DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

George 09-04-2019

Camera en objectieven ingeruild en een (kleinere) camera gekocht. Inruilprijzen waren best redelijk. Wat (mij in ieder geval) opvalt is de klantvriendelijkheid, kennis van zaken en de service. Bij nazending keurig op de hoogte gehouden.
Qua winkelketen en winkeloppervlakte niet de grootste van Nederland maar m.b.t. eerder genoemde service en klantvriendelijkheid steken ze er met kop en schouders ver boven uit.

Misha 02-03-2019

Ik kocht een tweedehand canon 24-70mm 2.8 na een dag thuis geprobeerd te hebben kwam ik achter een klein probleem met de lens (backfocus) dit kan natuurlijk gebeuren ..na 1 telefoontje met digimaxx kon ik de lens terug brengen zonder gezeur!!
Ik zou hier zeker nog iets kopen in de toekomst !!

Piet Wendrich 16-02-2019

Ik heb absoluut niets te klagen over DigiMAXX. Bij telefonisch contact ben ik vriendelijk en eerlijk te woord gestaan. De bestelde producten kwamen geheel overeen met de beschrijving die k over de telefoon had ontvangen. TOP!

Koen Engels 13-02-2019

Vanuit België enkel malen telefonisch contact opgenomen in verband met de aankoop van een occasie fototoestel en bijhorende lens. De service was top! Altijd even vriendelijk en correcte informatie. Daarbij hanteren ze een scherpe prijs! Wat kan je als klant meer verwachten....

Het postpakket kwam op tijd bij mij aan en was op een correcte manier ingepakt.

Niets dan positieve opmerkingen!

Johan 08-02-2019

Digimaxx is een webwinkel met een ‘plus’😊 Ze doen alles goed: snel leveren, goede verpakking, prima prijs, heldere communicatie. Maar daarnaast geven ze je op een prettige en persoonlijke manier het gevoel dat jij als klant écht telt.

Ilse 03-02-2019

Bij Digimaxx een hele nieuwe set gekocht van camera en lenzen met het doel professioneel aan de slag te gaan met mijn fotografie. Voor mij dan ook een heel belangrijke aankoop en grote stap voor mijn onderneming.

Ik zocht goed advies en begeleiding hierbij en Sander en Michiel hebben daarin gegeven wat ik zocht. Samen met Sander heb ik een periode gezocht naar de juiste lenzen voor bij de Canon6Dmarkii en week na week kwamen we weer wat verder. Hij vond het erg leuk te zien hoe ik als fotografe groeide, omdat ik er ook mijn vorige twee camera's heb gekocht.

Uiteindelijk heb ik vrijdag 1 januari de hele set opgehaald en het was een feestelijk moment, waarbij een bloemetje van Sander en Michiel niet mocht ontbreken. Een grote aankoop, maar ik ben blij dat ik dit bij DigiMaxx heb gehaald. Als er wat is kan ik altijd terug en de service die ze bieden is erg goed. Kortom, zeker een aanrader!

Nathalie 26-01-2019

TOP SHOP! Goede prijzen, en nog veel beter door grote bundelkorting! Maar vooral geweldige, zeer snelle, klantvriendelijke en persoonlijke service! Ik belde meerdere malen met allerlei lastige vragen en verzoeken, en was echt onder de indruk van de kwaliteit van service die ik kreeg! Ze waren telefonisch bereikbaar, super aardig, behulpzaam en efficiënt, en ondanks dat de camera niet voorradig was, werd deze toch al binnen 2 dagen geleverd. Dus al met al een top shop!

Elsbeth 24-01-2019

Ik heb al een aantal keer foto apparatuur bij Digimaxx gekocht en altijd is het perfect in orde.
Ook geven ze goede, reële inruilprijzen. Deze keer heb ik een occassion objectief gekocht en laten opsturen. En zoals ik al gewend ben, alles keurig en snel geleverd.

Arie 23-01-2019

Scherpe prijs, en daarna vlotte levering en je wordt heel goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

GinoH 12-12-2018 Via de website gekocht

Prima service, gecombineerd met een uitstekende kennis van zaken, maakt DigiMaxx tot een zeer goede keuze als je op zoek bent naar artikelen voor fotografie of video. Daarnaast ook nog de beste inruilprijzen in vergelijking met 5 van de meest bekenden landelijk werkende fotowinkels. Al met al een aanrader, neem Digimaxx zeker mee in je vergelijking van leveranciers voordat je iets koopt!

Bart 09-12-2018 Via de website gekocht

Altijd prettig

Nu al twee maal online besteld en heel prettige en snelle service. Ik zou hier zo nog wat aanschaffen.

Minke 03-12-2018 Via de website gekocht

Super hulpvaardig, vakkundig en snelle service

1.5 jaar geleden heb ik met de meedenkende hulp mijn camera bij DigiMAXX gekocht. Sindsdien merk ik vaak als ik mijn camera gebruik dat het fijn is om haar aangeschaft te hebben bij een plek waar ik zelf ook een fijne ervaringen mee heb. De nieuwe lens en filter heb ik daarom ook bij DigiMAXX aangekocht. Niet alleen kreeg ik een mooie prijs en snelle service, maar ondanks een fout die ik zelf gemaakt heb tijdens de aankoop hebben ze me voortreffelijk geholpen en mij als klant volledig centraal gesteld.

'Dankjewel voor de de glimlach en het bewijs dat jullie de kwaliteiten van jullie fysieke winkel (met overigens een ruime producten op voorraad) en webwinkel goed samenbrengen!

Bij een volgende aankoop voor mijn camera, weet ik jullie te vinden.'

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Tims 17-11-2018 Via de website gekocht

Universele flexibele lensdop

Heel handig om je lens zowel aan de voorkant als aan de achterkant te beschermen. Soepel over de lens te trekken en op die manier ook nog behoorlijk beschermd tegen het Hollandse weer.

GHS 17-11-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Goede (web)winkel en snelle service. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden m.b.t. de voortgang van hetgeen je besteld hebt. Redelijke prijs.

Pierre Valentijn 27-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Scherpe prijs voor mijn bestelling en de volgende dag al in huis. Ruime keuze assortiment en overzichtelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angela 13-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik ben erg goed geholpen bij het uitkiezen van een camera die bij mij past! De winkeleigenaar heeft veel ervaring/kennis en kon mij veel vertellen over zijn producten. De camera die ik heb gekozen is een goede aanwinst en ben er super blij mee! Ik zou deze winkel zeker aanraden omdat je hartelijk ontvangen wordt en daarnaast wordt er eerlijk en betrouwbaar advies aan je gegeven waarbij het maken van een keuze een stuk makkelijker wordt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arianna 10-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en prettige service

Na een bezoek in de winkel ter oriëntatie, waarbij ik informatie kreeg over verschillende camera's en ze even kon testen, is de rest van mijn bestelling heel vlot via de website en via Whatsapp afgehandeld. Er leek een defect aan mijn camera, waarbij ik het direct mocht terugsturen op kosten van Digimaxx en direct een nieuw product kreeg toegestuurd. Prettige en vlotte communicatie via Whatsapp. Een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AartD 02-09-2018 Via de website gekocht

Vakkundige mensen die met je meedenken!

Vakkundige mensen die goed met je meedenken. Hanteren concurrerende prijzen en bieden waar nodig perfecte nazorg!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

ali 28-05-2018 Via de website gekocht

Price change at check out

They show the lower price first. But when you want to pay for the item the price goes up. Not professional at all.

Gerard 19-04-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Prima ervaring met de aankoop en levering. Correct en snel geleverd. Artikel moest uit een ander magazijn komen en werd met koerier bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harold 18-04-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending en meer dan prima prijs

Hele goede prijs, goede communicatie, produkt snel verzonden met track and trace en verpakt in doos met luchtzakjes.

vanlarenfotografie 16-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Altijd een goed advies en juiste prijs.
Snelle levering.
Je wordt altijd goed per telefoon geadviseerd.

Moen 06-01-2018 Via de website gekocht

Top service en hele snelle levering

Super service gekregen voor een hele mooie prijs en zoals beloofd leveren ze ook erg snel. Ze denken met je mee en helpen je zoeken naar opties als je twijfelt om een bepaalde product aan te schaffen.

Saskia 05-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Fijne service en zorgt dat de klant zijn artikel zsm kan gebruiken. Telefonisch ook goed te bereiken, behulpzaam en persoonlijke service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Hans 05-01-2018 Via de website gekocht

Prima

Een hele fijne lens voor een beste prijs aangeschaft.
Op de bezorging thuis viel ook niets aan te merken.
Alles keurig geregeld.

Dave 04-01-2018 In de winkel gekocht
Dordrecht

Goed assortiment gecombineerd met kundige medewerkers

Ik heb meerdere leveranciers gehad, maar ben blijven hangen bij Digimaxx. Goeie en concurrerende prijzen. Maar vooral 'afspraak is afspraak' is erg belangrijk voor ze. Je voelt je als klant hier ook echt koning, mede omdat je altijd snel antwoord krijgt op mails of appjes.

En ze hebben veel tevreden klanten. En dat is te merken, want in de winkel is het altijd gezellig druk. Je moet soms even wachten voor je aan de beurt bent, maar dan krijg je vervolgens ook alle aandacht.

Topwinkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A. van de Stadt 04-01-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste online aanbieder met gratis 5 jaar garantie!

Goede website met de voordeligste prijzen van Nederland. De doorslag voor mijn koop bij Digimaxx was de gratis 5 jaar garantie. Vlotte reactie op mijn e-mail, goede status update en snel verzonden (volgende dag geleverd).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mary-Ann 04-01-2018 In de winkel gekocht
Digimaxx Dordrecht

Telkens weer die sublieme service bij Digimaxx

Telkens weer weten Sander of Michiel van Digimaxx mij weer meer dan tevreden te stellen met hun persoonlijke service. Ze denken op meerdere manieren mee en zorgen altijd voor scherpe aanbiedingen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tineke 03-01-2018 Via de website gekocht

Behulpzaam

Mijn bestelling was in voorraad werd gezegd. En kon snel geleverd worden. Ik kreeg een e.mail dat mijn product toch niet in voorraad was en het direct via de importeur werd geleverd. Ja ja... Dacht ik het zal wel......
En inderdaad. Mijn product werd zelfs ruim op tijd geleverd voor.onder de kerstboom. Supersnel meegedacht.

Ronald Plaggenborg 03-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Ik heb voor digimaxx gekozen voor het kopen van een Nikon Coolpix b700 camera vanwege de goedkope prijs/kwaliteit verhouding, de 5 jaar garantie, en de klantvriendelijkheid wat ik erg belangrijk vindt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maurice 03-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en uitstekende service!

Ik ben zeer tevreden over Digimaxx. Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen en te woord gestaan door het personeel. Heb meerdere malen telefonisch contact gehad over het verzenden van de bestelling en ben altijd snel en vriendelijk te woord gestaan.

Dave Kloren 23-11-2017 In de winkel gekocht
Dordrecht

Beste fotowinkel die ik ken! Dikke aanrader!

Dankzij de persoonlijke aandacht van XXXXX krijg je wat je vraagt. Altijd positief en meedenkend. Altijd lekker druk in de winkel door de goeie prijzen, en goed inruilprijzen. Ze doen net dat extra’s wat ze onderscheidend maakt. Daarnaast: de service is top ook bij garantie. Ze lopen net ff harder. Topwinkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leeuwkee 09-11-2017 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Digimaxx snapt wat je als koper nodig hebt, en dat werkt fijn. Ze zorgen ook voor een aanbieding die zeker concurrerend is. Als leverancier absoluut op mijn shortlist !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joëlle 09-11-2017 Via de website gekocht

Bestelling en levering goed verlopen

Bij deze winkel gekocht vanwege goede prijs. Nog nooit eerder van gehoord maar via site van de consumentenbond kwam ik bij deze site uit. Tot nu toe geen spijt van.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Service en klantgericht! 13-09-2017 Via de website gekocht

Snel, correct en servicegrericht

Kwam via internet op deze site. Kende het bedrijf verder niet, maar omdat het ook een fysieke winkel heeft gaf mij dit een meer vertrouwd idee. Wilde ook een lens inruilen en de correspondentie verliep snel en correct, dus verliep alles soepel en goed zoals beloofd.

Menno 13-09-2017 In de winkel gekocht

Top zaak!

Onlangs 2 Fujifilm camera's aangeschaft bij Digimaxx. Super goede service en scherpe prijzen! Vriendelijk personeel die uitgebreid de tijd namen om mij bij mijn keuze te adviseren. Verkies deze winkel boven iedere webwinkel omdat je alles rustig kan bekijken, voelen & uitproberen en qua prijs gelijk. Ben nu blut maar kan niet wachten tot ik mijn volgende camera daar ga kopen!

Janvk 09-09-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en goede service

Telefonische vragen werden snel en correct beantwoord. Pakketprijs inclusief korting voor fotocamera, SD-kaart, cameratas en reserve accu werd snel aangepast na wijziging in een grotere SD-kaart. Helaas klein foutje bij verzending (cameratas ontbrak), maar na melding hiervan is dit meteen gecorrigeerd. Zeer prettige, no-nonsense klantbenadering.

Paul 08-09-2017 Via de website gekocht

Service is top klasse!!

Een winkel zoals je zou willen dat alle andere winkels zijn. Erg goede service, goede communicatie, snelle levering, meedenken en dat ook nog eens voor n zeer goede prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees 08-09-2017 Via de website gekocht

prima service

Ik was op zoek naar een product wat niet overal verkrijgbaar is maar DigiMAXX kwam als één van de eerste bovendrijven bij Google. De uitstraling van de website deed mij beslissen dit bij hen te kopen. Naar volle tevredenheid!! Het aardige was dat ze een ansichtkaart meestuurde met daarop foto's van de winkel en het personeel. De volgende keer staan ze als eerste op mijn aankoop-verlanglijstje!! Topwinkel!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tonnie Verheijden 11-08-2017 In de winkel gekocht
Digimaxx Dordrecht

Super klantvriendlijk en een uitstekend service

Soms koop ik online, maar meestal ga ik met trein naar Dordrecht voor iets nieuws of een bezoekje brengen aan Digimaxx.
Super klantvriendelijk en de service is uitstekend, ook altijd de beste prijs voor je inruil.

Rinus 11-08-2017 Via de website gekocht

Vlotte verwerking van de bestelling!

Ik heb een fototoestel uitgekozen om voor mijn vakantie aan te schaffen. Helaas blijkt twee weken voor het vertrek het toestel niet leverbaar. Tenslotte kom ik een paar dagen op internet Digimaxx tegen die mij vertellen gegarandeerd het toestel de volgende dag afgeleverd te kunnen hebben. Dat maken ze waar! Blijkbaar een beter inkoopbeleid dat de bekende concurrenten op internet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sandra 03-08-2017 Via de website gekocht

Inderdaad, geweldige service

Aankoop via de website gedaan van een camera in de aanbieding. Door omstandigheden niet meteen kunnen aanschaffen doch door goede communicatie en natuurlijk hun geweldige service heb ik de camera voor de prijs van de aanbieding, voor mijn zoon, in Dordrecht kunnen ophalen.

A. Bollaart 26-07-2017 Via de website gekocht

Reactie op mijn e-mails

Ik lees prachtige reviews over de klantenservice. Ik wil een nieuwe camera kopen, met inruil. Heb al twee mailtjes gestuurd maar nog steeds geen reactie. Kan ivm heupklachten even niet zelf naar de winkel kopen. Wacht dus met spanning op jullie e-mail.

Graciela 21-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Goede communicatie, heldere website, goed geprijsd. Alles afgehandeld per email en de website. Top in orde!

Henk 13-07-2017 In de winkel gekocht
Dordrecht

uitstekende service, prettige winkel, zeer goede prijzen.

Een verademing ten opzichte van "de (te)grote jongens" die vaak onpersoonlijk en te druk zijn.
Ook ontbreekt soms zelf verstand van zaken. (helaas persoonlijk meerdere keren meegemaakt)
In deze winkel voel je je niet verloren en is de persoonlijke benadering en service uitstekend.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob.Visser 13-07-2017 In de winkel gekocht
Voorstraat, Dordrecht

Perfecte service

Ik kom al geruime tijd bij Digimaxx vanwege de service, klantvriendelijkheid en ruim assortiment. Men neemt voor iedere klant ruimschoots de tijd.

Marco en Lisette 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service, prima verpakt, duidelijke website

Duidelijke website, kwam als één van de goedkoopste naar voren bij beslist.nl en de mogelijkheid om via PayPal te betalen is voor mij een goede voorwaarde om ergens te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart Schouten 07-05-2017 Via de website gekocht

Prima winkel met goede prijzen

Prima winkel met goede prijzen! Hoewel de communicatie via e-mail vrij langzaam verliep, Sander van Digimaxx gaf aan erg druk te zijn, werden wel al mijn vragen beantwoord en wensen vervuld. Bestelling werd snel afgehandeld en netjes verzonden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• Klantenservice

Hobbyfotograaf. G.T. 08-04-2017 Via de website gekocht

Prima snelle en nette afwerking.

Via Marktplaats heb ik een 2e hands Nikon D5000 gekocht voor een uitbreiding van mijn fotohobby. De camera verkeerde in een zeer goede staat met slechts 16000 clics er op . Tegen een zeer aantrekkelijke aankoopprijs kan ik er jaren mee doen. De bezorging was netjes binnen 24 uur geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W. Reuvekamp 05-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig advies gehad!

Ik had een goed advies wat betreft mijn aankoop en een speciaal pakket gemaakt, voor datgene waarvoor ik mijn aankoop had gedaan ! De verzending was okee dus heel tevreden!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -