HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 315 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arie 07-12-2019

Prima winkel . Goed en vlot geholpen door deskundig personeel.
Nooit naar een andere winkel gaan.

Attentie voor de klant! 07-12-2019

Web-bestelling werkt uitstekend. Verzending zeer goed verzorgd en snel. Enige "mankement" is dat betaling aan Karma via Ideal niet werkt: kreeg allerlei rare vermeldingen. Daarom maar via gewone overschrijving betaalt. Jammer.

A. Strik 07-12-2019

Was al een tijdje op zoek naar een nieuwe receiver en binnengelopen bij Hifi Klubben Breda. Medewerker nam alle tijd, wist waar hij het over had, gaf goed advies, op het gemak luisteren naar verschillende opties, scherpe prijs. Deal was snel gemaakt en gekozen voor een Denon DRA800H. Product was niet op voorraad maar binnen drie werkdagen thuis keurig afgeleverd. Aangesloten en bijzonder tevreden over de prestaties van de receiver tot nu toe. Binnen 14 dagen na aankoop bleek vervolgens de prijs aanzienlijk gedaald. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice met als resultaat dat het prijsverschil wordt terugbetaald. Netjes! Hifi Klubben maakt tot dusver waar wat men zegt.

Peter 07-12-2019

HiFi Klubben heeft een uitgebreid aanbod van artikelen ook qua prijsklasse. Je moet wel doorvragen naar de juiste specificaties, maar aardige behulpzame medewerkers.

Roel 07-12-2019

Product heeft een concurrerende prijs, vlotte levering, prima website. Kortom: heel prima!

Dirk 07-12-2019

Als 53 jarige audiofiel ben ik bij Klubben terecht gekomen om de Denon hoofdtelefoon te kopen. Snelle service, scherpe prijzen en kwaliteit. In de toekomst ga ik zeker nog terug naar Klubben voor een nieuwe versterker te kopen om mijn Avalon luidsprekers aan te sturen.

Patrick A. de Roode 07-12-2019

Hifi Klubben vind ik een winkel met een Webshop van uitzonderlijke klasse. Bij mijn beide aankopen via de webshop en de twee bezoeken aan Hifi Klubben in Nijmegen werd ik fijn en bijzonder snel en correct geholpen, de service is gewoon top.
In mijn enthousiasme had ik vlak voor Black Friday een mooie set Argon Audio Forte A5 actieve speakers besteld waarbij ik even geen rekening gehouden had met de kortingen op Black Friday, na één mailtje laat in de avond had ik de volgende morgen voor 7:00 uur al een mail terug en was de geldende Black Friday korting op deze speakers op mijn PayPal account gezet. (Thx)
Ik kan niet anders dan HIFI Klubben aan te raden voor je HIFI aankopen.

HIFI Klubben kan trots zijn op zijn service en mooie producten.

Philip 06-12-2019

Naar aanleiding van een black friday aanbieding een Sonos Ons en een Sub aangeschaft. Er werd al aangegeven dat levering wat vertraagd zou kunnen zijn. Eergisteren een uitnodiging om een review te schrijven, vandaag de One ontvangen, de Sub is nog onderweg.
Aangezien mij niet bekend was dat er twee zendingen waren heb ik 3 keer geprobeerd te bellen, de eerste keer 59 minuten aan de lijn gehangen en in die tijd gestegen van 13e naar 11e beller, 2e keer belen was ik nummer 19 en bij de derde keer nummer 23. Via de chat wel vrij snel antwoord gekregen, er was een tweede zending onderweg.
Nu is versturen per DHL vragen om moeilijkheden, vandaag einde middag mocht ik een bericht ontvangen dat DHL ons gemist had, een eufemisme voor "we hebben er geen zin meer in en houden het vandaag voor gezien". Misschien komt t morgen, misschien ook niet.

Dus ja, een review? Over het product valt nog niets te zeggen, telefonische bereikbaarheid van het bedrijf is bedroevend en de transporteur waar ze zaken mee doen is onbetrouwbaar.

Voor mij hoeft het zo niet meer, aanbieders genoeg

Ronald B 06-12-2019

Ooit was HiFi Klubben, Raf in Amsterdam, wat mij betreft de mooiste audio zaak van NL voor de audio liefhebber.
De verkopers weten waar ze het over hebben. Ze hebben kennis van producten en zijn zelf ook echte audio liefhebbers. Natuurlijk kon ik ook bij de andere media zaken hetzelfde product verkrijgen, maar de gunfactor heeft Hifi Klubben wat mij betreft. En als het in prijs (zoals in mijn geval) op black friday niet uitmaakt waar je het koopt. Dan kies ik voor HiFi Klubben.

Jeroen Herbrink 06-12-2019

Zeer professionele, kennisrijke en klantgerichte "Klub". Altijd bereikbaar voor vraag en antwoord, ook al heb je nog niets gekocht. Ooit bij RAF mn eerste tv gekocht en sindsdien altijd bij Klubben terechtgekomen. Lijkt een dure zaak maar in vergelijking met andere zaken zeker niet het geval. De deskundigheid zorgt voor terugkerende aankopen, je wordt er goed ontvangen en alle tijd genomen om jou van het beste advies te voorzien!
PS, graag kom ik in aanmerking voor de Argon koptelefoon, mijn dochters worden ouder en samen met mijn vrouw keren zij zich steeds vaker tegen mijn muzieksmaak... Daarom voor papa dit geschenk...;-)

Jeroen 05-12-2019

Goede info over product online. Makkelijk besteld en goede info over aflevering.
En een prima hoofdtelefoon.

Paul 05-12-2019

Ik ben zeer tevreden over hifiklubben ,ik had vergulde pluggen besteld alleen zat er een niet bij,via mail contact op genomen en ze reageerde snel en zeiden dat ze meteen een op zouden sturen.de plug was snel binnen gekomen.Een paar jaar geleden in hun winkel een versterker gekocht met Subwoofer en toen ook heel goed geholpen.

A vd Werk 05-12-2019

Altijd een prettige bediening door vriendelijk personeel met veel verstand van zaken. Uitleg is uitstekend en begrijpelijk. Rijd altijd graag de Afsluitdijk over.

Ruud van Bergen 05-12-2019

Heb de tijdens Black Friday bestelde Argon DAB tuner opgehaald. Zeer prettige winkel met bij de cliënt betrokken personeel.

Paul 05-12-2019

overzichtelijke winkel in Alkmaar met deskundig personeel.
product was ook precies wat ik wilde en werkt perfect.

Remco 05-12-2019

Hoog gebruiksgemak, en de 5 jaar garantie is natuurlijk geweldig. Is meestal alleen niet de goedkoopste

OnnoS 05-12-2019

Erg prettige ervaring gehad. Rond de Feestdagen twee Sonos speakers besteld. Inmiddels is er één binnen en de ander staat voor morgen gepland. Vanwege de drukte, duurde de levering langer dan gebruikelijk. Alleen dit stond netjes aangegeven.
Wat ik vooral erg prettig vindt, is de manier van verpakken van de producten. Goed en stevig materiaal, zodat je product niet rammelt. Zeker bij elektronica is dit een must.

Martijn Wallet 05-12-2019

Het zag er veel belovend uit, maar helaas geen pakketje ontvangen! De volgende keer toch maar ergens anders shoppen.

René 05-12-2019

Prettige website met een duidelijk overzicht van de producten en productgroepen. Via de chat kreeg ik vlot antwoord op mijn vragen.

Karin 05-12-2019

lk ben op een enthousiaste, eerlijke en deskundige wijze geholpen, waarbij er ook uitgebreid te tijd werd genomen om mij zo goed mogelijk te informeren. Tevens biedt Klubben 5 jaar garantie bij aankoop, kun je je aankoop evt omruilen binnen 60 dagen. Wat een service........allemaal redenen waarom ik bij Klubben zal blijven terug komen ipv kopen bij bv media-markt. Een verademing........dus ik raad iedereen aan om bij Hifi Klubben te kopen als je gaat voor kwaliteit in apperatuur en advies en service!

Jos 05-12-2019

Mooie Webshop met veel en duidelijke informatie over producten. Levering was als beloofd en de 5 jaar garantie is natuurlijk mooi meegenomen!

Job 04-12-2019

Tijdens black-friday een headset gekocht, prima site en prijzen. Eerder mail contact verliep vlot en netjes. De standaard 5 jaar garantie heeft me de headset hier doen kopen.

Ondanks de grote drukte werd het pakket keurig op tijd opgestuurd. Prima ervaring zo ver :-)

michel jansen 04-12-2019

leuke webshop met niet alleen hedendaagse audio maar ook audio materiaal die je niet elke dag ziet

BRS 04-12-2019

Het ging in deze niet om een aankoop maar om een reparatie. Voeding van een NAD 7050 kapot. En ja, net drie maanden nadat de garantietermijn van 5 jaar was verlopen. Dus volle pond betaald van ruim 150 euro.
Suggestie: informeer ook tussentijds, zeker als reparatietermijn wat langer duurt over de status.

Daniël Pret 04-12-2019

Overzichtelijke website, verzending was snel verzonden en goed verpakt. De 5 jaar garantie op artikelen spreekt mij erg aan! Ook het aanbod om mee te denken voor de gebruikte apparatuur thuis is fijn.