DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is berekend op basis van 18 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Annelies 19-10-2020

Als super amateur was ik op zoek naar een nieuwe lens voor mijn camera. Informatie gezocht in winkels en on-line en bij reviews kwam ik DigiMAXX tegen.
2 keer telefonisch kontakt gehad, omdat ik er zelf niet goed uitkwam en beide keren ontzettend behulpzaam, duidelijk, vriendelijk en vrolijk te woord gestaan en prima geholpen!
Spullen werden op tijd geleverd en ik kreeg daarover bericht via de mail en kon mijn bestelling volgen.
Ik heb deze winkel al aanbevolen in mijn naaste omgeving en zal DigiMAXX absoluut aanbevelen aan iedereen die iets op fotogebied zoekt voor een erg mooie prijs!!!

Herman D 09-10-2020

Gekozen vanwege de goede (inruil) prijs en snelle levering. Materiaal in Dordrecht opgehaald en zeer vriendelijk geholpen. Winkel is niet groot maar toch ruime keuze en goed advies.

nour 04-10-2020

Snelle levering van goede kwaliteit en een eerlijke service wanneer je om advies vraagt

Lies 28-09-2020

Was aan het twijfelen tussen winkel en internet.Kon nu op m'n gemak alles bekijken en m'n gedachten erover laten gaan.
Achteraf toch een snelle keus door de duidelijke beschrijving!
Ook snelle afhandeling!

Bart Hardorff 24-09-2020

Ik kom hier inmiddels al jaren en mijn vrouw en ik hebben er naar volle tevredenheid verschillende dingen aangeschaft. Online en in de winkel, nieuw en tweedehands. Je kan hier goed zaken doen want beide heren zijn op de hoogte van het geen dat ze verkopen. Over de service bij reparatie ed. heb ik nog geen ervaring mee. Simpel weg omdat ik het niet nodig heb gehad. Een kleine winkel die
met de grote jongens mee kan lopen. Al jaren!

Cyril Missaar 17-09-2020

Ben je op zoek naar iets voor je fotografie en wil je nog ouderwets vriendelijk en professioneel geholpen worden ? Dan is er tegenwoordig maar 1 winkel waar je moet zijn : Digimaxx.
Superlatieven schieten te kort om te beschrijven hoe aangenaam het is om hier je apparatuur aan te schaffen. Zelfs als je alleen op zoek bent naar informatie, dan is dit "the place to be" !
Voor mij niet meer de klantonvriendelijke superstores die je de duurste modellen proberen aan te smeren of waar je een half uur de aandacht probeert te trekken zonder resultaat omdat ze allemaal zogenaamd druk bezig zijn.
Het is niet voor niets dat mensen uit het hele land naar Digimaxx komen terwijl er genoeg andere winkels in de buurt zitten. Dat zegt genoeg denk ik !

Dirk Waalboer 22-08-2020

Had al eerder gekozen voor deze zaak i.v.m. de positieve reviews. Na bijna 3 jaar na aankoop kreeg ik een defect aan mijn camera. DigiMaxx gaf mij een ruilcamera mee en betaalde uit eigen zak een flink deel mee aan het reparatiebedrag. Echt top!!

Peter 16-05-2020

Inmiddels heb ik bij Digimaxx 2 camera's, 3 objectieven en een aantal accessoires gekocht. Apparatuur van hoge kwaliteit. Wat mij steeds op valt bij de aankoop is de goede voorlichting bij Digimaxx en de service vind ik geweldig. Snelle levering en tot in de puntjes verzorgd.

Jacobus 23-02-2020

Goede en snelle service .Ik heber heel veel plezier van,en ik zal zeker nog eens wat bestellen daar.

Andre Lodder 20-02-2020

Email contact super, ik heb hier een Gh5 + Panasonic Leica DG Vario Elmarit 8-18mm. Bij een andere winkel was de prijs lager, deze hebben ze gelijk aangepast. Daarna heb ik mijn gevraagde prijs gekregen. Alleen op de website is nergens de maand actie van Panasonic + lens te vinden. Tijdens de Panasonic Cashback actie heeft u de mogelijkheid om, via Panasonic geld terug te ontvangen op speciaal geselecteerde actie producten. Het pakje is keurig binnen 1 week geleverd.

JFB 20-02-2020

Reeds eerder bij Digimaxx besteld, ook in de winkel. Het zijn vakmensen en leveren tegen een concurrerende prijs. De panasonic 100/400 werd keurig afgeleverd.

Rob 20-02-2020

Deze shop heeft terecht een zeer goede reputatie: vrij lage prijzen, perfecte communicatie en een snelle bezorging. De camera was ook zeer goed verpakt met "luchtmatrasjes". Deze shop is zeker aanbevelingswaardig.

Johan 20-02-2020

Uitstekende feedback, snelle levering, leuk kaartje bij het pakketje. Bedankt

Hans Viveen 14-02-2020

Al enkele jaren vaste klant bij Digimaxx (vanaf 2015) en door de jaren heen flink wat apparatuur gekocht. Een van de laatste aankopen was een statief en werd naar tevredenheid gebruikt. Wat ik nog niet eerder aan de hand heb gehad: het balhoofd ging stuk. Naar later bleek was de leverancier uit Nederland vertrokken en werd er vooral veel heen en weer gebeld. Uiteindelijk werden er voor mij twee balhoofden besteld waarvan ik er een uit mocht zoeken, na de keuze werd de doos ingepakt en gratis in mijn handen geduwd. TOP service van Digimaxx. Deze klant was en is zéér tevreden over Digimaxx, ervaar het zelf !

Hans Viveen, Gorinchem

Anne 21-01-2020

Digimaxx kende ik nog niet voor ik mijn eerste bestelling bij ze deed. Maar ik ben echt prettig verrast! Ze belde me na de bestelling meteen op met een vraag die heel erg in mijn voordeel uitpakte. Vervolgens kreeg ik de bestelling heel snel in huis, zag er keurig uit. En achteraf had ik nog wat van ze nodig en ze mailde me binnen een paar minuten terug. Ze zijn erg goed bereikbaar en behulpzaam!

Auke Surtel 22-12-2019

In tegenstelling tot andere (grote) fotozaken deed DigiMaxx haar best om mij als klant binnen te halen. Zij gaven als enige zaak wat extra korting. Snelle en correcte beantwoording van mailtjes.
En als klap op de vuurpijl werd de apparatuur nog dezelfde dag (door de eigenaar zelf) geleverd! Super tevreden. DigiMaxx kan ik zeker aanraden.

Canon SX70Hs 25-10-2019

Ben weer eens bij Digimaxx geweest omdat ik fotoapparatuur in wou ruilen voor het kopen van een bridgecamera van Canon
Werd zoals altijd keurig geholpen en heb een mooie prijs gekregen voor mijn oude camera en lenzen
Was heel fijn zaken te doen maar dat was ik al gewend
De zaak bestaat al 15 jaar en hoop voor hun dat er nog veel jaren bijkomen
Groeten xxx

Ronald 25-10-2019

Prettige manier van afhandelen vragen en opnemen bestelling. Mooie groothoeklens gekocht.

George 09-04-2019

Camera en objectieven ingeruild en een (kleinere) camera gekocht. Inruilprijzen waren best redelijk. Wat (mij in ieder geval) opvalt is de klantvriendelijkheid, kennis van zaken en de service. Bij nazending keurig op de hoogte gehouden.
Qua winkelketen en winkeloppervlakte niet de grootste van Nederland maar m.b.t. eerder genoemde service en klantvriendelijkheid steken ze er met kop en schouders ver boven uit.

Misha 02-03-2019

Ik kocht een tweedehand canon 24-70mm 2.8 na een dag thuis geprobeerd te hebben kwam ik achter een klein probleem met de lens (backfocus) dit kan natuurlijk gebeuren ..na 1 telefoontje met digimaxx kon ik de lens terug brengen zonder gezeur!!
Ik zou hier zeker nog iets kopen in de toekomst !!

Piet Wendrich 16-02-2019

Ik heb absoluut niets te klagen over DigiMAXX. Bij telefonisch contact ben ik vriendelijk en eerlijk te woord gestaan. De bestelde producten kwamen geheel overeen met de beschrijving die k over de telefoon had ontvangen. TOP!

Koen Engels 13-02-2019

Vanuit België enkel malen telefonisch contact opgenomen in verband met de aankoop van een occasie fototoestel en bijhorende lens. De service was top! Altijd even vriendelijk en correcte informatie. Daarbij hanteren ze een scherpe prijs! Wat kan je als klant meer verwachten....

Het postpakket kwam op tijd bij mij aan en was op een correcte manier ingepakt.

Niets dan positieve opmerkingen!

Johan 08-02-2019

Digimaxx is een webwinkel met een ‘plus’😊 Ze doen alles goed: snel leveren, goede verpakking, prima prijs, heldere communicatie. Maar daarnaast geven ze je op een prettige en persoonlijke manier het gevoel dat jij als klant écht telt.

Ilse 03-02-2019

Bij Digimaxx een hele nieuwe set gekocht van camera en lenzen met het doel professioneel aan de slag te gaan met mijn fotografie. Voor mij dan ook een heel belangrijke aankoop en grote stap voor mijn onderneming.

Ik zocht goed advies en begeleiding hierbij en Sander en Michiel hebben daarin gegeven wat ik zocht. Samen met Sander heb ik een periode gezocht naar de juiste lenzen voor bij de Canon6Dmarkii en week na week kwamen we weer wat verder. Hij vond het erg leuk te zien hoe ik als fotografe groeide, omdat ik er ook mijn vorige twee camera's heb gekocht.

Uiteindelijk heb ik vrijdag 1 januari de hele set opgehaald en het was een feestelijk moment, waarbij een bloemetje van Sander en Michiel niet mocht ontbreken. Een grote aankoop, maar ik ben blij dat ik dit bij DigiMaxx heb gehaald. Als er wat is kan ik altijd terug en de service die ze bieden is erg goed. Kortom, zeker een aanrader!

Nathalie 26-01-2019

TOP SHOP! Goede prijzen, en nog veel beter door grote bundelkorting! Maar vooral geweldige, zeer snelle, klantvriendelijke en persoonlijke service! Ik belde meerdere malen met allerlei lastige vragen en verzoeken, en was echt onder de indruk van de kwaliteit van service die ik kreeg! Ze waren telefonisch bereikbaar, super aardig, behulpzaam en efficiënt, en ondanks dat de camera niet voorradig was, werd deze toch al binnen 2 dagen geleverd. Dus al met al een top shop!

Elsbeth 24-01-2019

Ik heb al een aantal keer foto apparatuur bij Digimaxx gekocht en altijd is het perfect in orde.
Ook geven ze goede, reële inruilprijzen. Deze keer heb ik een occassion objectief gekocht en laten opsturen. En zoals ik al gewend ben, alles keurig en snel geleverd.

Arie 23-01-2019

Scherpe prijs, en daarna vlotte levering en je wordt heel goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

GinoH 12-12-2018 Via de website gekocht

Prima service, gecombineerd met een uitstekende kennis van zaken, maakt DigiMaxx tot een zeer goede keuze als je op zoek bent naar artikelen voor fotografie of video. Daarnaast ook nog de beste inruilprijzen in vergelijking met 5 van de meest bekenden landelijk werkende fotowinkels. Al met al een aanrader, neem Digimaxx zeker mee in je vergelijking van leveranciers voordat je iets koopt!

Bart 09-12-2018 Via de website gekocht

Altijd prettig

Nu al twee maal online besteld en heel prettige en snelle service. Ik zou hier zo nog wat aanschaffen.

Minke 03-12-2018 Via de website gekocht

Super hulpvaardig, vakkundig en snelle service

1.5 jaar geleden heb ik met de meedenkende hulp mijn camera bij DigiMAXX gekocht. Sindsdien merk ik vaak als ik mijn camera gebruik dat het fijn is om haar aangeschaft te hebben bij een plek waar ik zelf ook een fijne ervaringen mee heb. De nieuwe lens en filter heb ik daarom ook bij DigiMAXX aangekocht. Niet alleen kreeg ik een mooie prijs en snelle service, maar ondanks een fout die ik zelf gemaakt heb tijdens de aankoop hebben ze me voortreffelijk geholpen en mij als klant volledig centraal gesteld.

'Dankjewel voor de de glimlach en het bewijs dat jullie de kwaliteiten van jullie fysieke winkel (met overigens een ruime producten op voorraad) en webwinkel goed samenbrengen!

Bij een volgende aankoop voor mijn camera, weet ik jullie te vinden.'

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Tims 17-11-2018 Via de website gekocht

Universele flexibele lensdop

Heel handig om je lens zowel aan de voorkant als aan de achterkant te beschermen. Soepel over de lens te trekken en op die manier ook nog behoorlijk beschermd tegen het Hollandse weer.

GHS 17-11-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Goede (web)winkel en snelle service. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden m.b.t. de voortgang van hetgeen je besteld hebt. Redelijke prijs.

Pierre Valentijn 27-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Scherpe prijs voor mijn bestelling en de volgende dag al in huis. Ruime keuze assortiment en overzichtelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angela 13-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik ben erg goed geholpen bij het uitkiezen van een camera die bij mij past! De winkeleigenaar heeft veel ervaring/kennis en kon mij veel vertellen over zijn producten. De camera die ik heb gekozen is een goede aanwinst en ben er super blij mee! Ik zou deze winkel zeker aanraden omdat je hartelijk ontvangen wordt en daarnaast wordt er eerlijk en betrouwbaar advies aan je gegeven waarbij het maken van een keuze een stuk makkelijker wordt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arianna 10-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en prettige service

Na een bezoek in de winkel ter oriëntatie, waarbij ik informatie kreeg over verschillende camera's en ze even kon testen, is de rest van mijn bestelling heel vlot via de website en via Whatsapp afgehandeld. Er leek een defect aan mijn camera, waarbij ik het direct mocht terugsturen op kosten van Digimaxx en direct een nieuw product kreeg toegestuurd. Prettige en vlotte communicatie via Whatsapp. Een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AartD 02-09-2018 Via de website gekocht

Vakkundige mensen die met je meedenken!

Vakkundige mensen die goed met je meedenken. Hanteren concurrerende prijzen en bieden waar nodig perfecte nazorg!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

ali 28-05-2018 Via de website gekocht

Price change at check out

They show the lower price first. But when you want to pay for the item the price goes up. Not professional at all.

Gerard 19-04-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Prima ervaring met de aankoop en levering. Correct en snel geleverd. Artikel moest uit een ander magazijn komen en werd met koerier bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harold 18-04-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending en meer dan prima prijs

Hele goede prijs, goede communicatie, produkt snel verzonden met track and trace en verpakt in doos met luchtzakjes.

vanlarenfotografie 16-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Altijd een goed advies en juiste prijs.
Snelle levering.
Je wordt altijd goed per telefoon geadviseerd.

Moen 06-01-2018 Via de website gekocht

Top service en hele snelle levering

Super service gekregen voor een hele mooie prijs en zoals beloofd leveren ze ook erg snel. Ze denken met je mee en helpen je zoeken naar opties als je twijfelt om een bepaalde product aan te schaffen.

Saskia 05-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Fijne service en zorgt dat de klant zijn artikel zsm kan gebruiken. Telefonisch ook goed te bereiken, behulpzaam en persoonlijke service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Hans 05-01-2018 Via de website gekocht

Prima

Een hele fijne lens voor een beste prijs aangeschaft.
Op de bezorging thuis viel ook niets aan te merken.
Alles keurig geregeld.

Dave 04-01-2018 In de winkel gekocht
Dordrecht

Goed assortiment gecombineerd met kundige medewerkers

Ik heb meerdere leveranciers gehad, maar ben blijven hangen bij Digimaxx. Goeie en concurrerende prijzen. Maar vooral 'afspraak is afspraak' is erg belangrijk voor ze. Je voelt je als klant hier ook echt koning, mede omdat je altijd snel antwoord krijgt op mails of appjes.

En ze hebben veel tevreden klanten. En dat is te merken, want in de winkel is het altijd gezellig druk. Je moet soms even wachten voor je aan de beurt bent, maar dan krijg je vervolgens ook alle aandacht.

Topwinkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A. van de Stadt 04-01-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste online aanbieder met gratis 5 jaar garantie!

Goede website met de voordeligste prijzen van Nederland. De doorslag voor mijn koop bij Digimaxx was de gratis 5 jaar garantie. Vlotte reactie op mijn e-mail, goede status update en snel verzonden (volgende dag geleverd).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mary-Ann 04-01-2018 In de winkel gekocht
Digimaxx Dordrecht

Telkens weer die sublieme service bij Digimaxx

Telkens weer weten Sander of Michiel van Digimaxx mij weer meer dan tevreden te stellen met hun persoonlijke service. Ze denken op meerdere manieren mee en zorgen altijd voor scherpe aanbiedingen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tineke 03-01-2018 Via de website gekocht

Behulpzaam

Mijn bestelling was in voorraad werd gezegd. En kon snel geleverd worden. Ik kreeg een e.mail dat mijn product toch niet in voorraad was en het direct via de importeur werd geleverd. Ja ja... Dacht ik het zal wel......
En inderdaad. Mijn product werd zelfs ruim op tijd geleverd voor.onder de kerstboom. Supersnel meegedacht.

Ronald Plaggenborg 03-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Ik heb voor digimaxx gekozen voor het kopen van een Nikon Coolpix b700 camera vanwege de goedkope prijs/kwaliteit verhouding, de 5 jaar garantie, en de klantvriendelijkheid wat ik erg belangrijk vindt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maurice 03-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en uitstekende service!

Ik ben zeer tevreden over Digimaxx. Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen en te woord gestaan door het personeel. Heb meerdere malen telefonisch contact gehad over het verzenden van de bestelling en ben altijd snel en vriendelijk te woord gestaan.

Dave Kloren 23-11-2017 In de winkel gekocht
Dordrecht

Beste fotowinkel die ik ken! Dikke aanrader!

Dankzij de persoonlijke aandacht van XXXXX krijg je wat je vraagt. Altijd positief en meedenkend. Altijd lekker druk in de winkel door de goeie prijzen, en goed inruilprijzen. Ze doen net dat extra’s wat ze onderscheidend maakt. Daarnaast: de service is top ook bij garantie. Ze lopen net ff harder. Topwinkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -