DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is berekend op basis van 16 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RensDordt 11-05-2012

De winkel is altijd telefonisch (of in Dordrecht) te bereiken. Ze geven graag deskundig advies. Ervaren professioneel personeel. Heb al mijn camera's (tussen 1998 en nu) hier gekocht en blijf dit doen.

r.rijntjes 10-05-2012

goede duidelijke web-site. Bestellen ging probleemloos. Info verstrekking via mail in volledig en snel.De bestelling liep een dag (en ook niet meer) vertraging op. Ik ben daar direct van op de hoogte gebracht. De bestelling is in een keer uitgeleverd.

tom.abc 10-05-2012

Levering niets op aan te merken evenals de informatie
via de mail en de telefoon vriendelijk, behulpzaam kundige mensen, kon/kan niet beter.

Bosma260 10-05-2012

Perfect! Precies zoals ale aankopen via internet zouden moeten gaan. Bestelde zonnekap was niet op voorraad, maar DigiMax stuurde, na overleg, een duurdere tegen dezelfde prijs.
Bestelling, betaling en levering werden keurig en supersnel via de mail gemeld.
Ik kan iedereen deze winkel aanraden.

hjprins 09-05-2012

Valt weinig te vertellen; alles is verlopen zoals je het als klant wenst. Dinsdag de microfoon besteld, duidelijke facturering en vandaag (woensdag) pakketje ontvangen. Met de prijs zit het, in vergelijking met sommige andere aanbieders hewel goed, nl de goedkoopste.
Prima dus. (en bedankt)

M. Hofstra 05-05-2012

Via de web- winkel de ene dag besteld, de volgende dag in huis.
Prima afhandeling, directe bevestiging van betaling en daarop directe verzending.

ronk_1976 05-05-2012

Directe antwoorden op mails...
Producten voorradig en geleverd de dag na bestelling
Top!

Arjen Janson 04-05-2012

geweldige persoonlijke service, omzetten van levering geen probleem, nazorg geweldig, klant is koning! Zeker de moeite waard nogmaals een aankoop te doen. Prijs is scherp, kwaliteit van de dienstverlening perfect!

Jrobroeks 04-05-2012

Goede informatie over het product en de levertijd. Website is duidelijk en de order is makkelijk te volgen. Voor de verzending ben ik nog gebeld in verband met de levering. Klantvriendelijk!

nicovanvelden 04-05-2012

Snelle levering en laagste prijs. Telefinisch contact snel en accuraat.

MvLT 03-05-2012

Heb nu de Speedlite 2 dagen in bezit, maar er nu al heel veel plezier van! Werkt supersnel, alle knopjes zijn snel onder de knie!
Zondagmiddag besteld, (maandag koninginnedag,) dinsdag verzonden, woensdag had ik hem in huis, dus goeie snelle levering.
Snelle reactie op mail via de site.
Duidelijke en nette mails over de bestelling, betaling, levering.

Die andere Roelof 03-05-2012

Website ziet er oke uit, qua functionaliteit zijn er hier en daar nog verbeteringen te halen.
Heb de bestelling betaald via iDeal, maar kreeg niet direct een melding dat het gelukt was. Dit duurde enkele minuten. Bij de meeste shops is dit niet het geval. Misschien was ik iets te ongeduldig :P.
Had hierover even contact opgenomen. Ik kreeg binnen 10 min. een vriendelijke reactie terug. Top dus.
Prima shop, zou hier een volgende keer weer iets bestellen.

de BENEKLUVER 27-04-2012

Heb afgelopen week 2 bestellingen geplaatst die keurig zijn verwerkt.
Zelft toen de 2e de volgende dag niet kon worden geleverd kwam er een keurige mail.

Dandeloo 27-04-2012

Ik wilde een paar goede filters op mijn goede Canon lens. Na een artikel in FOCUS koos ik voor HOYA filters. Uitgebreid gezocht op verschillende sites en al snel bleek dat er behoorlijke verschillen in prijs waren voor een zelfde type filter. De site van Digimaxx was goed bereikbaar en heel duidelijk. Eigenlijk waren zij de enige die voor de betere filters een duidelijke beschrijving van product en kenmerken gaven. Het geeft vertrouwen dat ze weten wat ze verkopen. Hun assortiment is groot en hun prijzen behoren tot de laagste die ik gezien heb. De bestelling was snel geplaatst. Bij de afrekening met IDEAL zag ik dat er geen afleveringskosten waren.
Even gebeld of dat klopte. Ja dus, en de filters werden de zelfde dag nog persoonlijk afgeleverd ook!
Laat nou één filter niet precies zijn wat ik besteld had. Even bellen, excuses en het goed filter had ik de volgende dag in huis. Prima service.

onke54 27-04-2012

Klantvriendelijk, snelle levering, goede kwaliteit, en prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Vivian1967 23-04-2012

Al jaren ben ik klant bij Digimaxx. Wat opvalt is dat Digimaxx qua prijs echt een van de goedkoopste is in de markt, maar het zijn absoluut geen dozenschuivers. In tegendeel. Per mail, telefonisch of in de winkel zelf zijn zij altijd bereid je te voorzien van een goed advies. Ze proberen je niet het duurste van het duurste aan te smeren, maar luisteren heel goed naar je wensen en eisen. Het feit dat je in de winkel 'live' de camera's en objectieven kunt bekijken en vasthouden vind ik een groot voordeel. Kortom, ik kan iedereen Digimaxx van harte aanbevelen.

Bulli 20-04-2012

OOk nu weer prima service en scherpe prijsbij aankoop van deze Hoya Pola filter, ook toen ik in het verleden 'n camera kocht en 2 dagen erna wou omruilen is dat allemaal vlekkeloos verlopen, zo'n zaak beveel je ook aan aan anderen.

jos junggeburt 20-04-2012

Het gekochte product voldoet volledig aan de gestelde verwachtingen. Werd een dag later geleverd hetgeen netjes per mail aangekondigd werd. Prima service. De webside is wat onduidelijk als je b.v. met ideal betaald zie je niet in je gegevens dat de betaling verwerkt is. Daardoor heb ik dubbel betaald. Mij is echter per mail beloofd dat het teveel betaalde geretourneerd wordt.

ditislekkernietmijneigennaam 20-04-2012

Prettige winkel, snel, duidelijk en ze doen wat ze beloven, zonder veel onnodige poespas.

Jessica12345 20-04-2012

Goeie service, ging wat mis met het versturen, maar uitstekend opgelost.

fotovrouw 11-04-2012

Goede afhandeling van de bestelling en snelle levering tegen een goede prijs

Marc Cl 10-04-2012

Ben zaterdag vanuit Brussel gaan kopen. Super snel,produktkennis ok, efficient.

M.Hardy 09-04-2012

Niets op aan te merken. De mailwisseling verliep vlot en hoffelijk. De aankoop werd meteen verzonden. Het had werkelijk niet sneller of beter gekund.

Marco Staarink 09-04-2012

Onlangs heb ik met mijn oudste dochter een samsung WB210 voor haar uitgezocht en besloten die bij digimax te bestellen omdat die deze voor een goede prijs aanbood en zij 5 sterren hadden bij tweakers pricewatch voor afhandeling. Mijn dochter mocht de bestelling doen, doch zij vergat er een hoesje en een memory card bij te bestellen.
De camera kwam de vorige dag al aan en werd meteen uitgeprobeerd en het bleek al gauw dat we de juiste keuze hadden gemaakt en mijn jongste dochter wilde er ook meteen een. Toen ik op de site van Digimaxx de camera voor mijn jongste ging bestellen zag ik dat ze een aanbieding hadden, camera+hoesje+ memory card ( wat mijn oudste vergeten was) ik besloot Digimaxx te bellen en hun te vragen of ze voor ons er een extra hoesje + memory card bij konden leveren voor de aanbieding prijs, en dat was geen enkel probleem. De camera kwam de volgende dag binnen met het extra hoesje en kaartje. En mij dochters zijn er helemaal gelukkig mee en fotograferen er vrolijk op los.

Mermar 06-04-2012

Geweldige service. Ik dacht dat er iets verkeerd ging met de ideal betaling. De status ging niet automatisch naar betaald ja, dus mailtje gestuurd. Werd de volgende dag meteen door de klantservice gebeld met uitleg dat dit handmatig wordt bijgewerkt. Omdat ik de bestelling op zondagavond had gedaan, en ze natuurlijk niet op zondag werken, hadden ze dat nog niet kunnen bijwerken.
Verder kreeg ik, zoals aangegeven, de bestelling netjes op tijd (op dinsdag) geleverd.

AMG2006 05-04-2012

Om het nog eenvoudiger te maken zou ik de betalingen via ideal koppelen aan de site. Zodat er automatisch verwerkt wordt of er betaald is. Dit werkt vindt ik nog effectiever.

Liesjje1987 05-04-2012

Alles verliep vlotjes en het product arriveerde een dag na bestelling.

Jumping1964 05-04-2012

Overzichtelijke website, ik had zelf een sony beschermingskapje voor mijn lcd scherm besteld welke helaas niet meer geleverd werd door Sony maar werd mij een goed alternatief geboden. Levertijd is echt snel en de service perfect van mij niets dan lof

egmondm 05-04-2012

Telefonisch contact gehad met de winkel. Super vriendelijk personeel te woord gestaan. Probleem en verwachtingen uitgesproken. De persoon die ik aan de lijn kreeg, heeft me uiterst vriendelijk en netjes geholpen. Gelijk overgegaan om het product te kopen. Volgende dag geleverd, kon niet beter. Ik heb DigiMAXX iig toegevoegd aan mijn lijstje favoriete Fotowinkels.

tiramisu 03-04-2012

Zoals beloofd is de zending binnen 24 uur verzonden. Ik had nog een vraag over de levering en werd snel telefonisch te woord gestaan. Ik hoefde mijn naam maar te zeggen en wisten precies waar het om ging. Kortom, je hebt niet het gevoel dat je een nummer bent.

Elbert77 02-04-2012

De website en met name het webshop gedeelte werkt perfect, al kan de styling wel wat frisser.
De levering vind ik lang duren in vergelijking tot de bekende webshops, maar ik kan goed begrijpen dat dit in mindere mate geautomatiseerd is. Wel vind ik het een pré dat enkel de portokosten in rekening worden gebracht en geen extra handelings kosten.
Behalve de vraag om deze beoordeling in te vullen heb ik nog niets gemerkt van aftersales, maar ik heb ook nog geen noodzaak gehad om te bellen aangaande de bestelling.

hendrik155 31-03-2012

Mocht U, als eventuele koper op zoek zijn naar camera's, lenzen en andere accesoires, dan is er voor mij maar één (web)winkel: DigiMAXX. Service, klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid staan daar bovenaan de lijst. Snelheid met opsturen, beantwoorden van e-mails, vragen over de gevraagde bestellingen, alles kan in één woord worden samengevat: Uitzonderlijk. Met deze mensen blijf ik altijd zaken doen. Ze verdienen wat mij betreft de prijs voor de beste Winkel Van Nederland.

Knoppelateur 30-03-2012

Met hulp van Digimaxx een mooi compleet pakket van aanvullingen bij mijn Sony A35 samengesteld. Metz Mecablitz 58 AF-2, diffusor, filters, en een tas waar alles paraat in past samen met mijn oude Minolta lenzen. Snel geleverd. Nu nog een foto/dia-scanner.
Fijn dat je ook naar de winkel kunt.

Vogel78 30-03-2012

Website gewoon duidelijk. Snelle levering (in mijn geval gratis). Ik had 2 snelkoppelingsplaten besteld, er was er echter slechts 1 geleverd. Even gebeld en de volgende dag lag de 2e snelkoppelingsplaat in de brievenbus. Helemaal super!

MaartenRBreda 29-03-2012

Zowel de site als de door mij per telefoon in de winkel opgevraagde aanvullende info waren prima !
De prijs was concurrerend. Besteld om 11u30 op de site, dezelfde avond compleet thuisbezorgd om 20u00 ... Wat zou je nog meer willen ?
Ook mijn camera bij DigiMAXX gekocht, en over aankoopadvies & service ook heel tevreden.

J. van der Spaa 29-03-2012

Was verrast door de makkelijke wijze van bestellen en de snelle aflevering. Mijn compliment!
Na levering meteen gaan testen en het resultaat hiervan was boven verwachting.

Klaas Geugjes 29-03-2012

Perfecte service. Werd netjes en snel geleverd en perfecte service en informatie over de zending. Kom ik zeker terug!!

Hanssie67 29-03-2012

Het is niet de eerste keer dat ik diverse fotografiespullen via de webshop bij Digimaxx heb gekocht, en elke keer is de route van bestelling tot aflevering weer prima in orde. Snelle bevestiging van bestelling, betaling en verzending. Alles wordt goed en stevig verpakt verstuurd...nog nooit iets in beschadigde staat ontvangen. Ook telefonisch goed te bereiken voor extra informatie. En ze hebben nogal eens acties waarbij producten veel goedkoper zijn dan de overige (web)winkels.

Wouter zeer tevreden 24-03-2012

Ik had de postcodegegevens verkeerd doorgegeven. DigiMAXX belde me omdat de straatnaam niet klopte. En ondanks dat de limiet voor de volgende dag bezorgen verlopen was ging er toch nog iemand een omweg maken om levering de volgende dag mogelijk te maken. Topservice!

gejuuk 24-03-2012

De bestelling via internet verliep zonder problemen. Het betalen via de bank idem. Levering van de lenshood was snel. Er zaten helaas vingerafdrukken aan de binnezijde van de zonnekap, maar die konden zelf weggehaald worden. Al met al een tevreden klant.

Jan00011 23-03-2012

Onmiddellijk na de online bestelling ontving ik de bevestiging van de bestelling, betaling, verzending en als laatste zelfs een bedankje voor het bestellen bij DigiMAXX. De camera is in goede verpakking zeer snel geleverd. Kortom: Een uitstekende afhandeling.

Maar84 19-03-2012

Uitstekende service. Ik was niet helemaal tevreden over het product en kon het zonder problemen terugsturen met het volledige aankoopbedrag retour. Aanrader!

pdm1976 19-03-2012

Vóór de bestelling had ik een vraag waar ik binnen een kwartier antwoord op had gekregen. Ook bij latere vragen steeds zeer snel antwoord. De bestelling zelf had ik (na iDeal betaling) de volgende dag al in huis. Spullen waren netjes ingepakt en in goede orde aangekomen. Perfect!

Lukkenaar 17-03-2012

Vooraf heel goed geholpen om de juiste keuze te maken. Nu heb ik het objectief dat het beste bij me past voor de beste prijs. Bedankt Digimaxx.

Verheyen Jacky 15-03-2012

Het aangekocht produkt, bestemd voor schermcalibratie, werd twee dagen na online bestelling keurig en stevig verpakt afgeleverd in België via een "pakjesdienst". Tijdens een telefonische oproep naar de firma werd ik onmiddellijk ter woord gestaan en kreeg ik enkele minuten later nogmaals een bevestigingsmail retour met het antwoord op mijn gestelde vraag. De verzending van het product vanuit de firma werd eveneens ter kennis gegeven via e-mail.
Enkel lof!

JHR4 15-03-2012

Ik werd bij digimaxx zeer goed geïnformeerd. Zowel telefonisch als per mail. Had vrijwel meteen een vertrouwd gevoel. Ook de verpakking voor dit kwetsbare product was op en op top.
Snel en vakkundig, klasse.

Yvonne JPL 12-03-2012

Erg goede en persoonlijke service. Heb veel informatie gevraagd en kreeg volledige medewerking.

LPA GRB. 09-03-2012

Ik heb Digimaxx gesecteerd vanwege de prijs. De website bood een goed overzicht alleen het winkelwagentje was even zoek. Dat zit helemaal bovenin. Gevolg: als je naar beneden scrolt verlies je die uit het oog. Dat was dus het geval toen ik de camera bestelde. Na bestelling wilde Ik naar het winkelmandje om verder te kunnen, maar ik zag dat niet. Wel gelukt verder. Na bestelling kreeg ik een mailtje, en zo ontving ik wel 5 mailtjes van elke stap van bestellen tot verzending. Vandaag besteld morgen binnen bleek helemaal waar. Via tracktrace was het pakketje te volgen. Het artikel stond op voorraad op de site en dat klopte. Het pakketje was goed ingepakt en kwam onbeschadigd aan. De rekening zat er in. Kortom, dit was één van de beste onlinebestellingen die ik heb meegemaakt.

wim vnb 09-03-2012

Vlotte website.
Makkelijk betalen, en zeer snelle en vlotte levering.
Niets op aan te merken.
Ook voor een Belg !!

doe zo verder.

Lex 1949 09-03-2012

Eerlijke winkel,snelle levering en goede service meer heb je niet nodig.