Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 727 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

George Krijnen 24-04-2024

Bij de keukenloods onlangs een Bosch Combimagnetron gekocht. Prijs was zeker concurrerend en de levering was al op de volgende dag. Apparaat was keurig verpakt en draait nu al een week of vier naar volle tevredenheid. Is niet de eerste keer bij keukenloods en nog altijd erg tevreden.

J. Kock 24-04-2024

In ons eerste huis apparatuur geplaatst van de Keukenloods. Nu wederom de keuze op de Keukenloods laten vallen.
Goede begeleiding en mooie prijzen. Top.

Croes 24-04-2024

Ik heb een hoge cijfer gegeven omdat de service goed was en de gemaakte afspraken worden nagekomen. Zelfs een goede monteur werd ons aangeraden om onze perilex aansluiting te regelen met installatie van de inductieplaat plus onze gekocht koelkast bij jullie. Eén vervelend opmerking wil ik wel maken, dat de koelkast vaker per dag een zoemend geluid maakt ondanks dat die nieuw is, dat storend is.

Paul 24-04-2024

Keukenloods site bezocht voor de vervanging van een inbouw afwasmachine. Ik kon me hier goed ingelezen, waarna een bezoek aan de winkel gebracht
Winkel in Alkmaar is ruim opgezet en ziet er netjes uit. Ik had me met behulp van de site dus goed voorbereid, maar kreeg in de winkel nog een aanvullend goed advies. Koop daarna snel beklonken. Proces rond de inbouw die wij wensten verliep soepel. Inbouw zelf ging ook vlot en professioneel. Alles netjes opgeruimd en oude afwasmachine meegenomen. Alles werkt
Kortom zeer tevreden !

Hans 24-04-2024

Snel, duidelijk, dcherp geprijsd. Goede en snelle levering. Bezorger plaatst zware doos in keuken.

Vervest 24-04-2024

Alles prima geregeld van bestelling en uitleg tot het ophalen van het product bij de winkel.

C. Komen 24-04-2024

Prettig geholpen door medewerker van keukenloods. Afzuigkap was niet in voorraad en moest dus nog besteld worden. Ondanks dat toch snel daarna geleverd. Helaas een klein onderdeel beschadigd, vermoedelijk tijdens het transport. Uiteindelijk is het nieuwe onderdeel snel nageleverd.

Lk 23-04-2024

Keukenloods is fijn bedrijf, heb goed advies gekregen.Ik had een tip gekregen dat ik maar eens bij keukenloods moest gaan kijken in Nederweert. Heb op de site gekeken en er was voor mij een ruime keuze. De levering was perfect en volgens afspraak.Het is een goeie zaak waar ik de volgende weer iets zou bestellen.

Laura 23-04-2024

Leuk contact, met advies dat aansluit bij mijn wensen.
Duidelijk over levering en voorwaarden!
Heel goed geholpen

Cees 23-04-2024

Eerlijke en vriendelijke verkoper
Product volgens verwachting
Goede en eerlijke prijs

Raoul 23-04-2024

Correct en duidelijk. Wat ik belangrijk vond is dat er een winkel van Keukenloods in de buurt was. Daardoor ook telefonisch bereikbaar. Ook vond ik het positief dat bij problemen niet meteen de fabrikant maar Keukenloods juist dán graag wordt gebeld om te assisteren.

Wageveld 23-04-2024

Geweldig goede prijs goede hulp.
Fantastisch site goed. Duidelijk beschrijving.

Hans 23-04-2024

Geen eerdere ervaring met de Keukenloods maar ik was meteen verkocht toen ik het gasstel met hetelucht fornuis van Smeg tegenkwam. Meteen besteld en de oorspronkelijke levertijd van 6 weken werden er maar 4 en kook, bak en braad ik als nooit eerder. Voordat het apparaat geleverd was 2 maal gebeld met de klantenservice over de precieze leverdatum en dat was ook een prima ervaring.

Frans 22-04-2024

Goede snelle levering, goed prijs / kwaliteit.
Het toestel is helaas voor oudere mensen minder geschikt daar de bedieningstekst en toetsen voor hun heel moeilijk te zien zijn in tegenstelling tot de foto's van de advertentie.

Dirk te Doesburg 21-04-2024

Vestiging gaanderen vriendelijk personeel maar vooral behulpzaam en goede uitleg. Was verbaasd over de omvangrijke keuze in apparatuur en keukens. Wij waren daar gekomen omdat de prijzen van afwasmachine apparatuur ons opvielen. Plaatsing apparatuur juiste dag en tijdstip, netjes alles geregeld. Perfect, had deze zaak eerder moeten kennen, had er dan al eerder gekocht.

Jansen 20-04-2024

Geweldig dat we een herinnering krijgen dat het tijd wordt om de afzuiging filter te vervangen.

T 19-04-2024

ik had de pannenset gezien ben naar de keukenloods gegaan en heb ze meteen mee kunnen nemen .
Personeel is vriendelijk

Jean-Paul 18-04-2024

Ik had wat vragen om de juiste keuze voor mij te kunnen maken. Ze waren telefonisch goed bereikbaar en ben vriendelijk geholpen. Wat ik minder vond is dat ze de afgesproken aflever datum niet konden waarmaken.

Roelf 18-04-2024

ruime keuze van allerlei merken keukenapparatuur, snelle service en goedkoper dan de meeste ander winkels.

Arthur 18-04-2024

Goed advies en prima service, producten goed verpakt. Zeker een winkel waar je naar terug gaat.

Tom 18-04-2024

Ik ben zeer prettig en vakkundig geholpen.
Iemand die meedenkt, zich goed kan inleven in de situatie, hierdoor is het een prachtig resultaat geworden.

Kortom ik kan Keukenloods Zwaag iedereen aanbevelen.

Mike 18-04-2024

Goede prijs en service. Snel antwoord op vragen over verschillende producten.

Alrik van Eijkelenborg 18-04-2024

Ik heb voor keukenloods gekozen vanwege de uitstekende prijs van de vaatwasser die ik graag wilde. Ik moest wel even wennen aan de manier waarop keukenloods levert. Je weet eerst niet direct welke dag ze komen, maar wel welke week. En je krijgt vervolgens een stroom mailtjes en SMS'jes die soms een beetje tegenstrijdig lijken. Maar even een contact met de klantenservice en je hebt supersnel antwoord. Dus ik raad het zeker aan.

Jolanda van Veen 13-04-2024

Fijne winkel aardig goed geinformeerd personeel.
Snelle levering.
Goed bereikbaar.

Anneke 12-04-2024

Duidelijke site met goede producten. Vlotte levering van het bestelde artikel.
Goed overleg over de levering via een telefoontje.