Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Bas 31-01-2022

Als je bij de bestelling leest dat je wasmachine en droger de volgende week bezorgt worden dan kies je daarvoor. Maar meteen na de bestelling wordt dat gewijzigd voor de wasmachine in 3 weken later en voor de droger 12 weken.
Denk nou niet dat ze laten weten dat de wasmachine in hun magazijn staan of dat ze op het idee komen om ze geschieden te brengen. Nee hoor daar moet je zelf achter komen en gaan bellen.

W van de Tonnekreek 31-01-2022

Wij zijn erg tevreden over het apparatuur wat we gekocht hebben én met de service en de bereikbaarheid ivm vragen.Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling en evt vertraging van je bestelling

Annemiek 31-01-2022

Hele snelle service en een goed product ontvangen (aankoop: Siemens inbouw oven).

Fia 31-01-2022

Nieuwe vaatwasser telefonisch kunnen bestellen. Op tijd geleverd en voor mooie prijs!

Anja 31-01-2022

Mijn bestelling was vertraagd van week 2 naar week 9. Toch leverde Keukenloods een vaatwasser in week 2. Deze was luxer en duurder dan degene die we uitgezocht hadden! Super service noem ik dat!

C. Burgler 31-01-2022

Goede prijzen, vriendelijke mensen en proberen mee te denken in oplossingen als er een apparaat niet leverbaar is.

wilfred 31-01-2022

Zeer tevreden. Alles werd op tijd geleverd en zowel de kookplaat als de oven werken naar tevredenheid.

Danny 31-01-2022

Snelle levering tegen een zeer concurrerende prijs. Gedurende het proces van bestellen tot leveren prima op de hoogte gehouden.

Aad 31-01-2022

Zo monteur wil je elke dag hebben
Netjes gemonteerd en netjes achtergelaten en oude meegenomen
En het belangrijkste goede uitleg

Shital Kashikar 31-01-2022

We choose this shop as this is the only shop I could get variety of products which are in my budget and customer handling was also nice. There were timely updates about delivery and it was smooth delivery and on time as mentioned so there was no hassel in the complete process.

Paul 30-01-2022

Bij jullie gekomen via mond op mond reklame ,
Ben heel prettig geholpen
Ik heb zelf nog geen winkel gezien
Ik heb besteld via telefoon,en heel goed uitgelegd ,ben er heel blij mee.

Mat 30-01-2022

In Mei 2021 een Bosch vaatwasser besteld bij Keukenloods. Helaas hadden ook zij te maken met de wereldwijde schaarste bij de fabrikanten van chips en de daarmee gepaard gaande vertragingen in levering. Werd wel netjes op de hoogte gehouden van alle vertragingen maar werd daar niet vrolijk van. Uiteindelijk na diverse vertragingen in november het verzoek gedaan aan Keukenloods om te bekijken wat er aan vergelijkbaar materiaal uit voorraad kon worden geleverd ofwel op korte termijn. Het leveren van de Bosch zou nog wel lang kunnen duren en ik wilde nou toch eindelijk eens kappen met dat met de hand afwassen ! De door mij gewenste AEG CL838MM bleek vlot te leveren. Keukenloods is mij financieel tegemoet gekomen in de (duurdere) aanschaf van deze machine vanwege het lange wachten, zeer coulant ! Kortom, ben zeer tevreden met de door Keukenloods geboden service en communicatie over de gehele periode maar nog meer met deze hele fijne vaatwasser !!

Peter Dohmen 29-01-2022

Ruim assortiment, goed advies en keurige levering. Ook de deellevering op tijd gekregen

Annemarie D. 29-01-2022

17 jaar eerder al een oven en vaatwasser bij de Keukenloods gekocht en heel tevreden met de service. Nu de oven dan eindelijk aan vervanging toe was wéér zonder enige twijfel voor de Keukenloods gekozen. De site is duidelijk, je kunt goede filters aanbrengen waardoor je snel en gemakkelijk een mooie selectie kunt maken. via een klant gedeelte een leverdag kiezen en je kan je de levering in de gaten houden waardoor je weet waar je aan toe bent.

Petra 28-01-2022

Een kitchenAid voor een mooie prijs aan kunnen schaffen. En ondanks dat ik via de website geen gebruik kon maken van de nieuwjaarskorting, heb ik die na contact met een medewerker alsnog gekregen. Machine snel thuis ontvangen. Echt super blij mee!
Dank je wel Keukenloods!

Boumans 28-01-2022

alles ging gemakkelijk ook met de verkoper, niet opdringerig maar met een goed advies en nog voordeliger ook

Yvette 28-01-2022

Echt heel erg tevreden! Goede en snelle service, en goed en kundig geïnstalleerd.

Fam. Huisman 28-01-2022

Telefonisch contact gehad over de oven waar ik interesse in had. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Levering verliep precies als afgesproken. Bij aflevering werd de oven een trap omhoog gebracht zonder probleem. Ik ben zeer tevreden.

Henk 28-01-2022

Prettige winkel. Je krijgt de kans op je gemak rond te kijken en ontvangt deskundig advies wanneer je dat wilt. Scherpe prijzen en prima installatie service.

Dennis 28-01-2022

De bediening van de combimagnetron is duidelijk en niet moeilijk. Installatie was makkelijk, oude eruit en de nieuwe er weer in.

Theo wanders 28-01-2022

Snelle levering en goede communicatie. Vriendelijke chauffeur die nog even meehielp om naar binnen te brengen.

Hans 28-01-2022

Het betrof een garantie en die is goed opgelost. Prima service en de juiste voorlichting.

Bas 28-01-2022

Mijn inbouwijskast moest met spoed vervangen worden. Dankzij de flexibele service en het meedenken van/door Keukenloods is dit naar volle tevredenheid gelukt. Ook het inbouwen is uiterst vakkundig gedaan. Al met al helemaal top.

Yvonne 28-01-2022

Een Bosch afzuigkap besteld. De levering was prima en de afzuigkap van goede kwaliteit.

Marianne Kwakkel 28-01-2022

Ben zeer tevreden de bezorger was heel vriendelijk bracht de nieuwe inbouw koelkast op mijn verzoek naar de keuken. En de oude koelkast werd netjes meegenomen. Petje af.