DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

fotograaf10 15-07-2011

Goed telefonisch advies gekregen, om 16.30 uur besteld, volgende dag om 09.30 uur ontvangen op opgegeven afleveradres. Is anders dan factureeradres.
Top !

Cor Klok 15-07-2011

Prima overzichtelijke websit.
Bestelling ging vlot, snelle reactie via E-mail en een snelle levering,goed verpakt en nog de goedkoopste ook, was mijn eerste aankoop bij Digimaxx,
zal zeker nog wel eens aankopen doen.

JvT2011 15-07-2011

Alles perfect geregeld, klantvriendelijk en (omdat ik in Dordrecht woon) ook nog keurig thuisbezorgd.

san2403 15-07-2011

perfecte levering had een Nikon d7000 besteld bij digimax zei haden de beste prijs op het internet eerst per mail nog wat vragen gesteld en wat me opviel gewoon snelle reactie's. want ja als je op het punt van bestellen staat wil je er ook tempo inhouden super! verder ging het bestellen allemaal goed.
de volgende dag in huis. TOP.

boemboembasti 13-07-2011

Ik had al eerder een camera bij ze besteld en dat was me uitstekend bevallen. Ik was nu nog opzoek naar wat accessoires maar het is lastig om via internet een goeie tas te vinden. Ik heb toen gebeld en zij hebben mij toen uitgebreid geinformeerd over de mogelijkheden, hier werd ik tenmimnste wijzer van. Ditzelfde geldt voor een filter want er zijn er zoveel en zoek dan maar eens uit wat je nu moet nemen. 1 telefoontje naar Digimaxx en ik weet nu gelijk alles over filters, echt super. Aanrader als je informatie over filters wilt.

Klant 2011-07-06 06-07-2011

Naar aanleiding van de positieve reviews hier heb ik besloten om via Digimax te bestellen.
Ik wilde graag een product op bedrijfsnaam kopen, maar ik kan nergens mijn bedrijfsnaam invullen. Vreemd.
Vervolgens heb ik mijn account verder aangemaakt en op OK gedrukt. Moest ik mijn account via een mailtje weer bevestigen. Alsof ze niet willen dat ik klant wordt.... :S
Maar goed, ik heb het product dus besteld en geef aan dat ik wil betalen via iDeal. Wordt er vanuit de site een ander scherm geopend om vervolgens naar mijn eiegen bank geleid te worden. Na bevestiging van de betaling kom je terug op de site, maar wel in dat zelfde scherm :S. Heel apart. Scherm maar gesloten.
Ik wilde toch even checken of mijn betaling goed was binnen gekomen bij Digimax. Hiervoor kan je naar 'mijn bestellingen' gaan. Hier stond en staat (nu, 15 minuten na bestellen) de status nog op nieuw (kan een handmatige actie zijn) maar de betaalstatus op niet betaald..... Ik heb toch per iDeal betaald? Even voor de zekerheid ingelogd bij de bank, maar jawel, gewoon betaald.

Ik hoop dat de levering wel goed gaat (op voorraad, dus zou hem morgen moeten ontvangen), maar de eerste indruk is niet al te best......

Ralph39 02-07-2011

Snelle levering. Goed verpakt (een wikkeling noppenfolie om het cameradoosje en het was een tien). Had per ongeluk twee keer betaald daar hebben ze mij over gebeld en gelijk het bedrag terug gestort. Een dikke prima!

wim2345 02-07-2011

overzichtelijke website
product besteld volgende dag in huis.

MarcOu 30-06-2011

Snelle reactie op mijn geplaatste bestelling, na mijn antwoord hierop, direct persoonlijk contact. Gelijk informatie (update firmware) gestuurd. Alles vriendelijk correct en snel!
Klein minpuntje, de camera heeft weinig geheugen, dus advies om ook een geheugenkaartje te kopen was welkom geweest.

Daanen 16-06-2011

fijne webshop, prima prijzen, snelle levering.
Postbode had pakketje verkeerd afgegeven, na belletje naar Digimaxx is actie aangezet bij TNT. Digimaxx wilde vervangset leveren maar TNT had pakketje gelukkig snel weer getraceerd. Prima service van digimaxx!

Bellili144 15-06-2011

1Tamron 18-270 Di II VC Nikon Gekocht prachtig lens
Voor 16uuur Besteld de volgende dag in huis
Netjes ingepakt
ZEKER NOG EEN bESTELLING WAARD
VEEL PLEZIER BIJ HET bestellen BIJ DIGIMAXX

SanMiquel 15-06-2011

Bestelling gedaan op Hemelvaartsdag dus kwam het pas zaterdag binnen, maar door de trackingscode die toe gemaild wordt is het makkelijk te volgen waar de bestelling is. Het objectief zat goed verpakt in de de doos met een kaartje van DigiMAXX erbij. Al met al een goede service.

Safari 05-06-2011

De combinatie van een webshop (een van de goedkoopste) met een eigen winkel om producten uit te proberen en je te laten voorlichten is ideaal. Verder wisten ze waar ze over spraken en zijn ze zeer klant vriendelijk

Wilco7 04-06-2011

Ik was verrast dat het nog goedkoper kon. Ik twijfelde eerst over de echtheid van de producten. Maar daar was helemaal niks mis mee!! Snelle verzending en alles goed aangekomen

Jolijnmv3 02-06-2011

Zeer tevreden.
We deden een bestelling op zaterdag en op zondag kregen we een mail dat het niet op voorraad was en het geld terug gestort zou worden.
Het geld stond een dag later weer netjes op onze rekening.
Dit is dus allemaal keurig afgehandeld en hebben netjes op onze mail gereageerd.
Verder waren ze ook de goedkoopste dus ik zal hier zeker vaker bestellen.

GeinBest 20-05-2011

Duidelijke website, eenvoudige webshop, duidelijke bevestigingen en statusupdates, snelle levering.
Aanrader!

PetraJ1970 20-05-2011

Snelle levering, actief meedenken met de producten die ik heb aangeschaft en prima advies. Lens en accessoires waren goed verpakt (ook niet onbelangrijk..) Ik ben helemaal blij en ga dit weekend verder testen!

Fret Flintstone 19-05-2011

Enorm snelle reacties op E-mails.
Erg snel de bestelde artikelen in huis.
Toptent. Zal bij een volgende aankoop zeer zeker in het vergelijk mee worden genomen.

Rob van der Pas 05-05-2011

Rond 16.00 uur besteld en betaald. Nog geen uurtje later een telefoontje van Digimaxx: een van onze medewerkers woont in de buurt en kan het vanavond persoonlijk komen afgeven. Snellere levering is echt niet mogelijk, super!

gladje 13-04-2011

Makkelijke en overzichtelijke site. En na eerst telefonisch wat extra advies gevraagd heb ik de set online besteld wat snel ging zonder verdere registratie.
Camera en lens de volgende dag in huis goed verpakt met een leuke attentie.
Kortom voor mij een zeer prettige aankoop en zeker een aanrader.

AstridTh 13-04-2011

Bestellen ging snel en gemakkelijk. Telefoontje ontvangen van Digimaxx dat mijn bestelling iets zou afwijken van hetgeen op de website vermeld stond en of ik daarmee akkoord ging. Makkelijke communicatie.
Snelle verzending, goed verpakt. Prima!

reinsimonis 31-03-2011

Gisteravond besteld en de volgende dag in huis. Perfect op tijd en prima verpakt! Top!

Gea v. E 25-03-2011

Ik ben op de website terecht gekomen via kieskeurig.nl
de lens die ik wilde bestelen was bij digiMAXX.nl het goedkoopst de winkel beoordeling scoorde hoog dus heb ik besloten om bij digiMAXX mijn lens te bestellen.
op dinsdagmiddag besteld woensdag middag in huis netjes bezorgd door TNT-post, ik ben zeer tevreden.

Michiel 1966 24-03-2011

Had een statief besteld maar kreeg de verkeerde thuis bezorgd. Gebeld met Digimaxx. Boden meteen hun excuses aan. Mijn bestelde statief bleek niet meer op voorraad en kreeg toen een andere, duurdere zonder te hoeven bijbetalen. Erg klantvriendelijk!

roelof hovingh 24-03-2011

Ik ben via kieskeurig bij de Digimaxx gekomen,en daar ervaren dat via de site en de telefoon de mensen zeer behulpzaam zijn om de vragen te beantwoorden.ook de prijzen van de artikelen zijn zeer concurerend t.o.v. andere siteadverteerders

houwj02 19-03-2011

Heldere en duidelijke informatie over alle stappen in het aankoopproces, inclusief melding van 1 dag vertraging in de levering. Na twee dagen netjes verpakt in huis. Met een vriendelijk kaartje erbij met de groeten uit Dordrecht. Ook nog een extra brief om de aandacht op de voucher voor de workshop digitale fotografie te vestigen. Al met al netjes snel en vriendelijk geleverd.

Vinnie1975 17-03-2011

Na een belletje meteen de bestelling geplaatst. Klantvriendelijk en goed advies, niet alleen verkooppraatjes. Supertevreden. Aanrader......

Frank61Ooz 16-03-2011

Door eigen fout verkeerde bestelling gedaan, dit is gedurende het weekend gecorrigeerd en binnen een dag was de bestelling binnen. Full service ook in het weekend, prima!

Coenezzz 15-03-2011

Betaling op de site ging niet heel soepel maar kreeg direct net antword op mijn mail met veel hulp. Erg netjes en bij tweede keer bestellen ging alles wel goed. Levering netjes de volgende dag en keuig in orde.

dbonline 15-03-2011

Algemeen

Op het moment was Digimaxx één van de goedkoopste om een Canon EF-S f2.8 17-55mm IS USM lens te bestellen. De bestelling op de website verliep vlot, welke email meteen bevestigd werd. Betaling via overschrijving 's avonds werd de dag erop bevestigd en de verzending klaargemaakt. Na het weekend via email bericht dat het pakket verzonden was via TNT. Op dinsdagmiddag kwam het pakket toe bij mij in België.

Verzending

De verzending werd aangekondigd en bevestigd, en kon getraceerd worden via de website van TNT. Het pakket kwam een dag na de verzendbevestiging toe. Een lenshood, lens en flits waren gezamelijk in een grotere doos ingepakt, omringd door voldoende luchtkussentjes, samen met een copy van de bestelbon, en leuke postkaart en een kaartje om indien gewenst je mening over je aankoop te delen via kieskeurig.nl.

B. IJdehand 11-03-2011

Na een foutieve bestelling m.z. Zeer correct en snel het juiste filter thuisbezorgd gekregen!

AVentoe 09-03-2011

Prima informatie, ook telefonisch.
's Middags besteld, de volgende dag al in huis.
Statief is gunstig gesprijsd.

Korjan 09-03-2011

In dit geval een van de laagste prijs en na betaling zeer snelle levering.
Het was mijn eerste aankoop bij Digimaxx maar zeker voor herhaling vatbaar.

Math 1960 05-03-2011

Ook bij mijn eerste aankoop vorig jaar, alles vlekkeloos verlopen, is toch altijd spannend als je bij een nieuw bedrijf koopt,ook nu alles weer goed gelopen( ja ok voornaam stond foutief op de adres-
sticker het zij vergeven)maar voor de rest prima, ik had wat geklungeld bij de bestelling waardoor er twee aangemaakt waren, maar binnen notime was die ene verwijderd, ook het pakje goed ingepakt.

Ga zo door.

ren890 04-03-2011

Lang op zoek geweest naar een D3100, met specifiek een 18-105 mm lens. Veel winkels leveren ze los, en ook anderen als kit.

Eerste keer bezoek website kwam ik al tot de goedkoopste combinatie. Later bleek er nog een superset te zijn en daarmee ging de prijs nog eens 30 euro naar beneden.

Product 's avonds op dinsdag besteld, donderdag ochtend ontvangen.

Was een grote ruime doos, met daarin wat kussentjes en karton om alle overige dozen te beschermen. Wel misleidend was de doos van Nikon zelf, waar de camera in zat. Deze kwam af van de Nikon kit met 18-55 VR lens. Standaard lens is hier dus gewoon uitgehaald, en nieuwe les los bijgedaan.

Contact is goed en snel, prima winkel.

Tijger500 28-02-2011

Prima service met duidelijke directe communicatie, snelle bezorging, goede stevige verpakking met bubbelplastic, en ook behoorlijk goedkoper dan de nummer 2 op kieskeurig (scheelde EU 50,-), bovendien kreeg ik er nog een gratis standaardje bij, dus kan eigenlijk niet beter. Daarom 4 keer een 10.

Syl1234 28-02-2011

Super winkel, erg snel.
Reageren ook snel op mailtjes

Joaqim 18-02-2011

Levering was binnen 24uur bij mij thuis!

Reg van D. 17-02-2011

Goede internet afhandeling; meteen antwoordt op een vraag tevoren gesteld en snelle verzending; binnen 24 uur was pakketje bij mijn huis.
Ik geef deze winkel een dikke plus.

tijmen23 09-02-2011

Keurige webwinkel. Betaling ging wat stroever dan bij andere webwinkels omdat je niet direct wordt doorgestuurd naar Ideal-betaalpagina. Daardoor moest ik mijn bestelling een tweede keer plaatsen (nu met registratie). Om te betalen kon ik inloggen en een betaallink opzoeken. Verwarrend is dat status betaling daarna niet direct verandert. Overigens ontving ik later wel een e-mail dat de betaling ontvangen was.
Verder prima webshop en snelle levering.

silpeters 07-02-2011

Snelle levering volgens de afspraak.

De Poel 05-02-2011

Dit was de tweede keer dat ik bij deze winkel iets heb gekocht de eerste keer ben ik heel goed geholpen Daarom tweede keer weer het was weer top bij deze aankoop Ik had eerst telefonisch contact heel vriendelijk behandeld en voor mijn aankoop enkele e.mails gestuurd en binnen het kwartier had ik antwoord op de mails.

dokakong 04-02-2011

Zij wisten al meteen wie ik was zonder enige aankoop nummer erbij te vermelden. Tevens heel behulpzaam en de levering was nettjes op tijd!

Oti 04-02-2011

Duidelijke website met duidelijke leveringsvoorwaarden.
Artikel keurig conform afspraak geleverd in goede verpakking zodat kans op schade tot een minimum wordt beperkt.
Kreeg snel telefonisch contact en mijn vragen werden duidelijk beantwoord.
Kortom een bedrijf om goed zaken mee te doen.

Gerard Zw 03-02-2011

Uitstekende service bij aankoop en aftersales.
Verder hebben de verkopers van Digimaxx verstand van zaken,
ze weten wat ze verkopen!

meuderke 02-02-2011

jammer dat op de site de technische gegevens bij de tamron lens niet geopend krijgt of dat er geen gegevens staan ingevuld.
rest prima en snelle levering.

folkert14 26-01-2011

prima contact gehad ook telefonisch canceling en herbestelling.

Arjovdw 24-01-2011

Een en ander ging erg soepel ondanks een probleempje met ideal, door mijn eigen toedoen, even bellen en opgelost. Keurig!

getspiffed 04-01-2011

Bestellen en afhandelen ging uitstekend. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de voortgang.

teo47 30-12-2010

zeer korte leverings tijd.
woensdag voor kerst besteld donderdag in huis.
Prima !!!