie service vriendelijk zeer behulpzaam en persoonlijke aandacht ,ik zou deze zaak iedereen aan bevelen .

digi_freak 17-07-2019

Fijne webwinkel om zaken mee te doen. Communicatie gaat vlot zowel telefonisch als per e-mail, de prijzen zijn scherp en service is uitstekend.
Ik wilde een specifieke subwoofer hebben welke in NL door dealers niet wordt aangeboden. Ondanks de Sound United aangaf dat alle dealers deze gewoon bij hen konden bestellen kreeg ik over ' nee' te horen. Na een belletje met Doublepoint hebben zij contact opgenomen met Sound united en hebben ze mij probleemloos de subwoofer geleverd.
Na de levering werd er contact met mij opgenomen of alles naar wens was gegaan en of de subwoofer beviel. Een uitstekende persoonlijke service die ik eerlijk gezegd niet van een webwinkel had verwacht.

Chris 15-07-2019

Ik kocht afgelopen week een Pro-ject Debut 3 platenspeler. Scherpe prijs, snelle levering en erg vriendelijk en goed personeel. Echt een aanrader!

Britney 11-07-2019

Correct geholpen in de winkel met deugelijke verkoopprijzen die confirm marktwaarde zijn.

Ook achteraf wordt er snel en vriendelijk per email gereageerd op emails/vragen.

Bert 10-07-2019

Een lange zoektocht gehad naar een betaalbare cd speler, uitgekomen bij double punt en mijn advies hier in gewonnen.

Drie verschillende naast elkaar gehouden en de beste laten adviseren. Nog steeds erg blij met de aankoop en de advies die ik op afstand kreeg

Bart 09-07-2019

Ik had vorige maand op 13 juni een platenspeler besteld bij Doublepoint. Op de site stond aangegeven dat deze bij bestelling de volgende dag in huis zou zijn. Na het weekend op woensdag had ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen voor de levering. Na een eerste telefoon gesprek bleek dat de levertijd verkeerd aangegeven was en dat deze op 5 tot 8 dagen stond. Nou kan dat gebeuren en heb verder de week keurig afgewacht.
Uiteindelijk zijn er een maand verder en heb ik de speler nog steeds niet binnen. Problemen met de leverancier werd mij verteld. Echter stond de speler nog wel steeds online met de levertijd van 5 tot 8 dagen.

Vervolg:
Kreeg na deze recensie snelle reactie van Doublepoint met uitleg en het aanbieden van een alternatieve platenspeler. Snel en netjes opgelost!

Fienne 07-07-2019

Transport naar Laneken in Belgie was rap. Klantendienst was vriendelijk en pakket werd ook aangegeven op de website verstuurd met Bpost.

Helaas geen mogelijkheid tot afgeven pick up point.

Bochoven 05-07-2019

De website bevat veel informatie over de producten en handig de filmpjes erbij. Via de website ook nog mogelijkheid gehad voor vragen te stellen. Handig omdat je niet hoeft te bellen.

Arnoldus 04-07-2019

In de winkel een luistermoment mogen opdoen, en tijdens de afspraak geadviseerd voor twee speakers.

Door de medewerker bijgepraat over alle nieuwe mogelijkheden. Had verstand van zaken.

De levering moest per pallet, hiervoor werd een afspraak gemaakt. Beide leveringen waren optijd in huis.

Hutchi 02-07-2019

Levering & Bestellen verliep goed. Fijn contact gehad. Directe antwoorden en product was op tijd.

Monica 29-06-2019

Bestellen via de website verliep snel maar ook gemakkelijk. Product was snel in huis (sneller dan aangegeven).

Alleen per email contact gehad, automatische emails.

Van Kesteren 28-06-2019

Op 8 mei jongst leden tijdens een lange zoektocht terecht gekomen via google bij de audio winkel Doublepoint. Van te voren contact gehad met verschillende medewerkers waarna ik overging tot aankoop.

Daarna dacht ik te genieten van mijn nieuwe audio streamer. Helaas bleek dit van korte duur. Na iedere tien minuten knalde het systeem eruit, waardoor alles opnieuw gekoopeld moest worden. Gelijk contact opgenomen met Doublepoint en dit zou verder onderzocht worden.

Al snel werd er teruggebeld en werd er aangegeven dat dit verschillende oorzaken kon hebben. Ze wilde niet gelijk het product retour nemen, omdat men verwachtte dat het aan mijn wifi lag. Op advies de Ziggo laten langs komen, en jahoor de streamer werkt weer goed 👍.

Samenvattend; veel contact gehad, wat ik liever niet had. Samen met alle drie de bedrijven werkt het product nu goed.

Van nolluf 27-06-2019

Een winkel die ik vaker ga zien, snelle service gehad. Leuke producten in de showroom, nog niet helemaal af. Er was zelfs tijd om de speaker te beluisteren. Dankje

Familie Steer 27-06-2019

Al allerlei kleine bestellingen geplaatst, en iedere keer netjes geholpen door de mannen. Service is op peil en voldoen aan verwachtingen.

Kirsey 26-06-2019

Prima service, geholpen via de telefoon. Versterker was de volgende dag in huis en kwam onbeschadigd aan.
Ook nadat je besteld blijven ze vriendelijk helpen.

Anoniem 26-06-2019

Tevreden over de levering en de service! Offerte aangevraagd en een leuke prijs mogen krijgen voor de speakers.

Alles werd gelukkig in 1 doos geleverd, en niet bij de buren.

T.C.C. 25-06-2019

Top bedrijf, denken mee in mogelijkheden om dezelfde dag nog te leveren. uiteraard met een bijbetaling van mijn kant. ook geïnstalleerd hier thuis! super tevreden en de volgende bestelling ga ik hier ook doen.

Mackk 24-06-2019

contact gehad met de klantendienst over levering en retour sturen. alles prima opgepakt, ruilen was geen probleem.

Niek 24-06-2019

Mijn eerste (en waarschijnlijk laatste) koopervaring bij Doublepoint was nogal frustrerend. Voor de duidelijkheid, ik heb mijn bestelde speakers en kabels uiteindelijk in goede staat ontvangen. En, Doublepoint bood me op een gegeven moment een hele mooie alternatieve deal (speakers uit een hogere klasse voor een kleine meerprijs) omdat mijn speakers langer dan verwacht op zich lieten wachten. Vandaar dat ik toch nog 2 sterren heb gegeven.

Waar zit dan mijn frustratie over deze koopervaring? Samenvattend: Doublepoint belooft in mijn ogen meer dan het waar kan maken en geeft keer op keer misleidende informatie op hun website en in hun reacties op mails. Of dit bewust gebeurt weet ik niet, maar het komt allemaal in ieder geval onhandig over en creëert wantrouwen. Ook werden kritische vragen steevast genegeerd door Doublepoint. Op basis van mijn ervaring kun je er niet vanuit gaan dat de informatie op hun website klopt. Ga je toch bij deze winkel bestellen, controleer dus altijd eerst (per mail of telefonisch) of de items die je wilt bestellen wel in huis zijn.

Voor de volledigheid, hieronder een korte tijdlijn van mijn koopervaring bij Doublepoint.

30 mei: Speakers en speakerkabels besteld. Website zegt 2 in voorraad: vandaag besteld, morgen in huis.
4 juni: Mail gestuurd: waar blijven mijn speakers?
6 juni: mail gestuurd: nog geen antwoord gehad op mijn vraag. Reactie Doublepoint: speakers vertraagd vanuit leverancier. Zijn er 12 juni. Kunnen eventueel andere kleur sturen, die is wel op voorraad. (geen interesse in andere kleur)
12 juni: mail Doublepoint met alternatief voorstel: we kunnen voor meerprijs van 25 euro speakers uit een hoger segment naar je sturen, heb je dan morgen in huis. Ik heb dit voorstel geweigerd, en gevraagd wanneer mijn bestelde speakers dan wel beschikbaar zijn. "Dit wordt begin volgende week."
17 juni: Mail Doublepoint: speakers binnen en verzonden. In de mail met verzonden items zie ik dat de meebestelde speakerkabels ontbreken. Mail gestuurd. Antwoord Doublepoint: "Deze moeten er bij zitten. Dit zal ook zichtbaar zijn in het verzendbewijs dat u straks ontvangt van ons fulfilment centre."
18 juni: Bevestiging dat bestelling is ingepakt en aan postnl is overgeleverd. Speakerkabels staan niet op de paklijst.
19 juni: Speakers in huis. Speakerkabels ontbreken. Mail gestuurd.
20 juni: Antwoord Doublepoint: "De speakers zijn ook apart verstuurd." (Waarom heb ik hier dan geen verzendbevestiging van ontvangen? En, waarom zegt Doublepoint dan eerst dat ze er bij moeten zitten? En, als deze dan toch apart verzonden worden waarom dan niet al veel eerder verstuurd?) Een uur later ontvang ik ineens een verzendbevestiging.
22 juni: Speakerkabels geleverd

Mr Abbekerk 23-06-2019

Veel contact gehad met Doublepoint over een reparatie van mijn CD-speler. Na een jaar na dato ging de CD klep niet meer open, waardoor deze niet meer te gebruiken was.

De onderdelen waren helaas niet op voorraad en hierdoor moesten we langer wachten. Vanwege dit is er gekeken naar een oplossing en hierdoor is de case snel opgelost.

Duursteden van 22-06-2019

Beroep gedaan op een laagste prijsgarantie. Deze werd snel opgepakt, en versterker besteld. Snelle communicatie.

Bupa 22-06-2019

Veel contact gehad met X over verschillende producten. Snel en duidelijk antwoord.

Bevestigingen per email zijn ook duidelijk.

Arties 21-06-2019

Rappe levering naar Amsterdam incl alle producten bij elkaar.

Blij met alles

Klant., 20-06-2019

Vanmiddag zending opgehaald, vriendelijk geholpen en uitleg gehad over speakers.

Leuk zaken mee gedaan, moeite waard voor de volgende keer.

Bioscoop ‘t Keldertje 19-06-2019

Een bedrijf welke meedenkt! Bij een andere winkel besteld, maar kon niet geleverd worden.

Vanochtend gebeld voor een set Klipsch speakers welke ik vanavond nog nodig had voor een show, ze hebben er alles aangedaan om het hier te krijgen. Dit is ze gelukt, met veel inspanningen van Doublepoint. Bedankt heren en tot de volgende keer.

Frank 19-06-2019

Makkelijk bestellen en nog korting gekregen bovenop de laagste prijs die Doublepoint al had staan voor de receiver die ik wilde bestellen. Zondagavond besteld, dinsdag in huis. Zeer tevreden over, direct nog een setje luidsprekerkabels besteld.

Benidorm 18-06-2019

Gevraagd of het mogelijk was om de speaker gelijk in Spanje te laten leveren. Dit kon, nu genieten van muziek👍

Families 17-06-2019

Directe opvolging op garanties en leveringen. Helaas probleem gehad met een product, maar dit is tevreden opgelost.
Denken mee en nu muziek luisteren.

Alfredo Borgoloni 15-06-2019

Snel een scherpe deal ontvangen via de email. Gemakkelijk om producten te vinden en een winkel om te onthouden.

Monique 12-06-2019

Zeer goeie webshop. Na een telefoontje waar ik heel goed geholpen ben, het gevraagde apparaat netjes thuis bezorgd gekregen.

Sustov 11-06-2019

Verschillende keren besteld, en de service vanuit het bedrijf is goed. Telkens een mooie aanbod.

Internetforce 09-06-2019

Stijlvolle website met overzichtelijke zoekfunctie. Was zoekende naar een nieuwe versterker, en hier gevonden. Handig om te filteren en de pagina had veel informatie tot zijn beschikking.
Gebeld of het mogelijk was om het bij een post punt op te halen, ook dit was geen probleem!

Vdh 08-06-2019

Een breed assortiment producten. Hoofdtelefoons mag wel groter. 5.1 speaker gekocht. Levering was snel thuis en te volgen!

Li 08-06-2019

The delivery went fast to Antwerp. A website with nice products and a good customer support.
Next time I will buy here again.

Eerd 06-06-2019

Snelle levering, zelfs mogelijkheid tot het versturen naar zweden. Netjes verpakt en te volgen.

DONGVAN 05-06-2019

Doublepoint.nl kan geen specifieke datum opgeven voor het verzenden van een artikel en stelt het verzenden van het artikel elke week uit, ook al staat het op voorraad en is het binnen 3 tot 5 dagen beschikbaar op hun site ... Ze maken de klant gek!
Ter informatie, ik heb een DENON AVR-X4500H-versterker besteld op 05/05/19 en ik heb nog steeds niets ontvangen terwijl het op hun site werd geplaatst "BINNEN 3-5 WERKDAGEN GELEVERD ".
Ik heb echter al een maand geleden bijna 900 euro in rekening gebracht!

Doublepoint.nl is unable to provide a specific date of sending an article and postpones the sending of the article each week even though it is indicated in stock and available within 3 to 5 days on their site...In the state, make fun of the customer!
For information, I ordered a DENON AVR-X4500H amplifier on 05/05/19 and I still have not received anything while it is posted on their site "delivered within 3 to 5 days".
However, I have already been charged almost 900 euros a month ago!

Groningen 01-06-2019

snelle levering en binnen een aantal dagen geleverd.
Nu genieten. Aardige medewerkers en kom ckr trug!

Roy Tinus 01-06-2019

De keuze gemaakt om over te gaan naar een nieuw geluidsysteem met kleine speakers. Er is heel veel keuze in deze klasse, waardoor ik mijn beroep heb gedaan bij deze winkel voor meer advies.

Via de email fijn contact gehad, met duidelijke en onderbouwende antwoorden. Niks was teveel gevraagd. Eventueel nog de keuze om te komen luisteren maar dat lukte niet vanwege de afstand.

Tot slot, scherp voorstel gehad en nu genieten van mijn nieuwe installatie. Welicht voor de toekomst om ook te komen installeren!

Rafael 30-05-2019

I bought 700 euros of products on April 1st, after many calls and emails with extremely inefficient customer service, I never received my order. They keep telling you deceptively that your order is going to arrive in the next couple of days, when they know this is not true.

I cancelled the order on April 28, and now it is May 30 and I still have not received my refund. This company cannot be trusted!

Ohage 29-05-2019

Correcte informatie ten behoeve van de order. Alles voldoet aan de verwachtingen welke vooraf worden gesteld.
Tip: laat de klant de vervoeder kiezen.

Marc 29-05-2019

Scherpe prijzen, goede producten en een snelle levering, veel beter kan het niet.

Luuk 29-05-2019

Duidelijke communicatie per e-mail bij vragen. Levering volgens afspraak. De toegezegde korting bij lagere of gelijke prijs elders is inderdaad toegepast

Anoniem 28-05-2019

Tevreden over alle stappen van het bestellen. Doosje was zoals dpd aangaf, keurig binnen de tijd binnen. Voor liefhebbers van audio ook zeker een mooie website.
Als ik ooit weer iets nodig heb kom ik weer terug.

Erdi 27-05-2019

Mijn stereo versterker heeft het helaas vorige week begeven, en het liefste wilde ik deze laten repareren. Helaas kon dit niet meer vanwege de garantie. In contact gekomen met Doublepoint en de medewerker dacht mee waardoor ik tegen een relatief klein bedrag toch het apparaat kon laten herstellen.

Ondanks dat ik het apparaat niet hier gekocht heb, wel dik tevreden en blij met het meedenken en oplossen van mijn probleem.

Jobmy 24-05-2019

Voordelige prijzen in lijn met verschillende winkels.
Besteld met afterpay, verliep erg makkelijk en snel in huis. De product informatie mag van mij iets uitgebreider.

Peut 23-05-2019

Een correcte afhandeling van mijn order. Het proces verliep snel en alles was duidelijk (website maar ook de informatie vanuit de email). De vragen over de zending werden deskundig geholpen/beantwoord.

Pieter vd Hoogt 22-05-2019

Snelle levering mogen hebben na de bestelling. Goeie service, product doet wat ze zeggen.
Volgende bestelling zal hier weer plaatsvinden.
Mooie website en goed te vinden.

Buurs J. 19-05-2019

Een onvergetelijke ervaring gehad. Afgelopen week een luisterafspraak gemaakt (was een van de eerste), waardoor niet alles op rolletjes verliep. Maar de sfeer en de rust die er hing was goed. Dus kom graag weer een keer terug!!

Geen naam 19-05-2019

Antwoorden snel ontvangen op vragen, erg tevreden over de klantenservice. Veel keuze op de site. Levering ook goed en optijd.

Van lAngen 17-05-2019

Via facebook kwam ik een actie tegen voor een nieuwe speaker. Inclusief een extra korting omdat ik het elders goedkoper vond.
Houden aan de afspraken en had snel een persoonlijke code gekregen.

Zal volgende keer zeker weer een aankoop doen.