DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is berekend op basis van 41 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Dave Kloren 23-11-2017 In de winkel gekocht
Dordrecht

Beste fotowinkel die ik ken! Dikke aanrader!

Dankzij de persoonlijke aandacht van XXXXX krijg je wat je vraagt. Altijd positief en meedenkend. Altijd lekker druk in de winkel door de goeie prijzen, en goed inruilprijzen. Ze doen net dat extra’s wat ze onderscheidend maakt. Daarnaast: de service is top ook bij garantie. Ze lopen net ff harder. Topwinkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leeuwkee 09-11-2017 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Digimaxx snapt wat je als koper nodig hebt, en dat werkt fijn. Ze zorgen ook voor een aanbieding die zeker concurrerend is. Als leverancier absoluut op mijn shortlist !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joëlle 09-11-2017 Via de website gekocht

Bestelling en levering goed verlopen

Bij deze winkel gekocht vanwege goede prijs. Nog nooit eerder van gehoord maar via site van de consumentenbond kwam ik bij deze site uit. Tot nu toe geen spijt van.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Service en klantgericht! 13-09-2017 Via de website gekocht

Snel, correct en servicegrericht

Kwam via internet op deze site. Kende het bedrijf verder niet, maar omdat het ook een fysieke winkel heeft gaf mij dit een meer vertrouwd idee. Wilde ook een lens inruilen en de correspondentie verliep snel en correct, dus verliep alles soepel en goed zoals beloofd.

Menno 13-09-2017 In de winkel gekocht

Top zaak!

Onlangs 2 Fujifilm camera's aangeschaft bij Digimaxx. Super goede service en scherpe prijzen! Vriendelijk personeel die uitgebreid de tijd namen om mij bij mijn keuze te adviseren. Verkies deze winkel boven iedere webwinkel omdat je alles rustig kan bekijken, voelen & uitproberen en qua prijs gelijk. Ben nu blut maar kan niet wachten tot ik mijn volgende camera daar ga kopen!

Janvk 09-09-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en goede service

Telefonische vragen werden snel en correct beantwoord. Pakketprijs inclusief korting voor fotocamera, SD-kaart, cameratas en reserve accu werd snel aangepast na wijziging in een grotere SD-kaart. Helaas klein foutje bij verzending (cameratas ontbrak), maar na melding hiervan is dit meteen gecorrigeerd. Zeer prettige, no-nonsense klantbenadering.

Paul 08-09-2017 Via de website gekocht

Service is top klasse!!

Een winkel zoals je zou willen dat alle andere winkels zijn. Erg goede service, goede communicatie, snelle levering, meedenken en dat ook nog eens voor n zeer goede prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees 08-09-2017 Via de website gekocht

prima service

Ik was op zoek naar een product wat niet overal verkrijgbaar is maar DigiMAXX kwam als één van de eerste bovendrijven bij Google. De uitstraling van de website deed mij beslissen dit bij hen te kopen. Naar volle tevredenheid!! Het aardige was dat ze een ansichtkaart meestuurde met daarop foto's van de winkel en het personeel. De volgende keer staan ze als eerste op mijn aankoop-verlanglijstje!! Topwinkel!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tonnie Verheijden 11-08-2017 In de winkel gekocht
Digimaxx Dordrecht

Super klantvriendlijk en een uitstekend service

Soms koop ik online, maar meestal ga ik met trein naar Dordrecht voor iets nieuws of een bezoekje brengen aan Digimaxx.
Super klantvriendelijk en de service is uitstekend, ook altijd de beste prijs voor je inruil.

Rinus 11-08-2017 Via de website gekocht

Vlotte verwerking van de bestelling!

Ik heb een fototoestel uitgekozen om voor mijn vakantie aan te schaffen. Helaas blijkt twee weken voor het vertrek het toestel niet leverbaar. Tenslotte kom ik een paar dagen op internet Digimaxx tegen die mij vertellen gegarandeerd het toestel de volgende dag afgeleverd te kunnen hebben. Dat maken ze waar! Blijkbaar een beter inkoopbeleid dat de bekende concurrenten op internet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sandra 03-08-2017 Via de website gekocht

Inderdaad, geweldige service

Aankoop via de website gedaan van een camera in de aanbieding. Door omstandigheden niet meteen kunnen aanschaffen doch door goede communicatie en natuurlijk hun geweldige service heb ik de camera voor de prijs van de aanbieding, voor mijn zoon, in Dordrecht kunnen ophalen.

A. Bollaart 26-07-2017 Via de website gekocht

Reactie op mijn e-mails

Ik lees prachtige reviews over de klantenservice. Ik wil een nieuwe camera kopen, met inruil. Heb al twee mailtjes gestuurd maar nog steeds geen reactie. Kan ivm heupklachten even niet zelf naar de winkel kopen. Wacht dus met spanning op jullie e-mail.

Graciela 21-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Goede communicatie, heldere website, goed geprijsd. Alles afgehandeld per email en de website. Top in orde!

Henk 13-07-2017 In de winkel gekocht
Dordrecht

uitstekende service, prettige winkel, zeer goede prijzen.

Een verademing ten opzichte van "de (te)grote jongens" die vaak onpersoonlijk en te druk zijn.
Ook ontbreekt soms zelf verstand van zaken. (helaas persoonlijk meerdere keren meegemaakt)
In deze winkel voel je je niet verloren en is de persoonlijke benadering en service uitstekend.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob.Visser 13-07-2017 In de winkel gekocht
Voorstraat, Dordrecht

Perfecte service

Ik kom al geruime tijd bij Digimaxx vanwege de service, klantvriendelijkheid en ruim assortiment. Men neemt voor iedere klant ruimschoots de tijd.

Marco en Lisette 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service, prima verpakt, duidelijke website

Duidelijke website, kwam als één van de goedkoopste naar voren bij beslist.nl en de mogelijkheid om via PayPal te betalen is voor mij een goede voorwaarde om ergens te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart Schouten 07-05-2017 Via de website gekocht

Prima winkel met goede prijzen

Prima winkel met goede prijzen! Hoewel de communicatie via e-mail vrij langzaam verliep, Sander van Digimaxx gaf aan erg druk te zijn, werden wel al mijn vragen beantwoord en wensen vervuld. Bestelling werd snel afgehandeld en netjes verzonden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• Klantenservice

Hobbyfotograaf. G.T. 08-04-2017 Via de website gekocht

Prima snelle en nette afwerking.

Via Marktplaats heb ik een 2e hands Nikon D5000 gekocht voor een uitbreiding van mijn fotohobby. De camera verkeerde in een zeer goede staat met slechts 16000 clics er op . Tegen een zeer aantrekkelijke aankoopprijs kan ik er jaren mee doen. De bezorging was netjes binnen 24 uur geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W. Reuvekamp 05-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig advies gehad!

Ik had een goed advies wat betreft mijn aankoop en een speciaal pakket gemaakt, voor datgene waarvoor ik mijn aankoop had gedaan ! De verzending was okee dus heel tevreden!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Michel 05-04-2017 Via de website gekocht

Top service zowel occasion als nieuwe producten

Ik heb twee keer een occasion objectief gekocht. Niet de minste producten maar er wordt geleverd wat beloofd. Ook een nabestelling (protectielens) werd netjes nog bij de bestaande bestelling op verzoek toegevoegd. M.a.w. op reactie van vragen hoef je niet lang te wachten.
Bij occasion wordt gewerkt via marktplaats maar dit gaat feilloos en met elk betaalmiddel te betalen (Gebruik link op Digimaxx naar marktplaats voor occasions van Digimaxx, echt de moeite waard!) En ook hier word snel antwoord gegeven via marktplaats op vragen over product. Beide producten volgende dag geleverd! Top! Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robin 05-04-2017 Via de website gekocht

De GH5 precies wanneer ik hem verwachte

De nieuwe GH5 stond al maanden in de planning. Pre order was de beste optie om hem gelijk in huis te hebben na de release. Maar bij wie? Digimaxx heeft mij in het verleden altijd goed geholpen en dus viel mijn keuze wederom op hen. En niet zonder mooi resultaat. Want precies zoals online voorspeld was kwam de GH5 prima op tijd binnen. Nu is hij overal uitverkocht en ik heb hem maar mooi in huis. Dank jullie wel Digi maxx!

Iris Semeijn 21-03-2017 Via de website gekocht

Waar voor je geld

Ik heb via DigiMaxx een spiegelreflexcamera besteld en deze kwam heel snel binnen. Ze hebben zeer goede prijzen voor de producten en de service is top. Er was een verkeerde batterij geleverd en ik kreeg binnen 1 dag een nieuwe toegestuurd en ik kon de verkeerde batterij kosteloos retourneren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

B.Visser 20-03-2017 Via de website gekocht

Prima deal!

Met enige aarzeling lens aangeboden voor inruil. Aarzeling bleek niet nodig. Ik kreeg een prima inruilprijs voor mijn lens en ik heb niet geaarzeld met de aankoop van de nieuw lens, een Tamron 150-600 G2. Correcte afhandeling via de mail. Er werd direct gereageerd op vragen. De nieuwe lens werd keurig binnen de afgesproken tijd geleverd. Kortom, zeer tevreden over de deal en de service.

Harry 18-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende prijs-prestatie verhouding

De prijzen voor kwaliteitsprodukten zijn bij DigiMAXX zeer gunstig. Ik heb inmiddels meerdere produkten bij DigiMAXX besteld en elke keer wordt de bestelling snel en korrekt uitgevoerd. Ook als er iets niet helemaal goed is. Ik ben erg tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dhr. C. Smit 17-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische 1e indruk!

Bij toeval deze shop gevonden.
Na lang zoeken had ik dan toch de goedkoopste winkel gevonden.
Duidelijk telefonisch advies gekregen en dus besteld !
De andere ochtend de camera aan huis bezorgd en tezamen met nog wat extra's goed verpakt.
Kijk gewone winkel in de straat ..... zo doe je dat, dit is service !!

De volgende keer weet ik waar ik moet zijn voor mijn camera spullen.

Gr. C. Smit
Katwijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Arend 17-03-2017 Via de website gekocht

Fijn contact en afspraak is afspraak

Enorm blij met de mogelijkheid mijn oude camera in te ruilen voor een andere nieuwe camera, fijne service, duidelijke communicatie.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bas 15-03-2017 Via de website gekocht

Prima en vriendelijke service.

Omdat ik op vakantie was kon ik met een kleine aanbetaling een camera reserveren.
Dit was erg prettig en snel geregeld.
Levering was ook snel en goed.
1 verbeterpunt
Als er beloofd wordt om terug te bellen of te mailen. Wordt dit helaas niet gedaan. Dus X als je beloofd contact op te nemen (2x), schrijf het op een een post-it en neem contact op!
Dan pas krijgen jullie van mij "uitstekend ipv goed" ;-)

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Esther 12-03-2017 Via de website gekocht

Snelle zending

Site prima in orde, kwam als goedkoopste uit de Google-zoekopdracht voor een Canon Powershor SX720 HS. Snelle levering en nog een leuke ansichtkaart met de groetjes op de koop toe.

M.C.Kr 11-03-2017 Via de website gekocht

Top Service, klantvriendelijk!

Goed geholpen door de jongens van Digimaxx, eerst een verkeerde lens besteld en zonder probleem terug kunnen sturen. Daarna zonder intensie om iets te kopen de winkel gebeld met wat vragen over een canon spiegel reflex camera en werd hier vriendelijk mee geholpen. Uiteindelijk besloten een 750D te bestellen, keurig geleverd maar de accu ontbrak ( fout van canon ). De jongens opgebeld en deze hebben zonder moeilijk gedoe gelijk een accu opgestuurd. Super dus!

Machiel 11-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede prijskwaliteit! Snelle service en vriendelijk.

Goede prijskwaliteit. Snelle service. Perfecte bediening, snelle communicatie. Levering was snel. Ik was helemaal tevreden!!

Ntb 10-03-2017 Via de website gekocht

Goeie service!

Allereerst werd ik goed voorzien van eerlijk advies. Waarna de aankoop snel en goed geleverd werd! Ik zal zeker voor mijn volgense aankomen weer kijken bij digiMAXX

Maikel 04-03-2017 Via de website gekocht

Top ervaring!!

Ik kwam terecht bij DigiMAXX via een aanbieding die ze hadden lopen, kreeg supersnel antwoord op de vragen die ik nog had. Goed geholpen en de flitser heel snel in huis. Ging het bij iedere webshop maar zo!! Zeer persoonlijk contact, een echte aanrader om hier te bestellen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Willem 28-02-2017 In de winkel gekocht

Top service tegen een wereld rpijs

Onlangs besloten om gebruik te maken van de Winteractie van Canon dus op zoek naar een voor mij geschikte camera , veel vragen door je hoofd , eenmaal binnen bij Digimaxx zeer uitgebreid en uiterst vakkundig geholpen samen een mooie set samengesteld en deze vervolgens ook nog tegen een zeer scherpe prijs aangeboden gekregen , aansluitend nog prima service ontvangen , een van de bestelde dingen zat helaas niet bij de levering , deze is kosteloos en persoonlijk bij mij afgegeven zodra hij binnen was , kortom je hoeft niet altijd bij de grote bekende fotografie winkels je aankoop te doen of om advies te vragen , hier kan je uitsteken terecht voor goed advies en prima service

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel Wagenaar 23-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Op zoek naar een flitser voor de Sony A7R. Een flitser (geen Sony) vinden voor deze camera is zeker niet makkelijk, Sony werkt met diverse soorten flitsschoenen. Via de mail contact opgenomen met Digimaxx in Dordrecht. Snel antwoord gekregen met de bevestiging dat de flirter zeker geschikt was voor deze camera. Direct via de website besteld en na korte tijd bevestiging van de bestelling gekregen. De volgende ochtend geleverd, prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niek 22-02-2017 In de winkel gekocht

Reparatie camera

Mijn camera die ik had gekocht bij digiMAXX moest helaas gerepareerd worden.
Zij hebben dit proces uitstekend begeleid en omdat dat praktisch mogelijk was, is de camera ook nog bij mij thuis bezorgd. Een prima service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

HQuik 21-02-2017 Via de website gekocht

Heldere en eerlijk communicatie.

Ik had nog nooit van de winkel gehoord maar na een beetje googelen zag ik toch mooie prijzen die lager liggen dan ergens anders. Op de email wordt eerlijk en snel gereageerd met een helder en eerlijk verhaal. Na de aanschaf van een Panasonic lens en Hoya filter Is de service niet gelijk over en dat geeft vertrouwen in een winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Katja 21-02-2017 Via de website gekocht

Canon IXUS 175

Hele goede service! Artikel stond niet op voorraad... winkel gebeld en was snel geregeld dat ik toch kon bestellen. Dag later was de bestelling binnen. Super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maaike 18-02-2017 In de winkel gekocht

Top winkel!

Het is een super goede winkel, prima kwaliteit, gezellig om naar binnen te lopen en vriendelijke medewerkers!
Deze winkel is voor iedereen die iets zoekt onder de term ELECTRONICA & MULTIMEDIA een aanrader!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sue 10-02-2017 In de winkel gekocht

Echte Foto Speciaal Zaak

Afgelopen zaterdag bij Digimaxx.nl een Nikon D5500 camera gekocht .
Een buitengewoon plezierige winkel, niet de grootste maar wel de leukste .
Assortiment en prijzen zijn uitstekend.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michiel 09-02-2017 In de winkel gekocht

dhr

Ik was op zoek naar de Sony A7R II en wilde mijn Panasonic GH4 daarop inruilen. Diverse zaken benaderd en Digimaxx reageerde als eerste en gaf mij ook de beste deal dus keuze was ook snel gemaakt.

yvonne westende 03-02-2017 In de winkel gekocht

Stel je vraag!

Ik ben onder de indruk van het snelle, persoonlijke antwoord op een fotovraag, zowel in de winkel als via internet. Altijd een scherpe prijs en goede nazorg. Een zaak die nog tegenwicht kan bieden tegen monocultuur binnen fotoland.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Simone Vos 04-12-2016 Via de website gekocht

Persoonlijker kan niet voor een webwinkel!

Vroeger mijn aller eerste spiegelreflex camera in deze winkel gekocht. Nu vele jaren later woon ik aan de andere kant van Nederland en via de webwinkel mijn camera gekocht na telefonische contact. Wat een eerlijke en professionele hulp en advies bij de koop van mijn Nikon D 5500 en accessoires! Dit alles ook nog voor een zeer prijs! Ik ben heel erg blij met mijn camera en een volgende keer komt ik zeker terug bij Digimaxx!

Pluspunten

• Eerlijk en goed advies via de telefoon!
  • Meedenkend!
  • Gunstige prijs!
  • Prima en snelle levering!
  • Deze maand ook nog eens 5 jaar garantie!

FVos 23-11-2016 Via de website gekocht

Zeer coulant

Na zeer teleurstellende ervaringen met mijn Sony A7R camera kon ik moeilijk tot een besluit komen welk nieuw toestel ik zou aanschaffen. Zonder problemen mocht ik van keuze veranderen ondanks dat ik een camera had besteld. Met mijn uiteindelijke selectie, de Nikon D750 ben ik uiterst tevreden. Prijzen liggen op een zonder meer goed niveau.

Pluspunten

• Coulant
  • Goede prijzen
  • Voor amateur meer dan voldoende assortiment.
  • Deskundige voorlichting

Pura Photography 06-10-2016 Via de website gekocht

Zeker een aanrader ook voor de pro's

Als beroeps fotograaf staat service en prijs boven aan! Prijs is goed, service is flexibel, mee denkend en snelle levering.

Sven 17-09-2016 In de winkel gekocht
Dordrecht

DigiMAXX, ouderwets goed met hart voor de klant!

Net dat beetje extra service dat je het gevoel geeft dat je gewaardeerd wordt als klant en ook nog eens zeer goede prijzen. Moest er een eind voor rijden maar kom hier graag terug.

Parkeergarage op 2 min lopen in het gezellige hart van Dordrecht. Ook een webwinkel aanwezig maar hou er van een product eerst even in de hand te hebben. Was nog nooit in Dort geweest maar is zeker leuke stad voor een dagje uit.

Leveren meer service dan strikt noodzakelijk. Kom ik niet vaak meer tegen. Nemen de tijd voor je en verkopen je geen onzinpraat om je maar wat aan te smeren. Ik ben best een tijd in de winkel geweest en of een klant nou een camerariem van een paar tientjes (probeer hem en als hij niet bevalt breng hem maar terug dan proberen we gewoon een ander) of een kostbaar nieuw systeem kocht maakte daarbij niets uit. Top service!

Assortiment
Gezellige winkel tot de nok gevuld met zowel gebruikte als nieuwe spullen. Voor ieder wat wils.

Rob 16-09-2016 Via de website gekocht

Digimaxx bestelling compactcamera

Snelle en correcte afhandeling, gunstig geprijsd, ruime keuze uit camera's en accessoires. Leuke combinatie aanbiedingen.

• Assortiment
  • Combinatie aanbiedingen
  • Snelle levering

Gert-Jan 89601 16-09-2016 In de winkel gekocht

Canon EOS 760

Bij digiMAXX een Canon EOS 760D gekocht. Mijn "oude" camera netjes ingeruild. Van te voren contact gehad via mail en telefonisch. Camera opgehaald in de winkel en later nog losse spullen besteld via webshop. Combinatie winkel en webshop is ideaal. Contact verloopt snel, goed en vriendelijk. Er wordt gewoon snel gereageerd op je mail. Alleen dat al is tegenwoordig bijzonder. Prijzen zijn goed, de service is van ouderwetse kwaliteit.

Pluspunten

• Fysieke winkel en webshop
  • Goed en snel contact
  • Prijzen prima in orde

Wim 11-09-2016 In de winkel gekocht
Dordrecht

Ouderwetse fotowinkel met ouderwetse service

Fotowinkel met grandioze service en uitstekende prijzen. Ze nemen alle tijd voor vragen, leggen alles uit als daar behoefte aan is en daarbij bieden ze de beste prijzen in NL aan. Ik kom er al jaren tot zeer grote tevredenheid.

Buiten een internetwinkel ook een gewone fotozaak. Vaak 3 jaar garantie!!!!

De heren staan altijd voor je klaar.

Assortiment
Als iets niet in voorraad is, is het binnen de kortste keren in huis.

Pluspunten

• Grandioze fotowinkel
  • Neem alle tijd voor je

Minpunten

• Geen, alleen positief

Colin 09-09-2016 In de winkel gekocht
Dordrecht

Top winkel zoals het hoort!

Vriendelijke klantenservice, sociaal en vertrouwd. Een van men eerste aanbevelingen op kieskeurig. Top!

Pluspunten

• Klantgericht
  • Eerlijk en vertrouwd

Frans 18-07-2016 In de winkel gekocht
Dordrecht

Zeer laagdrempelig en vriendelijke goede bediening.

Nieuwe lens die ik kocht en een mankementje vertoonde kon zonder problemen omgeruild worden.

Assortiment
Zeer uitgebreid en ruim voldoende voor een hobby fotograaf.