DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

M. van Alphen 25-01-2012

Het door mij bestelde product bleek niet op voorraad te zijn en ik werd hierover keurig geïnformeerd. Een dag later werd het product verstuurd, ook hierover werd ik geïnformeerd. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling en het proces daar omheen.

merelmg 25-01-2012

Goede prijs voor pracht product, makkelijk te bestellen, binnen een dag afgeleverd en dat netjes in een mooie extra beschermde verpakking! Helemaal geen op of aanmerkingen!

Hans van Doorn 23-01-2012

Rugzak besteld en binnen 1 dag in huis, supersnel dus.
De rugzak was net te klein voor mijn spullen. Gemaild direct antwoord gekregen, geen probleem mag retour. Ben naar de zaak gereden en heb een andere uitgezocht. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Super bedankt!

Kweppie 20-01-2012

Viel niet mee om nog aan dit merk DV tapes te komen, maar DigiMaxx was onze redder in nood en binnen 24u in huis, helemaal toppie!!!

Smid62 20-01-2012

Telefonisch goed bereikbaar. Goed advies. Snelle levering.

MooiWerk 19-01-2012

Spyder 4 Elite (Monitor calibratie) besteld bij DigiMAXX. Deze was niet op voorraad. DigiMAXX heeft mij snel en goed geholpen via de email en mij op de hoogte gehouden. Uiteindelijk toch nog behoorlijk vlot het product gekregen.
Goede en correcte service, zoals het hoort!

inekewk 19-01-2012

Snel besteld, snel geleverd

Madeleine75 18-01-2012

fijne winkel, snelle service!

blatesen 17-01-2012

Er zijn veel geheugenkaarten, maar Digimaxx weet precies welke je nodig hebt voor een bepaald type (ook nog vrij nieuwe) digitale fotocamera. Ik stelde drie keer vragen per email en binnen een paar uur (tijdens een weekend!) kreeg ik een prima antwoord. Dat maak je niet vaak mee: bij een vrij ingewikkeld product snelle, goede en vriendelijke antwoorden. Ben zeer tevreden over het resultaat.

Bert2012 16-01-2012

Duidelijke site. Vlotte levering. Info over de bestelling via email, zo weet je hoever het ermee staat.
Over het bestelde produkt valt niet zo veel te vertellen, behalve dat het voor een goede prijs werd geleverd.

Kolmanovich 16-01-2012

Zondag nacht (dus al maandag, om 0:45) besteld, via iDeal betaald en zelfde dag (!) 's avonds al bezorgd!

Beste prijs voor Spyder4 + supersnelle levering = beste service!

jackje1973 11-01-2012

Supersnelle levering en productkeuze zelfs na betaling nog kunnen wijzigen. Maakt belofte waar. Er zat helaas geen geheugenkaart bij, da's een gemiste kans voor digimax om mij een geheugenkaart te verkopen. En ik had met geheugenkaart meteen aan de slag kunnen gaan, dus kon alsnog naar een fotowinkel om er een te halen. Verder prima aankoop.

michel.molenaar 11-01-2012

Marcel en Michiel runnen professioneel hun DigiMAXX.
Levering via de webshop correct op tijd en volgens afspraak. Een betrouwbaar adres stel ik vast. Dus voor een volgende aankoop ga ik eerst even bij DigiMAXX langs/aan.

Voort van de 10-01-2012

Goed bedrijf met aanbiedingen die er toe doen. Voordelig maar met kwaliteit. Product was snel geleverd en in goede staat. Nx 100 samsung mooi product. Zal hier voor fotografie zeker terugkomen.

sjingeleboem 06-01-2012

Overzichtelijke website snelle afhandeling wat beloofd is word nagekomen.

venema-k 05-01-2012

Website is overzichtelijk en logisch

Bereikbaarheid is goed en je kan een berichtje sturen om teruggebeld te worden

Bestelling is makkelijk en levering lekker snel

RogierJanssen 04-01-2012

Goede website,
Op een vraag over het bestelproces, de volgende ochtend meteen bericht gehad. Daarna zoals beloofd de bestelling verstuurd. Was de volgende dag in huis.
Goed geregeld.

bas van middelaar 04-01-2012

Vrijdagmiddag voor 4 uur mijn bestelling geplaatst de volgende dag netjes in een envelop met bubbeltjes plastic geleverd.
op de site kan je makkelijk je benodigde spullen vinden tegen meestal de laagste prijs.
Zeker aan te raden deze site.

richardkohn 03-01-2012

You had the product that I wanted and sent it straight away. Excellent service - pricing not as good, but....availability and timing were good enough to motivate the sale. Well done.

Elbee 30-12-2011

De prijs bij DigiMaxx lag een stuk lager dan bij andere winkels. De verzending was snel, de verpakking was uitstekend. Een aanrader!

Gerard Sc. 29-12-2011

Ik heb op de site snel kunnen vinden wat ik zocht. Helaas was de snelle levering incompleet, maar dat was na een telefoontje van mij snel een doeltreffend opgelost. Ik zal zeker nog eens bestellen bij DigiMAXX, wanneer ik iets van dat assortiment nodig heb.

IG1960 28-12-2011

Voor de aankoop telefonische inlichtingen gedaan naar produkt/ merk kreeg goede en vriendelijke informatie.
Ook omtrent de verzending en het klopte. De dag erna had ik de lens in huis. Alles was perfect in orde.

T de Bot 28-12-2011

Polafilter via de website besteld. Ik werd heel snel gebeld door een medewerker omdat ik mijn huisnummer vergeten was in te vullen. Ik heb een paar dagen moeten wachten voordat ik het filter binnen had maar de tijd (kerst) was natuurlijk niet ideaal. Het produkt zat goed ingepakt. Kortom ik ben erg tevreden met Digimaxx en heb een goed gevoel over het bedrijf!

pepijn.hier 21-12-2011

goeie service, snelle levering, precies zoals je wilt.

Ron van Middendorp 21-12-2011

Na meerdere ervaringen met DigiMAXX kan ik stellen dat kopen via de website van DigiMAXX een verademing is;

Vragen en opmerkingen worden snel, accuraat en persoonlijk beantwoord, gericht op een snelle afhandeling en hoge mate van klanttevredenheid. De geleverde service is voortreffelijk, de website biedt voldoende mogelijkheden om via filters te zoeken én te vinden.

Bestellingen worden snel verzonden in een deugdelijke verpakking en bij eventuele vertragingen in transit wordt echt moeite gedaan om te achterhalen waar in de lijn het mis gaat. Tot dusver nooit bij DigiMAXX...

Als klant voel ik me gewaardeerd en gezien de prijzen is en blijft DigiMAXX mijn favoriete leverancier!