Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 727 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Loek 28-01-2022

Heb vorig jaar al mijn keuken apparatuur vernieuwd. Vaatwasser, kookplaat, oven, wasemkap, koelkast en magnetron. Alles telefonisch geregeld met zeer deskundig en vriendelijk personeel. Daarbij komt dat Keukenloods relatief de goedkoopste aanbieder was. Levering en afspraken daarover waren heel goed. Was zo tevreden dat ik afgelopen maand nog wasmachine en droger heb vernieuwd. Met beetje onderhandelen kon nog wat aan de al goedkope prijs worden gedaan. Al met al zeer tevreden.

Theo Tummers 28-01-2022

Eerlijkheid goede service en goedkoop vriendelijke bediening en prima kwaliteit

Martin 28-01-2022

de aanschaf van een duurdere vaatwasser werd bij de Keukenloods betaalbaar. We werden goed op de hoogte gehouden van de leveringsdatum en de bezorging was netjes. Ook fijn dat de oude vaatwasser direct meegenomen werd.

Maureen 28-01-2022

Ik moest meerdere keukenapparaten hebben voor onze keuken. Omdat het vrij specifiek was heb ik even gebeld. Werd super goed geholpen aan de telefoon en kreeg duidelijk advies. De levering kwam in meerdere delen en we zijn er nog steeds niet helemaal klaar mee. Verbeterpunt is wel dat zowel de koelkast als de vaatwasser beschadigd waren na transport. De vaatwasser hebben we omgeruild (zonder kosten), de koelkast hebben we in gebruik genomen. Soms zijn ze wat lastig te bereiken per telefoon, en reacties op emails zijn soms wat traag, maar uiteindelijk wordt alles opgelost.

Piet van de Vendel 28-01-2022

Prima geregeld, de kookplaat is netjes op tijd geleverd. Geen beschadigingen.

Petra 28-01-2022

Alles goed geregeld, ook toen het toestel defect bleek, netjes nieuwe geïnstalleerd, hoefde niet om teruggave verschil te vragen ging allemaal in 1 x en automatisch goed. Al het personeel van de winkel en installateurs netjes en vriendelijk. Complimenten en aan te raden dus.

Martin Vermeulen 28-01-2022

Goede prijzen en snel geleverd en ook goed op de hoogte gehouden over de status van je aankoop

reginald 28-01-2022

top zaak alles goed geregeld en zeer vriendelijk waar ik ben geweest ik gaanderen

Eroglu 27-01-2022

Voor onze nieuwe keuken hebben we begin september alle apparaten uit het top segment besteld bij Keukenloods, maar men beweert grote leveringsproblemen te hebben. Hierdoor zou ik op z'n vroegst misschien 8mnd later pas de koeler en de vriezer ontvangen!!!

Geen enkele waarschuwing gedaan tijdens de bestelling en moet er zelf achteraan gaan. Iedere keer zeggen de medewerkers wat anders....
Officiele reactie van Keukenloods 28-01-2022

Beste Eroglu,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat de levertijd langer is dan verwacht, en dat dit erg vervelend is. We doen ons best om apparaten zo snel mogelijk te leveren, al zijn we in sommige gevallen afhankelijk van de fabrikant. Enkele fabrikanten kunnen daarnaast niet genoeg produceren om aan de vraag te voldoen.

Helaas heeft dit ertoe geleid dat we de producten niet eerder kunnen leveren. We proberen hierover duidelijk te communiceren, en ik zie dat dat helaas niet voldoende is gelukt. Dat spijt ons.

Als je wil, kijken we graag met je mee voor alternatieve producten die beter leverbaar zijn. In dat geval hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

mustafa.arnhem 28-01-2022

Beste Emma,

Heb er over gebeld en uw collega gesproken.
Uw collega heeft mij verteld dat Liebherr, Miele, Neff, Gagenau en Miele/Bosch allen leveringsproblemen hebben.

Dat een alternatief erg moeilijk is! Dus mijn vraag of we niet naar een Miele kunnen kijken ipv Liebherr was niet succesvol.

Mocht u daadwerkelijk/oprecht denken dat we er samen uit kunnen komen met een vergelijkbare apparaat, dan verneem ik dat uiteraar graag. Wel ga ik ervan uit dat u niet een paar honderd meer vraagt zoals één van uw collega's dat deed voor een niet eens vergelijkbare apparaat!

W 27-01-2022

Heeel veel keuze, goed telefonisch advies, iets waar je echt iets aan hebt, en een supersnelle levering! Binnen 24 uur was de combi oven in huis. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden wanneer het artikel precies geleverd wordt. Wanneer wij weer iets nodig hebben voor de keuken, gaan we dat zeker hier kopen!

Ron 26-01-2022

Snel geholpen, wist wat ik wilde hebben en kon het de volgende dag ophalen.

Mevr. B. Goulding 26-01-2022

Prima winkel. Goed en vriendelijk geholpen betreffende advies en aanschaf echter bij een klacht van beschadiging na levering en plaatsen verwijst men, in mijn geval, graag naar hun inbouwteam. Weinig of geen geloof in de klacht mijnerzijds. Helaas! :"( Ik bleef daardoor achter als een ontevreden klant.

jan 26-01-2022

klopte allemaal perfect, het was precies wat we ons hadden voor gesteld.
oven geplaats en hij deed het ook nog.
nee niks op aan te merken.

CvH 26-01-2022

Prima en overzichtelijke website, goed keuzemenu. Goede informatie over levering.

Robert 25-01-2022

We bought a Kitchenaid machine and realized it is to big for our needs. The company provided quick and fair advice how to return the item and reimbursed the purchase.

Teedee 25-01-2022

Ik werd in eerste instantie puur door de prijs getrokken maar de service in de winkel was een cadeautje. Goede voorlichting, heldere prijzen die bovendien tot de laagste in de markt horen. Ook de installatie was heel netjes en bovendien voor een vaste prijs. Dan weet je dus ook waar je aan toe bent. Al met al heel veel geld bespaard voor een identiek apparaat. Ik ben best een zeur, maar daar heb ik geen enkele reden voor. Deze winkel was een heel aangename verrassing. Top. Doen dus.

R Bakhuis 25-01-2022

Prima service. Onze combi magnetron zou later geleverd worden, maar kregen bericht dat de oven eerder kwam.
De chauffeur was ook heel correct .

Richard Smit 25-01-2022

Snelle en vlotte communicatie, de aangevraagde artikelen snel geoffreerd met goede specificatie en inbouwtekeningen. Ook de online updates van de orders en de leveringen liepen keurig. Top zaak.

Fam pater 25-01-2022

De medewerkers zijn klantgericht en denken goed mee, ook zijn ze erg vriendelijk. Qua product prima prijs kwaliteit verhouding! Prettige en overzichtelijke website. Fijne en duidelijke communicatie mbt bestelling en bezorging. O ja hele goede bezorg service

Annemiek Fijneman 25-01-2022

Alles keurig zoals het was besteld en netjes erin gebouwd, we zijn erg goed behandeld.

Bastian 25-01-2022

Alles prima en volgens afspraak verlopen. Een prima product met een gebruiksvriendelijke en duidelijke handleiding.👍😘

Fam. Hartog Bunschoten 25-01-2022

Ik ben zeer tevreden, omdat de leveringen elke keer uitgesteld werden waar de keukenloods niets aan kon doen ben ik gaan zoeken voor 1 apparaat of ik deze ergens anders kon bestellen.
Dat is gelukt, heb eerst de keukenloods gebeld en dit was geen enkel probleem ze hebben de order aangepast en 2 dagen erna de rest uitgeleverd

Herwin de Boer 25-01-2022

Duidelijk, overzichtelijk.
Veel artikelen binnen een paar dagen geleverd.
Conform geleverd

Tineke@verbouwingen 25-01-2022

Na overleg met de verkoper heb ik een mooie korting ontvangen op al mijn toestellen. Ik ben ontzettend snel verder geholpen. Prijs / kwaliteit en service is deze webshop voor mij als 'beste' verkozen !

Tineke@verbouwingen 25-01-2022

Zeer snelle service. Kwaliteit gegarandeerd. Verkopers die helpen met alle vragen en zoeken naar een gulden middenweg in de prijs ! Wauw !!!! Nog geen seconde spijt van gehad.