HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 313 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

mh 31-03-2020

De online-bestelling ging niet van een leien dakje - bleef hangen bij bezorgopties. Via klantenservice rechtgetrokken. De levering duurde ruim een week, waar de volgende dag werd beloofd. Waarom moet een product dat in Nederland leverbaar is uit Denemarken komen? Oké, met het product en de hulp in de fysieke winkel wel tevreden.

V. C Franssen 31-03-2020

Ik vind de mensen van hifi klubben aardig klant vriendelijk en behulpzaam ze luisteren naar wat je zoekt en proberen het beste product voor jou te zoeken en aan te bieden.

ronald 31-03-2020

Hier weet men echt waar het over gaat. Ook nu ik niet naar we winkel wil prima contact en stipte levering. Gewoon een toptent! Aanrader.

Fred Kroonen 31-03-2020

Prettige winkel met prettige sfeer en indeling van de winkel en met medewerkers met juiste vakkennis.
Die ook naar je wensen luisteren en daarop ingaan.

John 30-03-2020

HiFi Klubben Den Haag, vriendelijk, geduldig en deskundig geholpen, niets is te veel. Aanrader!!

Jochem 30-03-2020

Toen er problemen waren met mogelijke levering van een Sonos One werd er heel adequaat gereageerd. Ik ben teruggebeld door Hifiklubben en het product werd alsnog geleverd! Een cadeau voor mijn jarige zwager in deze lastige tijden!

Rob 30-03-2020

2x online een Denon versterker gekocht. Alles tot nu toe echt perfect, laatste bestelling ook nog eens veel eerder geleverd dan vooraf aangegeven! :) Kortom geheel tevreden.

Tineke 30-03-2020

Duidelijke communicatie, zorgvuldige verzending, 5 jaar garantie. Goed product. Wat wil een mens meer.

Jeffrey 30-03-2020

Ik was op zoek naar een shop die niet enkel online een hele goede service heeft, maar je ook telefonisch professioneel te hulp schiet.
Hifi Klubben is me hierin volledig tegemoet gekomen.
De producten worden heel netjes bij je afgeleverd.
En bovenop de service krijg je ook 5jaar garantie.
Kortom, ik heb mijn nieuwe "huis" leverancier gevonden.
Doe zo verder.

Peter 30-03-2020

Zeer professionele support. High end streamer na twee jaar en een paar maanden kapot en door HiFi Klubben binnen een week gerepareerd terug. Zelfs met een streamer, die daar niet is gekocht, maar bij firma, die inmiddels niet meer bestaat. Ik was al wel klant, maar deze service vind ik uitzonderlijk goed. Zo zouden er meer moeten zijn.

Martin 30-03-2020

geweldige hulp bij storing in versterker/reciever een snel en coulante oplossing.
Indien reparatie niet mogelijk zou zijn geweest, zou ik bij deze mensen voor nieuw gegaan.

D. Odijk 30-03-2020

Duidelijke webshop en adequate, vlotte afwikkeling tm aflevering aan huis.
J

Hilbert Hunink 30-03-2020

Ondanks alle coronagekte fijn om verschillende true wireless earphones te kunnen testen! Wilde ze gezien de prijs niet zomaar via een webshop bestellen maar ook horen en voelen hoe ze zaten.
De medewerkers waren vriendelijk em betrokken en hadden verstand van wat ze vertelden. Wat ze niet wisten werd zo opgezocht.

Tijdens het testen van verschillende modellen wat info opgezocht over het gekochte model. Daar zag ik een lagere prijs bij een andere aanbieder. De prijs was zonder dat ik erover begon al aangepast omdat zij dit zelf ook gezien hadden. Erg prettig!

Perry 30-03-2020

Heldere site en snelle levering, ik zou iedereen aanraden hier zijn/haar media te bestellen.

Nathan Louhenapessy 29-03-2020

Aanbod is zeer volledig, verzending en informatie op verzending is snel en volledig. Prijs concurrerend.

Robert 29-03-2020

Vriendelijke werknemers die graag voor je klaarstaan. Ook als je ergens problemen mee hebt. Goed belijd tijdens de Corona crisis. Alleen bij het openen van de voordeur zouden ze voorzichtiger moeten zijn.

Remco 29-03-2020

(H)eerlijke winkel. Goede producten, verkopers met passie voor muziek en goed oor voor hun klanten. Kom er graag.

K. WIjnberg 29-03-2020

Gewoon precies wat je verwacht. Sonos Beam besteld tegen een erg scherpe prijs.
Stukken goedkoper dan veel concurrenten. Keurig netjes op de hoogte gehouden van de orderstatus en geleverd conform verwachting.
Ook nog eens 5 jaar garantie via HiFi Klubben, hoewel ik niet verwacht dat het eerder stuk gaat is het wel altijd mooi meegenomen.

Tjeerd Volbeda 29-03-2020

Kwam voor een versterker en advies over mijn platenspeler. Kende de winkel van vroeger, toen was het RAF in Amsterdam. Enorm goed en deskundig geholpen. Er werd meegedacht, samen met mij bepaald wat ik wenste en in overleg bedacht wat te kiezen. Thuis bleek alles perfect te passen bij mijn wensen, prachtig geluid, precies wat ik nodig had. Veel dank voor de service, de dienstverlening en het uitstekende advies.

Nico Prins 29-03-2020

Ik kom hier al vanaf het begin. Daarvoor bij RAF natuurlijk. Altijd fijne “jongens dromen” winkel.
Bijzonder op dit moment de prettige relaxte sfeer ondanks Corona. En last but not least, zeer tevreden met aankoop.
Keep it up!

Daan 29-03-2020

Mooie winkel met goed personeel. 5 Jaar garantie is daarnaast alleen maar een pluspunt

Carlos 29-03-2020

Toegankelijke website, kwalitatieve producten, scherpe prijzen en snelle service: wat wil je nog meer?

Reitsma 29-03-2020

Goede kennis van de producten die ze verkopen, nemen de tijd voor je. Tevens is de winkel zo opgezet dat goed mogelijk is om ter plaatse de verschillende opties goed te vergelijken.

Michele Grossi 29-03-2020

Everything was good!
Very fast shipping, very kindly communication (in English).
Next time I'll buy again from you.
Many thanks,GRAZIE.

........ (Italy)

Bas 29-03-2020

Topzaak. Super mensen in de winkel. Snappen het en houden net zo van muziek als ik denk ik! Kom al jaren in Utrecht en elke keer ga ik met aankoop en goed advies naar huis!