HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 313 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Noud 04-02-2024

Super, vandaag bestelt, morgen in huis, netjes, goed verpakt. Meer dan tevreden

Taco 04-02-2024

goede winkel , nette prijzen goed uitleg en snelle levering. ik geen niet vaak een 10, maar ze zijn goed.

Sieb 02-02-2024

Zelden vind je Sonos aanbiedingen, en laat nu juist HiFi Klubben één van de scherpste prijzen hebben voor deze producten! Dat betekent top producten van een top winkel, die zich onderscheidt door klasse merken voor diegenen die wat anders zoeken dan datgene waar de massa voor kiest!

Patrick 01-02-2024

Bestelling en contact met klantservice goed.
Helaas wel veel moeten mailen ivm late levering de televisie moet via speciaal vervoerder geleverd worden. Eerst is de bestelling bij vervoerder niet goed doorgekomen gelukkig had ik al gemaild. Daarna pas na 2 dagen gebeld voor levering. Helaas niet mogelijk een dagdeel te kiezen.....

Nu maar afwachten welke tijd ze morgen komen. Hier zie ik nog wel ruimte voor verbetering.

Adverteer dan niet met voor 1630 besteld volgende dag geleverd, speciaal net voor mijn weekend besteld en nu toch levering gepland net als ik weer moet werken.

f j 01-02-2024

prima service ,snelle levering ,garantie die ze geven op hun producten is prima

Han 01-02-2024

Denon cd speler doet aan alle verwachtingen bedrijf doet haar best om alles goed te laten verlopen

MauriceO 28-01-2024

Ik heb een receiver besteld welke bij HiFi Klubben zeer aantrekkelijk geprijsd was.

Bestellen via de website verliep zeer eenvoudig. Ik had zelfs de mogelijkheid om achteraf te betalen, wat ik altijd wel prettig vind.

De bestelling is snel verzonden via dhl en daarover word je goed geïnformeerd.

Ik heb nog geen gebruik hoeven maken van service of iets dergelijks, dus ik beoordeel strikt de aankoop.

Top product van een top winkel. 28-01-2024

Top winkel, was natuurlijk niet de eerste keer dat ik bij hifi Klubben iets kocht, daar ik alleen voor een hoge kwaliteit ga. Muziek is te belangrijk voor ons dus dan moet het wel goed klinken. Zo ook mijn laatste aankoop.
Verbazend ook hoe snel het weer geleverd is, moest toch weer helemaal uit noord Duitsland komen. Lijkt wel of die bezorgers helemaal niet meer slapen.

Arne 28-01-2024

De site is goed overzichtelijk duidelijk uitleg. Snelle levering en snelle reactie als je hebt besteld.

Ralph 27-01-2024

Kwaliteit product met bijbehorende bestel ervaring: eenvoudig, effectief en goed.

Lukas 25-01-2024

Deze winkel leverde de producten zoals beloofd, snel vergelijkbaar met de select van Bol. Voor de rest nog geen contact met Klubben.
Tav het product, het voldeed aan de verwachtingen, zitten comfortabel in de oren en het geluid is zeer goed

Sjef 23-01-2024

Zeer overzichtelijk, en betrouwbaar product . En super snelle levering. Voor ook nog een mooie prijs.

Werner 22-01-2024

Mooi materiaal en heel goede prijzen! Perfecte afhandeling van de bestelling en uitstekende service. Een vraag per mail werd steeds de volgende dag beantwoord.
Dank,

Fam. Vos 22-01-2024

Vriendelijk geprijsd, nette afhandeling en goed op de hoogte gehouden.
Levering was zelfs sneller dan in eerste instantie doorgegeven.

Zo jammer 21-01-2024

Feitelijk gaat mijn beoordeling over de klantenservice, op woensdag 17-1 had ik telefonisch contact met de klantenservice en vroeg of mijn bestelling op vrijdag 19-1 geleverd kon worden, dat was geen probleem volgens de medewerker - naam is mij ontschoten - de betreffende medewerker zou er zorg voor dragen dat mijn bestelling niet de 18e maar de 19e geleverd ging worden. Wat schetst mijn verbazing? wordt de bestelling toch op de donderdag geleverd door postnl geluk bij een ongeluk was ik toevallig thuis.
Zo jammer, dat je afspraak maakt en dat wordt dan niet goed uitgevoerd.

Geert 19-01-2024

Fijne website en prettige klantvriendelijke winkel, in Nijmegen in mijn geval. Versterker besteld en geïnstalleerd, helaas een tok geluid bij het uitzetten. Telefonisch besproken, uiteindelijk naar de winkel gegaan. Versterker is nagekeken, nieuwste firmware geïnstalleerd en probleem was opgelost. Super service!

john 18-01-2024

klantvriendelijke website, snelle en accurate levering. Vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch contact.

Teun 17-01-2024

Levertijden zoals aangegeven op website ruim overschreden. Producten helemaal prima.

Roy 16-01-2024

Top product en topservice. Hifi Klubben doet wat het belooft. Snelle levering, een hoogwaardig product met een eenvoudige door iedereen te begrijpen installatie en bediening. Aanrader.

Henri 15-01-2024

Veel merken en adviezen zijn duidelijk. Prettig contact via de mail en een prima prijsaanbieding.

Max 15-01-2024

Zulke klantvriendelijkheid en service als hier heb ik nog nergens anders mee mogen maken!

peter 14-01-2024

Telefonisch duidelijk uitleg om een goede keuze op de webshop te kunnen maken. Product volgende dag binnen.

Martijn Roelofs 12-01-2024

Snelle levering. Gekozen voor Hifiklubben.nl i.v.m. de 5 jaar ledengarantie. Mooi product wat geleverd word in een mooie verpakking, waardoor je echt een kwalitateitsbeleving krijgt. Eenmaal uitgepakt en aangesloten kan het genieten beginnen

Rj 11-01-2024

Goeie prijs kwaliteit. Supper goeie klantenservice. En een hele nette levering. Gewoon top

Cees 09-01-2024

Duidelijke webshop, snelle levering maar vooral een goed product en prijsniveau.