Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Tuan 10-05-2023

Flexibel met levertijd aangeven en wordt netjes afgeleverd. Prijzen ook in orde.

Henk Keijers 09-05-2023

Wij hebben de bestelling twee keer veranderd omdat er nog apparatuur bijbesteld werd
Alles werd telefonisch vriendelijk en snel geregeld
Wij kregen nog een korting omdat er meer apparatuur op het zelfde adres geleverd kon worden
In de winkel in Nederweert hebben wij advies gevraagd.
Daar is heel goed uitleg gegeven
Vooral over de afzuigkap
Hoe die ingebouwd nog te zien was onder de nieuwe keukenkast.
Alles is op tijd en goed afgeleverd
Ga zo door met jullie klantvriendelijkheid en bezorgservice

Rudy Groener 09-05-2023

Zijn zeer tevreden met onze inductie kookplaat…..degelijk product en een redelijke prijs
Goede online site, en snel afgehandeld

Sylvia 09-05-2023

Goede service en denken goed mee met de klant. Behulpzaam, netjes en goede service

Tim 09-05-2023

Snelle levering, duidelijke site, communicatie en goede prijzen. Oude fornuis ging kosteloos mee retour.

Linda 09-05-2023

Pas een vaatwasmachine gekocht via keukenloods.nl. De communicatie was goed, ze belde wanneer ze langs konden komen en daarna sms’en ze voor de exacte tijd. De bezorging ging ook goed, ze hebben het oude apparaat weer mee terug genomen.

Carla 09-05-2023

Een goed assortiment en geweldige service. Onze keuken is prachtig geworden. Ook nalevering wordt zeer goed opgepakt.
Kortom een aanrader!

Petra Walraven 09-05-2023

Bij de Keukenloods in Alkmaar een Smeg Afzuigkap gekocht. Buitengewoon prima geholpen. In alle rust, uitleg en ruim info. Er zijn nog meer verbeteringen te maken in onze keuken en ga zeker dan naar deze winkel omdat het betrouwbaar blijkt te zijn.

S.Mazereeuw 09-05-2023

We hebben al meerdere keren apparatuur bij de Keukenloods gekocht. Nu een inbouw koelkast. Een goed assortiment en betaalbare prijzen. In Hoorn uitgezocht en betaald, daarna opgehaald uit het magazijn in Opmeer. De medewerkers hielpen om de koelkast in de auto te liggen. Thuis uitgepakt, en via de instructie zelf geplaatst. Top, volgende keer weer Keukenloods.

Len 09-05-2023

Duidelijke site, mooie acties, prima en snelle levering, installatie was snel en vakkundig! Vriendelijk personeel.

Inductiekookplaat 09-05-2023

Prima shop, met een duidelijke webshop. Als je belt krijg je prima informatie.

KeesN 05-05-2023

Snel geholpen in de showroom in Gaanderen. Vriendelijke medewerkers en een prima prijs-kwaliteitverhouding

Dashti 04-05-2023

Behulpzaam, goede service! En de bezorger heeft de koelkasten in de garage gezet!

Sylvia Brandt 04-05-2023

Goede service ring van de combimagnetron was kapot en dit hebben ze direct met Inventum geregeld. Ik beveel jullie zeker aan.

T. G. Hooftman 03-05-2023

Keurig te woord gestaan en behandeld in de winkel en vrij snel de bestelling bezorgd.

Wouter 02-05-2023

Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken. De prijzen zijn concurrerend en de bezorging vlot. Wij zijn zeer tevreden over Keukenloods Zaandam. Al jaren.

Dijks 01-05-2023

Duidelijke productomschrijving bij alle producten, met duidelijke uitleg over eventuele verschillen ertussen.
Makkelijk te bestellen en snelle service.

Frits 01-05-2023

Snelle levering
Duidelijke planning van het moment van afleveren. Totale deal tegen geen enkel probleem aangelopen.

Wim mouwen 01-05-2023

Werd goed geholpen met het uit zoeken van nieuwe vaatwasser.
Het is een bosch geworden door goed advies wat we gekregen hebben.
En ook nog wat korting das altijd leuk.
Thuis bezorgen was ook goed kreeg op tijd een berichtje dat hij er aan kwam.
Zelf geplaatst was ook geen probleem

Bedankt nog maats

G.Wings 01-05-2023

In principe alles goed geregeld alleen lastig dat je niet alle prijzen zien kunt .

Marian van Hest 01-05-2023

Zeer tevreden met de aankoop van onze aperaturen.
Maar vooral ook niet te vergeten de hele goede adviezen de we hebben gekregen van de verkoper.
Daarnaast ook zeer goede en duidelijke afspraken die werden gemaakt wat betreft levering van de aperaturen.
Dus ik zeg keukenloods is in verkoop van keukenapperatuur GROOTS!!

Irma 01-05-2023

Snelle levering en prima afgeleverd. Zondag besteld, maandag geleverd. Helemaal tevreden!

Odile Kruisman 01-05-2023

Filter gekocht voor mijn Bora kookplaat. Het is hetzelfde filter maar stukken goedkoper bij keukenloods. Bestelling was zo geplaatst en ik had het al snel in huis.
Kortom ben erg tevreden!

Bakens Asten 01-05-2023

Nadat ik eerst had bekeken welke vaarwasser ik intersant vond, contact opgenomen me winkel en daar kreeg ik verdere informatie over mijn keuze.
Kreeg goede en bruikbare informatie en werd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. De levertijd was ook prima.

Tony 01-05-2023

Winkel had veel keus aan verschillende soorten ovens, en we kregen goed advies over welke type het beste geschikt was voor ons.
Levering en plaatsing prima geregeld, ondanks het niet passen van de oven ( is opgelost door de monteur).