DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Nelly 23-01-2024

Wat een fijne winkel , rustig geholpen goed advies en daardoor een goede keus kunnen maken . Er werd echt de tijd genomen om de verschillen uit te leggen en wat belangrijk is voor jezelf . Mijn dochter zei het al je wordt er fijn geholpen en nu kan ik het zelf beamen .

Christa 21-10-2023

In korte tijd 2x zeer goed geholpen, 1x een verzopen camera. Alles keurig via Digimaxx geregeld. En deze week een andere camera voor mijn wederhelft hier gekocht. Ondanks dat ik een grote chaoot was/ben, toch alles keurig geregeld.

Vincent Florijn 30-08-2023

Vandaag niets gekocht en toch goed geholpen. Goed geholpen en dus een tevreden klant.

Fee Yün Wong 23-07-2023

Professionele en vriendelijke fotograaf en mooie foto's. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Bert van der Linden 18-06-2023

Canon 5D III ingeruild voor een occasion Canon R6. Nette inruilprijs gekregen en het contact hierover verliep vlot. Canon R6 nu een week uitgeprobeerd deze is zoals omschreven in nieuwstaat en werkt perfect.

JW Image Solutions 09-12-2022

Goede inruilprijs, mooie gebruikte producten, vriendelijk personeel, producten worden zelfs 1-2 dagen gereserveerd.

Regina 08-12-2022

Ik heb een nieuwe camera, lens, batterij en rugzak gekocht. Ik werd uitermate goed geholpen, waarbij ik helemaal niet het gevoel had dat ik verplicht was om iets te kopen. Het advies heb ik ervaren als erg kundig. Je wordt vriendelijk geholpen en ze nemen ruim de tijd om je te adviseren. Een ervaring die ik zeer hoog waardeer.

Ik kan iedereen aanbevelen om hier te shoppen.

Brigitte Alphenaar 30-11-2022

Altijd enorm vriendelijk en uiterst snel met reageren en leveren (indien mogelijk). Nemen ook echt de tijd voor je en denken altijd mee. Superzaak!!

Vincent 30-09-2022

Had op de website aangegeven een update te willen ontvangen over de vooraad van een product. Kreeg kort daarna een persoonlijk aanbod op de mail met een alternatief, met de belofte meer updates te ontvangen bij vergelijkbare aanbiedingen. Dat noem ik service!

Frans 18-08-2022

Op mijn verzoek om mijn camera te verkopen is positief gereageerd. Advertentie is ter kennisname doorgestuurd en kort erna het bericht over de verkoop. Kort erna was het geld al overgemaakt en de bemiddelingskosten absoluut reëel zijn.
Fijn als je zo wordt geholpen!

Zeer teleurgesteld 04-08-2022

De reden dat ik nog 1 ster geef is dat je niet nog lager kunt. Pure misleiding die website met "laagste prijsgarantie" en "beste inruilprijs".
Ik heb een inruilaanvraag gedaan voor 2 lenzen en het aanbod dat gegeven wordt is zelfs minder dan andere shops voor 1 lens geven.

Harry van Laak 11-05-2022

Men zei tegen mij dat mijn statief op vrijdag zou komen, maar, tot mijn grote vreugde kwam hij al op donderdag. Ik was blij verrast daardoor.

Johnny Remans 22-03-2022

2e hands Panasonic FZ2000 aangekocht bij hun , was geadverteerd op Marktplaats.
Telefoontje naar hun gedaan, ik werd meteen op een perfecte manier geholpen.

De dag erna werd het toestel al afgeleverd vanuit Dordrecht naar België, alles was keuring verpakt en in perfecte staat zoals beschreven.
Topwinkel, hier koop ik nog.

Oege 12-02-2022

Via Marktplaats een mooie camera gezien, toch nog wat vragen en gebeld.
Omdat het druk was werd ik later terug gebeld en was er alle tijd voor mijn vragen.
Toestel netjes gereserveerd.
De volgende dag toestel gehaald. Netjes uitleg tips en advies gekregen.
Helemaal super

peterheinspictures 05-01-2022

Een Canon f3.5-5.6 24-105 mm IS STM gekocht. Deze stond op marktplaats maar nog niet op hun site. Gemaild hoe dat kon , vrij snel reactie gehad met een bestel link naar hun site. De lens besteld , was een bulk product wel nieuw en 12 maanden garantie en €150 goedkoper dan elders. De volgende dag bezorgd, prima conditie, als niy. Super blij mee.

Lies 28-12-2021

Diverse lenzen die op eerste gezicht voldoen, maar door zeer duidelijke beschrijving is er voor mij maar 1 mogelijk!
Ook niet alleen maar zeer prijzig.

LNI 16-11-2021

Aandacht voor de klant met een persoonlijk advies. De dienstverlening stopt niet als je de winkel bent uitgelopen.
Was niet zeker over de aanschaf van bepaalde spullen en er werd uitgebreid de tijd voor mij genomen om zaken toe te lichten, uit te leggen en te laten zien.

Ellen R 11-11-2021

Heb al verschillende producten gekocht bij Digimaxx en ben zeer tevreden.
Beide heren zijn deskundig en behulpzaam. Daarnaast kunnen zij alles wat je wenst op fotogebied leveren en ook nog eens vlot en tegen een zeer goede prijs. Vind het ook fijn dat ze een webshop hebben, zodat je op elk gewenst moment digitaal kunt rondsnuffelen in de winkel! Kortom, een aanrader!

Digi Maxx Dordrecht. 30-10-2021

Ik vind deze winkel Top ook al is de niet groot, maar zijn inruilprijzen zijn zeer scherp en de prijzen nieuw zijn ook scherp, met andere zaken en hun klantvriendelijk is groots ! ben al heel wat jaren een tevreden klant, zij doen niet moeilijk met garanties en inruilen, valt altijd wel een goeie deal te maken, ik heb hier goede ervaring mee, ook wat service en technische problemen en vragen, is de kennis ook hoog en naar tevredenheid, dus kortom, kom naar naar de winkel, Digi Maxx in Dordrecht bij Sander & Michiel! voor al je foto apparatuur en nog meer,
MVG, Frans Arts.

Frans 01-10-2021

Zeer klantvriendelijk en ook zeer professional echt een prima zaak. Ook goed in de binnenstad te bereiken met het o.v.

joop uit spijkenisse 25-08-2021

prima winkel
al diverse keren het een en ander gekocht zowel in de winkel als online .
en altijd een prima service .
de laatste bestelling ook snel in huis

Joop

Laatste ervaringen met DIGIMAXX 06-08-2021

Ik koop al jaren fotoprodukten bij DIGIMAXX! Eigenlijk altijd tot tevredenheid.......maar nu heb ik er geen goed woord voor over.
Horkerig.....onwelwillend en o.a. bij het verkrijgen van de cashbacks van de aangeschafte produkten (zoek het maar uit!!). Algemene indruk: Onaardig en onbeleefd!
Conclusie: Ik koop hier nooit meer wat!

Werner 22-07-2021

Heel vriendelijk geholpen! Jammer dat de winkel niet dichter bij is ,zou graag ook in de winkel willen neuzen!!!

Christa 19-07-2021

Ik heb telefonisch contact gehad met deze mensen, gewoon een echt mens!! Een goed gesprek, met voor mijn gevoel eerlijke antwoorden. En zoals hun beloofd hebben alles is goed via de post overgekomen. (ben nl nogal ouderwets😉). Ook via de mail een keurig contact.

Werner 05-07-2021

Ben nog geen klant van diggiMaxx, maar ben heel snel en sympathiek geholpen op mijn vaag l