Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Deze score is berekend op basis van 149 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.2

Merkel 25-09-2018 Via de website gekocht

Gewldige service!

- Snelle levering
- Duidelijke website, grote omschrijving.
- Duidelijke afbeeldingen
- Chatfunctie werkt super

Ter verbetering: keuze aan bezorgers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 20-09-2018 Via de website gekocht

Positieve ervaring.

Mijn gewenste luidsprekers voor een acceptabele prijs kunnen aanschaffen.

Levering vanuit Denemarken duurde wat langer dan verwacht doch de communicatie daarover werd door Doublepoint, Fabian en Tim, adequaat opgepakt.

Speakers zelf bij hun magazijn opgehaald.

Al met al tevreden met de Dali's en de afhandeling door Doublepoint.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Alex 17-09-2018 In de winkel gekocht
lisse

Een plezierige ervaring gehad

Fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Na de bestelling te hebben geplaatst op vrijdag middag, had ik deze op zaterdag in huis.
het pakket was met een extra doos verpakt. Hierdoor was het niet duidelijk wat er in zat, maar de doos was voorzien van tape en bon.

Claas 11-09-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Blij gestemd, set compleet!

Vorig jaar mijn eerste aankoop gedaan bij deze winkel. Gezien het feit dat de aankoopprijs erg hoog was, toch besloten om de set in twee delen aan te schaffen. Kreeg een paar weken geleden een email over de nieuwe producten van Klipsch, waardoor ik nu mijn set compleet moest maken. De Dolby Atmos is zeker een goede toevoeging, dit ook op advies van double point.

Nu lekker genieten. Blij mee.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anoniem 07-09-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment accessoires

Een paar specifieke speaker accessoires aangeschaft bij dit bedrijf. Een 30 meter kabel in combinatie met een kwalitatieve banaanstekkers.
Levering was zoals aangegeven binnen 6 werkdagen, binnen 4 dagen was het pakket binnen.
Eveneens even contact gehad met de winkel betreffende de aansluiting. Goed geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 03-09-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering, vriendelijke chatservice

Online een product vergeleken omdat ik er niet uit kwam welk product ik graag wilde hebben. Via de praatfunctie via de site meer informatie opgevraagd en keuze gemaakt. Het product was snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 17-08-2018 Via de website gekocht

Top afgewikkeld door Double Point. Helemaal happy.

"De levering heeft op zich laten wachten door externe factoren. Double Point had de bestelling kunnen annuleren maar bleven hun best doen om te leveren. Hebben uiteindelijk tegen een hele goede deal een upgrade aangeboden voor een hele mooie prijs. Ik ben heel blij dat ik hen het vertrouwen heb gegeven en zij aan mij. Top speakers in huis en zeer verguld mee. Voor mij een dik compliment aan Double Point! En tip: zoek je top speakers overweeg dan de RF 7 MK3. En koop die bij Double Point."
ROB

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 17-08-2018 Via de website gekocht

Goede berichtgeving, nette website

Tijdens de looptijd via email op de hoogte gehouden. Duidelijke inzage levering. Website helder en duidelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

veroblade 17-08-2018 Via de website gekocht

niet voor herhaling vatbaar

Aftersales staat hier op een laag pitje.Als nav handelen van de verkoper de koop geannuleerd word ,mag er wel wat meer moeite gedaan worden dan alleen het “juridish’kader volgen.
Zoals ze zelf zeggen:van ons mag u meer verwachten.Maw vlot terugbetalen,en op tijd laten weten als er niet volgens afspraak geleverd kan worden.
Op 2-8-2018 een set boxen besteld die de volgende dag geleverd zouden worden.
De volgende dag geen track of email gehad,dus zelf gemaild.Was een “ongelukje”gebeurd en zouden opnieuw besteld worden.
Zou waarschijnlijk de volgende dag binnen zijn.Zag inmiddels bij status boxen levertijd 6dgn.
Had hier geen vertrouwen in en heb 9.30 geannuleerd.Als ik niet in zou gaan op een nieuwe aanbieding dan zou het geannuleerd worden.
Na weer enkele dagen niks gehoord gevraagd ,zelf om een bevestiging gevraagd daar account nog steeds op“besteld’stond.
Deze toen gehad en een creditnota met de mededeling dat het zsm terug gestort zou worden.Na 1 week weer gemaild nog geen credit. Zou weer doorgegeven worden.
14-8 weer gemaild dat dit niet zsm is zoals erbij stond.Zou weer doorgeven worden.16-8 s morgens weer gemaild,s avonds nog geen reactie.
Aantal reviews geschreven en naar aanleiding daarvan tel. gehad met oa mededeling dat het bedrag vandaag zou zijn gecrediteerd.
Is nog niet te zien maar gaan er maar van uit.Na annuleren 3-8 dan pas op 16-8 crediteren en niet actief mailen/op de hoogte houden langere levertijd bv.is niet voldoende.
Niet voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Dirk 14-08-2018 Via de website gekocht

Top Service

Op mijn vragen kreeg ik een snel en duidelijk antwoord. Mijn bestelling werd al na 1 dag na de bestelling geleverd. Qua prijs geen enkele site dit zo'n scherpe prijzen kan aanbieden.
Perfect !

Wally 02-08-2018 Via de website gekocht

Beste prijs en heel snelle levertijd!

Doublepoint heeft een ruim assortiment en het product wat ik graag wilde ook nog eens voor de laagste prijs. Volgende dag in huis en een ruime keuze aan betaalmogelijkheden. Echt een topwinkel die ik vanaf nu zeker meer in de gaten houd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 01-08-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Snelle levering.
Geen uitzonderlijk dure prijzen, overzichtelijke site.
Het nodige materiaal eenvoudig te vinden

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Roger 18-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede en snelle service, handige website met leuke producten! . .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Albert Kleverlaan 16-07-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk geholpen en prima service

Snelle levering en een overzichtelijke website daarnaast zijn ze ook nog de goedkoopste reden genoeg om bij deze zaak te bestellen !!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geraldz33 16-07-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met goede prijzen vooral de Seconddeals

Via Google shopping site gevonden met aantrekkelijke prijs van gekochte producten (via seconddeals), Levering duurt langer dan op site aangegeven (gemiddeld 3 dagen)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Chino 100 12-07-2018 Via de website gekocht

Top product beschrijving

Product omschrijving is nauwkeurig correct. Site zelf is zeer over zichtelijk. Betrouwbaar. Snelle levering.

Anoniem 09-07-2018 Via de website gekocht

Dikke audio set gekocht, blij mee

- dikke audio set gekocht van Klipsch. Productpagina was duidelijk met specs.
- alles was netjes verpakt, niemand zag wat het was.
- tevreden over de levering en advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jesper 06-07-2018 Via de website gekocht

Prima!

Wat ik zocht, op voorraad, de beste prijs èn ook nog vlot geleverd!

Verbeterpunten
Wellicht een iets fijnere menu structuur voor gebruik op mobiel. Ik miste nml de zoekfunctie. Ook kunnen filteren (op wired/wireless bijvoorbeeld) zou enorm helpen!

Verder geen contact gehad, aangezien alles goed is gegaan 😁

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

maus_h 05-07-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf

Zeer klant gericht en super service.
Ik wilde de Denon AVR-X3400H demo bestellen die hadden ze niet meer.
Ik heb een nieuwe gekregen voor de demo prijs zonder daar om te vragen.
Waar kom je dat nog tegen helemaal TOP.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jurgen Houben 28-06-2018 Via de website gekocht

Mijn absolute nummer 1!

Voortaan bestel ik alleen nog maar hier mijn audio- en video producten. Gegarandeerd de laagste prijs en een uitstekende service! Helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ineke 19-06-2018 Via de website gekocht

Actievoorwaarden wordt aan voldaan!

Product elders goedkoper gevonden, en dit aan het team van double point laten weten. De link per email gestuurd en binnen een paar uur een persoonlijke kortingscode ontvangen. Service is top.
Korting wordt direct verwerkt in de winkelwagen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Ronald van der Horst 18-06-2018 Via de website gekocht

service slecht levering nog slechter,niks gekregen!!

besteld 10-06-2018 surround set HEOS 3.1 deze zou zaterdag 16-06-2018 geleverd worden.
Post NL wilt wel leveren maar ze hadden niks verzonden,op mail krijg ik niets te horen!!Nu word het 19-06-2018 tussen 16:00 en 18:30 en 20-06-2018 tussen 15:45 en 18:15 afgeleverd.Is dus gewoon pas 18-06-2018 verzonden en dan ook nog 2 dagen levering.Contact opgenomen met Doublepoint zouden me zo terug bellen 3 uur later zelf maar weer contact gezocht en ja medewerker geeft mij gelijk dat het niet netjes is en ik zou binnen 30 minuten terug gebeld worden,inmiddels ruim een half uur later en nee hoor geen telefoontje maar mail met sorry en krijg 50%korting op heos 1 speaker,schiet lekker op 1 speaker 50% andere volle mep en wat moet ik met heos 1 als ik al alles heos 7 hebt, ben klaar met deze winkel.ECHT te ASSIOCAAL voor woorden hoe doublepoint met zijn klanten omgaat moeten een weekje met mij mee zit ook in het klantenwerk maar ik behandel de klanten iets netter en als ik iets beloofd dan kom ik het ook na!!Mischien dat ik het daarom ook niet meer dan normaal vind dat ik ook netjes behandeld word!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Martijn 18-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Goed geholpen via de mail, snelle reactie op mijn vragen. Goede service 👍
Ook de bezorging ging snel binnen 24 uur had ik mijn subwoofer in huis.
Zeker een aanrader voor iedereen die audio spullen zoekt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 15-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

In één woord: geweldig! Ik heb een Onkyo receiver bij Double Point gekocht. Na wat problemen met de receiver te hebben gehad, is deze heel soepel omgeruild voor een nieuwe. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Deze werkt naar behoren. Hele goede service dus!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vlaaar 13-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goede service, besteld online waaarna er een snelle levering plaats vond. Proactief geinformeerd over een eventuele avondlevering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Bennema 12-06-2018 Via de website gekocht

Ik raad deze webshop iedereen aan!

De mensen achter Doublepoint weten waar ze over praten. U profiteert hier van hele scherpe aanbiedingen en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van Leipum 12-06-2018 Via de website gekocht

ongeinteresseerd bedrijf

Op maandag 7 mei een av receiver besteld die volgens de site de volgende dag geleverd zou worden. Op woensdag daarna gebeld met de vraag of het apparaat op voorraad is en wanneer het geleverd zou worden, hun antwoord was dat het vrijdag en anders zeker op zaterdag bij mij geleverd zou worden. Vervolgens hoor je niets van Doublepoint en leveren ze ook niet. Ik heb elke week 1x zelf contact gezocht en kreeg iedere keer te horen komende week wordt er geleverd. Niet dus! op vrijdag 8 juni gebeld en aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb in het bedrijf: als levering afspraken al niet goed lopen, hoe moet dat dan als je later een beroep op garantie en service moet doen. Het deed ze totaal niets dat ik mijn bestelling ging annuleren, totaal geen excuses/verontschuldigingen alleen op kille toon dat ik dan maar een mailtje moest sturen om op die manier te annuleren. Dat heb ik gedaan met normaals mijn motivatie en adviezen waarop ze hun communicatie konden verbeteren. Daarop heb ik alleen een ontvangstbevestiging van mijn mail gekregen en de kale mededeling dat ze mijn bestelling zouden annuleren, ook hier geen spoor van emotie/empathie van Doubelpoint. Het lijkt of het ze niets interesseert.
Gelukkig had ik bij de betaalmogelijkheid voor AfterPay gekozen en hoef ik niet op het terugstorten van mijn geld te wachten. Overigens heb ik tijdens het wachten op de bestelling wel aanmaningen gehad van AfterPay.
Doublepoint is met hun normale prijzen niet goedkoper dan bijv. Bol.com of CoolBlue, wel kun je korting krijgen met codes die ze op hun site aanbieden. Waarom ze die niet al direct in hun prijs verrekenen is mij een raadsel, als ze dat wel doen hebben ze juist een extra trekker.....
Kortom, ik bestel er niet meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Marco 11-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke en overzichtelijke website, makkelijk zoeken, zeer aantrekkelijke prijzen (ook nog kortingsacties) en een hele snelle levering
Doublepoint staat bovenaan mijn favorieten lijst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Boxtel 09-06-2018 Via de website gekocht

Goed vooraf geinformeerd

Netjes vooraf geinformeerd over mijn keuze van mijn product. Vergelijken met elkaar tijdens een gesprek met dit bedrijf. Nadat de keuze is gemaakt, was het snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michielse 05-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende ervaring, goed afrekenproces

Gebruiksvriendelijke website, overzichtelijk. Prettig ervaring gehad. Verzending verliep ook goed. Volgende keer weer.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Jef 04-06-2018 Via de website gekocht

Super goed advies gekregen en snelle levering

Ik heb bij Doublepoint de SONY: NW-WS413C MP3-SPELER - WIT gekocht. Echt super voor het sporten!

Ik was opzoek naar een koptelefoon voor het hardlopen om muziek naar mijn koptelefoon te streamen, door het aanbod kwam ik er niet uit en vroeg advies aan (ik weet niet meer wie) een medewerker van Doublepoint. Door de interesse van de medewerker werd het duidelijk dat ik het vervelend vind om met mijn telefoon in mijn zak te gaan hardlopen. Daarom adviseerde hij mij de SONY: NW-WS413C MP3-SPELER - WIT. Nu kan ik muziek opslaan op mijn oortjes zodat ik nog vrijer kan hardlopen.

Zonder het advies wist ik nieteens dat dit mogelijk was. Volgende keer bel ik gewoon weer voordat ik ga zoeken, super service en snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Brigitte 03-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Koptelefoon besteld.Goedkoper dan andere winkels.
Blije dochter😁
Ik zou het aan mijn familie,vrienden enz aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aniempje 01-06-2018 Via de website gekocht

Service zoas het hoort

Prettige winkel om rond te winkelen en een keuze te maken voor een audio product. Gekozen voor een cd speler. Snel in huis.

Leon 01-06-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Earplugs besteld. Krijg de verkeerde toegestuurd. Blijkt dat ze doelbewust een goedkopere variant hebben opgestuurd omdat de bestelde op waren. Mag er dan zelf achteraan bellen en krijg dan de boodschap dat de earplugs ongeveer gelijk zijn. Slechte zaak.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

R. Paijmans 01-06-2018 Via de website gekocht

ZEER SLECHTE SERVICE

Marantz dvd speler besteld, na 2 dagen zelf moeten bellen met de vraag waar blijft mijn bestelling, oooh die is niet meer leverbaar, en nu???? Dan moet u een mail sturen om de order te annuleren. En mijn geld ??? ooooh die storten we over 14 dagen pas terug. Na 16 dagen nog steeds geen geld !!!!!!!!!!!!!!! Ik zou hier nooit meer iets kopen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

johan bokkers 31-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service

goedkoop en de merken die ik zocht , was op zoek na een goedkope versterker en platten speler hun waren op dat moment het goedkoopst

Denise 31-05-2018 Via de website gekocht

Topkwaliteit!

Topkwaliteit en scherp geprijsde artikelen. Snelle levering. Duidelijke omschrijving van de producten. Geheel volgens de verwachting van de klant! Keep up the good work!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

yvonne 19-05-2018 Via de website gekocht

Afhandeling goed, product uitstekend!

Snel een hoofdtelefoon gekocht, om het dit weekend nog te gebruiken. Net binnen, niet verwacht.

Bedankt Doublepoint.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

zeno 14-05-2018 Via de website gekocht

trage levering

Levering was beloofd daags nadien, maar uiteindelijk drie weken moeten wachten... Klantenservice gaf de indruk het zelf ook niet goed te weten... Prijs was slechts marginaal lager dan bij concurrentie, alwaar ik wel snelle levering gewend ben. Niet echt voor herhaling vatbaar dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

M. Eert 12-05-2018 Via de website gekocht

Netjes verpakt en goed geleverd

Snel geleverd en product was netjes verpakt. Overzichtelijke website. Product assortiment van accessoires mag wel iets groter. Verder ok.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LucH 12-05-2018 Via de website gekocht

Doublepoint: Twee keer nadenken voor u hier iets koopt!

Op maandag 30/4 twee toestellen besteld. Omwille van dubbele bestelling pas op dinsdag 1/5 kunnen betalen, debet werd aangerekend op visa-kaart 2/5. Eén van de twee toestellen werd correct geleverd op vrijdag 4/5, bij verrassing want geen Track&Trace link ontvangen. Tot op heden 12/5 het tweede (duurste) toestel nog niet ontvangen. Reeds 2X bericht gestuurd naar klantendienst maar er volgt geen reactie - ergerlijk! Ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug....

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Karel van loon 07-05-2018 Via de website gekocht

Goede prijzen en uistekende service!

Ik heb totaal geen verstand van Audio dus daarom contact gezocht met Doublepoint. Ze hebben mij hierin fantastisch geholpen en uiteindelijk heb ik een mooi surround setje van heos aangeschaft. Geweldig geluid en een super service van Doublepoint, bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

N. V. Lierop 06-05-2018 Via de website gekocht

Accurate service en hoogwaardig product

Service verleend door dit aangewezen bedrijf die je als klant kan verwachten bij aanschaf van een bedrag van minimaal 1000 euro. Discreet en verzekerd geleverd.
In overleg afleverafspraak gemaakt. Naar mijn idee accurate service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Leo 25-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en normale levering

TErecht gekomen bij double point door kieskeurig vanwege de prijs. scherp geprijsd en de levertijd was ook binnen de normen. Daarom besloten om voor het eerst hier te bestellen.
product was netjes verpakt en werkt uitstekend. Ik kon alleen geen eventueel tv vinden, jammer. Daarom alleen mijn audio product hier besteld. Zending was ook te volgen. goed.

Z'meer 25-04-2018 Via de website gekocht

Misleidende reclame

Op 21 februari Klipsch speakers, subwoofer en Marantz reciever besteld volgens het populaire lokkertje "vandaag besteld, volgende dag in huis". Je begrijpt t al; dat kunnen ze dus niet waarmaken: De reciever was niet meer leverbaar (..) maar voor €130,= meerprijs kon ik de nieuwe versie krijgen. De subwoofer werd na een maand geleverd en nu, 24 april zit ik nog steeds te wachten op de speakers. Ongeveer 9 telefoontjes en een mailtje of 10 verder weet ik nog niks, initiatief daartoe gaat overigens telkens van mij uit. Bol.com biedt ze ook aan; daar staat "levering binnen 6 tot 8 werkdagen, verkoop via Doublepoint" uhuh... Is dat misleidende reclame of niet?

Aalt Vos 25-04-2018 Via de website gekocht

Niet klantgericht

Heb online receiver, speakers en een subwoofer besteld. Achteraf blijken de speakers niet meer leverbaar en wordt na lang wachten een alternatief aangeboden. Ondanks dat ik elke keer afspreek wanneer ik weer op de hoogte gebracht wordt, krijg ik alleen iets te horen als ik zelf bel. Op mail wordt niet gereageerd.
Wel mooie spullen, maar totaal niet klantgericht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Z'meer 25-04-2018

goh, zeker de Klipsch speakers besteld... zelfde schuitje, zie mijn review

Joost 23-04-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Vlotte service

Een bedrijf waar ik prettig mijn aankopen heb gedaan. Zoals aangegeven was 1 product direct leverbaar en de andere binnen 6 werkdagen. Prima en ook binnen dit termijn geleverd (eerste opgehaald).

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 23-04-2018 Via de website gekocht

Waardeloos bedrijf

Zelden zo'n slechte ervaring gehad met een bestelling. Op 6 maart bestelde ik een Denon receiver bij Doublepoint.nl en betaalde met creditcard. Als snel kwam de melding dat deze niet meer leverbaar was, ondanks het feit dat hij wel op de site stond. Mijn creditcard zou binnen 6 werkdagen gecrediteerd worden. Ondanks divers mails en een telefoongesprek is mijn geld tot op heden, 23 april, nog steeds niet terug gestort. Iedere keer komt er een berichtje dat het hun spijt een dat mijn mails doorgezet worden naar de administratie. Je wordt gewoon met een kluitje in het riet gestuurd. Een schandalige manier van doen en ik raad iedereen dan ook af om zaken te doen met dit bedrijf.

Paul 18-04-2018 Via de website gekocht

Vriendelijkheid en service op goed niveau

Een zeer prettige ervaring gehad. Door mijn onkunde verkeerde set besteld. Snel en goed opgelost door ze. Toch service gehad wat ik niet had verwacht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Malu 13-04-2018 Via de website gekocht

Slechte service bij Doublepoint

Begin maart heb ik een platenspeler besteld bij Doublepoint, maar deze is nooit aangekomen. Nadat ik er zelf meerdere keren achteraan heb moeten bellen, vanuit Doublepoint kwam alleen een mailtje dat er een kleine vertraging in de levering zat, bleek pas na een aantal weken dat deze platenspeler helemaal niet leverbaar is. Pas anderhalve maand later heb ik mijn geld teruggekregen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site