DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Harry van Laak 11-05-2022

Men zei tegen mij dat mijn statief op vrijdag zou komen, maar, tot mijn grote vreugde kwam hij al op donderdag. Ik was blij verrast daardoor.

Johnny Remans 22-03-2022

2e hands Panasonic FZ2000 aangekocht bij hun , was geadverteerd op Marktplaats.
Telefoontje naar hun gedaan, ik werd meteen op een perfecte manier geholpen.

De dag erna werd het toestel al afgeleverd vanuit Dordrecht naar België, alles was keuring verpakt en in perfecte staat zoals beschreven.
Topwinkel, hier koop ik nog.

Oege 12-02-2022

Via Marktplaats een mooie camera gezien, toch nog wat vragen en gebeld.
Omdat het druk was werd ik later terug gebeld en was er alle tijd voor mijn vragen.
Toestel netjes gereserveerd.
De volgende dag toestel gehaald. Netjes uitleg tips en advies gekregen.
Helemaal super

peterheinspictures 05-01-2022

Een Canon f3.5-5.6 24-105 mm IS STM gekocht. Deze stond op marktplaats maar nog niet op hun site. Gemaild hoe dat kon , vrij snel reactie gehad met een bestel link naar hun site. De lens besteld , was een bulk product wel nieuw en 12 maanden garantie en €150 goedkoper dan elders. De volgende dag bezorgd, prima conditie, als niy. Super blij mee.

Lies 28-12-2021

Diverse lenzen die op eerste gezicht voldoen, maar door zeer duidelijke beschrijving is er voor mij maar 1 mogelijk!
Ook niet alleen maar zeer prijzig.

LNI 16-11-2021

Aandacht voor de klant met een persoonlijk advies. De dienstverlening stopt niet als je de winkel bent uitgelopen.
Was niet zeker over de aanschaf van bepaalde spullen en er werd uitgebreid de tijd voor mij genomen om zaken toe te lichten, uit te leggen en te laten zien.

Ellen R 11-11-2021

Heb al verschillende producten gekocht bij Digimaxx en ben zeer tevreden.
Beide heren zijn deskundig en behulpzaam. Daarnaast kunnen zij alles wat je wenst op fotogebied leveren en ook nog eens vlot en tegen een zeer goede prijs. Vind het ook fijn dat ze een webshop hebben, zodat je op elk gewenst moment digitaal kunt rondsnuffelen in de winkel! Kortom, een aanrader!

Digi Maxx Dordrecht. 30-10-2021

Ik vind deze winkel Top ook al is de niet groot, maar zijn inruilprijzen zijn zeer scherp en de prijzen nieuw zijn ook scherp, met andere zaken en hun klantvriendelijk is groots ! ben al heel wat jaren een tevreden klant, zij doen niet moeilijk met garanties en inruilen, valt altijd wel een goeie deal te maken, ik heb hier goede ervaring mee, ook wat service en technische problemen en vragen, is de kennis ook hoog en naar tevredenheid, dus kortom, kom naar naar de winkel, Digi Maxx in Dordrecht bij Sander & Michiel! voor al je foto apparatuur en nog meer,
MVG, Frans Arts.

Frans 01-10-2021

Zeer klantvriendelijk en ook zeer professional echt een prima zaak. Ook goed in de binnenstad te bereiken met het o.v.

joop uit spijkenisse 25-08-2021

prima winkel
al diverse keren het een en ander gekocht zowel in de winkel als online .
en altijd een prima service .
de laatste bestelling ook snel in huis

Joop

Laatste ervaringen met DIGIMAXX 06-08-2021

Ik koop al jaren fotoprodukten bij DIGIMAXX! Eigenlijk altijd tot tevredenheid.......maar nu heb ik er geen goed woord voor over.
Horkerig.....onwelwillend en o.a. bij het verkrijgen van de cashbacks van de aangeschafte produkten (zoek het maar uit!!). Algemene indruk: Onaardig en onbeleefd!
Conclusie: Ik koop hier nooit meer wat!

Werner 22-07-2021

Heel vriendelijk geholpen! Jammer dat de winkel niet dichter bij is ,zou graag ook in de winkel willen neuzen!!!

Christa 19-07-2021

Ik heb telefonisch contact gehad met deze mensen, gewoon een echt mens!! Een goed gesprek, met voor mijn gevoel eerlijke antwoorden. En zoals hun beloofd hebben alles is goed via de post overgekomen. (ben nl nogal ouderwets😉). Ook via de mail een keurig contact.

Werner 05-07-2021

Ben nog geen klant van diggiMaxx, maar ben heel snel en sympathiek geholpen op mijn vaag l

Vincent Florijn 27-05-2021

Wat een fijne winkel. Verkopen nieuw en gebruikt. Zijn daar eerlijk over. Goede info, vak bekwaam en je gaat altijd goed geholpen de deur uit.

roberto 14-04-2021

Nog een echte winkel met persoonlijke benadering en advies. Ook "nazorg" bij vragen prima in orde. Dit soort "winkels" bestaat helaas niet zoveel meer.

vanlarenfotografie 28-03-2021

Je wordt altijd snel en correct geholpen ook als er iets stuk is. echt een top winkel voor je leuke spulletje

Oebele 26-03-2021

Heb een artikel gekocht (statief) die overal elders een stuk duurder was. Besteld en meteen volgende dag in huis! Prima!

D. Pos 08-03-2021

Snelle en goede beantwoording van vragen per mail, snelle levering en een hele scherpe prijs.

J.H.Hordijk 06-03-2021

Door een gunstiger inruil van mijn camera t.o.v. mijn eerdere fotozaak, kwam ik bij Digimaxx terecht. Daar ervaar ik weer heel vriendelijk (haast ouderwets) als klant te worden behandeld, daar waar je bij de grote postorder-zaken je meer als nummer gaat voelen. Dat persoonlijk contact vind ik belangrijk en daar voel ik me dan ook prettig bij.

Raymond 04-03-2021

Een fotowinkel met medewerkers die nog tijd voor je nemen. Een fotowinkel die er nog uitziet als een fotowinkel (nieuwe fotoapparatuur en materialen en gebruikte) zodat ik sterk de indruk krijg dat deze winkel ook echt gaat voor fotografie! Een fotowinkel waar je serieus kan inruilen en niet de indruk krijgt dat je wordt afgezet. Kortom een winkel met medewerkers die betrouwbaar overkomen. Daarom heb ik mijn aankopen bij DigiMaxx gedaan.

Paul King 04-03-2021

Goede communicatie, goed assortiment, lage prijzen, prima verpakking, snel verzonden, persoonlijke aandacht.

Freek 04-03-2021

Snelle, vriendelijke service door Sander van Digimaxx. Hij heeft me goed geholpen met een aanschaf van een specifieke camera / lens combinatie. Het was erg snel geregeld.

Anna 03-03-2021

Hele vlotte communicatie, zowel via mail als whatsapp. Ik heb nu drie keer iets bij Digimaxx gekocht (een nieuwe camera en twee keer een occasion lens) en alledrie de keren had ik het product de volgende dag in huis en was het precies zoals beschreven. Goede, concurrerende prijzen ook.
Toen ik de camera kocht, had ik een paar dagen eerder gebeld met wat vragen erover en had ik wat bedenktijd nodig. Op het moment dat de voorraad harder ging dan verwacht, heeft Digimaxx zelf contact met mij opgenomen en een exemplaar voor mij achtergehouden. Dat vond ik echt top.

Rudi Compte 03-03-2021

Al Jaren kom ik bij digimaxx. Alhoewel ik in België woon , is mijn vrouw afkomstig van Dordrecht waar haar ouders nog steeds wonen , zo ontdekte ik de fysieke winkel Digimaxx. zeer vriendelijke en behulpzame mensen en goede service, nooit was er hen iets te veel. Daar ik nu zelf veel minder naar Dordrecht ga dan maar via het web , en nog steeds dezelfde service , goede prijzen en bij vragen word je direct veder geholpen op een zeer klantvriendelijke manier , verzending is supersnel en nog nooit loze beloftes gehad. zoek je achter een artikel en het staat niet op hun site , neem contact op en je weet binnen de kortste keren wanneer en aan welke prijs je het kan hebben , en daar bij ook nog is aan zeer goede prijs. Echt een aanrader , ik voel er mij er zo veel beter dan bij de andere grote camera winkels. Een aanrader op die 12 jaar dat ik er koop nog nooit teleurgesteld, doe zo verder.

Robert 02-03-2021

Snelle communicatie, goede inruilprijs en prima levering van het nieuwe objectief, gewoon Top!

Mariscamera 28-02-2021

Prima fotozaak om de hoek met kennis van zaken. Ze hebben altijd precies datgene op voorraad dat je nodig hebt!

Gerard Schuurbiers 14-01-2021

Als ik alle reviews lees dan is het nog steeds zo! Chapeau!

Gerard Schoss
03-03-2013
Waarom op alle punten een 10. Gewoonweg nu eens een winkel waar ze alle tijd hebben, vlotte en correcte bediening en bij ruilen ze er geen probleem van maken. Snelle reactie bij mailen bij 'n probleem wat ik had met een eerder aangeschaft objectief. Ik kreeg bij persoonlijk bezoek 'n warm gevoel en geen kille zakelijke verkoper. Ze nemen dan ook echt de moeite om te luisteren en te adviseren.

Gerard 13-01-2021

Geweldige, behulpzame en met enorm veel humor behepte mensen.
Heel veel kennis in huis.

Frans 07-01-2021

Bestelling telefonisch geplaatst. Bij afhandeling deed zich een probleem voor, waarop direct en zeer attent is gereageerd. Waarbij mij opviel dat collega's onderling goed en oplossingsgericht samenwerken.

Annelies 19-10-2020

Als super amateur was ik op zoek naar een nieuwe lens voor mijn camera. Informatie gezocht in winkels en on-line en bij reviews kwam ik DigiMAXX tegen.
2 keer telefonisch kontakt gehad, omdat ik er zelf niet goed uitkwam en beide keren ontzettend behulpzaam, duidelijk, vriendelijk en vrolijk te woord gestaan en prima geholpen!
Spullen werden op tijd geleverd en ik kreeg daarover bericht via de mail en kon mijn bestelling volgen.
Ik heb deze winkel al aanbevolen in mijn naaste omgeving en zal DigiMAXX absoluut aanbevelen aan iedereen die iets op fotogebied zoekt voor een erg mooie prijs!!!

Herman D 09-10-2020

Gekozen vanwege de goede (inruil) prijs en snelle levering. Materiaal in Dordrecht opgehaald en zeer vriendelijk geholpen. Winkel is niet groot maar toch ruime keuze en goed advies.

nour 04-10-2020

Snelle levering van goede kwaliteit en een eerlijke service wanneer je om advies vraagt

Lies 28-09-2020

Was aan het twijfelen tussen winkel en internet.Kon nu op m'n gemak alles bekijken en m'n gedachten erover laten gaan.
Achteraf toch een snelle keus door de duidelijke beschrijving!
Ook snelle afhandeling!

Bart Hardorff 24-09-2020

Ik kom hier inmiddels al jaren en mijn vrouw en ik hebben er naar volle tevredenheid verschillende dingen aangeschaft. Online en in de winkel, nieuw en tweedehands. Je kan hier goed zaken doen want beide heren zijn op de hoogte van het geen dat ze verkopen. Over de service bij reparatie ed. heb ik nog geen ervaring mee. Simpel weg omdat ik het niet nodig heb gehad. Een kleine winkel die
met de grote jongens mee kan lopen. Al jaren!

Cyril Missaar 17-09-2020

Ben je op zoek naar iets voor je fotografie en wil je nog ouderwets vriendelijk en professioneel geholpen worden ? Dan is er tegenwoordig maar 1 winkel waar je moet zijn : Digimaxx.
Superlatieven schieten te kort om te beschrijven hoe aangenaam het is om hier je apparatuur aan te schaffen. Zelfs als je alleen op zoek bent naar informatie, dan is dit "the place to be" !
Voor mij niet meer de klantonvriendelijke superstores die je de duurste modellen proberen aan te smeren of waar je een half uur de aandacht probeert te trekken zonder resultaat omdat ze allemaal zogenaamd druk bezig zijn.
Het is niet voor niets dat mensen uit het hele land naar Digimaxx komen terwijl er genoeg andere winkels in de buurt zitten. Dat zegt genoeg denk ik !

Dirk Waalboer 22-08-2020

Had al eerder gekozen voor deze zaak i.v.m. de positieve reviews. Na bijna 3 jaar na aankoop kreeg ik een defect aan mijn camera. DigiMaxx gaf mij een ruilcamera mee en betaalde uit eigen zak een flink deel mee aan het reparatiebedrag. Echt top!!

Peter 16-05-2020

Inmiddels heb ik bij Digimaxx 2 camera's, 3 objectieven en een aantal accessoires gekocht. Apparatuur van hoge kwaliteit. Wat mij steeds op valt bij de aankoop is de goede voorlichting bij Digimaxx en de service vind ik geweldig. Snelle levering en tot in de puntjes verzorgd.

Jacobus 23-02-2020

Goede en snelle service .Ik heber heel veel plezier van,en ik zal zeker nog eens wat bestellen daar.

Andre Lodder 20-02-2020

Email contact super, ik heb hier een Gh5 + Panasonic Leica DG Vario Elmarit 8-18mm. Bij een andere winkel was de prijs lager, deze hebben ze gelijk aangepast. Daarna heb ik mijn gevraagde prijs gekregen. Alleen op de website is nergens de maand actie van Panasonic + lens te vinden. Tijdens de Panasonic Cashback actie heeft u de mogelijkheid om, via Panasonic geld terug te ontvangen op speciaal geselecteerde actie producten. Het pakje is keurig binnen 1 week geleverd.

JFB 20-02-2020

Reeds eerder bij Digimaxx besteld, ook in de winkel. Het zijn vakmensen en leveren tegen een concurrerende prijs. De panasonic 100/400 werd keurig afgeleverd.

Rob 20-02-2020

Deze shop heeft terecht een zeer goede reputatie: vrij lage prijzen, perfecte communicatie en een snelle bezorging. De camera was ook zeer goed verpakt met "luchtmatrasjes". Deze shop is zeker aanbevelingswaardig.

Johan 20-02-2020

Uitstekende feedback, snelle levering, leuk kaartje bij het pakketje. Bedankt

Hans Viveen 14-02-2020

Al enkele jaren vaste klant bij Digimaxx (vanaf 2015) en door de jaren heen flink wat apparatuur gekocht. Een van de laatste aankopen was een statief en werd naar tevredenheid gebruikt. Wat ik nog niet eerder aan de hand heb gehad: het balhoofd ging stuk. Naar later bleek was de leverancier uit Nederland vertrokken en werd er vooral veel heen en weer gebeld. Uiteindelijk werden er voor mij twee balhoofden besteld waarvan ik er een uit mocht zoeken, na de keuze werd de doos ingepakt en gratis in mijn handen geduwd. TOP service van Digimaxx. Deze klant was en is zéér tevreden over Digimaxx, ervaar het zelf !

Hans Viveen, Gorinchem

Anne 21-01-2020

Digimaxx kende ik nog niet voor ik mijn eerste bestelling bij ze deed. Maar ik ben echt prettig verrast! Ze belde me na de bestelling meteen op met een vraag die heel erg in mijn voordeel uitpakte. Vervolgens kreeg ik de bestelling heel snel in huis, zag er keurig uit. En achteraf had ik nog wat van ze nodig en ze mailde me binnen een paar minuten terug. Ze zijn erg goed bereikbaar en behulpzaam!

Auke Surtel 22-12-2019

In tegenstelling tot andere (grote) fotozaken deed DigiMaxx haar best om mij als klant binnen te halen. Zij gaven als enige zaak wat extra korting. Snelle en correcte beantwoording van mailtjes.
En als klap op de vuurpijl werd de apparatuur nog dezelfde dag (door de eigenaar zelf) geleverd! Super tevreden. DigiMaxx kan ik zeker aanraden.

Canon SX70Hs 25-10-2019

Ben weer eens bij Digimaxx geweest omdat ik fotoapparatuur in wou ruilen voor het kopen van een bridgecamera van Canon
Werd zoals altijd keurig geholpen en heb een mooie prijs gekregen voor mijn oude camera en lenzen
Was heel fijn zaken te doen maar dat was ik al gewend
De zaak bestaat al 15 jaar en hoop voor hun dat er nog veel jaren bijkomen
Groeten xxx

Ronald 25-10-2019

Prettige manier van afhandelen vragen en opnemen bestelling. Mooie groothoeklens gekocht.

George 09-04-2019

Camera en objectieven ingeruild en een (kleinere) camera gekocht. Inruilprijzen waren best redelijk. Wat (mij in ieder geval) opvalt is de klantvriendelijkheid, kennis van zaken en de service. Bij nazending keurig op de hoogte gehouden.
Qua winkelketen en winkeloppervlakte niet de grootste van Nederland maar m.b.t. eerder genoemde service en klantvriendelijkheid steken ze er met kop en schouders ver boven uit.

Misha 02-03-2019

Ik kocht een tweedehand canon 24-70mm 2.8 na een dag thuis geprobeerd te hebben kwam ik achter een klein probleem met de lens (backfocus) dit kan natuurlijk gebeuren ..na 1 telefoontje met digimaxx kon ik de lens terug brengen zonder gezeur!!
Ik zou hier zeker nog iets kopen in de toekomst !!