DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is berekend op basis van 16 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Naam 30-7-47 08-03-2012

Vrijwel direct na mijn e-mail werd ik telefonisch benadert waarbij mij werd vermeld wanneer de microfoon bij digimaxx binnenkwam.
De bestelling verliep zonder enig probleem en binnen 24 uur kon ik de panasonic VW-VMS2E microfoon op mijn camera monteren. De verzorging was uitmuntend, goed verzorgd en zonder schade.

JanKostelyck 07-03-2012

Een erg snelle levering, goed ingepakt, goede prijs, mooie website. Een aanrader!

Lere 07-03-2012

vrijdag om 12:00 besteld s`middags al een mail dat het verpakt was en aangeboden aan TNT met traceercode zodat je het pakketje kan volgen. zaterdag zou het afgegeven worden tussen 12:15 en 14:00 ook dat klopte.het product was goed verpakt.

wat in mijn ogen verbeterd kan worden is als je product besteld en via ideal betaald je dit meteen via de winkelwagen moet kunnen doen en niet via een omweg.

Erica T. 07-03-2012

Ik heb maandagavond voor mijn zoon deze camera besteld. We zijn netjes op de hoogte gehouden van de bestelling en betaling en woensdagmorgen werd het pakket op mijn werk zoals afgesproken afgeleverd.
De volgende keer bestellen we weer bij Digimaxx!

Simswa 06-03-2012

Zaterdag camera gekocht Canon EOS 600D. Goed gedegen en rustig advies (telefonisch) Dinsdag compleet in huis. Ook tasje tel. met advies uitgezocht. Prima geregeld!

Marmil 04-03-2012

Website: Overzichtelijk en duidelijk. Alles voor een redelijke prijs.
Bereikbaarheid: Geen ervaring.
Bestelling en levering: Op maandag de Nikon D3100 besteld. Op dinsdag zou de Nikon geleverd worden. Echter er was niemand thuis. Woensdag hadden we de Nikon in huis. Snelle levering.
After sales: Geen ervaring.

Tot nu toe zeer tevreden!

F Marchand 02-03-2012

Hoya Macro Filter besteld bij digiMAXX. In de middag besteld volgende dag in huis en dat tegen een scherpe prijs, wat wil een mens nog meer? Mijn dank is groot

henri st 02-03-2012

keurig verzorgde snelle levering. bij navraag per mail omtrent een sony cybershot aktie moeten we helaas langer wachten dan is toegezegd.

Frank Crooijmans 02-03-2012

Vrijdags besteld. 's Maandags goed verpakt geleverd. En dat tegen een aanmerkelijk voordeligere prijs als de overige webshops.

Wim Klomp 27-02-2012

Snelle en accurate levering, vlotte reactie op een info-mailtje. Prima!
Jammer dat de iDeal betaling niet direct op m'n account zichtbaar was, maar alles is correct opgelost.

SGroenewoud 27-02-2012

Nette site, snelle levering en dat voor een scherpe prijs. Hier een tevreden klant!

Frits van der Hagen 25-02-2012

Overzichtelijke website en prima bereikbaarheid; zowel telefonisch als digitaal.
Heb eerder in deze winkel camera en diverse lenzen gekocht.
Ben dit keer weer erg tevreden, met name over de beloofde snelle levering (binnen 48 uur), waardoor ik de lens nog net op mijn vakantie naar Porto kon uitproberen.

arie van wordragen 21-02-2012

de casio hs ex-zr100 foto camera besteld via kieskeurig omdat hij daar het goedkoopste was.
de camara betaald via iDeal en direct de volgende dag al binnen dus alles prima geregeld en snel binnen.
ik heb ook nog telefonisch contact gehad en ze waren zeer vriendelijk en duidelijk aan de telefoon.
zal bij mijn volgende aankoop zeker het eerst bij digimaxx kijken.

Bert Spits Fotografie 21-02-2012

Mijn ervaring met DigiMaxx is perfect. Product binnen een dag thuis, telefonisch ook goed bereikbaar.

Arie6919 15-02-2012

Goede service, goed advies en snelle levering

Thomas Anima 15-02-2012

Eerst keurig te woord gestaan door een persoon uit de winkel die direct kon zien of het product daadwerkelijk op voorraad was. Toen via internet besteld en dag erna reeds geleverd.
Prijstechnisch erg scherp voor een origineel product.

Onze eerste maar zeker niet laatste bestelling.

Ossie01 11-02-2012

De bestelling bij DigiMaxx is mij prima bevallen. Ik bestel regelmatig wat via internet en DigiMaxx is een van de bedrijven die duidelijke informatie geeft en haar afspraken na komt.
Ik ben een zeer tevreden klant.

ilona-little 10-02-2012

besteld via de website, nog telefonisch contact gehad!
helemaal geweldig. snelle levering en product precies wat ik had verwacht.

Lysbet88 09-02-2012

Bij het telefonisch wijzigen van mijn bestelling werd ik vriendelijk en snel geholpen. Het bij te betalen bedrag kon ik bovendien gemakkelijk via Ideal overmaken m.b.v. een linkje die me per e-mail toegezonden werd.

stefaan10 09-02-2012

Betaling met paypall of visa zou een stuk makkelijker zijn (vanuit België).
De beste prijs in BE/NL voor mijn pakket!

Jeroen Imbos 09-02-2012

Erg goede en betrouwbaar bedrijf! Snel geleverd, als je voor 5 uur besteld krijg je hem ook daadwerkelijk de volgende dag binnen! Website ook overzichtelijk en als je problemen hebt zijn ze altijd te bereiken! Mijn complimenten, ik ga hier zeker vaker spullen kopen!

Jona1845 02-02-2012

Prima aankoop. Voldoet aan alle verwachtingen! Snel geleverd en goede terugkoppeling over de status van de bestelling.

frebe 02-02-2012

De bestelling heeft niet lang geduurd en hebt het product
Binnen 2 dagen ontvangen wat erg snel is
Het product heb ik nu een paar uur in bezit

Top1963 02-02-2012

Super snelle en goede service. Tijdens het gehele proces zeer goed geinformeerd

tvdakker 01-02-2012

duidelijke site.
snelle levering.

Japio44 31-01-2012

Goede en snelle levering. Voor de camera tas €25 minder betaald als bij een fotozaak hier in Emmen.

Marchel3011 30-01-2012

Duidelijke en overzichtelijke website, scherpe prijzen en snel uitgeleverd na bestelling

marahelena 26-01-2012

Er werd nadat ik de bestelling had gedaan gebeld dat de camera niet op voorraad was of ik dit gezien had. Kon ik erg waarderen. De levering van de bestelling was er eerder dan verwacht en ik werd ook hier netjes van op de hoogte gehouden. Kortom 1 en al tevredenheid.

Bart Klaver RSD 26-01-2012

Prima communicatie, bijzonder snelle levering, en kennis van zaken, zo hoort het! Aanrader!

PaulJan84 26-01-2012

Ze waren veruit de goedkoopste (scheelde 25% op een nieuw product dat bij de meeste fotowinkels nog niet eens leverbaar was). Het product was eerst niet op voorraad en ik kreeg dezelfde dag nog een persoonlijke bevestiging dat het product werd nabesteld bij de leverancier. Daarbij werd er aangeven dat er met de leverancier zou worden overlegd wanneer het product geleverd zou kunnen worden. Drie werkdagen later werd de Spyder 4 Pro bezorgd ruimschoots veilig verpakt.

Fifty3 26-01-2012

Na steeds goedkopere filters te hebben gehad, op zoek gegaan naar geschikte Pola en Clear protect filters, ik kwam uit op Hoya HD( 4x sterker dan normaal, 8 lagen
coating etc etc) wat betreft de Pola kwam ik bij Digimaxx terecht, dat scheelde tov de collega's minimaal 30,- euro winst, hebben of niet.
Dus zeker altijd eerst bij Digimaxx kijken.

Als ze de Hoya HD Clear protectie betreffende prijs aan de collega's kunnen aanpassen, weet ik waar ik moet zijn voor mijn andere twee filters!!!

Theo de Bot 26-01-2012

Dit is 2e keer dat iets bij Digimaxx besteld heb nml een polarisatie en uvfilter. De filters zaten netjes in het orginele doosje in een envelop met bolletjes plastic ingepakt. De communicatie via mail en telefoon ging ook goed. Ik heb ook niet lang hoeven wachten op de spullen. Kortom,ik ben tot nu toe erg tevreden met Digimaxx en heb er voor de 2e keer een heel goed gevoel bij.

marchel3011 26-01-2012

Bij deze winkel mijn oude camera ingeruild, snelle reactie en vriendelijk geholpen.
Scherpe prijzen en ook later via website wat besteld, keurig een mail ter bevestiging en dag later alles binnen

Ellen96 25-01-2012

Prima service. Alvorens eerst telefonisch geïnformeerd te hebben de bestelling rond 5 uur geplaats via de website. De volgende dag keurig afgeleverd zoals beloofd. Eindelijk een winkel die zijn belofte nakomt. Super !!!

M. van Alphen 25-01-2012

Het door mij bestelde product bleek niet op voorraad te zijn en ik werd hierover keurig geïnformeerd. Een dag later werd het product verstuurd, ook hierover werd ik geïnformeerd. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling en het proces daar omheen.

merelmg 25-01-2012

Goede prijs voor pracht product, makkelijk te bestellen, binnen een dag afgeleverd en dat netjes in een mooie extra beschermde verpakking! Helemaal geen op of aanmerkingen!

Hans van Doorn 23-01-2012

Rugzak besteld en binnen 1 dag in huis, supersnel dus.
De rugzak was net te klein voor mijn spullen. Gemaild direct antwoord gekregen, geen probleem mag retour. Ben naar de zaak gereden en heb een andere uitgezocht. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Super bedankt!

Kweppie 20-01-2012

Viel niet mee om nog aan dit merk DV tapes te komen, maar DigiMaxx was onze redder in nood en binnen 24u in huis, helemaal toppie!!!

Smid62 20-01-2012

Telefonisch goed bereikbaar. Goed advies. Snelle levering.

MooiWerk 19-01-2012

Spyder 4 Elite (Monitor calibratie) besteld bij DigiMAXX. Deze was niet op voorraad. DigiMAXX heeft mij snel en goed geholpen via de email en mij op de hoogte gehouden. Uiteindelijk toch nog behoorlijk vlot het product gekregen.
Goede en correcte service, zoals het hoort!

inekewk 19-01-2012

Snel besteld, snel geleverd

Madeleine75 18-01-2012

fijne winkel, snelle service!

blatesen 17-01-2012

Er zijn veel geheugenkaarten, maar Digimaxx weet precies welke je nodig hebt voor een bepaald type (ook nog vrij nieuwe) digitale fotocamera. Ik stelde drie keer vragen per email en binnen een paar uur (tijdens een weekend!) kreeg ik een prima antwoord. Dat maak je niet vaak mee: bij een vrij ingewikkeld product snelle, goede en vriendelijke antwoorden. Ben zeer tevreden over het resultaat.

Bert2012 16-01-2012

Duidelijke site. Vlotte levering. Info over de bestelling via email, zo weet je hoever het ermee staat.
Over het bestelde produkt valt niet zo veel te vertellen, behalve dat het voor een goede prijs werd geleverd.

Kolmanovich 16-01-2012

Zondag nacht (dus al maandag, om 0:45) besteld, via iDeal betaald en zelfde dag (!) 's avonds al bezorgd!

Beste prijs voor Spyder4 + supersnelle levering = beste service!

jackje1973 11-01-2012

Supersnelle levering en productkeuze zelfs na betaling nog kunnen wijzigen. Maakt belofte waar. Er zat helaas geen geheugenkaart bij, da's een gemiste kans voor digimax om mij een geheugenkaart te verkopen. En ik had met geheugenkaart meteen aan de slag kunnen gaan, dus kon alsnog naar een fotowinkel om er een te halen. Verder prima aankoop.

michel.molenaar 11-01-2012

Marcel en Michiel runnen professioneel hun DigiMAXX.
Levering via de webshop correct op tijd en volgens afspraak. Een betrouwbaar adres stel ik vast. Dus voor een volgende aankoop ga ik eerst even bij DigiMAXX langs/aan.

Voort van de 10-01-2012

Goed bedrijf met aanbiedingen die er toe doen. Voordelig maar met kwaliteit. Product was snel geleverd en in goede staat. Nx 100 samsung mooi product. Zal hier voor fotografie zeker terugkomen.

sjingeleboem 06-01-2012

Overzichtelijke website snelle afhandeling wat beloofd is word nagekomen.

venema-k 05-01-2012

Website is overzichtelijk en logisch

Bereikbaarheid is goed en je kan een berichtje sturen om teruggebeld te worden

Bestelling is makkelijk en levering lekker snel