DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan-Paul64 06-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Erg prettig zaken doen, helemaal als je in de buurt van Dordrecht woont. Er wordt snel en adequaat op mail gereageerd, artikelen zijn met gemak ook te reserveren en af te halen in de winkel. Het advies is zeer degelijk en ook met bestellingen via de webshop niets dan lof!

Blockshot 24-04-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld, geen gedoe met eerst jezelf aanmelden als klant. Deze stap zit in het bestelproces opgenomen.

Uitstekende service, geen op of aanmerkingen!

Aanbeveling
Voor een aantal producten hebben ze de beste/laagste prijs.

Extra toelichting
Een duidelijke webshop waarin je prettig kan zoeken naar je gewenste product. Ook als je niet precies weet waarnaar je opzoek bent. Nadat de bestelling is geplaatst kreeg ik dezelfde dag nog bericht dat mijn bestelling was verwerkt en verzonden.

Fifty3 12-03-2015 Via de website gekocht

Artikel was niet op voorraad, link aangeklikt indien op voorraad zou ik sms krijgen en jawel werkt perfekt, ook deze dingen kun je aan DigiMAXX overlaten

Vandaag besteld en op voorraad, mits optijd besteld is ook de dag erna in huis en bij twijfel bellen de jongens even op, waar vindt je dat nog.

Geen probleem

Gerrieschot 26-01-2015 In de winkel gekocht

Website is overzichtelijk.

De medewerker die ons te woord stond en mijn mails beantwoordde, deed dit met kennis van zaken en snel.

Assortiment
Digimaxx heeft een prima en uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Ik beveel deze zaak al jaren aan aan een ieder die het wil horen. De winkel is Dordrecht is soms druk, maar het wachten wordt beloond met veel deskundigheid zodra je aan de beurt bent.

Extra toelichting
De medewerker die ons eigenlijk altijd te woord staat, is in onze ogen zeer kundig en heeft een prettige en eerlijke manier van benaderen.

HermanSchippers 26-01-2015 Via de website gekocht

Aanbeveling
Had een foutje gemaakt met de postcode. De winkel belde me op vóór het verzenden. Erg attent!

Extra toelichting
Goede prijs voor een mooie mft lens. Snelle levering.

Marjolein Wierdsma 26-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Was niet de eerste keer dat ik bij Digimaxx uit kwam. Prijzen schelen vaak 50 tot 100 euro met andere webshops. Deze keer oude camera omgeruid tegen een nieuwe. Ook qua omruilprijzen steken ze boven het gemiddelde uit. Daarbij optellend de prettige en persoonlijke communicatie, kan ik alleen maar concluderen dat het een heel prettig bedrijf is waar ik zeker nog vaker terug zal komen.

Golfbroek 03-01-2015 In de winkel gekocht
Dordrecht

De website is heel overzichtelijk en alles is makkelijk via de zoek functie of via de navigatie te vinden.

Wij hebben voor de verkoop heel erg goed contact gehad via de e-mail. De reactietijd op de e-mail was uitzonderlijk snel. De reacties waren ook bijzonder vriendelijk en uitzonderlijk eerlijk. Ik had een offerte gevraagd en deze was zeer uitgebreid terwijl ik bij andere grote ketens een prijs door kreeg en je niet wist wat je er voor geleverd kreeg. Ook na de aankoop is de service geweldig, snelle reacties op vragen en als er iets is wordt het ook snel en op de juiste manier opgelost. Kortom een geweldige winkel.

Assortiment
Voor een kleine winkel is het assortiment zeer uitgebreid en via de webwinkel kan je alles bestellen.

Aanbeveling
Deze winkel is ten zeerste aan te raden en dit komt vooral door het contact met de eigenaren en de service, nog een winkel die gevoel heeft bij klanten

jolan1977 02-01-2015 Via de website gekocht

alles is makkelijk te vinden op de site

prima. was een bepaalde actie van Digimaxx zelf, gebeld over de prijs, werd aangepast zodat ik het direct online kon bestellen

Assortiment
groot, kon alles vinden wat ik nodig had

Aanbeveling
groot Assortiment, goed geprijsd, vriendelijk personeel en uitstekkende service.

Hatjong 02-01-2015 Via de website gekocht

Kon alles prima vinden op de site.

Was razendsnel, goed verpakt, en overal een net mailtje ,bestelling verzending etc. keurig.

Assortiment
Prima selektie mag iets uitgebreider zijn.

Aanbeveling
Om dat het netjes en snel ging.

oosterwier 02-01-2015 Via de website gekocht

het bestelde was anders dan op de site vermeld stond niet in voorrraad. Ik kreeg een keurige excuusmail en de levering volgde spoedig. Heel correct.

Extra toelichting
keurige adequate communicatie en correcte levering, zeer redelijke prijzen.

Fifty3 10-12-2014 Via de website gekocht

Snelle levering, goed verpakt, vaak geen verzendkosten, zelfs telefonische navraag als er probleem met bestelling of een vraag met omtrent bestelling is.

Assortiment
Meer dan voldoende, mis af en toe wel iets maar vragende mensen zijn te helpen.

Aanbeveling
Twee jaar terug camera gekocht en beviel na twee dagen toch niet, die werd zonder problemen omgeruild en dat via internet aankoop, prima service.

Extra toelichting
Goede voorraad en scherpe prijzen.

Piet en Baukje 23-11-2014 Via de website gekocht

Website is duidelijk. De artikelen zijn over het algemeen scherp geprijsd.

Regelmatig per email kreeg ik de status door van het bestelde artikel dat niet op voorraad op het moment van bestellen.

Keuze is voldoende.

Aanbeveling
Vanwege de positieve ervaring beveel ik Digimaxx aan bij familie, vrienden en collega's.

robvanempel 17-11-2014 Via de website gekocht

Alles goed te vinden en goede omschrijving.

Wat je mag verwachten, geen extra service aanspraak hoeven doen.

Voldoende keus.

Goede Internet store.

Extra toelichting
De afhandeling van de bestelling is goed. Je word op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Verder was het een super scherpe aanbieding die ik nergens voor deze prijs kon krijgen.

Marcel_1961 13-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website.

Ik wilde een objectief inruilen. Hiervoor werd een zeer redelijke prijsafspraak gemaakt, en alles prima geregeld

Aanbeveling
Niet zo'n heel groot assortiment maar verder alles prima in orde. Ook vriendelijk en behulpzaam personeel.
En niet te vergeten: scherpe prijzen!

Extra toelichting
Geen spectaculair groot assortiment, maar zeer scherpe prijzen, vriendelijk en behulpzaam personeel, en inruilen gaat ook perfect.

mgeni 29-09-2014 Via de website gekocht

De website oogt niet bijzonder, maar alles is zeer eenvoudig te vinden. Bestellen en betalen verliep zoals het hoort.

Mijn vragen/e-mails worden snel beantwoord, zelfs op zondag! De bestelling werd de volgende dag afgeleverd zoals beloofd.

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid. De door mij gezochte lenzen en camera accesssoires zijn beschikbaar in zowel de originele A-merken als alternatieve merken.

Aanbeveling
Ruim assortiment, goede prijs, snelle reactie via de mail en goede service.
Zeker aan te bevelen...

AvO-te-E 22-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijke site. Scherpe prijzen!!

Ook telefonisch contact is super. Duidelijk en vakkundig.

Assortiment
Hadden wat ik zocht voor mijn camera. Assorti is zeer uitgebreid en voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel in grote mate aan bij anderen. Niet alleen een website maar voor de liefhebber ook nog een echte winkel.

Extra toelichting
Goede duidelijke info zowel op de website als via de telefoon of in de winkel.

gekaflosaar 19-09-2014 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijke site

Maken waar wat ze beloven. Woon in Venlo en was een dag in Dordrecht en verloor daar een onderdeel van mijn fotocamera. Winkel bezocht en men probeerde het probleem voor mij op te lossen, koste echt wat tijd en dat zonder problemen! dus niet alleen de website maar ook in de winkel een topzaak.

Gewoon ruim assortiment

Een topzaak

Gewoon een goede webwinkel

ProGrafix 19-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijke site, spullen goed en snel te vinden, echter bij de iDeal betaling was de redirect terug naar de site niet goed, waardoor mijn order op niet betaald bleef steken. Na mailcontact overigens netjes en snel opgelost, maar wel even lastig, zeker na 17:00 uur ;-)

Goede en snelle service!

Assortiment
Ruim assortiment, niets mis mee.

Aanbeveling
Ik bestel zeker nog eens wat hier!

Extra toelichting
Goed voorbeeld hoe een webshop en fysieke winkel prachtig samen kunnen bestaan!

Tineke Smid 15-09-2014 Via de website gekocht

Artikelen zijn snel te vinden en bestelproces gaat makkelijk.
Betaling verliep snel en zonder problemen

Uitstekende service. Op mail wordt snel gereageerd. Het statief dat ik had gekocht viel zo bij mijn schoonvader in de smaak dat hij ook graag dezelfde wilde. Helaas bleek deze niet meer in voorraad. Na een uitgebreide mailwisseling is deze gelijk door digimaxx besteld en binnen een week is deze bij me bezorgd.

Ruim voldoende.

Extra toelichting
Makkelijke website en uitstekende service.

Scratcher 08-09-2014 Via de website gekocht

De website deed me een beetje schreeuwerig aan, wellicht is dat door de actie voor het 10jarige bestaan van Digimaxx. Verder een overzichtelijke site, waar het bestelproces gemakkelijk en fijn verloopt.

Verzending geschiedde op de dag dat ik de bestelling plaatste, tegenwoordig erg standaard, maar niet onbelangrijk voor mij. Uitstekend :)

Assortiment
De door mij gekochte producten waren hier in het assortiment en voorradig, tevens heb ik bij Digimaxx deze 2 producten voor een lage prijs aan kunnen schaffen.

Aanbeveling
Niks mis met deze webshop. De prijzen zijn wat lastiger te vergelijken. De webshop staat namelijk niet vermeld in de prijsvergelijkers van tweakers.net en nl.hardware.info

Extra toelichting
Allereerst was ik sceptisch over deze webshop, daar zij producten erg goedkoop kunnen aanbieden en de website minder professioneel aandoet. Daarnaast worden de shops niet weergegeven in de prijsvergelijkers van tweakers.net en hardware.info, mijn favoriete tech-sites en eveneens veelgebruikte prijsvergelijkers op het gebied van hardware. Uiteindelijk de gok toch maar gewaagd, en wel met volle tevredenheid. Voor beide aangeschafte de laagste prijs voor zover bekend betaald. Daarnaast was de (geautomatiseerde) communicatie via de mail met betrekking tot de bestelling en de verzending duidelijk(ook niet onbelangrijk). Verzending gebeurde op de dag van de bestelling, de volgende dag in huis. Netjes en neutraal ingepakt. Producten in goede staat ontvangen. Keep up the good work Digimaxx!

LogootjeR 05-09-2014 Via de website gekocht

Super vriendelijke en prima persoonlijke service. Bestelling zou een dag later geleverd worden dan de bedoeling was, dit werd keurig gecommuniceerd en uiteindelijk viel het nog mee. Geheel ongevraagd kreeg ik het bestelde zelfs in cadeaupapier omdat inmiddels bekend was bij Digimaxx dat het een cadeautje was. Echt super!

Assortiment
Het assortiment zou soms wat uitgebreider mogen

Aanbeveling
GEWELDIGE SERVICE, erg persoonlijk ook, het is gewoon een LEUKE online winkel!
:-)

Zie hierboven

stresskiller 04-09-2014 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen in huis ,

had een vraag over een artikel gesteld per email kreeg binnen 24 uur antwoord.

Assortiment
mis wat goedkopere adapters voor de sony nex en omkeer ringen

Chantallemouwer 02-09-2014 Via de website gekocht

Ik had een camera besteld en betaald, maar achter bleek hij niet meer leverbaar. Onhandig, wel goed opgepakt! Zie service.

Mijn bestelde camera bleek niet meer voorradig en niet meer te bestellen. Dit is zeer keurig gecommuniceerd en afgehandeld.

HEYBASSIEYO 02-09-2014 Via de website gekocht

Via de zoekfunctie gevonden wat ik zocht. Je kan eventueel de zoekresultaten filteren.
Binnen enkele stappen een bestelling geplaatst. Na de gebruikelijke gegevens achter te hebben gelaten volgt de bevestiging en betaling. Dit gebeurde rond 22:00 en de volgende dag na 09:00 gelijk een mail met een Track & Trace nr.

Vrijwel binnen enkele minuten een reactie op een vraag die ik had gesteld. De levertijden zijn zoals beloofd.

Assortiment
Behoorlijk aanbod en veel goedkoper dan andere websites.

Aanbeveling
Het belangrijkste vind ik dat ze goedkoper zijn, snel en professioneel reageren en snel leveren. Prima service.

Extra toelichting
Genoeg keuze, snelle reacties, vriendelijk, goedkoop en snelle levering.

Chhtto 01-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goed klantcontact, duidelijk opgestelde mails en betrouwbaar uitziende site.

P. Hogenboom 01-09-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, betalen en klaar

Snelle levering, alles zoals beloofd

Goede prijzen, correcte afhandeling

hanzfed 01-09-2014 Via de website gekocht

via andere site product besteld maar kwam zo op hun site terecht, geen gedoe met links maar rechtstreeks.

snelle verzending van bestelde artikel. had nog een vraag maar is serieus behandeld.

Assortiment
complete webshop, als je nog iets zoekt kun je het bij hun aangeven en zoeken zij het voor je op. ook occasions in de webshop = goed.

Aanbeveling
prima winkel, goed personeel.
snelle reactie op mails en verzenden product.

Extra toelichting
flitser was occasion maar is goed getest/nagekeken door winkel. ik had nog een telefonische vraag dit is ook serieus behandeld.

Hans de Jonghe 23-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk een bestelling te plaatsen.

Na een Camera draag systeem van Peak Design te hebben besteld, kwam ik er achter dat ik het verkeerde snelwisselplaatje had geselecteerd. Een belletje naar DigiMAXX was voldoende om binnen 24 uur zonder moeilijk gedoe of extra kosten het door mij gewenste plaatje te ontvangen. Een pluim voor DigiMAXX!

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Betrouwbaar bedrijf met lage prijzen, op verzoek duidelijke uitleg en top service!

Extra toelichting
Vriendelijk geïnteresseerd en ter zake kundig personeel die afspraken nakomen, uitstekende service!

Hoogies 29-07-2014 Via de website gekocht

Dat is iets wat je mag verwachten bij een internetshop. Het overzicht van het assortiment en het gebruikersgemak voor het zoeken naar een bepaald product zijn doorslaggevend. Daarom een 10!

Zeer vriendelijk en behulpzaam telefonisch te woord gestaan door de medewerker over de aankoop van mijn camera.

Assortiment
In de categorie waarin ik heb gezocht is het assortiment uitstekend te noemen.

Aanbeveling
Digimaxx zelf snel opgeslagen bij favorieten! De positieve ervaring met Digimaxx wordt regelmatig aan andere verteld.

Extra toelichting
Omdat ik al wist naar welk product ik op zoek was, was voor mij de beste prijs het belangrijkste doel. Digimaxx gaf een scherpe prijs en om er zeker van te zijn dat de camera de volgende dag in huis zou zijn, heb ik eerst gebeld. Zeer vriendelijke en hulpvaardige medewerker heeft mij door de procedure geholpen en ondanks dat het krap tijd was heeft hij er alles aan gedaan om mijn bestelling op tijd aan de post mee te kunnen geven. Ik had de camera de volgende dag (de dag voor mijn vakantie!) in huis.

Luxman 18-07-2014 Via de website gekocht

SuperB

jerry1964 16-07-2014 Via de website gekocht

In principe geldt gemak voor elke internetwinkel, het cijfer is voor 'Overzicht' en 'Gebruiksvriendelijkheid'.

Assortiment
Ik vond er de nieuwste apparatuur, maar ook hele leuke en interessant geprijsde occasions.

Aanbeveling
Dit was de eerste keer dat ik bij DigiMAXX iets bestelde, maar als ik wat nodig heb, dan ga ik voortaan eerst even bij DigiMAXX kijken.

Extra toelichting
Over het hele traject genomen was het vanaf online bestellen tot aan de volgende dag in huis geen vuiltje aan de lucht. Je kreeg het keurig verpakt thuis met factuur in de doos. Niets op aan te merken maar wel om aan te raden!

Hans Kune 14-07-2014 Via de website gekocht

Heb het product waar ik naar zocht snel gebv=vonden. Betalen is eenvoudig.

Ben goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en betaling. Product werd snel bezorgd.

Assortiment
Ik denk dat het product dat ik gekocht heb niet door veel winkels verkocht wordt. Terwijl het een heel goed en handig ding is: het is een polsbandje voor mijn camera van Peak Dsign. Kan het iedereen aanraden.

Aanbeveling
Vooral: dat de winkel oog heeft voor zo'n relatief onbekend innovatief producent als Peak Design.

Extra toelichting
Website OK, service OK, betalen via Ideal (vind ik belangrijk), assortiment.

Clude-Pascal 11-07-2014 In de winkel gekocht
Dordrecht

Webshop: Ruime assortiment, overzichtelijk.
Winkel: Klein, maar wel alles aanwezig.

Goed, ik werd zowel in de winkel als via mail netjes en goed te woord gestaan met eerlijke antwoorden.

Webshop: Ruime assortiment.
Winkel: Klein, maar wel alles aanwezig.

Aanbeveling
Goede service, nette prijzen.

Extra toelichting
Goede service, nette prijzen. Heb hier al diverse spullen gekocht en tot op heden netjes te woord gestaan met goede adviezen. Deze winkel hoort toch wel tot een van mij favorieten...

mmwwaahh 10-07-2014 Via de website gekocht

Zelf je eigen kit samenstellen en dat voor een hele mooie prijs.

Prima levering. De levering liet iets langer op zich wachten, maar daar werd duidelijk over gecommuniceerd.

Al meteen gedaan.

Gelisa 08-07-2014 Via de website gekocht

Super snelle levering. Een twijfel gehad bij het bestellen van een product over de 200euro. Profesioneel en betrouwbaar.

Assortiment
Een groot assortiment met goede kwaliteit

Aanbeveling
Goede winkel om vaker spullen bij te bestellen.

Extra toelichting
Goede prijs en kwaliteitsverhouding. Spullen makkelijk te vinden in de webwinkel. Oogt Profesioneel en betrouwbaar om producten boven de 200euro bij te bestellen, overigens ook super snel levering! Binnen 2 dagen.

stokware 14-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met actuele voorraad informatie.

Met een medewerker gesproken aan de telefoon om extra productinfo te vragen. Terzakekundig en uiterst vriendelijk te woord gestaan.
Snelle levering!

Assortiment
Ruime keus voor een zeer concurrerende prijs. Goedkoper dan de bekende online webshops.

Aanbeveling
Heb de winkel al aangeboden bij collega's en vrienden.

Extra toelichting
Ik kende de winkel helemaal niet maar toevallig kwam ik deze op het spoor omdat bij de bekende webshops geen voorraad was. Geen seconde spijt van deze keuze.

robsl785 06-06-2014 Via de website gekocht

De website is helder en duidelijk en een bestelling plaatsen is eenvoudig.

Op de site wordt aangegeven of het product op voorraad is of niet. Indien op voorraad, is de levering binnen 24 uur. Dat maken ze ook waar.

Assortiment
Ruime keuze aan producten aanwezig.De producten zijn concurrerend met andere aanbieders.

Aanbeveling
De klantenservice is telefonisch goed bereikbaar indien er vragen zijn over een product.

Extra toelichting
Concurrerende prijs, goede service en snelle levering.

MrNappie73 05-06-2014 Via de website gekocht

makkelijk bestellen en na contact via marktplaats gewoon via de site, prijsafspraak gewoon doorgevoerd in het bestelsysteem van de winkel!

levering snel en volgens afspraak. Achteraf nog zonder problemen en toestanden kunnen veranderen in een ander lever adres.

Assortiment
uitgebreid assortiment en ook occasion wat in dit geval voor mij zeer interessant was.

Aanbeveling
goede prijs / goedkoopste prijs voor A producten. Inmiddels aan meerdere mensen aanbevolen.

Extra toelichting
Snel en adequaat contact. snelle reacties op de door mij gestelde vragen via de email. Ook op tijdstippen dat ik het niet meer zou verwachten.

dandeloo 04-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Op vrijdagochtend om 4:30 uur moesten we op reis. Donderdagmiddag apparatuur nog één keer gecontroleerd. Zonnekap ontbreekt. Onmisbaar! Geen tijd om te shoppen. Moest nog inpakken. Dacht aan DigiMAXX. Ze hadden me al eerder geholpen. Site bekeken, zonnekap is op voorraad en ook nog goedkoper dan elders. Gebeld en probleem verteld. OK, wordt nog afgeleverd, maar na 11 uur 's avonds want is koopavond en ze hebben daarna nog een afspraak. Gelijk bestellen, betalen en vertrouwen op DigiMAXX. Om 4 uur 's ochtends brievenbus gecontroleerd: ja hoor, daar lag hij. Ik zal nooit weten wanneer hij afgeleverd is, maar dit is echte Service met een hoofdletter! Bedankt DigiMAXX!

M. Aygan 14-05-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Uitstekende service. Na dat ik het product had gekocht werd ik gebeld om te vertellen dat er een cash back actie komt. Zo heb is mijn aankoop nog voordeliger geworden. Bedankt DigiMAXX

Extra toelichting
Ze hebben extra moeite genomen om door mij te bellen nadat ik het product had gekocht. Dit wardeer ik heel erg. Uitstekende service! Ga zo door DigiMAXX

woltinge82 09-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Prima shop. Ze waren met mijn aankoop beduidend goedkoper dan andere winkels. De levering was ook snel. Ik had het mijn product op vrijdag besteld en zaterdag was het al geleverd.

DGroenen 06-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
DigiMAXX had een hele mooie aanbieding van de Peak Design Capture Pro samen met de ProPad. Ik had al ervaring met de V1 dus wist wat ik wilde en DigiMAXX had gewoon de beste aanbieding van winkels in Nederland die ik kon vinden. Het bestellen ging moeiteloos, kreeg even later al een bevestiging dat de bestelling klaarstond om verzonden te worden. Kortom, supersnelle levering, hele goede communicatie richting de klant, gewoon top! Als ik 1 klein minpuntje zou moeten noemen... jammer dat ze de bijbehoren POV set niet hadden, anders had ik die meteen ook bij ze besteld ;)

Pieter Verschuren 04-05-2014 Via de website gekocht

Werkt gewoon heel soepel allemaal

Snelle en correcte levering

Lumix GX7 en dan zoowel de limited edition direct leverbaar

Gewoon helemaal goed

rene laar 03-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Producten in assortiment welke niet bij andere webshops voorradig zijn. Door digimaxx echter per direct leverbaar.

jongdejacob 03-05-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke manier van bestellen

Directe reactie op een vraag, zeer attent!

Assortiment
Vele producten voorradig en ook de accessoires aanwezig

Aanbeveling
Prima winkel met zeer concurrerende prijzen

Extra toelichting
Ik kan deze winkel van harte aanbevelen, men reageert direct op vragen en beantwoordt deze correct.

Piet en Baukje 03-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Het prijsniveau van aangeschafte artikelen is bij Digimaxx lager of vergelijkbaar met andere webshops. De afhandeling is prima verlopen. Terugkoppeling i.v.m. levertijd van de camera body via email en telefoon verliep snel en correct. Ik heb de indruk dat je bij Digimaxx geen nummer bent. Een echte aanrader dus!!!

stouten 03-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle levering, vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Goede afhandeling. Zeker een aanrader.

barcode 03-05-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site

Telefonisch goed bereikbaar en goed geholpen bij mijn vragen goed geïnformeerd
Goede service en snelle levering
Top

RC1979 03-05-2014 Via de website gekocht

goed contact via de mail en makkelijk te vinden op de website

alles wat via de mail was overeen gekomen werd perfect uitgevoerd!

Assortiment
voor waar ik naar op zoek was was het assortiment perfect uitgerust

Aanbeveling
super fijne samenwerking en goed antwoord op al mijn vragen

Extra toelichting
Bij de score geplaatste meningen zeggen genoeg naar mijn idee en zou een volgende bestelling zonder nadenken weer bij DigiMAXX doen

Hans R65 03-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik heb al diverse produkten bij Digimaxx gekocht (online besteld). Of het nu een camera, een lens, of alleen maar een goedkoop filtertje is, het wordt altijd keurig afgehandeld. Wat mij betreft echt aan te bevelen om als je van plan bent iets te kopen, eerst ook even bij hen te informeren.