DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is berekend op basis van 16 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

f.m.verheijden 12-04-2013

Aangenaam verrast door de snelle beantwoording van vragen en de prijzen.Levering zoals geadverteerd:Vandaag bestellen en inderdaad morgen in huis. Digimaxx zegt wat het doet en doet wat het zegt!

Hermanenmonja 12-04-2013

Prima winkel. Bereikbaar voor vragen na aankoop en snelle levering. Bovendien de goedkoopste winkel voor deze camera.
Bedankt!

pien777 11-04-2013

Helemaal niks op aan te merken, vriendelijke mensen, super snelle levering, serieus, een aanrader. Wij bestellen zeker een volgende keer weer.
Ga zo door!!

cwessels 11-04-2013

Snel, duidelijk, vriendelijk met een persoonlijk gevoel.
Na aankoop werd ik direct en duidelijk op de hoogte gehouden van de bestelling en ik ontving op de afgesproken datum mijn bestelling.

Naast een super scherpe prijs (de voordeligste die ik kon vinden) ben ik ook erg te spreken over de afhandeling.

Ik heb geen reden ergens anders online te kopen.

proij 05-04-2013

Duidelijke en overzichtelijke webwinkel.
Na bestelling meteen bevestiging via de mail.
Snelle levering en goede service.

Hermanenmonja 01-04-2013

Prima (online)winkel. Laagste prijs, snelle levering en goed bereikbaar voor vragen. Gratis verzending ook nog als bonus. Tevreden klant erbij!

geli01 25-03-2013

Zo een snelle klantenservice heb ik nog nooit meegemaakt!!
Ik heb 6 maart j.l. om 1445 uur een email aan DigiMAXX gestuurd met het verzoek voor een offerte van een eigen samengestelde bundel voor een Sony Cybershot camera: om 1450 uur ontving ik een persoonlijke reactie, om 1529 uur de offerte en om 1630 uur was mijn bestelling geplaatst, dezelfde dag verzonden en de volgende dag ontvangen!!
Als ik weer iets nodig heb bestel ik heel graag weer bij DigiMAXX. Bedankt voor die super service!

Michelle Bosmans 24-03-2013

Gewoon 100 % goed!
Snel bereikbaar via mail voor extra vragen, gewenst product op voorraad mét de laagste prijs, snelle levering in goed verpakte doos zonder mogelijkheid op beschadigingen, vriendelijkheid boven alles. Helemaal van deze tijd.
Dus gewoon 100% goed.

keesje48 23-03-2013

De bereikbaarheid van de winkel vind ik wat minder maar dit is in de binnenstad van Dordrecht niet zo vreemd zeker als je er niet bekend bent zoals ik en je komt met de auto. Verder getuigen de cijfers die ik gegeven heb voor zich lijkt mij. Ik kom er zeker terug.

Anoniem 22-03-2013

ik vind, dat de mensen zeer snel en adequaat reageren op mijn bestelling, heel persoonlijk en een goede aflevering van het produkt. het was het enige bedrijf, die deze tas op dit moment levert ! klasse dus !!!

R.STRUIJK 22-03-2013

Overzichtelijke website, goedkoper dan overige sites/winkels, snelle levering en geen bijkomende kosten.
Aankoop voldoet goed (ligt natuurlijk ook aan het product zelf)
Kortom dik tevreden

lucashoeben 22-03-2013

Digimaxx heeft tot mijn genoegen een groot assortiment foto benodigdheden en scherpe prijzen! Ze bieden een zeer goede en snelle service.

Romkedic 06-03-2013

Bestelling en verzending vlekkeloos verlopen. Groot assortiment aan GoPro accessoires. Zaterdag besteld, dinsdag in huis.

Stevoo 05-03-2013

De goedkoopste in de lijst, camera gewoon op voorraad wat ook wel eens anders is bij anderen en binnen twee dagen in huis wat een dag sneller is dan ik gewend ben. Gewoon top dus.

ruuviss 05-03-2013

Vriendelijk, verstand van zaken en behulpzaam en daarbij ook nog eens zeer snel met hun webshop.
Heel goed!

Gerard Schoss 03-03-2013

Waarom op alle punten een 10. Gewoonweg nu eens een winkel waar ze alle tijd hebben, vlotte en correcte bediening en bij ruilen ze er geen probleem van maken. Snelle reactie bij mailen bij 'n probleem wat ik had met een eerder aangeschafft objectief. Ik kreeg bij persoonlijk bezoek 'n warm gevoel en geen kille zakelijke verkoper. Ze nemen dan ook echt de moeite om te luisteren en te adviseren.

_tevreden_klant 03-03-2013

Voor mijn trip had ik een tripod en balhoofd nodig. Digimaxx had niet de goedkoopste aanbieding, ik had ook nog eens de dag na de bestelling de tripod in huis. Helaas miste het balhoofd. Eén telefoontje en dit werd zonder problemen de volgende dag nog bezorgd.Complimenten.

Kgroenev 02-03-2013

Digimaxx levert razendsnel en, niet onbelangrijk, tegen zeer scherpe tarieven. Meestal koop ik fotospullen in Duitsland, maar Digimaxx is in Nederland de goedkoopste en concurrerend met duitse aanbieders. Prima service.

Jane Tan 18-02-2013

Topservice en heel snelle reactie. Zeer concurrerende prijzen en professioneel. Ik ga dit bedrijf aanbevelen aan onze vrienden Wat ons betreft, we komen zeker bij jullie terug voor onze volgende aankoop.

We zijn onder de indruk van deze 2 jonge eigenaren!

Jane Tan

jwds 15-02-2013

Topservice en adequate hulp bij vragen. Komen al hun afspraken na en omruilen is absoluut geen probleem.

Marcel__1 14-02-2013

Zeer concurrerende prijzen (wat mijn bestelling betreft in ieder geval).
Uitstekende en snelle service. Dag na bestelling geleverd. Erg tevreden en mijn vervolgbestelling doe ik hier waarschijnlijk ook.

Een voorbeeld voor andere webshops!

Bijouterie De Regent 31-01-2013

Prima service en goed bereikbaar.
Bieden goede alternatieven en denken met je mee.
Kom zeker bij jullie terug voor mijn volgende aankoop.

Bijouterie De Regent

f.blanco 31-01-2013

Deze on-line winkel verdient maar in eens: uitstekkend plus!!
pd/ Ik had nog 7 andere on-line winkels gebeld voor info en ik koos voor DigiMAXX omdat de persoonlijk en vriendelijk telefoon stem en gesprek met de eigenaren plus de vakmanschap gaf me 100% vertrouwen in.
Ik zou zonder twijfel DigiMAXX aan iedereen verder aanbevelen.

stephan55 30-01-2013

Voor het eerst wat besteld. snelle afhandeling keurige bevestiging en rekening van het bestelde. De volgende dag al in huis. En het mooiste is het bestelde werkt prachtig.

Rienks1 08-12-2012

Bestelling inderdaad na één dag in huis,filter paste niet omdat eer nog een ring tussen moest- naar Dordrecht gereden en daar besteld - deze ook weer binnen één week zoals afgesproken in huis.Er was nog een misverstand van de grootte van de filter maar alles is perfect afgehandeld.

mvanversendaal 07-12-2012

Klantvriendelijke website, heb er een Redged statief met balhoofd besteld.
Ontdekte bij aankomst dat ik toch een iets te lichte uitvoering had besteld.
Heb telefonisch contact opgenomen kon deze terug sturen, en de volgende dag werd door Post.nl de andere al bezorgd.
Top

BRamBo90 07-12-2012

Snelle levering, netjes de volgende dag in huis.

Omdat het om een BULK flitser ging zat er geen originele doos en boekje bij, maar hier is de prijs dan ook naar. Ondanks dat was het geheel netjes en degelijk verpakt in een ruime doos met voldoende bubbeltjes folie om de flitser te beschermen.

Walter F 28-11-2012

De bestelling werd binnen 1 dag geleverd, netjes verpakt. Het filter bleek helaas geen Super HMC (zoals besteld) maar een gewone HMC te zijn. Bij telefonische navraag bleek dat er een typfout op de site stond. De Super HMC is normaalgesproken 2x zo duur als de HMC. De winkel was zo sportief om het Super HMC filter alsnog te leveren voor de prijs van de gewone HMC en alle verzend- en retourkosten voor zijn rekening te nemen. Binnen 1 dag ontving ik alsnog het Super HMC filter. Dat noem ik nog eens goede en snelle service! Deze shop is een echte aanrader!

noiramtc 24-11-2012

werd keurig beantwoord op mijn vragen en ook snel teruggemaild
ze zijn scherp met de prijs , de verzending kwam de volgende dag netjes verpakt aan

Serveas 21-11-2012

Snelle, vriendelijke afhandeling van mijn bestelling en... de volgende dag in huis ondanks mijn (te) late bestelling.

Brenwen 21-11-2012

Dit is het 2e filter wat ik hier bestel. Scherpe prijs, snelle levering. Goede communicatie per Email. Echte aanrader

Merkhh 19-11-2012

Extension tube besteld, poging gedaan om via iDeal te betalen, wat mislukte en door Digimaxx 's avonds na werktijd bezorgd en aan de deur betaald.
Dan praten we over service,,,,

kratows 07-11-2012

ik heb bij digimaxx een gopro camara gekocht. De prijs is bij deze winkel het laagst! Het bestellen via internet is zeer makkelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Het product was zeer snel binnen.
Bedankt

MLO 26-09-2012

Het door mij bestelde product bleek 1 dag vertaging te hebben, hiervoor werd ik keurig opgebeld. De volgende dag werd het artikel door een medewerker van DigiMaxx persoonlijk bij mij bezorgd - hele goede service dus !

rhdevos 19-09-2012

Het product is overal op internet rond de € 20,-- (excl. verzendkosten) en bij DigiMaxx € 14,-- en er worden geen verzendkosten gerekend!! Product is een origineel Manfrotto product. After Sales heb ik helemaal niet nodig gehad, daarom ook geen cijfer. Bestelling was de volgende dag geleverd. Petje af!

Photo Graaf 08-09-2012

De heren van digimaxx gaan als klassieke fotowinkel dapper de concurrentie aan met de webshops en bieden niet alleen een scherpe prijsstelling daarnaast ook de mogelijkheid tot inruilen en bieden bovendien ook tweedehands zaken aan. zij boden een hele redelijke inruilprijs voor mijn camera en hebben altijd snel en correct gerageerd op mails. ik wil ze speciaal bedanken voor de service met betrekking tot de sony cashback actie. die liep door toedoen van sony aanvankelijk niet goed, want ten onrechte stond digimaxx niet als sony retailer geregistreerd, zodat ik volgens sony niet in aanmerking kwam voor de actie. na een boze mail naar sony, schreef sony doodleuk terug dat digimaxx mij verkeerd had voorgelicht en echt geen retailer was. door interventie van digimaxx kreeg ik echter binnen een uur een excuusbericht van sony dat ze een fout hadden gemaakt en kreeg ik alsnog het geld van de cash back actie. dus alle eer aan de heren van digimaxx die ondanks moeilijke momenten een klantgerichte houding vasthielden.

Isabel88 08-09-2012

Goede webshop. Ze hebben (bijna) alles op het gebied van digitale fotografie! Ik had een nieuwe Vanguard QS-29
snelkoppelingsplaatje nodig voor mijn statief. Als een van de weinige webshops hadden ze deze en voor de laagste prijs. Super!

Bovendien snelle levering en keurig verpakt!

Joopdevries94 26-08-2012

Een zeer goede aanbieding. Gekocht in combinatie met het filterpakket. In eerste instantie was het objectief niet in voorraad waar ik dan ook prompt van op de hoogte werd gesteld. Met verschillende mails werd ik ook op de hoogte gehouden van de vorderingen van de bestelling. De week erna werd het objectief toch keurig thuis bezorgd. Dit was de eerste keer dat ik iets bestelde bij Digimaxx maar het zal niet de laatste keer zijn.

Forashe 10-08-2012

Alles ging prima. Netjes een betalingsbevestiging gestuurd toen ik had betaald. Ook toen het pakket werd opgestuurd netjes een mailtje gehad met een track en trace code en de volgende dag had ik ik mijn pakje

the Symbol 01-08-2012

Na de bestelling, waarvan ik dacht/hoopte de volgende dag al te mogen ontvangen, kreeg ik een keurige e-mail met daarin vermeld dat de bestelling vertraging op zou lopen. Even daarna kreeg ik nog een e-mail met daarin de reden vermeld. Hierop heb ik een net antwoord gegeven waarop binnen niet al te lange tijd een weerwoord volgde. De strekking van mijn verhaal was luchtig en zo ook het antwoord van Digimaxx. Daar houd ik van; mensen die tegen een geintje kunnen en daarnaast een topservice verlenen, ook al is het met een dag vertraging. Dit was mijn tweede bestelling bij Digimaxx en mocht ik weer wat nodig hebben, dan zal ik zeker op hun site kijken voor mooie aanbiedingen. En die hebben ze!

cschuer 01-08-2012

Al een tijdje zocht ik naar een tweede Sun Sniper, via kieskeurig kwam ik uiteindelijk terecht bij DigiMAXX. Met de goed overzichtelijke site was het makkelijk om een bestelling te plaatsen. Bij voorraad van het artikel stond dat deze in bestelling is, dit was voor mij geen probleem daar het toch om een tweede Sun Sniper ging. Je krijgt direct een mail zodra de bestelling is geplaatst. Na betaling krijg je ook hier een bevestiging van, betaling was vrij eenvoudig via IDEAL. Ik was zeer verbaasd toen ik nog dezelfde dag een mail kreeg dat mijn pakket verzonden was. De dag erna netjes ingepakt de nieuwe Sniper ontvangen.

DigiMAXX bedankt voor de snelle en goede service.

Ykars 21-06-2012

Via digimaxx mijn canon lens besteld voor een hele aantrekkelijke prijs!
Heb hem via internet besteld rond 5 uur en had hem de volgende werkdag al in huis! Een geweldige bezorging!
Ben onwijs blij met mijn lens voor een hele goede prijs!!

Querton 21-06-2012

Zeer scherp geprijsd!
Zoek functie is wat lastig en de site is niet geheel overzichtelijk.
Verzenden heeft ook wat langer geduurd als verwacht. (2 dagen)
Is geen ramp, maar wellicht een puntje tegenover de concurrentie..

Hanneke Roeper 09-06-2012

Het door mij besteld artikel bleek toch niet op voorraad. Ik werd gebeld door een medewerker die zijn uiterste best heeft gedaan naar een passend vervangend artikel te zoeken en dat voor dezelfde prijs. Super service en het geleverde artikel is helemaal wat ik bedoelde. De tweede utility strap was een verjaarscadeau en daar heb ik iemand heel erg blij mee gemaakt.
Dank voor een uitstekende service, ga zo door.

Joep Brunsveld 08-06-2012

Super service. Dag tevoren rond 16.00 besteld, volgende dag bezorgd.

Rick van Lieshout 08-06-2012

Ik heb de website een 7 gegeven omdat hij erg druk is en naar mijn mening te fel.

bestelling en levering geef ik een dikke 10 het was er de volgende dag en was keurig verpakt. met het bestellen kon ik simpel via iDeal betalen.

Eddy stecher 31-05-2012

Zelfs nadat het bestelde item niet meer voorradig was,
is er moeite Gedaan om het item toch op tijd te versturen.
Dat is gelukt. Mijn dank voor de genomen moeite.
Uitstekende service en begeleiding

JeroenBreda 21-05-2012

Zondagavond besteld en op dinsdag is het pakket hoogstpersoonlijk langsgebracht. Super service dus...

I. van der Linden. 16-05-2012

Erg fijne winkel, makkelijk te overzien veel goede producten op voorraad, een uitstekende en kundige klantenservice die ook netjes de tijd neemt om je vragen te beantwoorden, en als men het antwoord even niet zo snel heeft word je keurig binnen één dag terug gebeld.
Scherpe prijzen en een supersnelle levering mits het artikel gewoon op voorraad is.

Dus een goede website, makkelijk, erg vriendelijke mensen, komen hun afspraken na en zeer scherpe prijzen.

Gewoon een echte topper dus !

Marijn007 16-05-2012

Via Google kwam ik terecht bij DigiMAXX. Ik ben ontzettend tevreden hoe zij bestellingen behandelen. Ik kreeg direct reactie na betaling, het werd dezelfde dag verzonden zoals beloofd en ik kreeg netjes een track and trace nummer zodat ik kon zien wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Helemaal top! Goede producten, niet duur en snelle levering.