DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

rhdevos 19-09-2012

Het product is overal op internet rond de € 20,-- (excl. verzendkosten) en bij DigiMaxx € 14,-- en er worden geen verzendkosten gerekend!! Product is een origineel Manfrotto product. After Sales heb ik helemaal niet nodig gehad, daarom ook geen cijfer. Bestelling was de volgende dag geleverd. Petje af!

Photo Graaf 08-09-2012

De heren van digimaxx gaan als klassieke fotowinkel dapper de concurrentie aan met de webshops en bieden niet alleen een scherpe prijsstelling daarnaast ook de mogelijkheid tot inruilen en bieden bovendien ook tweedehands zaken aan. zij boden een hele redelijke inruilprijs voor mijn camera en hebben altijd snel en correct gerageerd op mails. ik wil ze speciaal bedanken voor de service met betrekking tot de sony cashback actie. die liep door toedoen van sony aanvankelijk niet goed, want ten onrechte stond digimaxx niet als sony retailer geregistreerd, zodat ik volgens sony niet in aanmerking kwam voor de actie. na een boze mail naar sony, schreef sony doodleuk terug dat digimaxx mij verkeerd had voorgelicht en echt geen retailer was. door interventie van digimaxx kreeg ik echter binnen een uur een excuusbericht van sony dat ze een fout hadden gemaakt en kreeg ik alsnog het geld van de cash back actie. dus alle eer aan de heren van digimaxx die ondanks moeilijke momenten een klantgerichte houding vasthielden.

Isabel88 08-09-2012

Goede webshop. Ze hebben (bijna) alles op het gebied van digitale fotografie! Ik had een nieuwe Vanguard QS-29
snelkoppelingsplaatje nodig voor mijn statief. Als een van de weinige webshops hadden ze deze en voor de laagste prijs. Super!

Bovendien snelle levering en keurig verpakt!

Joopdevries94 26-08-2012

Een zeer goede aanbieding. Gekocht in combinatie met het filterpakket. In eerste instantie was het objectief niet in voorraad waar ik dan ook prompt van op de hoogte werd gesteld. Met verschillende mails werd ik ook op de hoogte gehouden van de vorderingen van de bestelling. De week erna werd het objectief toch keurig thuis bezorgd. Dit was de eerste keer dat ik iets bestelde bij Digimaxx maar het zal niet de laatste keer zijn.

Forashe 10-08-2012

Alles ging prima. Netjes een betalingsbevestiging gestuurd toen ik had betaald. Ook toen het pakket werd opgestuurd netjes een mailtje gehad met een track en trace code en de volgende dag had ik ik mijn pakje

the Symbol 01-08-2012

Na de bestelling, waarvan ik dacht/hoopte de volgende dag al te mogen ontvangen, kreeg ik een keurige e-mail met daarin vermeld dat de bestelling vertraging op zou lopen. Even daarna kreeg ik nog een e-mail met daarin de reden vermeld. Hierop heb ik een net antwoord gegeven waarop binnen niet al te lange tijd een weerwoord volgde. De strekking van mijn verhaal was luchtig en zo ook het antwoord van Digimaxx. Daar houd ik van; mensen die tegen een geintje kunnen en daarnaast een topservice verlenen, ook al is het met een dag vertraging. Dit was mijn tweede bestelling bij Digimaxx en mocht ik weer wat nodig hebben, dan zal ik zeker op hun site kijken voor mooie aanbiedingen. En die hebben ze!

cschuer 01-08-2012

Al een tijdje zocht ik naar een tweede Sun Sniper, via kieskeurig kwam ik uiteindelijk terecht bij DigiMAXX. Met de goed overzichtelijke site was het makkelijk om een bestelling te plaatsen. Bij voorraad van het artikel stond dat deze in bestelling is, dit was voor mij geen probleem daar het toch om een tweede Sun Sniper ging. Je krijgt direct een mail zodra de bestelling is geplaatst. Na betaling krijg je ook hier een bevestiging van, betaling was vrij eenvoudig via IDEAL. Ik was zeer verbaasd toen ik nog dezelfde dag een mail kreeg dat mijn pakket verzonden was. De dag erna netjes ingepakt de nieuwe Sniper ontvangen.

DigiMAXX bedankt voor de snelle en goede service.

Ykars 21-06-2012

Via digimaxx mijn canon lens besteld voor een hele aantrekkelijke prijs!
Heb hem via internet besteld rond 5 uur en had hem de volgende werkdag al in huis! Een geweldige bezorging!
Ben onwijs blij met mijn lens voor een hele goede prijs!!

Querton 21-06-2012

Zeer scherp geprijsd!
Zoek functie is wat lastig en de site is niet geheel overzichtelijk.
Verzenden heeft ook wat langer geduurd als verwacht. (2 dagen)
Is geen ramp, maar wellicht een puntje tegenover de concurrentie..

Hanneke Roeper 09-06-2012

Het door mij besteld artikel bleek toch niet op voorraad. Ik werd gebeld door een medewerker die zijn uiterste best heeft gedaan naar een passend vervangend artikel te zoeken en dat voor dezelfde prijs. Super service en het geleverde artikel is helemaal wat ik bedoelde. De tweede utility strap was een verjaarscadeau en daar heb ik iemand heel erg blij mee gemaakt.
Dank voor een uitstekende service, ga zo door.

Joep Brunsveld 08-06-2012

Super service. Dag tevoren rond 16.00 besteld, volgende dag bezorgd.

Rick van Lieshout 08-06-2012

Ik heb de website een 7 gegeven omdat hij erg druk is en naar mijn mening te fel.

bestelling en levering geef ik een dikke 10 het was er de volgende dag en was keurig verpakt. met het bestellen kon ik simpel via iDeal betalen.

Eddy stecher 31-05-2012

Zelfs nadat het bestelde item niet meer voorradig was,
is er moeite Gedaan om het item toch op tijd te versturen.
Dat is gelukt. Mijn dank voor de genomen moeite.
Uitstekende service en begeleiding

JeroenBreda 21-05-2012

Zondagavond besteld en op dinsdag is het pakket hoogstpersoonlijk langsgebracht. Super service dus...

I. van der Linden. 16-05-2012

Erg fijne winkel, makkelijk te overzien veel goede producten op voorraad, een uitstekende en kundige klantenservice die ook netjes de tijd neemt om je vragen te beantwoorden, en als men het antwoord even niet zo snel heeft word je keurig binnen één dag terug gebeld.
Scherpe prijzen en een supersnelle levering mits het artikel gewoon op voorraad is.

Dus een goede website, makkelijk, erg vriendelijke mensen, komen hun afspraken na en zeer scherpe prijzen.

Gewoon een echte topper dus !

Marijn007 16-05-2012

Via Google kwam ik terecht bij DigiMAXX. Ik ben ontzettend tevreden hoe zij bestellingen behandelen. Ik kreeg direct reactie na betaling, het werd dezelfde dag verzonden zoals beloofd en ik kreeg netjes een track and trace nummer zodat ik kon zien wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Helemaal top! Goede producten, niet duur en snelle levering.

RensDordt 11-05-2012

De winkel is altijd telefonisch (of in Dordrecht) te bereiken. Ze geven graag deskundig advies. Ervaren professioneel personeel. Heb al mijn camera's (tussen 1998 en nu) hier gekocht en blijf dit doen.

r.rijntjes 10-05-2012

goede duidelijke web-site. Bestellen ging probleemloos. Info verstrekking via mail in volledig en snel.De bestelling liep een dag (en ook niet meer) vertraging op. Ik ben daar direct van op de hoogte gebracht. De bestelling is in een keer uitgeleverd.

tom.abc 10-05-2012

Levering niets op aan te merken evenals de informatie
via de mail en de telefoon vriendelijk, behulpzaam kundige mensen, kon/kan niet beter.

Bosma260 10-05-2012

Perfect! Precies zoals ale aankopen via internet zouden moeten gaan. Bestelde zonnekap was niet op voorraad, maar DigiMax stuurde, na overleg, een duurdere tegen dezelfde prijs.
Bestelling, betaling en levering werden keurig en supersnel via de mail gemeld.
Ik kan iedereen deze winkel aanraden.

hjprins 09-05-2012

Valt weinig te vertellen; alles is verlopen zoals je het als klant wenst. Dinsdag de microfoon besteld, duidelijke facturering en vandaag (woensdag) pakketje ontvangen. Met de prijs zit het, in vergelijking met sommige andere aanbieders hewel goed, nl de goedkoopste.
Prima dus. (en bedankt)

M. Hofstra 05-05-2012

Via de web- winkel de ene dag besteld, de volgende dag in huis.
Prima afhandeling, directe bevestiging van betaling en daarop directe verzending.

ronk_1976 05-05-2012

Directe antwoorden op mails...
Producten voorradig en geleverd de dag na bestelling
Top!

Arjen Janson 04-05-2012

geweldige persoonlijke service, omzetten van levering geen probleem, nazorg geweldig, klant is koning! Zeker de moeite waard nogmaals een aankoop te doen. Prijs is scherp, kwaliteit van de dienstverlening perfect!

Jrobroeks 04-05-2012

Goede informatie over het product en de levertijd. Website is duidelijk en de order is makkelijk te volgen. Voor de verzending ben ik nog gebeld in verband met de levering. Klantvriendelijk!