DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Andre Lodder 20-02-2020

Email contact super, ik heb hier een Gh5 + Panasonic Leica DG Vario Elmarit 8-18mm. Bij een andere winkel was de prijs lager, deze hebben ze gelijk aangepast. Daarna heb ik mijn gevraagde prijs gekregen. Alleen op de website is nergens de maand actie van Panasonic + lens te vinden. Tijdens de Panasonic Cashback actie heeft u de mogelijkheid om, via Panasonic geld terug te ontvangen op speciaal geselecteerde actie producten. Het pakje is keurig binnen 1 week geleverd.

JFB 20-02-2020

Reeds eerder bij Digimaxx besteld, ook in de winkel. Het zijn vakmensen en leveren tegen een concurrerende prijs. De panasonic 100/400 werd keurig afgeleverd.

Rob 20-02-2020

Deze shop heeft terecht een zeer goede reputatie: vrij lage prijzen, perfecte communicatie en een snelle bezorging. De camera was ook zeer goed verpakt met "luchtmatrasjes". Deze shop is zeker aanbevelingswaardig.

Johan 20-02-2020

Uitstekende feedback, snelle levering, leuk kaartje bij het pakketje. Bedankt

Hans Viveen 14-02-2020

Al enkele jaren vaste klant bij Digimaxx (vanaf 2015) en door de jaren heen flink wat apparatuur gekocht. Een van de laatste aankopen was een statief en werd naar tevredenheid gebruikt. Wat ik nog niet eerder aan de hand heb gehad: het balhoofd ging stuk. Naar later bleek was de leverancier uit Nederland vertrokken en werd er vooral veel heen en weer gebeld. Uiteindelijk werden er voor mij twee balhoofden besteld waarvan ik er een uit mocht zoeken, na de keuze werd de doos ingepakt en gratis in mijn handen geduwd. TOP service van Digimaxx. Deze klant was en is zéér tevreden over Digimaxx, ervaar het zelf !

Hans Viveen, Gorinchem

Anne 21-01-2020

Digimaxx kende ik nog niet voor ik mijn eerste bestelling bij ze deed. Maar ik ben echt prettig verrast! Ze belde me na de bestelling meteen op met een vraag die heel erg in mijn voordeel uitpakte. Vervolgens kreeg ik de bestelling heel snel in huis, zag er keurig uit. En achteraf had ik nog wat van ze nodig en ze mailde me binnen een paar minuten terug. Ze zijn erg goed bereikbaar en behulpzaam!

Auke Surtel 22-12-2019

In tegenstelling tot andere (grote) fotozaken deed DigiMaxx haar best om mij als klant binnen te halen. Zij gaven als enige zaak wat extra korting. Snelle en correcte beantwoording van mailtjes.
En als klap op de vuurpijl werd de apparatuur nog dezelfde dag (door de eigenaar zelf) geleverd! Super tevreden. DigiMaxx kan ik zeker aanraden.

Canon SX70Hs 25-10-2019

Ben weer eens bij Digimaxx geweest omdat ik fotoapparatuur in wou ruilen voor het kopen van een bridgecamera van Canon
Werd zoals altijd keurig geholpen en heb een mooie prijs gekregen voor mijn oude camera en lenzen
Was heel fijn zaken te doen maar dat was ik al gewend
De zaak bestaat al 15 jaar en hoop voor hun dat er nog veel jaren bijkomen
Groeten xxx

Ronald 25-10-2019

Prettige manier van afhandelen vragen en opnemen bestelling. Mooie groothoeklens gekocht.

George 09-04-2019

Camera en objectieven ingeruild en een (kleinere) camera gekocht. Inruilprijzen waren best redelijk. Wat (mij in ieder geval) opvalt is de klantvriendelijkheid, kennis van zaken en de service. Bij nazending keurig op de hoogte gehouden.
Qua winkelketen en winkeloppervlakte niet de grootste van Nederland maar m.b.t. eerder genoemde service en klantvriendelijkheid steken ze er met kop en schouders ver boven uit.

Misha 02-03-2019

Ik kocht een tweedehand canon 24-70mm 2.8 na een dag thuis geprobeerd te hebben kwam ik achter een klein probleem met de lens (backfocus) dit kan natuurlijk gebeuren ..na 1 telefoontje met digimaxx kon ik de lens terug brengen zonder gezeur!!
Ik zou hier zeker nog iets kopen in de toekomst !!

Piet Wendrich 16-02-2019

Ik heb absoluut niets te klagen over DigiMAXX. Bij telefonisch contact ben ik vriendelijk en eerlijk te woord gestaan. De bestelde producten kwamen geheel overeen met de beschrijving die k over de telefoon had ontvangen. TOP!

Koen Engels 13-02-2019

Vanuit België enkel malen telefonisch contact opgenomen in verband met de aankoop van een occasie fototoestel en bijhorende lens. De service was top! Altijd even vriendelijk en correcte informatie. Daarbij hanteren ze een scherpe prijs! Wat kan je als klant meer verwachten....

Het postpakket kwam op tijd bij mij aan en was op een correcte manier ingepakt.

Niets dan positieve opmerkingen!

Johan 08-02-2019

Digimaxx is een webwinkel met een ‘plus’😊 Ze doen alles goed: snel leveren, goede verpakking, prima prijs, heldere communicatie. Maar daarnaast geven ze je op een prettige en persoonlijke manier het gevoel dat jij als klant écht telt.

Ilse 03-02-2019

Bij Digimaxx een hele nieuwe set gekocht van camera en lenzen met het doel professioneel aan de slag te gaan met mijn fotografie. Voor mij dan ook een heel belangrijke aankoop en grote stap voor mijn onderneming.

Ik zocht goed advies en begeleiding hierbij en Sander en Michiel hebben daarin gegeven wat ik zocht. Samen met Sander heb ik een periode gezocht naar de juiste lenzen voor bij de Canon6Dmarkii en week na week kwamen we weer wat verder. Hij vond het erg leuk te zien hoe ik als fotografe groeide, omdat ik er ook mijn vorige twee camera's heb gekocht.

Uiteindelijk heb ik vrijdag 1 januari de hele set opgehaald en het was een feestelijk moment, waarbij een bloemetje van Sander en Michiel niet mocht ontbreken. Een grote aankoop, maar ik ben blij dat ik dit bij DigiMaxx heb gehaald. Als er wat is kan ik altijd terug en de service die ze bieden is erg goed. Kortom, zeker een aanrader!

Nathalie 26-01-2019

TOP SHOP! Goede prijzen, en nog veel beter door grote bundelkorting! Maar vooral geweldige, zeer snelle, klantvriendelijke en persoonlijke service! Ik belde meerdere malen met allerlei lastige vragen en verzoeken, en was echt onder de indruk van de kwaliteit van service die ik kreeg! Ze waren telefonisch bereikbaar, super aardig, behulpzaam en efficiënt, en ondanks dat de camera niet voorradig was, werd deze toch al binnen 2 dagen geleverd. Dus al met al een top shop!

Elsbeth 24-01-2019

Ik heb al een aantal keer foto apparatuur bij Digimaxx gekocht en altijd is het perfect in orde.
Ook geven ze goede, reële inruilprijzen. Deze keer heb ik een occassion objectief gekocht en laten opsturen. En zoals ik al gewend ben, alles keurig en snel geleverd.

Arie 23-01-2019

Scherpe prijs, en daarna vlotte levering en je wordt heel goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

GinoH 12-12-2018

Prima service, gecombineerd met een uitstekende kennis van zaken, maakt DigiMaxx tot een zeer goede keuze als je op zoek bent naar artikelen voor fotografie of video. Daarnaast ook nog de beste inruilprijzen in vergelijking met 5 van de meest bekenden landelijk werkende fotowinkels. Al met al een aanrader, neem Digimaxx zeker mee in je vergelijking van leveranciers voordat je iets koopt!

Bart 09-12-2018

Altijd prettig

Nu al twee maal online besteld en heel prettige en snelle service. Ik zou hier zo nog wat aanschaffen.

Minke 03-12-2018

Super hulpvaardig, vakkundig en snelle service

1.5 jaar geleden heb ik met de meedenkende hulp mijn camera bij DigiMAXX gekocht. Sindsdien merk ik vaak als ik mijn camera gebruik dat het fijn is om haar aangeschaft te hebben bij een plek waar ik zelf ook een fijne ervaringen mee heb. De nieuwe lens en filter heb ik daarom ook bij DigiMAXX aangekocht. Niet alleen kreeg ik een mooie prijs en snelle service, maar ondanks een fout die ik zelf gemaakt heb tijdens de aankoop hebben ze me voortreffelijk geholpen en mij als klant volledig centraal gesteld.

'Dankjewel voor de de glimlach en het bewijs dat jullie de kwaliteiten van jullie fysieke winkel (met overigens een ruime producten op voorraad) en webwinkel goed samenbrengen!

Bij een volgende aankoop voor mijn camera, weet ik jullie te vinden.'

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Tims 17-11-2018

Universele flexibele lensdop

Heel handig om je lens zowel aan de voorkant als aan de achterkant te beschermen. Soepel over de lens te trekken en op die manier ook nog behoorlijk beschermd tegen het Hollandse weer.

GHS 17-11-2018

Goede en snelle service

Goede (web)winkel en snelle service. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden m.b.t. de voortgang van hetgeen je besteld hebt. Redelijke prijs.

Pierre Valentijn 27-09-2018

Snelle levering

Scherpe prijs voor mijn bestelling en de volgende dag al in huis. Ruime keuze assortiment en overzichtelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angela 13-09-2018

Goede service

Ik ben erg goed geholpen bij het uitkiezen van een camera die bij mij past! De winkeleigenaar heeft veel ervaring/kennis en kon mij veel vertellen over zijn producten. De camera die ik heb gekozen is een goede aanwinst en ben er super blij mee! Ik zou deze winkel zeker aanraden omdat je hartelijk ontvangen wordt en daarnaast wordt er eerlijk en betrouwbaar advies aan je gegeven waarbij het maken van een keuze een stuk makkelijker wordt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -