Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 727 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gregory papafloratos 02-09-2022

Very good service. they solved all our questions about the products We are very satisfied

Honselaar 02-09-2022

Al meerdere keren goed geholpen met de aanschaf van diverse extra voor onze keuken.

Yvonne 02-09-2022

Ruime keuze in producten, goede omschrijving duidelijke uitleg!
Vlot en prettig geholpen.
Blij met mijn aankoop van een Quooker kraan een Bosch oven en Bosch vaatwasser

J de Boer 02-09-2022

Snelle levering doen wat ze beloven top.zeker van plan om ook bij de volgende aanschaf weer te bestellen bij keukenloods

cor 02-09-2022

zoals eerdere ervaringen met keukenloods ook deze keer snel en correct geleverd. De vaatwasser werkt naar volle tevredenheid.

Matt 02-09-2022

Prima product, goede voorlichting/informatie. Faire prijs , zeker concurrerend met andere aanbieders. Levering ging exact volgens planning. Dus betrouwbare partner

Jansen 02-09-2022

Prima service
A lles prima op tijd geleverd en ingebouwd.
Alle oude apparatuur meegenomen.

Jan Willem 02-09-2022

Goed personeel day weet wat ze moeten doen dus heel bekwaam en vakbekwaam winkels zojn echte aanrader

Jesse 02-09-2022

Duidelijke site. Goede service. Alleen ze namen de vaatwasser niet mee terug. Dat was een beetje onhandig.

Thea 02-09-2022

Goed en duidelijke uitleg als je belt. Goede connectie met inbouw team. Inbouw team was geweldig !

de Lange 01-09-2022

Netjes terug gebeld om onze reservering te bevestigen, vriendelijk te woord gestaan

Martin 01-09-2022

Alles werd netjes op tijd geleverd en werkte gewoon zoals verwacht. Ook de website is makkelijk in gebruik.

fam Venema 01-09-2022

Goede service en als je in de stad groningen bij keukenboeren gaat kijken voor losse kookplaat of inbouwonderdeel dan wordt je door verwezen naar keukenloods dus vandaar dat we bij jullie terecht zijn gekomen. De jongeman die ons heeft geholpen heeft ook mee gedacht en ook eerst de goedkopere platen aangedragen .Super tevreden tot nu toe.

Interest 01-09-2022

Snel en goed Snel en goed Snel en goed Snel en goed
Snel en goed Snel en goed

Michel 31-08-2022

Goede en snelle service met vriendelijke medewerker die verstand van zaken hebben. En makkelijk tussentijds te wijzigen

Frank 30-08-2022

Doen wat ze zeggen en prima op maat advies doe graag zaken met ze, ook de bezorg aansluit los staande service werkt echt heel goed, super tevreden

Hans 30-08-2022

Weliswaar niet op voorraad in de winkel (Zaandam), maar goede voorlichting en demonstratie (Quooker).

Geja 30-08-2022

De keukenloods zelf geef ik een 9, echter de organisatie (After Pay) die de betaling regelt geef ik een 1, dit is een waardeloos bedrijf, die dreigt met aanmaningen en incassokosten rekent terwijl ik niet eens een week de tijd krijg om te betalen.

Martha 30-08-2022

Duidelijke en overzichtelijke webshop, makkelijk om een bestelling te plaatsen.

J.B. L 29-08-2022

super aardig personeel aan de tel. na een foutje het product nagestuurd zonderproblemen na een goed contact met tamara van persie waarvoor nogmaals dank.

pbu 29-08-2022

Duidelijke voorlichting, snelle levering en netjes afgeleverd. Een aanrader dus!

Lia Faes 29-08-2022

Perfect geholpen in Tilburg, nadat bleek dat de bestelde kookplaat niet meer geproduceerd werd.
Een soortgelijke zou pas half september geleverd kunnen worden. Daar onze sleuteloverdracht al op 1 sept plaats vindt, heeft de verkoper samen met ons een andere van dezelfde afmeting gezocht en die kregen we voor dezelfde prijs. Echt klasse en een superservice!

Delicious catering 29-08-2022

Ik ben zeer tevreden erover, prima service vorige afwasmachine ook daar gekocht en ze konden mij vertellen dat dat in 2013 was. Ik heb een speciale maat nodig en ze hebben voor mij besteld en hij is er keurig ingezet. Vriendelijk personeel en goed geholpen dus een dikke 10

Pieter 29-08-2022

Ik heb eerder een koelkast gekocht. Geen probleem. Nu een afwasmachine. De ene dag besteld de andere dag geleverd. Uitstekende service.

Monica 29-08-2022

Ik was op zoek naar een bepaald merk wasmachine en kwam via Google deze tegen op de website van Keukenloods.nl
Ik vond de webshop overzichtelijk en het was gemakkelijk om een bestelling te plaatsen. Dit heb ik dan ook gedaan en binnen 3 dagen kreeg ik mijn nieuwe wasmachine thuisbezorgd.