DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Vincent Florijn 27-05-2021

Wat een fijne winkel. Verkopen nieuw en gebruikt. Zijn daar eerlijk over. Goede info, vak bekwaam en je gaat altijd goed geholpen de deur uit.

roberto 14-04-2021

Nog een echte winkel met persoonlijke benadering en advies. Ook "nazorg" bij vragen prima in orde. Dit soort "winkels" bestaat helaas niet zoveel meer.

vanlarenfotografie 28-03-2021

Je wordt altijd snel en correct geholpen ook als er iets stuk is. echt een top winkel voor je leuke spulletje

Oebele 26-03-2021

Heb een artikel gekocht (statief) die overal elders een stuk duurder was. Besteld en meteen volgende dag in huis! Prima!

D. Pos 08-03-2021

Snelle en goede beantwoording van vragen per mail, snelle levering en een hele scherpe prijs.

J.H.Hordijk 06-03-2021

Door een gunstiger inruil van mijn camera t.o.v. mijn eerdere fotozaak, kwam ik bij Digimaxx terecht. Daar ervaar ik weer heel vriendelijk (haast ouderwets) als klant te worden behandeld, daar waar je bij de grote postorder-zaken je meer als nummer gaat voelen. Dat persoonlijk contact vind ik belangrijk en daar voel ik me dan ook prettig bij.

Raymond 04-03-2021

Een fotowinkel met medewerkers die nog tijd voor je nemen. Een fotowinkel die er nog uitziet als een fotowinkel (nieuwe fotoapparatuur en materialen en gebruikte) zodat ik sterk de indruk krijg dat deze winkel ook echt gaat voor fotografie! Een fotowinkel waar je serieus kan inruilen en niet de indruk krijgt dat je wordt afgezet. Kortom een winkel met medewerkers die betrouwbaar overkomen. Daarom heb ik mijn aankopen bij DigiMaxx gedaan.

Paul King 04-03-2021

Goede communicatie, goed assortiment, lage prijzen, prima verpakking, snel verzonden, persoonlijke aandacht.

Freek 04-03-2021

Snelle, vriendelijke service door Sander van Digimaxx. Hij heeft me goed geholpen met een aanschaf van een specifieke camera / lens combinatie. Het was erg snel geregeld.

Anna 03-03-2021

Hele vlotte communicatie, zowel via mail als whatsapp. Ik heb nu drie keer iets bij Digimaxx gekocht (een nieuwe camera en twee keer een occasion lens) en alledrie de keren had ik het product de volgende dag in huis en was het precies zoals beschreven. Goede, concurrerende prijzen ook.
Toen ik de camera kocht, had ik een paar dagen eerder gebeld met wat vragen erover en had ik wat bedenktijd nodig. Op het moment dat de voorraad harder ging dan verwacht, heeft Digimaxx zelf contact met mij opgenomen en een exemplaar voor mij achtergehouden. Dat vond ik echt top.

Rudi Compte 03-03-2021

Al Jaren kom ik bij digimaxx. Alhoewel ik in België woon , is mijn vrouw afkomstig van Dordrecht waar haar ouders nog steeds wonen , zo ontdekte ik de fysieke winkel Digimaxx. zeer vriendelijke en behulpzame mensen en goede service, nooit was er hen iets te veel. Daar ik nu zelf veel minder naar Dordrecht ga dan maar via het web , en nog steeds dezelfde service , goede prijzen en bij vragen word je direct veder geholpen op een zeer klantvriendelijke manier , verzending is supersnel en nog nooit loze beloftes gehad. zoek je achter een artikel en het staat niet op hun site , neem contact op en je weet binnen de kortste keren wanneer en aan welke prijs je het kan hebben , en daar bij ook nog is aan zeer goede prijs. Echt een aanrader , ik voel er mij er zo veel beter dan bij de andere grote camera winkels. Een aanrader op die 12 jaar dat ik er koop nog nooit teleurgesteld, doe zo verder.

Robert 02-03-2021

Snelle communicatie, goede inruilprijs en prima levering van het nieuwe objectief, gewoon Top!

Mariscamera 28-02-2021

Prima fotozaak om de hoek met kennis van zaken. Ze hebben altijd precies datgene op voorraad dat je nodig hebt!

Gerard Schuurbiers 14-01-2021

Als ik alle reviews lees dan is het nog steeds zo! Chapeau!

Gerard Schoss
03-03-2013
Waarom op alle punten een 10. Gewoonweg nu eens een winkel waar ze alle tijd hebben, vlotte en correcte bediening en bij ruilen ze er geen probleem van maken. Snelle reactie bij mailen bij 'n probleem wat ik had met een eerder aangeschaft objectief. Ik kreeg bij persoonlijk bezoek 'n warm gevoel en geen kille zakelijke verkoper. Ze nemen dan ook echt de moeite om te luisteren en te adviseren.

Gerard 13-01-2021

Geweldige, behulpzame en met enorm veel humor behepte mensen.
Heel veel kennis in huis.

Frans 07-01-2021

Bestelling telefonisch geplaatst. Bij afhandeling deed zich een probleem voor, waarop direct en zeer attent is gereageerd. Waarbij mij opviel dat collega's onderling goed en oplossingsgericht samenwerken.

Annelies 19-10-2020

Als super amateur was ik op zoek naar een nieuwe lens voor mijn camera. Informatie gezocht in winkels en on-line en bij reviews kwam ik DigiMAXX tegen.
2 keer telefonisch kontakt gehad, omdat ik er zelf niet goed uitkwam en beide keren ontzettend behulpzaam, duidelijk, vriendelijk en vrolijk te woord gestaan en prima geholpen!
Spullen werden op tijd geleverd en ik kreeg daarover bericht via de mail en kon mijn bestelling volgen.
Ik heb deze winkel al aanbevolen in mijn naaste omgeving en zal DigiMAXX absoluut aanbevelen aan iedereen die iets op fotogebied zoekt voor een erg mooie prijs!!!

Herman D 09-10-2020

Gekozen vanwege de goede (inruil) prijs en snelle levering. Materiaal in Dordrecht opgehaald en zeer vriendelijk geholpen. Winkel is niet groot maar toch ruime keuze en goed advies.

nour 04-10-2020

Snelle levering van goede kwaliteit en een eerlijke service wanneer je om advies vraagt

Lies 28-09-2020

Was aan het twijfelen tussen winkel en internet.Kon nu op m'n gemak alles bekijken en m'n gedachten erover laten gaan.
Achteraf toch een snelle keus door de duidelijke beschrijving!
Ook snelle afhandeling!

Bart Hardorff 24-09-2020

Ik kom hier inmiddels al jaren en mijn vrouw en ik hebben er naar volle tevredenheid verschillende dingen aangeschaft. Online en in de winkel, nieuw en tweedehands. Je kan hier goed zaken doen want beide heren zijn op de hoogte van het geen dat ze verkopen. Over de service bij reparatie ed. heb ik nog geen ervaring mee. Simpel weg omdat ik het niet nodig heb gehad. Een kleine winkel die
met de grote jongens mee kan lopen. Al jaren!

Cyril Missaar 17-09-2020

Ben je op zoek naar iets voor je fotografie en wil je nog ouderwets vriendelijk en professioneel geholpen worden ? Dan is er tegenwoordig maar 1 winkel waar je moet zijn : Digimaxx.
Superlatieven schieten te kort om te beschrijven hoe aangenaam het is om hier je apparatuur aan te schaffen. Zelfs als je alleen op zoek bent naar informatie, dan is dit "the place to be" !
Voor mij niet meer de klantonvriendelijke superstores die je de duurste modellen proberen aan te smeren of waar je een half uur de aandacht probeert te trekken zonder resultaat omdat ze allemaal zogenaamd druk bezig zijn.
Het is niet voor niets dat mensen uit het hele land naar Digimaxx komen terwijl er genoeg andere winkels in de buurt zitten. Dat zegt genoeg denk ik !

Dirk Waalboer 22-08-2020

Had al eerder gekozen voor deze zaak i.v.m. de positieve reviews. Na bijna 3 jaar na aankoop kreeg ik een defect aan mijn camera. DigiMaxx gaf mij een ruilcamera mee en betaalde uit eigen zak een flink deel mee aan het reparatiebedrag. Echt top!!

Peter 16-05-2020

Inmiddels heb ik bij Digimaxx 2 camera's, 3 objectieven en een aantal accessoires gekocht. Apparatuur van hoge kwaliteit. Wat mij steeds op valt bij de aankoop is de goede voorlichting bij Digimaxx en de service vind ik geweldig. Snelle levering en tot in de puntjes verzorgd.

Jacobus 23-02-2020

Goede en snelle service .Ik heber heel veel plezier van,en ik zal zeker nog eens wat bestellen daar.