DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

HQuik 21-02-2017

Heldere en eerlijk communicatie.

Ik had nog nooit van de winkel gehoord maar na een beetje googelen zag ik toch mooie prijzen die lager liggen dan ergens anders. Op de email wordt eerlijk en snel gereageerd met een helder en eerlijk verhaal. Na de aanschaf van een Panasonic lens en Hoya filter Is de service niet gelijk over en dat geeft vertrouwen in een winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Katja 21-02-2017

Canon IXUS 175

Hele goede service! Artikel stond niet op voorraad... winkel gebeld en was snel geregeld dat ik toch kon bestellen. Dag later was de bestelling binnen. Super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maaike 18-02-2017

Top winkel!

Het is een super goede winkel, prima kwaliteit, gezellig om naar binnen te lopen en vriendelijke medewerkers!
Deze winkel is voor iedereen die iets zoekt onder de term ELECTRONICA & MULTIMEDIA een aanrader!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sue 10-02-2017

Echte Foto Speciaal Zaak

Afgelopen zaterdag bij Digimaxx.nl een Nikon D5500 camera gekocht .
Een buitengewoon plezierige winkel, niet de grootste maar wel de leukste .
Assortiment en prijzen zijn uitstekend.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michiel 09-02-2017

dhr

Ik was op zoek naar de Sony A7R II en wilde mijn Panasonic GH4 daarop inruilen. Diverse zaken benaderd en Digimaxx reageerde als eerste en gaf mij ook de beste deal dus keuze was ook snel gemaakt.

yvonne westende 03-02-2017

Stel je vraag!

Ik ben onder de indruk van het snelle, persoonlijke antwoord op een fotovraag, zowel in de winkel als via internet. Altijd een scherpe prijs en goede nazorg. Een zaak die nog tegenwicht kan bieden tegen monocultuur binnen fotoland.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Simone Vos 04-12-2016

Persoonlijker kan niet voor een webwinkel!

Vroeger mijn aller eerste spiegelreflex camera in deze winkel gekocht. Nu vele jaren later woon ik aan de andere kant van Nederland en via de webwinkel mijn camera gekocht na telefonische contact. Wat een eerlijke en professionele hulp en advies bij de koop van mijn Nikon D 5500 en accessoires! Dit alles ook nog voor een zeer prijs! Ik ben heel erg blij met mijn camera en een volgende keer komt ik zeker terug bij Digimaxx!

Pluspunten

• Eerlijk en goed advies via de telefoon!
  • Meedenkend!
  • Gunstige prijs!
  • Prima en snelle levering!
  • Deze maand ook nog eens 5 jaar garantie!

FVos 23-11-2016

Zeer coulant

Na zeer teleurstellende ervaringen met mijn Sony A7R camera kon ik moeilijk tot een besluit komen welk nieuw toestel ik zou aanschaffen. Zonder problemen mocht ik van keuze veranderen ondanks dat ik een camera had besteld. Met mijn uiteindelijke selectie, de Nikon D750 ben ik uiterst tevreden. Prijzen liggen op een zonder meer goed niveau.

Pluspunten

• Coulant
  • Goede prijzen
  • Voor amateur meer dan voldoende assortiment.
  • Deskundige voorlichting

Pura Photography 06-10-2016

Zeker een aanrader ook voor de pro's

Als beroeps fotograaf staat service en prijs boven aan! Prijs is goed, service is flexibel, mee denkend en snelle levering.

Sven 17-09-2016

DigiMAXX, ouderwets goed met hart voor de klant!

Net dat beetje extra service dat je het gevoel geeft dat je gewaardeerd wordt als klant en ook nog eens zeer goede prijzen. Moest er een eind voor rijden maar kom hier graag terug.

Rob 16-09-2016

Digimaxx bestelling compactcamera

Snelle en correcte afhandeling, gunstig geprijsd, ruime keuze uit camera's en accessoires. Leuke combinatie aanbiedingen.

Pluspunten

• Prijs
  • Assortiment
  • Combinatie aanbiedingen
  • Snelle levering

Gert-Jan 89601 16-09-2016

Canon EOS 760

Bij digiMAXX een Canon EOS 760D gekocht. Mijn "oude" camera netjes ingeruild. Van te voren contact gehad via mail en telefonisch. Camera opgehaald in de winkel en later nog losse spullen besteld via webshop. Combinatie winkel en webshop is ideaal. Contact verloopt snel, goed en vriendelijk. Er wordt gewoon snel gereageerd op je mail. Alleen dat al is tegenwoordig bijzonder. Prijzen zijn goed, de service is van ouderwetse kwaliteit.

Pluspunten

• Fysieke winkel en webshop
  • Goed en snel contact
  • Prijzen prima in orde

Wim 11-09-2016

Ouderwetse fotowinkel met ouderwetse service

Fotowinkel met grandioze service en uitstekende prijzen. Ze nemen alle tijd voor vragen, leggen alles uit als daar behoefte aan is en daarbij bieden ze de beste prijzen in NL aan. Ik kom er al jaren tot zeer grote tevredenheid.

Pluspunten

• Grandioze fotowinkel
  • Neem alle tijd voor je

Minpunten

• Geen, alleen positief

Colin 09-09-2016

Top winkel zoals het hoort!

Vriendelijke klantenservice, sociaal en vertrouwd. Een van men eerste aanbevelingen op kieskeurig. Top!

Pluspunten

• Klantgericht
  • Eerlijk en vertrouwd

theekoker 05-05-2013

Duidelijke club, veel vlijmscherpe prijzen, zeer snelle levering. Wat wil je eigenlijk nog meer? Deze webwinkel ga ik zeker in de gaten houden.

Guusdekoning 02-05-2013

Bijzonder goede service. Vakkundig en prettig in omgang. Daarbij zijn de prijzen ook ongewenst goed.
Perfect dus.

f.m.verheijden 12-04-2013

Aangenaam verrast door de snelle beantwoording van vragen en de prijzen.Levering zoals geadverteerd:Vandaag bestellen en inderdaad morgen in huis. Digimaxx zegt wat het doet en doet wat het zegt!

Hermanenmonja 12-04-2013

Prima winkel. Bereikbaar voor vragen na aankoop en snelle levering. Bovendien de goedkoopste winkel voor deze camera.
Bedankt!

pien777 11-04-2013

Helemaal niks op aan te merken, vriendelijke mensen, super snelle levering, serieus, een aanrader. Wij bestellen zeker een volgende keer weer.
Ga zo door!!

cwessels 11-04-2013

Snel, duidelijk, vriendelijk met een persoonlijk gevoel.
Na aankoop werd ik direct en duidelijk op de hoogte gehouden van de bestelling en ik ontving op de afgesproken datum mijn bestelling.

Naast een super scherpe prijs (de voordeligste die ik kon vinden) ben ik ook erg te spreken over de afhandeling.

Ik heb geen reden ergens anders online te kopen.

proij 05-04-2013

Duidelijke en overzichtelijke webwinkel.
Na bestelling meteen bevestiging via de mail.
Snelle levering en goede service.

Hermanenmonja 01-04-2013

Prima (online)winkel. Laagste prijs, snelle levering en goed bereikbaar voor vragen. Gratis verzending ook nog als bonus. Tevreden klant erbij!

geli01 25-03-2013

Zo een snelle klantenservice heb ik nog nooit meegemaakt!!
Ik heb 6 maart j.l. om 1445 uur een email aan DigiMAXX gestuurd met het verzoek voor een offerte van een eigen samengestelde bundel voor een Sony Cybershot camera: om 1450 uur ontving ik een persoonlijke reactie, om 1529 uur de offerte en om 1630 uur was mijn bestelling geplaatst, dezelfde dag verzonden en de volgende dag ontvangen!!
Als ik weer iets nodig heb bestel ik heel graag weer bij DigiMAXX. Bedankt voor die super service!

Michelle Bosmans 24-03-2013

Gewoon 100 % goed!
Snel bereikbaar via mail voor extra vragen, gewenst product op voorraad mét de laagste prijs, snelle levering in goed verpakte doos zonder mogelijkheid op beschadigingen, vriendelijkheid boven alles. Helemaal van deze tijd.
Dus gewoon 100% goed.

keesje48 23-03-2013

De bereikbaarheid van de winkel vind ik wat minder maar dit is in de binnenstad van Dordrecht niet zo vreemd zeker als je er niet bekend bent zoals ik en je komt met de auto. Verder getuigen de cijfers die ik gegeven heb voor zich lijkt mij. Ik kom er zeker terug.