Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Deze score is berekend op basis van 137 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.2

Klant W.V.N. 14-11-2018 Via de website gekocht

Alles verliep vlot, garantie reparatie verliep snel

Een paar maanden geleden had ik een nieuwe hoofdtelefoon besteld via deze winkel, die binnen een halfjaar kapot ging. Ik vroeg een retour aan via de site en kreeg binnen een paar dagen al een vervanging thuisgestuurd, met het bericht dat ik de oude mocht houden. De achterliggende reden weet ik niet, maar ik ervaarde dit als zeer prettig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J Diz Gonzalez 08-11-2018 Via de website gekocht

Doblepoint. De plek voor de audio liefhebbers.

Een applause en nog eens een applause voor Doblepoint en de medewerkers. Ik wil Fabian bedanken voor de hulp en de interesse kwa hulp voor mijn oplossing. En dan kom je er wel uit. Uiteraard ook de collega's van hem. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Er is nog meer te typen, maar ik zou zeggen. Bekijk de site en ervaar zelf :-)

Anoniem 07-11-2018 Via de website gekocht

Smooth delivery and fast response by email

Everything went smooth during the order at the website. Delivery went well same as the website usibility.
Everything was clear for me after a few questions by email. With a same day response, I orderd in the night.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Randy 03-11-2018 Via de website gekocht

Top service zoals aangegeven

Zeer tevreden over de geleverde service. Begin deze week een tweetal orders geplaatst waarbij aangegeven dat ik deze graag vandaag in de ochtend wilde hebben. Na het ontvangen van het bericht van de verzending werd ik netjes gebeld dat de zending voor 11 uur zou komen. Chauffeur stond om negen uur al voor de deur. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roberto van Rooijen 31-10-2018 Via de website gekocht

TOP

Meedenken met het zoeken naar de ideale oplossing en eventueel reeds gekocht speakers kosteloos te retourneren.
Ik had een bestelling geplaatst en niet goed gekeken of deze geschikt waren waarvoor ik ze wilde gebruiken.
Bij de levering kwam ik er achter dat de speakers inderdaad niet geschikt waren waarvoor ik ze wilde gebruiken.
1 telefoontje was genoeg om een goed alternatief te bespreken, en met een 'kleine' bijbetaling (want de nieuwe waren iets duurder) worden ze binnen 1 week geleverd. De speakers zijn net nieuw dus het duurt even voordat ze er zijn.
De bijbetaling gaat ook uitstekend, waar andere bedrijven het betaalde bedrag eerst gaan crediteren krijg je bij Doublepoint een link waar het extra bedrag via Ideal bijbetaald kan worden.
Het enige wat je hoeft te doen is de betaling over te maken want zij doen voor jou de rest.
Waar ik ook zeer tevreden over ben is dat de wachttijd aan de telefoon die heel kort duurt, minder dan 1 minuut sta je in de wacht en wordt gelijk goed geholpen.
Het geeft dus aan dat je met mensen te maken hebt die overal verstand van hebben en dat je niet het bekende riedeltje krijgt te horen zo van; "ik zet u even door naar mijn collega die daar meer van weet".
Snelheid en kundigheid daar weten ze wel de goede mensen op de goede plaats neer te zetten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dhr. David Bubbert 29-10-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke mensen

Langs geweest bij deze winkel omdat ik in de buurt was en zag dat zij Marantz dealer waren. Bij aankomst bleek dat ze het product op voorraad hadden en ze hadden een kleine demonstratie gegeven.
Vriendelijke mensen.

Lilian Carré 26-10-2018 Via de website gekocht

Super werknemers!

Snelle service, hele vriendelijke werknemers en telkens krijg ik kosteloos mijn defecte muziek-oordopjes vervangen als ze niet goed werken. Ontzettend dankbaar daarvoor!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Moby 26-10-2018 Via de website gekocht

Alles gekregen volgens afspraak

Bestelling gekregen volgens afspraak en binnen het tijdvlak wat dhl communiceerde. Verder nog niks aangesloten, maar gaat dit weekend goedkomen.
Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen.

Frank 25-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijke website en prima service.

Klantvriendelijk, deskundig, oplossingsgericht.
Bij vragen of problemen wordt adequaat gereageerd en goed gecommuniceerd.
Er wordt actief meegedacht aan oplossingen en je krijgt deskundig advies over producten en mogelijke alternatieven.
Ben je op zoek naar audio-componenten dan is Doublepoint zeker een bezoek waard.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

De lange w.b. 23-10-2018 In de winkel gekocht

“Uitstekend”

Onze ervaring met dit bedrijf is met tevredenheid uitgevoerd. ..... heeft een keurig voorstel op papier gezet waarna wij tot koop over zijn gegaan. De zending verliep zondeR problemen en werd netjes in de ochtend afgeleverd. Alles conform afspraak.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Steven 20-10-2018 Via de website gekocht

pas op! ik heb mijn geld nog steeds niet terug!

ik schrijf nooit een review maar wil eenieder waarschuwen tegen dit bedrijf.
kocht 17 Augustus een high end versterker, zou in enkele dagen geleverd worden.. dus niet!
na weken bellen vertelde men dat het model niet meer geleverd werd, heb bijbetaald voor het nieuwe model, die zou wel meteen geleverd kunnen worden... dus niet!
weken en weken bellen, steeds weer een nieuwe smoes en ik bleef F**** etc geloven!?
nu heb ik mijn geld teruggevraagd, dit zou na veel aandringen dezelfde dag worden teruggestort..
dus niet! ik wacht nog steeds op mijn gekd, vele honderden euros...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Ed 16-10-2018 Via de website gekocht

Great service, good products

Ordered a few days ago at this website because the pricewatch at this website.
Good informed at the website about the product with the advantages and dis advantages.
Afterwords I got two emails, claer.
Second time I will cOme back.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Lieven 15-10-2018 Via de website gekocht

Na 4 maand nog altijd geen geld

Ik heb eind mei een surroundset gekocht bij Doublepoint. Sinds begin Juni ben ik al mails aan het sturen voor een retour, en ik heb nog altijd geen geld gezien(600 euro!!), terwijl de surroundset al lang is opgehaald bij mij thuis. Ik heb eind Juni een review geschreven op deze site erover, omdat ik bijna geen antwoorden kreeg op mijn mails. Nog geen 5 min na dat ik deze review had geschreven kreeg ik al telefoon om te vragen of ik mijn review kon verwijderen omdat ze het er niet mee eens waren. In die tijd tot nu heb ik tientallen mails gestuurd, meerdere keren mijn rekeningnr doorgegeven, en altijd was er wel iets anders. De eerste keren was het de bank zijn schuld, daarna hadden ze het geld blijkbaar naar een andere Lieven gestuurd, en ondertussen is het weer 10 dagen geleden dat ik een mail kreeg dat men geld gestort zou zijn. Deze grap is al bijna 5 maand bezig, elke keer hetzelfde. Ik wacht nog 4 dagen (banktransactie kan tot 14 dagen duren), en dan dien ik een klacht in bij het ECC. Nog nooit zoiets meegemaakt als dit. Aub bespaar jullie deze klucht. Amateurs.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

lieven 16-10-2018

EDIT: Na deze review geplaatst te hebben staat het geld er na een dikke 4 maand eindelijk op, "verichtingsdatum 16 Oktober" trek daar u conclusies maar uit.

Lenny 15-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Afgelopn zaterdag mijn pakket in ontvangst mogen nemen van DHL. Alles verliep zoals de track en trace aangaf.
De emails waren duidelijk en genoeg betaal mogelijkheden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kooperz 12-10-2018 In de winkel gekocht
lisse

Top winkel, met top spullen

Langs geweest bij deze winkel om mijn spullen om te halen, maar ook om mij te laten bijpraten over twee receivers. keuze toch gemaakt voor een oud vertrouwde onkyo speler.
Vriendelijk personeel, jong en deskundig.
Van te voren wel research gedaan op de site, overzichtelijk en genoeg keuze.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Heumen 09-10-2018 Via de website gekocht

Mooie deal gekregen, vriendelijk personeel

Mooie deal ontvangen voor een aantal producten. De manier van leveren verliep goed en vlot. Alle hoofdtelefoons bij elkaar gevoegd.
Betalen op de website was duidelijk, ruime keuze aan mogelijkheden. Van te voren had ik aanvraag gedaan voor deze speakers en vriendelijk te woord gestaan.
Duidelijke site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anoniem 04-10-2018 Via de website gekocht

Vrij vlugge zending naar Belgie

Bestellen in Belgie duurt geruime tijd, maar binnen 2 dagen had ik mijn zending binnen met Bpost.
Site werkte naar wens en ik kon de zending goed toekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

yesper 03-10-2018 Via de website gekocht

mooie deal gemaakt vanwege actie

vanwege een einde zomersactie bij dit bedrijf toch besloten om mijn aankoop eerder te doen dan gepland. dit vanwege de het vriendelijke contact via de chat op de website.
Tot de volgende keer.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Luc 03-10-2018 Via de website gekocht

Uiterst negatieve ervaring

Ik heb een uiterst negatieve ervaring opgelopen met doublepoint.nl. Ik bestel op 23 juni 2018 via de website doublepoint.nl een receiver Onkyo TX-RZ820 voor 854.05 euro. Enige dagen later wordt ik telefonisch gecontacteerd door doublepoint met het bericht dat dit model einde reeks is en dat ze me het vervangend model zullen toesturen (Onkyo TX-RZ830). Echter tot op heden (bijna 4 maanden later) heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb doublepoint ettelijke keren gemaild en gebeld, telkens wordt mij beloofd dat het product er binnen de week zal aankomen, en telkens heeft men allerlei excuses. Verschillende mails worden zelfs niet beantwoord. Tijdens het laatste telefonisch gesprek en de daaropvolgende mail van doublepoint (11 september) werd me gegarandeerd dat ze me het volledige bedrag zouden terugbetalen binnen de 14 dagen. Ik wacht nog steeds op mijn geld. Op mijn recente mail wordt weer niet geantwoord.
Ik wil potentiële klanten dan ook waarschuwen voor deze manier van handelen want deze ervaring is echt niet goed.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Yvonne 27-09-2018 In de winkel gekocht

Opgehaald, vriendelijk, mooie website

Ikzelf heb het product opgehaald bij het bedrijf omdat ik in de buurt woonde. vriendelijke mensen en uitleg gekregen over het product.
qua verzending kan ik niet veel zegge. website is duidelijk met genoeg info.

Wivo 26-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en levering

Informatieve site en heel goede prijzen, ook snelle levering. Dit is mijn ervaring nadat ik mijn 2 eerste spullen heb gekocht bij deze winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

patrick 26-09-2018 Via de website gekocht

onbetrouwbaar! terugbetaling retour blijft uit!!

mijn zoon heeft op 2/7/2018 een home cinema retour gezonden in samenspraak met doublepoint.
Vandaag bijna 3 maanden later heeft hij nog steeds zijn geld ( 600 euro) niet teruggekregen, ondanks de vele mails en telefoontjes waarin telkens beloofd wordt dat het onmiddellijk in orde zal gebracht worden. Op onze 2 laatste mails krijgen we zelfs geen antwoord meer!!
Opletten dus als u iets koopt bij deze firma

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

Merkel 25-09-2018 Via de website gekocht

Gewldige service!

- Snelle levering
- Duidelijke website, grote omschrijving.
- Duidelijke afbeeldingen
- Chatfunctie werkt super

Ter verbetering: keuze aan bezorgers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 20-09-2018 Via de website gekocht

Positieve ervaring.

Mijn gewenste luidsprekers voor een acceptabele prijs kunnen aanschaffen.

Levering vanuit Denemarken duurde wat langer dan verwacht doch de communicatie daarover werd door Doublepoint, Fabian en Tim, adequaat opgepakt.

Speakers zelf bij hun magazijn opgehaald.

Al met al tevreden met de Dali's en de afhandeling door Doublepoint.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Alex 17-09-2018 In de winkel gekocht

Een plezierige ervaring gehad

Fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Na de bestelling te hebben geplaatst op vrijdag middag, had ik deze op zaterdag in huis.
het pakket was met een extra doos verpakt. Hierdoor was het niet duidelijk wat er in zat, maar de doos was voorzien van tape en bon.

Claas 11-09-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Blij gestemd, set compleet!

Vorig jaar mijn eerste aankoop gedaan bij deze winkel. Gezien het feit dat de aankoopprijs erg hoog was, toch besloten om de set in twee delen aan te schaffen. Kreeg een paar weken geleden een email over de nieuwe producten van Klipsch, waardoor ik nu mijn set compleet moest maken. De Dolby Atmos is zeker een goede toevoeging, dit ook op advies van double point.

Nu lekker genieten. Blij mee.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anoniem 07-09-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment accessoires

Een paar specifieke speaker accessoires aangeschaft bij dit bedrijf. Een 30 meter kabel in combinatie met een kwalitatieve banaanstekkers.
Levering was zoals aangegeven binnen 6 werkdagen, binnen 4 dagen was het pakket binnen.
Eveneens even contact gehad met de winkel betreffende de aansluiting. Goed geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 03-09-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering, vriendelijke chatservice

Online een product vergeleken omdat ik er niet uit kwam welk product ik graag wilde hebben. Via de praatfunctie via de site meer informatie opgevraagd en keuze gemaakt. Het product was snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 17-08-2018 Via de website gekocht

Top afgewikkeld door Double Point. Helemaal happy.

"De levering heeft op zich laten wachten door externe factoren. Double Point had de bestelling kunnen annuleren maar bleven hun best doen om te leveren. Hebben uiteindelijk tegen een hele goede deal een upgrade aangeboden voor een hele mooie prijs. Ik ben heel blij dat ik hen het vertrouwen heb gegeven en zij aan mij. Top speakers in huis en zeer verguld mee. Voor mij een dik compliment aan Double Point! En tip: zoek je top speakers overweeg dan de RF 7 MK3. En koop die bij Double Point."
ROB

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 17-08-2018 Via de website gekocht

Goede berichtgeving, nette website

Tijdens de looptijd via email op de hoogte gehouden. Duidelijke inzage levering. Website helder en duidelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

veroblade 17-08-2018 Via de website gekocht

niet voor herhaling vatbaar

Aftersales staat hier op een laag pitje.Als nav handelen van de verkoper de koop geannuleerd word ,mag er wel wat meer moeite gedaan worden dan alleen het “juridish’kader volgen.
Zoals ze zelf zeggen:van ons mag u meer verwachten.Maw vlot terugbetalen,en op tijd laten weten als er niet volgens afspraak geleverd kan worden.
Op 2-8-2018 een set boxen besteld die de volgende dag geleverd zouden worden.
De volgende dag geen track of email gehad,dus zelf gemaild.Was een “ongelukje”gebeurd en zouden opnieuw besteld worden.
Zou waarschijnlijk de volgende dag binnen zijn.Zag inmiddels bij status boxen levertijd 6dgn.
Had hier geen vertrouwen in en heb 9.30 geannuleerd.Als ik niet in zou gaan op een nieuwe aanbieding dan zou het geannuleerd worden.
Na weer enkele dagen niks gehoord gevraagd ,zelf om een bevestiging gevraagd daar account nog steeds op“besteld’stond.
Deze toen gehad en een creditnota met de mededeling dat het zsm terug gestort zou worden.Na 1 week weer gemaild nog geen credit. Zou weer doorgegeven worden.
14-8 weer gemaild dat dit niet zsm is zoals erbij stond.Zou weer doorgeven worden.16-8 s morgens weer gemaild,s avonds nog geen reactie.
Aantal reviews geschreven en naar aanleiding daarvan tel. gehad met oa mededeling dat het bedrag vandaag zou zijn gecrediteerd.
Is nog niet te zien maar gaan er maar van uit.Na annuleren 3-8 dan pas op 16-8 crediteren en niet actief mailen/op de hoogte houden langere levertijd bv.is niet voldoende.
Niet voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Dirk 14-08-2018 Via de website gekocht

Top Service

Op mijn vragen kreeg ik een snel en duidelijk antwoord. Mijn bestelling werd al na 1 dag na de bestelling geleverd. Qua prijs geen enkele site dit zo'n scherpe prijzen kan aanbieden.
Perfect !

Wally 02-08-2018 Via de website gekocht

Beste prijs en heel snelle levertijd!

Doublepoint heeft een ruim assortiment en het product wat ik graag wilde ook nog eens voor de laagste prijs. Volgende dag in huis en een ruime keuze aan betaalmogelijkheden. Echt een topwinkel die ik vanaf nu zeker meer in de gaten houd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 01-08-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Snelle levering.
Geen uitzonderlijk dure prijzen, overzichtelijke site.
Het nodige materiaal eenvoudig te vinden

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Roger 18-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede en snelle service, handige website met leuke producten! . .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Albert Kleverlaan 16-07-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk geholpen en prima service

Snelle levering en een overzichtelijke website daarnaast zijn ze ook nog de goedkoopste reden genoeg om bij deze zaak te bestellen !!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geraldz33 16-07-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met goede prijzen vooral de Seconddeals

Via Google shopping site gevonden met aantrekkelijke prijs van gekochte producten (via seconddeals), Levering duurt langer dan op site aangegeven (gemiddeld 3 dagen)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Chino 100 12-07-2018 Via de website gekocht

Top product beschrijving

Product omschrijving is nauwkeurig correct. Site zelf is zeer over zichtelijk. Betrouwbaar. Snelle levering.

Anoniem 09-07-2018 Via de website gekocht

Dikke audio set gekocht, blij mee

- dikke audio set gekocht van Klipsch. Productpagina was duidelijk met specs.
- alles was netjes verpakt, niemand zag wat het was.
- tevreden over de levering en advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jesper 06-07-2018 Via de website gekocht

Prima!

Wat ik zocht, op voorraad, de beste prijs èn ook nog vlot geleverd!

Verbeterpunten
Wellicht een iets fijnere menu structuur voor gebruik op mobiel. Ik miste nml de zoekfunctie. Ook kunnen filteren (op wired/wireless bijvoorbeeld) zou enorm helpen!

Verder geen contact gehad, aangezien alles goed is gegaan 😁

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

maus_h 05-07-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf

Zeer klant gericht en super service.
Ik wilde de Denon AVR-X3400H demo bestellen die hadden ze niet meer.
Ik heb een nieuwe gekregen voor de demo prijs zonder daar om te vragen.
Waar kom je dat nog tegen helemaal TOP.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jurgen Houben 28-06-2018 Via de website gekocht

Mijn absolute nummer 1!

Voortaan bestel ik alleen nog maar hier mijn audio- en video producten. Gegarandeerd de laagste prijs en een uitstekende service! Helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ineke 19-06-2018 Via de website gekocht

Actievoorwaarden wordt aan voldaan!

Product elders goedkoper gevonden, en dit aan het team van double point laten weten. De link per email gestuurd en binnen een paar uur een persoonlijke kortingscode ontvangen. Service is top.
Korting wordt direct verwerkt in de winkelwagen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Ronald van der Horst 18-06-2018 Via de website gekocht

service slecht levering nog slechter,niks gekregen!!

besteld 10-06-2018 surround set HEOS 3.1 deze zou zaterdag 16-06-2018 geleverd worden.
Post NL wilt wel leveren maar ze hadden niks verzonden,op mail krijg ik niets te horen!!Nu word het 19-06-2018 tussen 16:00 en 18:30 en 20-06-2018 tussen 15:45 en 18:15 afgeleverd.Is dus gewoon pas 18-06-2018 verzonden en dan ook nog 2 dagen levering.Contact opgenomen met Doublepoint zouden me zo terug bellen 3 uur later zelf maar weer contact gezocht en ja medewerker geeft mij gelijk dat het niet netjes is en ik zou binnen 30 minuten terug gebeld worden,inmiddels ruim een half uur later en nee hoor geen telefoontje maar mail met sorry en krijg 50%korting op heos 1 speaker,schiet lekker op 1 speaker 50% andere volle mep en wat moet ik met heos 1 als ik al alles heos 7 hebt, ben klaar met deze winkel.ECHT te ASSIOCAAL voor woorden hoe doublepoint met zijn klanten omgaat moeten een weekje met mij mee zit ook in het klantenwerk maar ik behandel de klanten iets netter en als ik iets beloofd dan kom ik het ook na!!Mischien dat ik het daarom ook niet meer dan normaal vind dat ik ook netjes behandeld word!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Martijn 18-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Goed geholpen via de mail, snelle reactie op mijn vragen. Goede service 👍
Ook de bezorging ging snel binnen 24 uur had ik mijn subwoofer in huis.
Zeker een aanrader voor iedereen die audio spullen zoekt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 15-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

In één woord: geweldig! Ik heb een Onkyo receiver bij Double Point gekocht. Na wat problemen met de receiver te hebben gehad, is deze heel soepel omgeruild voor een nieuwe. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Deze werkt naar behoren. Hele goede service dus!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vlaaar 13-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goede service, besteld online waaarna er een snelle levering plaats vond. Proactief geinformeerd over een eventuele avondlevering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Bennema 12-06-2018 Via de website gekocht

Ik raad deze webshop iedereen aan!

De mensen achter Doublepoint weten waar ze over praten. U profiteert hier van hele scherpe aanbiedingen en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van Leipum 12-06-2018 Via de website gekocht

ongeinteresseerd bedrijf

Op maandag 7 mei een av receiver besteld die volgens de site de volgende dag geleverd zou worden. Op woensdag daarna gebeld met de vraag of het apparaat op voorraad is en wanneer het geleverd zou worden, hun antwoord was dat het vrijdag en anders zeker op zaterdag bij mij geleverd zou worden. Vervolgens hoor je niets van Doublepoint en leveren ze ook niet. Ik heb elke week 1x zelf contact gezocht en kreeg iedere keer te horen komende week wordt er geleverd. Niet dus! op vrijdag 8 juni gebeld en aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb in het bedrijf: als levering afspraken al niet goed lopen, hoe moet dat dan als je later een beroep op garantie en service moet doen. Het deed ze totaal niets dat ik mijn bestelling ging annuleren, totaal geen excuses/verontschuldigingen alleen op kille toon dat ik dan maar een mailtje moest sturen om op die manier te annuleren. Dat heb ik gedaan met normaals mijn motivatie en adviezen waarop ze hun communicatie konden verbeteren. Daarop heb ik alleen een ontvangstbevestiging van mijn mail gekregen en de kale mededeling dat ze mijn bestelling zouden annuleren, ook hier geen spoor van emotie/empathie van Doubelpoint. Het lijkt of het ze niets interesseert.
Gelukkig had ik bij de betaalmogelijkheid voor AfterPay gekozen en hoef ik niet op het terugstorten van mijn geld te wachten. Overigens heb ik tijdens het wachten op de bestelling wel aanmaningen gehad van AfterPay.
Doublepoint is met hun normale prijzen niet goedkoper dan bijv. Bol.com of CoolBlue, wel kun je korting krijgen met codes die ze op hun site aanbieden. Waarom ze die niet al direct in hun prijs verrekenen is mij een raadsel, als ze dat wel doen hebben ze juist een extra trekker.....
Kortom, ik bestel er niet meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Marco 11-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke en overzichtelijke website, makkelijk zoeken, zeer aantrekkelijke prijzen (ook nog kortingsacties) en een hele snelle levering
Doublepoint staat bovenaan mijn favorieten lijst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -