DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is berekend op basis van 16 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RogierJanssen 04-01-2012

Goede website,
Op een vraag over het bestelproces, de volgende ochtend meteen bericht gehad. Daarna zoals beloofd de bestelling verstuurd. Was de volgende dag in huis.
Goed geregeld.

bas van middelaar 04-01-2012

Vrijdagmiddag voor 4 uur mijn bestelling geplaatst de volgende dag netjes in een envelop met bubbeltjes plastic geleverd.
op de site kan je makkelijk je benodigde spullen vinden tegen meestal de laagste prijs.
Zeker aan te raden deze site.

richardkohn 03-01-2012

You had the product that I wanted and sent it straight away. Excellent service - pricing not as good, but....availability and timing were good enough to motivate the sale. Well done.

Elbee 30-12-2011

De prijs bij DigiMaxx lag een stuk lager dan bij andere winkels. De verzending was snel, de verpakking was uitstekend. Een aanrader!

Gerard Sc. 29-12-2011

Ik heb op de site snel kunnen vinden wat ik zocht. Helaas was de snelle levering incompleet, maar dat was na een telefoontje van mij snel een doeltreffend opgelost. Ik zal zeker nog eens bestellen bij DigiMAXX, wanneer ik iets van dat assortiment nodig heb.

IG1960 28-12-2011

Voor de aankoop telefonische inlichtingen gedaan naar produkt/ merk kreeg goede en vriendelijke informatie.
Ook omtrent de verzending en het klopte. De dag erna had ik de lens in huis. Alles was perfect in orde.

T de Bot 28-12-2011

Polafilter via de website besteld. Ik werd heel snel gebeld door een medewerker omdat ik mijn huisnummer vergeten was in te vullen. Ik heb een paar dagen moeten wachten voordat ik het filter binnen had maar de tijd (kerst) was natuurlijk niet ideaal. Het produkt zat goed ingepakt. Kortom ik ben erg tevreden met Digimaxx en heb een goed gevoel over het bedrijf!

pepijn.hier 21-12-2011

goeie service, snelle levering, precies zoals je wilt.

Ron van Middendorp 21-12-2011

Na meerdere ervaringen met DigiMAXX kan ik stellen dat kopen via de website van DigiMAXX een verademing is;

Vragen en opmerkingen worden snel, accuraat en persoonlijk beantwoord, gericht op een snelle afhandeling en hoge mate van klanttevredenheid. De geleverde service is voortreffelijk, de website biedt voldoende mogelijkheden om via filters te zoeken én te vinden.

Bestellingen worden snel verzonden in een deugdelijke verpakking en bij eventuele vertragingen in transit wordt echt moeite gedaan om te achterhalen waar in de lijn het mis gaat. Tot dusver nooit bij DigiMAXX...

Als klant voel ik me gewaardeerd en gezien de prijzen is en blijft DigiMAXX mijn favoriete leverancier!

hansnobelen 18-12-2011

Snelle levering en goede prijs.

Sskia1972 17-12-2011

Geweldige service voorafgaand aan de bestelling. Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Zeer snelle levering. Na bestelling duurde het slechts 2 uur voordat ik het produkt in huis had.

ier182 17-12-2011

Hele snelle en goed service! Als je een vraag hebt krijg je binnen het half uur nog antwoord (zo niet eerder.
Wel opletten dat het 'bulk' versiesn zijn. Je krijgt niet het originele doosje enzo, alleen het pure product (in mijn geval een cameralens). Hierdoor zijn de producten lekker goedkoop maar wel handig om te weten. Maargoed, wat heb je aan het originele doosje.
Klantvriendelijkheid een 10!

Robin75 14-12-2011

Wij hebben een nikon D40 aangekocht een aantal jaar geleden. En zijn sindsdien een vaste klant geworden(xtra lens, toestel voor de kleine) Met name door de service. Een keer een vuiltje in de camara gehad (op het strand) maar dit was geen probleem en zijn toen goed geholpen.

Exrabies 14-12-2011

Website ziet er wat amateuristisch uit door de lage-resolutie graphics en de gebruikte kleuren.

Leversnelheid is super, echt super (12:55 besteld; volgende ochtend om 11:00 uur binnen).

Factuur was niet bijgevoegd. Na één e-mailtje kwam deze alsnog de volgende dag als PDF binnen. Prima.

Rick412 14-12-2011

De bestelling was eenvoudig uit te voeren en binnen een dag geleverd. Top

Jozef Hoes 14-12-2011

Na het bekijken van mijn camera op de website van de consumentenbond had ik al wel een idee van wat ik wilde. Toch was het erg interessant om in contact te komen met de vakkundige mensen van DigiMaxx. Zij wisten mij op grond van wat ik vroeg precies te vertellen wat voor mij de meest geschikte camera was. Bovendien is er door technische adviezen en tips voor mij weer een nieuwe en geweldige hobby bijgekomen: Professioneel foto's maken! Bij een nalevering van accessoires ben ik trouwens opnieuw bijzonder goed geholpen :)

C. van Dorst 14-12-2011

Verkopers zijn bijzonder vakbekwaam. Geven goed advies en een uitstekende service. En dit alles tegen een concurreren prijsstelling.

Hilaire72 12-12-2011

Ben zeer tevreden over de prijs, service en levering van mijn bestelde producten bij webwinkel DigiMAXX.
Indien nodig zal ik zeker meerdere producten gaan bestellen.

Namasteman 06-12-2011

Duidelijke website,
filter werd tegen een goede prijs snel thuisbezorgd.
Tussendoor goede info over de status, een aanrader dus!

ES61 06-12-2011

Voordelig, snel, gemakkelijk besteld. Goed op de hoogte gehouden van status.

Femke K 04-12-2011

Ben heel blij met mijn super spiegelreflexcamera de canon 600d. Digemaxx kwam er qua prijs het voordeligste uit. De camera was op voorraad en werd de volgende dag (goed verpakt) al geleverd. Kortom een zeer tevreden klant!

E brugman 02-12-2011

Heb op de website simpel en snel mijn bestelling kunnen plaatsen waarna de artikelen keurig binnen de beloofde termijn zijn geleverd.

Peter--Venray 02-12-2011

Op webshop de exact juiste omschrijving van het gewenste filter. Geen verzendkosten, goedkoop en snel geleverd via PostNL. (Daags na de bestelling)

wimzw56 01-12-2011

Makkelijk contact, afwijkingen ten opzichte van standaard levering bespreekbaar, meezoeken van de winkel naar prijsgunstige oplossing.
Kortom, ik ben prima geholpen, ook met vragen achteraf.

Baukje Hiemstra 30-11-2011

Toch ben ik altijd nogwel wat huiverig om via internet iets te kopen. Zeker zoiets als een lens! Toen ik op zaterdag belde naar Digimaxx en wat vragen stelde over de lens kreeg ik: 1.Michiel gelijk te pakken en 2. ik kreeg antwoord op mijn vragen. Ik was daardoor gerustgesteld en ik dacht daarna ik waag de koop en bestel de lens. Toen het met het overmaken niet helemaal lukte heb ik een mail gestuurd of zij de lens voor mij vast konden houden. Ik kreeg gelijk antwoord terug. Uiteindelijk heb ik de lens op maandag kunnen betalen en op dinsdagmiddag kon ik hem al uit proberen om mijn camera!

mg123 30-11-2011

Heldere site, snelle levering. Goede prijs.

Een aanrader!

Roosa6655 28-11-2011

Prima webshop goed en duidelijk snelle levering.

robblue 28-11-2011

Eenvoudig keuze kunnen maken op de website, invullen bestelling is duidelijk, betalen via IDEAL dus geen gedoe met acceptgiro's of betalen aan de postbode, geen portokosten. Volgende dag was de bestelling binnen. Zo hoort het!

chuizer 23-11-2011

Filter duidelijk beschreven, snel te vinden en rap geleverd. Wat wil je eigenlijk nog meer.

Willy Buurman 23-11-2011

Overzichtelijke site en snelle levering.

roosa5566 15-11-2011

Goede telefonisch bereikbaar. Vriendelijk. Snelle levering. Komt afspraken na.

spronkmans 25-10-2011

Snelle afhandeling,klantvriendelijk en wat ze beloven komen ze na.

davevdw 21-10-2011

Na het bestellen werd ik gebeld dat de artikelen in 2 delen verstuurd zouden gaan worden. Alles was er snel en in goede orde... een aangename kennismaking met DigiMAXX (De ansichtkaart was de 'slagroom op de taart')

Wolfmanklaas 04-10-2011

Heldere site, goede prijs en spullen en snel ontvangen. Tot de volgende bestelling, dus!

Peter NOORDWIJK 03-10-2011

Anderhalve week geleden heb ik via de website een blackrapid camerariem besteld, en had hem de volgende dag in huis, met een fles wijn erbij cadeau.
al met al een perfecte service en een lichtelijk benevelde avond aan over gehouden, mocht ik weer wat nodig hebben ga ik zeker weer op de website kijken bij DigimaXX.

Corina1972 24-09-2011

Duidelijke website, snelle respons op mail. Snelle verzending door webshop. Levering door Postnl (post niet leuk) iets minder door 1ste levering niet langs te komen :(
Webshop zeker aanrader

patrick4445 18-09-2011

Zaterdag de lowepro flipside 200 besteld via internet.
De rugtas zou immers volgens de site op voorraad zijn en inderdaad, half uurtje later gebeld wanneer we de bestelling op konden halen en dat kon direct.
Netjes en vriendelijk te woord gestaan.
In de winkel vlot en vriendelijk geholpen.

Voor mij een dik verdiende 10.

vesta 17-09-2011

ik heb al meerdere foto en filmcamera dingen gekocht bij digimaxx,altijd goede service en snelle afhandelingen van evt problemen.
van de week een nieuwe jvc gz -hm445ae camcorder gekocht die moest besteld worden maar werd wel op tijd geleverd,
een fijne zaak om mijn spulletjes te kopen met aardig personeel die ook verstand hebben van de dingen die ze verkopen.

Pvermaas 26-08-2011

Heel maar dan ook hele snelle levering perfect

Tobias23 25-08-2011

Een paar dagen terug een BlackRapid RS-Sport strap besteld bij DigiMaxx. Binnen twee uur werd ik nog gebeld dat ze de Sport 2 versie net binnen hadden gekregen en deze nog niet op de website stond. De vraag was of ik, voor dezelfde prijs, niet liever deze strap zou willen hebben. Dit soort proactiviteit vanuit Digimaxx vind ik heel erg netjes. Het product lag de volgende ochtend om 09:30 op de stoep.

Het enige kleine minpuntje is dat de website bij mij érg traag werkte, weet niet of dit aan de site ligt of aan mijn laptop of internet explorer.

P. Derkx 20-08-2011

Ik zocht een B+W- en een Zeiss-UV-filter voor twee van mijn lenzen. Beide waren relatief goedkoop en voorradig. Levering was zeer snel. Geen verzendkosten. Perfect.

Versteken 19-08-2011

DigiMAXX heeft een heldere en vlotte webbsite.
De National Geographic tassen zijn bijna allemaal op voorraad en worden goed beschreven, zodat deze goed te vergelijken zijn.
De levering was erg snel.

Adri1956 18-08-2011

We zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan.
Mijn belangstelling voor de aanschaf van een gebruikte macro lens is meteen genoteerd. Ik hoop hier uiteraard nog van te horen.
Ik zal zeker terug komen.

Murat38 18-08-2011

Winkel is goed bereikbaar (telefonisch)
Overzichtelijke website
snelle verzending en bezorging

JanR62 11-08-2011

Duidelijke website en snelle afhandeling. Uitstekend.

mojito2 09-08-2011

Om 16:45 uur gebeld voor informatie, om 16:55 uur besteld en betaald, de volgende dag keurig verpakt in huis.

tukkinho 07-08-2011

bestelling snel en goed verwerkt via website
via de mail wordt je op de hoogte gehouden van dee status.

Ben B 06-08-2011

Snelle levering, zeer goede prijs en prima tel. info.

Charlie277 05-08-2011

Snelle en correcte levering en goede informatie via mail.

Jasmi 28-07-2011

Goede snelle service
Ik ben zelfs gebeld voor info over een niet op voorraad zijnd artikel en kreeg een beter alternatief geboden voor dezelfde prijs
Zeker in mijn favorieten gezet voor de volgende bestelling.