Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

JW Joore 15-02-2022

Uitgebreide duidelijke website. Ruime keuze aan betalingsmogelijkheden. Snelle foutloze levering met een goede informatie voorziening omtrent de levering.

Michelle 15-02-2022

Goede service, denken mee, eerlijk, duidelijk en klantvriendelijk! Heel tevreden

Sylvia de Bont 15-02-2022

Doen wat je belooft zonder gezeur.
En geen gezeur over het moeten garanderen van een parkeerplaats hetgeen jullie wel een topper maakt!

Janjannekejonker@gmail.com 15-02-2022

Lang gezocht, naar deze afmeting van het apparaat, maar de keukenloods had hem op voorraad staan. Alles oke verlopen, snelle en goede service, levering.

Leon 15-02-2022

Na een vraag via email werd ik netjes gebeld voor uitleg. Krijg een mooie aanbieding en werd het product binnen 1 dag geleverd.

Edwin 15-02-2022

Al een aantal keer apparaten uit de keuken laten vervangen door Keukenloods. Ik vind het helemaal perfect. Ze bieden een scherpe prijs en de inbouwservice waar ze mee werken vind ik ook zeer professioneel. Overall zeer zeer tevreden.

Jaap 15-02-2022

Plezierig telefonisch contact, vakkundig, en snelle verzorging van de bestelling.

JP 15-02-2022

Snel, telefonisch goede adviezen, goede prijs en ze kunnen echt leveren, waar anderen vaak ruime levertijden hebben!

Peter 15-02-2022

Prijs van het product was goed. De service bij Keukenloods.nl echter ook. Al vaker hier besteld.
Helaas werd de bezorging later dan gepland, maar dit had betrekking tot de leverancier.

L. Geurts 15-02-2022

We zijn in de Keukenloods in Zaandam geweest. Nu wil het geval dat 4 leveranciers van keuken apparatuur dicht bij elkaar zitten. Als laatste zijn we binnengelopen bij de Keukenloods. In tegenstelling tot de andere leveranciers is hier het aanbod gigantisch. We waren op zoek naar een nieuwe inductie kookplaat. Door het ruime aanbod was bij mij het overzicht weg. Hulp gevraagd aan een medewerker. Deze heeft me prima geholpen. Dacht actief mee met mijn wens en gaf deskundig advies en bood alternatieven aan. Uiteindelijk wel een duurdere aankoop gedaan dan bedoeld, maar wel ongevraagd extra korting gekregen. Tevens door goede service ook nog een nieuwe keukenkraan gekocht (ook met ongevraagd korting)

Diny Huyg 15-02-2022

Ben zeer goed te woord gestaan over de vervanging van de afzuiger die wij hadden.
De bezorging was volgens afspraak precies op tijd en de verpakking van het apparaat was top!
Ben via Google bij Keukenloods terecht gekomen en heb daar nog geen minuut spijt van gehad ik zal jullie dan ook aanbevelen bij een ieder die op zoek is naar keukenapparatuur.

Langen 14-02-2022

Ruime keuze, goed advies en tevens correcte levering binnen de gestelde termijn.

Marco 13-02-2022

Op de een of andere manier was er iets fout gegaan met de communicatie van leveren bij locatie Nederweert en afhalen bij centraal magazijn in Opmeer. Na 1 Belletje is dit prima opgelost en had mijn bestelling de volgende dag gratis thuisbezorgd.
boven verwachting goede service.

J. Oomens 12-02-2022

Een duidelijke website. Bij contact: de medewerker was zeer klantgericht, luisterde goed naar mijn wens en gaf ter zake doende informatie over het product. Ik werd snel en goed geholpen. Ook werd meteen een afspraak gemaakt voor levering en installatie en die werd netjes nageleefd; ook over de installatie, die werd uitgevoerd door een ander bedrijf, zijn we erg tevreden

Rick 11-02-2022

Ik had snel een vaatwasser nodig die mijn keukenleverancier niet kon leveren, keukenloods had deze wel en volgens afspraak al de volgende dag in huis.

Siebe & Monique 11-02-2022

Wij zijn tevreden met de Keukenloods. We werden goed geholpen in de winkel en we werden goed geïnformeerd over de bestelde artikelen. Helaas, daar kon Keukenloods niets aan doen, moesten wij 4,5 maand wachten op onze koelkast en vriezer. De koelkast en vriezer zijn goed en zorgvuldig geïnstalleerd. Blij met onze nieuwe apparatuur!

Tineke 11-02-2022

Het is een fijne shop daar en je wordt er goed geholpen er werken deskundige mensen.

jo 11-02-2022

Koel/vries combinatie besteld. Zeer goede prijs en vriendelijke bezorging. Wel iets vertraagd door corona

Kersten 11-02-2022

Alles perfect geregeld, vanaf bestelling t.m. de levering en inbouw van de apparatuur.

Hoite Slagter 11-02-2022

Duidelijke info op de site. Het bestelproces ging ook heel handig. Ook goede informatie over het afleveren. Kortom: ik ben een tevreden klant 😀

Fred de Vries 11-02-2022

Goede beschrijving en info van het produkt.
Snelle levering.
Duidelijke uitleg installatie.
Prima geluid.

Reinder 11-02-2022

Vlotte en eenvoudige manier van bestellen.
Hele goede communicatie naar ons toe
Snelle levering ondanks voorwaarschuwing dat fabrikant eerst nog moest uitleveren. Uiteindelijk toch binnen een week het bestelde in huis.
Keurig een voorwaarschuwing over tijdstip, met een marge van een uur, en netjes binnen gezet door de bezorger.

Anke 11-02-2022

prima service. alleen jammer dat naast hoge bezorg-/installatiekosten 99€er ook nog een tientje wordt gerekend voor het omhangen van de deur; dat is toch 'installatie'... en werkje van niets

M van der Bas 10-02-2022

Het product heb ik telefonisch besteld omdat ik nog extra uitleg wilde hebben. Ze hebben mijn vragen heel duidelijk en professioneel beantwoord ,ben heel erg blij met deze winkel!

Ankie 10-02-2022

Goede telefonische voorlichting. Plaatsing kookplaat goed en verzorgd. Alles conform afspraken verlopen.