DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Sandra 03-08-2017

Inderdaad, geweldige service

Aankoop via de website gedaan van een camera in de aanbieding. Door omstandigheden niet meteen kunnen aanschaffen doch door goede communicatie en natuurlijk hun geweldige service heb ik de camera voor de prijs van de aanbieding, voor mijn zoon, in Dordrecht kunnen ophalen.

A. Bollaart 26-07-2017

Reactie op mijn e-mails

Ik lees prachtige reviews over de klantenservice. Ik wil een nieuwe camera kopen, met inruil. Heb al twee mailtjes gestuurd maar nog steeds geen reactie. Kan ivm heupklachten even niet zelf naar de winkel kopen. Wacht dus met spanning op jullie e-mail.

Graciela 21-07-2017

Fantastische service!

Goede communicatie, heldere website, goed geprijsd. Alles afgehandeld per email en de website. Top in orde!

Henk 13-07-2017

uitstekende service, prettige winkel, zeer goede prijzen.

Een verademing ten opzichte van "de (te)grote jongens" die vaak onpersoonlijk en te druk zijn.
Ook ontbreekt soms zelf verstand van zaken. (helaas persoonlijk meerdere keren meegemaakt)
In deze winkel voel je je niet verloren en is de persoonlijke benadering en service uitstekend.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob.Visser 13-07-2017

Perfecte service

Ik kom al geruime tijd bij Digimaxx vanwege de service, klantvriendelijkheid en ruim assortiment. Men neemt voor iedere klant ruimschoots de tijd.

Marco en Lisette 06-06-2017

Snelle service, prima verpakt, duidelijke website

Duidelijke website, kwam als één van de goedkoopste naar voren bij beslist.nl en de mogelijkheid om via PayPal te betalen is voor mij een goede voorwaarde om ergens te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart Schouten 07-05-2017

Prima winkel met goede prijzen

Prima winkel met goede prijzen! Hoewel de communicatie via e-mail vrij langzaam verliep, Sander van Digimaxx gaf aan erg druk te zijn, werden wel al mijn vragen beantwoord en wensen vervuld. Bestelling werd snel afgehandeld en netjes verzonden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• Klantenservice

Hobbyfotograaf. G.T. 08-04-2017

Prima snelle en nette afwerking.

Via Marktplaats heb ik een 2e hands Nikon D5000 gekocht voor een uitbreiding van mijn fotohobby. De camera verkeerde in een zeer goede staat met slechts 16000 clics er op . Tegen een zeer aantrekkelijke aankoopprijs kan ik er jaren mee doen. De bezorging was netjes binnen 24 uur geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W. Reuvekamp 05-04-2017

Geweldig advies gehad!

Ik had een goed advies wat betreft mijn aankoop en een speciaal pakket gemaakt, voor datgene waarvoor ik mijn aankoop had gedaan ! De verzending was okee dus heel tevreden!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Michel 05-04-2017

Top service zowel occasion als nieuwe producten

Ik heb twee keer een occasion objectief gekocht. Niet de minste producten maar er wordt geleverd wat beloofd. Ook een nabestelling (protectielens) werd netjes nog bij de bestaande bestelling op verzoek toegevoegd. M.a.w. op reactie van vragen hoef je niet lang te wachten.
Bij occasion wordt gewerkt via marktplaats maar dit gaat feilloos en met elk betaalmiddel te betalen (Gebruik link op Digimaxx naar marktplaats voor occasions van Digimaxx, echt de moeite waard!) En ook hier word snel antwoord gegeven via marktplaats op vragen over product. Beide producten volgende dag geleverd! Top! Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robin 05-04-2017

De GH5 precies wanneer ik hem verwachte

De nieuwe GH5 stond al maanden in de planning. Pre order was de beste optie om hem gelijk in huis te hebben na de release. Maar bij wie? Digimaxx heeft mij in het verleden altijd goed geholpen en dus viel mijn keuze wederom op hen. En niet zonder mooi resultaat. Want precies zoals online voorspeld was kwam de GH5 prima op tijd binnen. Nu is hij overal uitverkocht en ik heb hem maar mooi in huis. Dank jullie wel Digi maxx!

Iris Semeijn 21-03-2017

Waar voor je geld

Ik heb via DigiMaxx een spiegelreflexcamera besteld en deze kwam heel snel binnen. Ze hebben zeer goede prijzen voor de producten en de service is top. Er was een verkeerde batterij geleverd en ik kreeg binnen 1 dag een nieuwe toegestuurd en ik kon de verkeerde batterij kosteloos retourneren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

B.Visser 20-03-2017

Prima deal!

Met enige aarzeling lens aangeboden voor inruil. Aarzeling bleek niet nodig. Ik kreeg een prima inruilprijs voor mijn lens en ik heb niet geaarzeld met de aankoop van de nieuw lens, een Tamron 150-600 G2. Correcte afhandeling via de mail. Er werd direct gereageerd op vragen. De nieuwe lens werd keurig binnen de afgesproken tijd geleverd. Kortom, zeer tevreden over de deal en de service.

Harry 18-03-2017

Uitstekende prijs-prestatie verhouding

De prijzen voor kwaliteitsprodukten zijn bij DigiMAXX zeer gunstig. Ik heb inmiddels meerdere produkten bij DigiMAXX besteld en elke keer wordt de bestelling snel en korrekt uitgevoerd. Ook als er iets niet helemaal goed is. Ik ben erg tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dhr. C. Smit 17-03-2017

Fantastische 1e indruk!

Bij toeval deze shop gevonden.
Na lang zoeken had ik dan toch de goedkoopste winkel gevonden.
Duidelijk telefonisch advies gekregen en dus besteld !
De andere ochtend de camera aan huis bezorgd en tezamen met nog wat extra's goed verpakt.
Kijk gewone winkel in de straat ..... zo doe je dat, dit is service !!

De volgende keer weet ik waar ik moet zijn voor mijn camera spullen.

Gr. C. Smit
Katwijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Arend 17-03-2017

Fijn contact en afspraak is afspraak

Enorm blij met de mogelijkheid mijn oude camera in te ruilen voor een andere nieuwe camera, fijne service, duidelijke communicatie.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bas 15-03-2017

Prima en vriendelijke service.

Omdat ik op vakantie was kon ik met een kleine aanbetaling een camera reserveren.
Dit was erg prettig en snel geregeld.
Levering was ook snel en goed.
1 verbeterpunt
Als er beloofd wordt om terug te bellen of te mailen. Wordt dit helaas niet gedaan. Dus X als je beloofd contact op te nemen (2x), schrijf het op een een post-it en neem contact op!
Dan pas krijgen jullie van mij "uitstekend ipv goed" ;-)

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Esther 12-03-2017

Snelle zending

Site prima in orde, kwam als goedkoopste uit de Google-zoekopdracht voor een Canon Powershor SX720 HS. Snelle levering en nog een leuke ansichtkaart met de groetjes op de koop toe.

M.C.Kr 11-03-2017

Top Service, klantvriendelijk!

Goed geholpen door de jongens van Digimaxx, eerst een verkeerde lens besteld en zonder probleem terug kunnen sturen. Daarna zonder intensie om iets te kopen de winkel gebeld met wat vragen over een canon spiegel reflex camera en werd hier vriendelijk mee geholpen. Uiteindelijk besloten een 750D te bestellen, keurig geleverd maar de accu ontbrak ( fout van canon ). De jongens opgebeld en deze hebben zonder moeilijk gedoe gelijk een accu opgestuurd. Super dus!

Machiel 11-03-2017

Zeer goede prijskwaliteit! Snelle service en vriendelijk.

Goede prijskwaliteit. Snelle service. Perfecte bediening, snelle communicatie. Levering was snel. Ik was helemaal tevreden!!

Ntb 10-03-2017

Goeie service!

Allereerst werd ik goed voorzien van eerlijk advies. Waarna de aankoop snel en goed geleverd werd! Ik zal zeker voor mijn volgense aankomen weer kijken bij digiMAXX

Maikel 04-03-2017

Top ervaring!!

Ik kwam terecht bij DigiMAXX via een aanbieding die ze hadden lopen, kreeg supersnel antwoord op de vragen die ik nog had. Goed geholpen en de flitser heel snel in huis. Ging het bij iedere webshop maar zo!! Zeer persoonlijk contact, een echte aanrader om hier te bestellen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Willem 28-02-2017

Top service tegen een wereld rpijs

Onlangs besloten om gebruik te maken van de Winteractie van Canon dus op zoek naar een voor mij geschikte camera , veel vragen door je hoofd , eenmaal binnen bij Digimaxx zeer uitgebreid en uiterst vakkundig geholpen samen een mooie set samengesteld en deze vervolgens ook nog tegen een zeer scherpe prijs aangeboden gekregen , aansluitend nog prima service ontvangen , een van de bestelde dingen zat helaas niet bij de levering , deze is kosteloos en persoonlijk bij mij afgegeven zodra hij binnen was , kortom je hoeft niet altijd bij de grote bekende fotografie winkels je aankoop te doen of om advies te vragen , hier kan je uitsteken terecht voor goed advies en prima service

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel Wagenaar 23-02-2017

Snelle levering

Op zoek naar een flitser voor de Sony A7R. Een flitser (geen Sony) vinden voor deze camera is zeker niet makkelijk, Sony werkt met diverse soorten flitsschoenen. Via de mail contact opgenomen met Digimaxx in Dordrecht. Snel antwoord gekregen met de bevestiging dat de flirter zeker geschikt was voor deze camera. Direct via de website besteld en na korte tijd bevestiging van de bestelling gekregen. De volgende ochtend geleverd, prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niek 22-02-2017

Reparatie camera

Mijn camera die ik had gekocht bij digiMAXX moest helaas gerepareerd worden.
Zij hebben dit proces uitstekend begeleid en omdat dat praktisch mogelijk was, is de camera ook nog bij mij thuis bezorgd. Een prima service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -