Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Cees 16-05-2020

Ik zocht een mooie afzuigkap voor een goede prijs. Omdat ik al eerder hier artikelen heb gekocht bezocht ik de website. Na contact met een medewerker een geschikte afzuigkap gevonden voor een aantrekkelijke prijs. En de afzuigkap voldoet ook nog aan de verwachting.

Drenth . H 15-05-2020

Goede afspraken, keurige levering, uitstekende uitleg. de zaak heeft goede uitstraling.

Danny 15-05-2020

Keurig geholpen en mooie korting gekregen door de inbouwoven zelf op te halen.
Oven geïnstalleerd en werkt prima.

Marianne 15-05-2020

We hebben hier vaker gekocht, 5 mei besteld volgende dag in huis! Super! Ook tijdvak waarin ze komen bezorgen is erg fijn. Kortom goede service en blij met apparaat!

Willem 15-05-2020

Bbq van jamie Oliver gekocht. Prima apparaat mooie prijs en uitstekend bezorgd. Ik werd een half uur van te voren gebeld dat ze onderweg waren.

JanDD 15-05-2020

Wij hebben deze website gevonden en verkozen boven andere omdat de levering snel zou zijn.
De levering was idd snel, waarvoor dank !
Goede service ook !

Chantal 15-05-2020

Telefonisch een quooker fusion besteld en dezelfde dag opgehaald in Opmeer. Aangesloten en na 3 dagen is de kraan gaan lekken. De klantenservice van quooker gebeld en toen heel netjes geholpen. 2 dagen later is de monteur langs geweest en hij heeft een element in de boiler vervangen en nu lekt de kraan niet meer.

MarcJSE 15-05-2020

Online vanuit België besteld. Goede service, communicatie en opvolging en een TOP-prijs.
Keukenloods.nl warm aanbevolen!

Vincent 15-05-2020

Ben niet in de winkel zelf geweest maar via de mail prima geadviseerd voor een afzuigkap en quooker.

Gerke 15-05-2020

Snelle levering en in ons geval bij een defect aan de nieuwe wasmachine goede En snelle service.

Jenny 15-05-2020

Snel bezorgd. Goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd wordt en zelfs een half uur van te voren een telefoontje, we komen eraan.
Prima service.

Martin Kok 15-05-2020

Makkelijk en snel alles gevonden en kunnen regelen. Ondanks corona maatregelen, alles goed voor elkaar gekregen. Inbouwmontage ook keurig netjes en werkend gedaan.

vooges 15-05-2020

vlug bezorgd en goed ingepakt en een goed artikel als ik meer nodig heb bestel ik zeker bij jullie

MP 15-05-2020

Snelle levering. Goed product. Zou de volgende keer weer bij Keukenhofs bestellen.

Sander 15-05-2020

Zeer snelle levering. Nette service (ook door de installateurs). En ruim aanbod😁

Bart 14-05-2020

Levering en prijs is prima echter service afdeling is erg slecht.
Wanneer je een onderdeel mist van een apparaat duurt het erg lang voor het opgelost is.
De bestelde Franke Keukenkraan was niet compleet, meteen keukenloods op de hoogte gesteld en na ruim een week nog steeds geen reactie teruggekregen. Diverse keren contact opgenomen met de service afdeling en deze konden mij niet vertellen wanneer het onderdeel wordt opgestuurd.
Ik heb zelf de leverancier van de keukenkraan gebeld om het op te losten.
Officiele reactie van Keukenloods 14-05-2020

Beste Bart,

Aj, dat is niet goed gegaan. Mijn excuses dat dit zo lang heeft geduurd, en dat zelf de leverancier moest contacten. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik kijk graag mee waar het verkeerd is gegaan, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Zou je daarvoor je ordernummer naar emma@keukenloods.nl kunnen sturen?

Ik begrijp uit je verhaal dat het nu opgelost is. Als ik je nog verder kan helpen, dan hoor ik het uiteraard graag!

Groeten, Emma

A. de Jong 13-05-2020

Winkel ruim en overzichtelijk, vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken. Wij zijn fijn geholpen met het uitkiezen van diverse apperatuur en merken.

Toin 13-05-2020

Groot assortiment en goed geprijsd. Personeel goed geïnformeerd. Verstand van zaken. Geen druk vanuit medewerkers

Jolanda 13-05-2020

Wij zijn heel tevreden over Keukenloods. De prijzen zijn heel scherp en de medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De vaatwasser die we gekozen hadden, bleek niet op tijd leverbaar, er is door Keukenloods een prima alternatief geboden. Bij het terugbrengen van een verlengset voor de Quooker, die toch niet nodig bleek, werd niet moeilijk gedaan.

Nadine 13-05-2020

Super service. Gevonden via internet. Erg tevreden over professionaliteit. Klantenservice reageerde snel. Ook zeer tevreden over montageservice
Ze waren voorzichtig met monteren, secuur
Top geregeld allemaal. Handig als je zelf onhandig bent. We willen nu ook een nieuwe vaatwasser, die wordt zeker bij keukenloods besteld en we laten het weer monteren door t montageteam.

m kuijpers 13-05-2020

alles goed bestelling volgens afspraak geen probleem volgende keer weer meer

Lia 12-05-2020

Prima afspraken en levering !
Fijn, ben blij met de nieuwe vaatwasser, een prima aanbeveling

Rina van der Ven 12-05-2020

Deskundige medewerkers en een zeer snelle service. Hier wordt net dat stapje extra gezet voor de klant.

Nepnaam 12-05-2020

Mijn broodbakmachine overleed krap twee weken nadat iedereen vanuit huis begon te werken vanwege de coronacrisis. Blijkbaar kreeg iedereen toen ook het idee zelf brood te gaan bakken, want vrijwel alle machines waren in het hele land bij alle winkels uitverkocht; ook in buurlanden. Eigenlijk volstond maar 1 type machine voor mij en die was zelfs door de fabrikant niet leverbaar.

Op de een of andere manier wist men bij Keukenloods mij binnen twee weken wel van een gloednieuwe machine te voorzien terwijl ik al rekening had gehouden met een lange wachttijd. Nu, twee weken later, zijn alle machines in het topsegment nog steeds nergens leverbaar en prijs ik mijzelf zeer gelukkig.

Waarom een 9 en geen 10? Toen ik de bestelling plaatste stond er nog dat de machine "de volgende werkdag" geleverd zou worden, maar dat bleek toch niet te kloppen. Hier werd vervolgens wel prompt over gecommuniceerd en was er geen sprake van onduidelijkheid.

Jans 12-05-2020

Prima vrieskast aangeschaft bij Keukenloods. Wel wat overbodige herrie. En levering was langer dan op de website gemeld stond. Prijs was wel oke