DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is berekend op basis van 16 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A_n_n_e_X 23-04-2014 Via de website gekocht

Website heeft duidelijke indeling in zoekcategorieën.

Snelle reactie n.a.v. mailcontact.

Assortiment
Gezocht naar 1 specifiek item, maar wel gezien dat er veel keuze is.

Aanbeveling
Prettig contact, scherpe prijzen, snelle levering.

Extra toelichting
Op zoek naar een bepaalde lens voor een Samsung camera, heb ik ook gezocht op het artikelnummer van Samsung. Deze wordt niet vermeld op de site van Digimaxx en zodoende Digimaxx ook niet gevonden. Wellicht een tip om artikelnummers van de fabrikant ook op de site te vermelden. Uiteindelijk toch op de site van Digimaxx terecht gekomen. Digimaxx bood de lens aan voor een prijs die aanzienlijk lager lag dan de concurrenten. Even gegoogled op "Digimaxx": gezien dat er ook een fysieke winkel bestaat, maar vooral door de vele positieve reviews op de site van Kieskeurig, besloten dat deze webshop te vertrouwen zou moeten zijn. En ik kan niet anders dan ook een positieve review schrijven.

Robbb74 15-04-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ondanks dat bij het zoeken via Google deze webshop niet weergegeven werd, uiteindelijk gelukkig toch bij Digimaxx uitgekomen. De prijzen van de Samsung camera's en lenzen lagen een stuk lager dan bij andere webshops en dat brengt toch altijd ook wat twijfel met zich mee over de betrouwbaarheid. Na de bestelling en levering van de spullen kan ik alleen maar zeer tevreden zijn. Alles keurig op tijd en volledig ontvangen. Alles in goede staat. Ik heb deze webshop dan ook aanbevolen bij een collega die ook op zoek was naar een digitale camera!

pukkemuts 31-03-2014 In de winkel gekocht
Dordrecht

Alles kan ophalen of laten bezorgen

gewoon goed snelle levering en erg betrokken personeel

Extra toelichting
Betrokken en erg vriendelijk personeel vlotte levering

kaat54 30-03-2014 Via de website gekocht

Alles zeer duidelijk

Snelle levering en zeer deskundig

Voor mij ruim voldoende

Aanbeveling
Bovenstaande beoordelingen zeggen al genoeg

WandaA 22-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke navigatie. Informatie is voldoende. Enige punt is dat het onduidelijk is of de betaling gelukt is of niet. Pas veel later, in mijn geval een dag, komt er een handmatige mail dat de betaling ontvangen is. In het accountoverzicht is tot dat moment niet te zien dat de bestelling in behandeling is. Dat was even wennen t.o.v. andere leveranciers.

Prima. Snelle reactie op mail en contacten verlopen prettig.

Assortiment
Minder aanbod en keuze dan veel andere online winkels, maar wel een kernaanbod. Verder meestal de goedkoopste.

Aanbeveling
Goedkoop, snelle levering en prima service. Heeft de meeste artikelen wat betreft camera's en lenzen dus zeker de moeite waard om bij Digimaxx te kijken en te bestellen!

Extra toelichting
Digimaxx was (en is) de goedkoopste aanbieder voor de systeemcamera die ik heb gekocht. Alleen het betalen was een dag onduidelijk doordat het langer duurt voor je een bevestiging krijgt. Verder prima service en prettig contact.

plincky 20-03-2014 Via de website gekocht

Goede online winkel met makkelijke bestelmogelijkheden en betaling.

Snel antwoord en snelle verzending.

Extra toelichting
Goede online winkel. Adverteren op marktplaats waar je eventueel direct via de mail een link krijgt voor online bestelling. Bij vragen krijg je (mits tijdens winkeltijden) vrijwel meteen reactie. De bestelling werd na betaling meteen verzendklaar gemaakt en op de post gedaan. Mijn ervaring met deze winkel is erg positief en hij staat nu in mijn favoriete lijst.

WV010 17-03-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met een sterk assortiment

Plezierige en kundige medewerkers die bereid zijn een stap extra te doen en doen wat ze zeggen.

Overzichtelijke website met een sterk assortiment

Aanbeveling
Al meerdere malen gebruik gemaakt van mooie aanbiedingen. Zeer scherpe prijzen

Marcoetaelse 23-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijke bestelling

Goede advisering, scheelt vele uren zoeken op forums

Goed assortiment

mevrpost 21-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle levering, groot assortiment en laagste prijzen!

spinto 19-02-2014 Via de website gekocht

door de afstand koop ik alleen via internet,minder leuk dan winkelen

goede en beleefde informatie en service via de telefoon.

Extra toelichting
Goede assortiment en heel erg goed prijs. En omdat de service ook nog erg goed en betrouwbaar is, ga ik voortaan bij ieder aanschaf eerst bij Digimaxx informeren.

Malatyali44 19-02-2014 Via de website gekocht

Alles duidelijk

Telefonisch goed bereikbaar.

Genoeg

Extra toelichting
Goedkoopste aanbieder betreft genoemde product.

visserv 18-02-2014 Via de website gekocht

Goed navigeren op de website, juiste informatie. Snelle reactie op vragen, snelle levering.

Super snel, goed aanbod ontvangen en goed antwoord op vragen.

Volledig

Aanbeveling
Snelle levering, goed assortiment, beste prijs, goed advies; dus echt een aanrader!!

BJKluft 18-02-2014 Via de website gekocht

De online shop is duidelijk, overzichtelijk en de zoekopdrachten zijn intelligent.

Gestelde vragen worden snel (binnen een paar uur max.) beantwoord en ze maken zelfs een speciaal aanbiedingspakket voor je aan zodat je alles in één keer kunt kopen voor een scherpe prijs.

Assortiment
Ze hebben veel op de site staan en het meeste is ook direct beschikbaar. Voor half vijf besteld is de volgende dag in huis, super.

Aanbeveling
Goede service, aardige mensen (via de mail), zeer gescherp geprijst en zijn bereid om een stap extra voor je te doen!

Extra toelichting
Ik was al een tijd op zoek naar de beste deal voor een Nikon D7100 met 18-140mm lens en nadat ik een aantal (online) winkels had aangeschreven, geïnformeerd kwamen zij met een zeer scherp aanbod. Anderen reageerden ook wel (niet allemaal) maar daar ging het om een paar euro, hier om een paar tientjes. De mensen zijn bereid om iets extra's voor je te doen, geven je goed advies en ze hebben veel op voorraad. Mocht ik een keer in Dordrecht komen dan ga ik zeker even langs!

Franks61 18-02-2014 Via de website gekocht

eenvoudig, overzichtelijk/herkenbaar en snel

sneller afgeleverd dan aangegeven, professioneel verpakt, geen verzendkosten (alle concurenten wel).

Assortiment
wist wat ik wilde hebben, gemakkeloijk te vinden

beste service, laagste prijs

Extra toelichting
simpel snel, goed en laagste prijs

kerata38 18-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
+ Goede prijs + Super snelle levering + Snelle reactie bij mailen. + Klantvriendelijk Kortom een zeer tevreden klant!

3dwin69 18-02-2014 Via de website gekocht

overzichtelijk en duidelijk geen fratsen

Zelfde dag verzonden tegen minimale verzendkosten.

Aanbeveling
Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen!

DKNL 04-02-2014 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke site

Sevice is top. Niet alleen bij Sales, maar ook ij aftersales

Extra toelichting
Dit is een top winkel. Hebben me nog nooit laten zitten. Het voordeel van een webshop en een heuse winkel. Kennis van zaken waar het service nog hoog in het vaandel staat. Ze zijn er voor de klant. Hebben goeie prijzen en bellen je als je dat hebt afgesproken. Ik kom speciaal uit Soest om hier mijn spullen op te halen. geweldige zaak!

Daanvr 30-01-2014 Via de website gekocht

Snelle service, zowel online als offline.

Snel en gericht.

Aanbeveling
Zeker een aanrader. Degelijke prijzen en zeer klantvriendelijk.

Extra toelichting
Snelle en vriendelijke service. Bij eventuele vragen word je meteen geholpen. Zeker een aanrader!

JoopBoer 29-01-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen en betalen met Ideal

Product werd gratis verzonden!

Assortiment
Groot assortiment Lenzen en spiegelreflex camera's.

Aanbeveling
Niets op aan te merken, ik zou iedereen deze winkel aanraden.

Extra toelichting
Geen negetieve ervaringen, product werd snel en gratis verzonden. Ze waren ook nog eens de goedkoopste leverancier.

psomeren 29-01-2014 Via de website gekocht

Produkt wat ik wilde hebben was makkelijk vindbaar in het assortiment. Bestelling was snel en eenvoudig geplaatst.

Van elke volgende stap in het bestelproces word je netjes op de hoogte gehouden.

Assortiment
Wat ik wilde hebben, was gewoon op voorraad. Snel even gekeken wat ze verder nog meer hebben en volgens mij zit het assortiment verder wel helemaal goed.

Aanbeveling
Op basis van deze (enkele) ervaring zou ik deze winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Overzichtelijke site, goede prijs, bestelling eenvoudig en snel geplaatst en je wordt goed op de hoogte gehouden van het hele proces. De bestelling snel thuis in ontvangst mogen nemen en was zeer goed verpakt.

webblackcat 27-01-2014 Via de website gekocht

Heldere website, snelle afhandeling

Snelle verzending

Assortiment
Zowel nieuwe producten als tweedehands producten tegen een zeer redelijke prijs

Aanbeveling
Goede produkten, zeer redelijke prijs.

Extra toelichting
Ik kan deze winkel zeer aanraden. Tegen de goedkoopste prijs koop je een product met goede service en prima uitleg.

Jan 1957 27-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met een vlotte gestroomlijnde bestelprocedure. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces. Verzenden gebeurt snel en probleemloos.

Men is vriendelijk en correct, denkt graag met de klant mee en is bereid om interessante aanbiedingen te maken. Terugname van artikelen verloopt vlot en probleemloos.

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid. Wat men (nog) niet in het assortiment heeft, kan vaak toch geleverd worden.

Extra toelichting
Prima winkel die wat mij betreft tot de top (online) fotozaken in Nederland behoort. Uitgebreid assortiment, uitstekende service en scherpe aanbiedingen.

Tally_ho 18-01-2014 Via de website gekocht

Heldere communicatie, steeds snel reactie(s) op email.

Bestelde was niet op voorraad, maar de volgende dag al aanwezig. Goed meedenken over accessoires e.d. Duidelijk verstand van zaken!

Aanbeveling
Gewoon Top (internet)winkel! Ook nog de scherptste prijs (by far!).

Extra toelichting
Goed, snel, vakkundig. En ook nog de scherpste prijs! In één woord: TOP.

Drent1 10-01-2014 Via de website gekocht

Snel en goed vindbaar op de site, betalen duidelijk.

Waar ik een gruwelijke hekel aan heb is dat je iets bestelt wat op voorraad is en dat je na een uur een mail krijgt dat het niet voorradig is! Dan had ik dus liever ergens anders gekocht. Nu moet ik maar afwachten wanneer ik het krijg.
Update. Na reactie via mail, snel antwoord met excuses. Gelukkig wordt het product maar één dag later geleverd. Laten we het op een foutje houden.

Bijna alles in huis

Aanbeveling
Was even teleurgesteld, maar probleem snel opgelost. Dat geeft weer hoop, dus kan ik bedrijf aanbevelen.

Extra toelichting
Er ging wat mis, maar snel opgelost. Fijn als er snel gereageerd wordt.

Drent1 09-01-2014 Via de website gekocht

6,2

Overzichtelijke site

Bijna alles in huis.

Aanbeveling
Assortiment en prijs ok, maar ik verwacht afspraak is afspraak.

Lees bij service.

me42 02-01-2014 Via de website gekocht

Ook voor speciale aanbiedingen die niet op de website staan kun je via iDeal betalen via een speciale link.

Snelle reactie op vragen via email. Ik werd netjes gebeld toen iets niet helemaal duidelijk was. Camera + lens werd snel opgestuurd (zondag eind van de middag besteld, dinsdag (31-12-2013) binnen).

De camera + lens waren goed verpakt.

Daarnaast hanteren ze zeer scherpe prijzen. Scherper dan ik elders heb gezien. In mijn geval wilde ik een camera met een andere lens dan de standaard kit lens, en ze hebben die geleverd voor een prijs die niet onder doet voor speciale "kit" acties. Ik was zelfs even bang dat ze per ongeluk dachten dat ik een oudere lens wilde. Zeer scherpe prijzen dus.

Assortiment
Zo te zien een ruim assortiment aan lenzen en camera's. In mijn geval alles op voorraad.

Aanbeveling
Deze winkel maakt in alles een betrouwbare indruk. Alles is goed en correct afgehandeld. Ik vind het dan flauw om minder dan 10 sterren te geven.

Extra toelichting
Zie opmerkingen bij specifieke items. Ik zit al sinds eind jaren 80 op internet (via o.a. universiteit). Heb al veel webwinkels meegemaakt. Ik schrijf alleen reviews als iets echt goed, of echt slecht is. Deze webshop is uitstekend.

piewie62 23-12-2013 Via de website gekocht

besteld via Internet. Keurig op de hoogte gehouden van verzending en ook netjes ontvangen.

Aanbeveling
deze winkel kwam als goedkoopste uit de bus, dus daar besteld. Levering en aflevering netjes en compleet. Spullen zijn compleet dus nog geen service nodig gehad. Het assortiment verder niet bekeken, omdat ik wist welk product ik wilde kopen.

Extra toelichting
gewoon een duidelijke website met eenvoudig bestelgemak. Goede en duidelijke informatie en goede prijs/kwaliteit verhouding.

robinvan70 18-12-2013 In de winkel gekocht
Dordrecht

Duidelijke website

Ze bestaan nog: webwinkels waar je goed geholpen wordt, de camera terplekke kan uit proberen met hulp van iemand die er echt verstand van heeft. Prima!!

Assortiment
Goed assortiment en tijdens de kerstmarkt superaanbiedingen

Extra toelichting
Goede (webshop) winkel met prima service en scherpe aanbiedingen in het centrum van Dordrecht

Hans1943 11-12-2013 Via de website gekocht

Snel geleverd (goed overzicht daarvan.

Je merkt het enthousiasme van de mensen.

Assortiment
Top merken en zeer goede prijs

Aanbeveling
Je merkt het enthousiasme van de mensen.

Extra toelichting
Een echte fotozaak. Snel geleverd (goed overzicht daarvan. Je merkt het enthousiasme van de mensen.

JelleSchoen 10-12-2013 Via de website gekocht

Snelle Makkelijke website

Kreeg op mijn vraag binnen 10 minuten antwoord. Top service!

Assortiment
niks op aan te merken. goed gevuld.

Aanbeveling
Snelle levering (binnen een dag bezorgd) top service en makkelijke website.

Extra toelichting
Niks op aan te merken eigenlijk! Top winkel waar ik graag mijn volgende aankopen ook doe.

kofiarjen 06-12-2013 Via de website gekocht

DigiMAXX heeft een leuke kleine shop in het centrum van Dordrecht. Bomvol fotomateriaal. Scherpe aanbiedingen op het internet. Goed bereikbaar via mail en social media, belangrijk; snelle reacties. Ze willen graag, prijzen zijn onderhandelbaar! Ook al lijkt het soms of ze iets niet op voorraad hebben, altijd even bellen / mailen en ze regelen het voor je, en voor een superprijs. Daarnaast vind ik het persoonlijk belangrijk om een camera en/of lens fysiek te bekijken en af te halen. Dat gaat dus prima.

Snelle reactie op mail, snelle leveringen. Ik heb nog geen klachten gehad aan de apparatuur maar de winkel heeft ruime openingstijden en het personeel straalt vertrouwen uit.

Assortiment
Alle bekende merken zijn aanwezig. Hebben ze op dat moment iets niet voorradig dan regelen ze de dag er op dat ze wel kunnen leveren.

Etienne_Hartman 05-12-2013 Via de website gekocht

Gewoon heerlijk vanuit je luie bureaustoel.

Snelle accurate respons. Goede inruilprijs voor mijn "oude" toestel. Scherpe prijs voor het nieuwe toestel.

Aanbeveling
Het geheel van service en prijs heeft mij overtuigd.

Extra toelichting
Gewoon zoals het hoort. Perfect en supersnel. Assortiment heb ik niet beoordeeld, omdat ik zeer gericht gezocht heb.

MaartenK1964 28-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site en goede afhandeling.

Na eerst een objectief besteld te hebben later een neutraal filter besteld, bleek na bestellen niet op voorraad. Hiervoor een duurdere versie ontvangen ( Pro 1 besteld, HD ontvangen )

Pvaneijk 27-11-2013 Via de website gekocht

Bevestiging iDeal betaling kan naar mijn idee sneller. Enig moment twijfel of betaling wel goed was verwerkt ondanks bevestiging vanuit de bank.

Prima service, artikel goed verpakt. Leuk kaartje bij pakbon.

Uitgebreid assortiment. Scherpe prijzen

Zie beoordeling.

Mindy 27-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke webshop

Prima service, snelle levering! Ze komen hun afspraken ook echt na,

Aanbeveling
Scherpe prijzen, snelle levering en prima klantenservice

Extra toelichting
Hele scherpe prijzen, goed verpakt in een stevig doosje, goed te bereiken via de klantenservice, vriendelijk personeel, en snelle levering.

Marlise Steeman 27-11-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goed product en snelle service.

Leo Giesen 16-11-2013 Via de website gekocht

zeer duidelijk en overzichtelijk site

goede voorlichting, direct contact, snelle levering

Aanbeveling
gezien de zeer goede ervaring, voor iedereen aan te bevelen

HJvdH 15-11-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
+ nette website + straatadres en normaal telefoonnummer van aanbieder DigiMaxx staan op de website + gedurende het gehele proces werd ik keurig per email op de hoogte gehouden + er werd vervolgens geleverd zoals afgesproken

PhvanL 21-09-2013 Via de website gekocht

Eenvoudige procedure. Snelle reactie per mail en binnen enkele uren per telefoon

Het is dat ik geen 11 kan geven! Binnen enkele uren persoonlijk afgeleverd door een medewerker die ook in Breda woont. Ongevraagd.

Assortiment
Prima assortiment. De lens was iets duurder, maar door combinatiekorting met polarisatiefilter weer concurrerend

Aanbeveling
Service al zo aan de voorkant vind ik veel waard. Daarom een 10 voor aanbeveling.

Extra toelichting
Enkele uren na mijn bestelling van een nieuwe lens & filter werd ik opgebeld door Digimaxx. Met de vraag of het ook goed was als hij zelf de bestelling dezelfde vrijdag-avond nog kwam brengen! Ik vond het heel netjes dat ik gebeld werd om te vragen of dit in orde was en het kwam ook nog eens heel goed uit voor ons. Geweldige service dus. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. De procedure is verder eenvoudig en prima assortiment. Keurig afgeleverd en gelijk een paar testvideo's met de lens kunnen maken voor het weekend. Bedankt! Philip

debster fotografie 13-08-2013 Via de website gekocht

ik was op zoek naar de blackrapid sport versie. ik keek op prijzen vergelijken en kwam als goedkoopste uit bij digimaxx, de link was zeer duidelijk en de strap was dan ook zo besteld. :D

door een foutje van de bezorgdienst die mijn naam zowel op de bus als op de bel niet kon vinden werd het pakket retour gestuurd richting digimaxx. waarvan ik dezelfde dag nog een mailtje kreeg dat het pakket weer retour naar hun was verstuurd.
toen ik een mailtje terugstuurde met een alternatief adres, was mijn pakketje zo bij mij. netjes verpakt in een doos met bescherming eromheen. :D

Assortiment
ze hebben een zeer uitgebreid assortiment. en een duidelijk overzicht op hun website.
ik ga zeer zeker in de toekomst nog eens bij digimaxx bestellen

Aanbeveling
zeker weten! als ik ergens tevreden over ben zal ik iemand anders zeker hierover op de hoogte stellen en zal deze site dan ook aanbevelen bij andere amateurfotografen.

Extra toelichting
Mijn beoordeling heb ik neergezet aan de hand van het artikel wat ik besteld heb. er heeft een nette en vriendelijke contactwisseling plaatsgevonden zowel via email als via telefoon. zij gaven mij te kennen dat mijn pakketje vandaag zou arriveren en een uurtje later kwam de pakketdienst idd. met mijn blackrapid strap.:D hier in ieder geval weer een tevreden klant.

a m van der meer 12-08-2013 Via de website gekocht

Een telefoontje of een emailtje: je
krijgt binnen no time een duidelijk antwoord op je vragen.

Geven goed en duidelijk advies m.b.t. je wensen. Verzending van produkten is altijd goed verzorgd en snel. Ook het betalingsverkeer is goed en snel geregeld.

Assortiment
Als Nikon freak kom ik tegen waar ik interesse in heb; ik kom regelmatig hun site bekijken. Ook is de afdeling aanbiedingen de moeite waard. Er kan net iets van je gading bij zitten.

Aanbeveling
Goede produkten voor betaalbare prijzen een een uitgebreid assortiment.

Extra toelichting
Niet goed: ik kan niets bedenken. Wel goed: vriendelijkheid, kundigheid, assortiment, prijzen, betaalgemak en supersnel met versturen van produkten.

alexstolker 02-08-2013 Via de website gekocht

Op een zeer eenvoudige en snelle manier heb ik mijn Samsung camera bij Digimaxx kunnen bestellen. Zeer vlotte en correcte aflevering van de camera.

Zowel via e-mail als telefonisch een prettig contact gehad met deskundige adviezen.

Assortiment
zeer uitgebreid assortiment met scherpe prijzen. Ook de mogelijkheid om zelf een combinatiedeal samen te stellen werkt zeer goed.

Aanbeveling
Door de zeer vlotte en correcte afhandeling in samenhang met de gebruiksvriendelijke website kan ik deze webwinkel ten zeerste aanbevelen.

prima winkel.

gerardjanhenk 02-08-2013 Via de website gekocht

Deze website is glashelder en uitermate efficiënt. Elke stap in de procedure is goed aangegeven en wordt zonder dralen uitgevoerd.

De informatie is zeer compleet, extra vragen had ik niet. Alles klopt exact en wordt in een prettig tempo afgewikkeld. Voor de levering hoef je niet dagenlang thuis te blijven: datum en tijdstip worden - met een marge van twee uren - aangegeven en deze informatie klopt ook, zeer klantvriendelijk!

Assortiment
Ik zocht een lens, Canon 18-135, en vond die snel. Er hoefde verder dus niet gekozen te worden. De prijs was zeer concurrerend.

Aanbeveling
Deze winkel beantwoordde in alle opzichten aan mijn verwachting en maakte de aankoop van een voortreffelijk product extra feestelijk.

Extra toelichting
Ik heb uitsluitend positieve punten. Het is mijn eerste aankoop bij DigiMAXX en zeker niet de laatste!

w.baggel 04-07-2013 Via de website gekocht

Je wordt uitstekend voorgelicht per mail/telefonisch

Een prettige en correcte afhandeling
van de bestelde Canon sx500si camera.
Zij maken het dealerschap van Canon
voor 100% waar

Assortiment
Er is zoveel keus bij digimaxx,is voor degene die op deze site zoekt gewoon
een luxeprobleem

Aanbeveling
aan iedereen,maar dat zien ze vanzelf
als de site bezocht word

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden en blij met deze Canon camera,mijn vorige camera was ook een Canon camera.Deze winkel/webshop staat voor mij en vele andere kopers hoog aangeschreven.100% goed

georgesteinz 14-06-2013

Gemakkelijke en overzichtelijke webshop

Zeer snelle levering incl. nota. Bestelde een artikel maar er werden geen verzendkosten berekend. Hierdoor was ik minimaal 25% goedkoper uit dan bij andere winkels voor hetzelfde product.

Ruime keuze

Aanbeveling
Waarom nog verder zoeken als ik hier tevreden over ben? Heb al weer lopen zoeken naar een volgend artikel.

Extra toelichting
Hiervoor verwijs ik graag naar bovenstaande motivaties.

w.baggel 03-07-2013

Ik kan mij heel goed vinden in deze beoordeling.Ik heb zelf
een Canon sx500si bij digimaxx gekocht,het is een klant-vriendelijke webshop.Het telefonisch-en mailcontact is heel
correct en klantvriendelijk.Ik ga daar zeker weer kopen

mdingemanse 14-06-2013

Extra toelichting
Topwinkel! Camera eerder besteld maar reageerde niet meer. Kon gewoon omruilen. Fantastisch! Camera is ook top! Als ik een nieuwe lens besteld kijk ik zeker naar deze shop!

Jbastiaa 18-05-2013

Extra toelichting
Snelle levering, goed verpakt en goede informatievoorziening! De verzending was een dag vertraagd bij PostNL (kon DigiMaxx niets aan doen) en daar werd ik keurig per mail over geïnformeerd door DigiMaxx.

noo 17-05-2013

Extra toelichting
Vooral de service is van goed niveau. Merkte ik bijvoorbeeld dat men mij na de levering nog belde met de mededeling om gebruik te maken van een cashback regeling. De kopie nota was al zonder er naar te vragen naar mij gemaild. Super! Wat de camera betreft: het is een geweldige spiegelreflex met veel mogelijkheden. Objectief 18-200 een echte aanrader! Gert Noorlander

theekoker 05-05-2013

Duidelijke club, veel vlijmscherpe prijzen, zeer snelle levering. Wat wil je eigenlijk nog meer? Deze webwinkel ga ik zeker in de gaten houden.

Guusdekoning 02-05-2013

Bijzonder goede service. Vakkundig en prettig in omgang. Daarbij zijn de prijzen ook ongewenst goed.
Perfect dus.