HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 313 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erwin 24-11-2020

Goede en heldere uitleg en advies. Ze nemen alle tijd voor je. Er wordt niks opgedrongen.

Siep 24-11-2020

Op Zondag besteld. Shop is op Maandag gesloten. Aankomst bestelling op Donderdag.
Klantenservice niet bereikbaar. Winkel op locatie ook niet bereikbaar.

Martin 23-11-2020

Vorig jaar mijn oude Denon versterker nog laten repareren, nu toch maar overstag voor een Denon reciever met de nieuwste technieken aan boord. Geen spijt van de keuze. Goed advies en uiteindelijk voor mijn budget de juiste keuze gemaakt. Ik was al Denon fan en zal dat blijven. Dank HIFI Klubben. Receiver online besteld omdat deze in Eindhoven niet op voorraad was. Keurig geleverd stevig ingepakt.

George Van t Sant 20-11-2020

HiFiKlubben verkoopt alleen kwaliteitsmateriaal voor ieder budget en met goede informatie zodat je de juiste keuze kan maken.
Spullen zijn prima geleverd via de webshop met PostNL .
En met 5 jaar garantie, top!
Ik geniet iedere dag van mijn aankoop.

Karen 19-11-2020

We zijn goed geholpen met zowel het uitkiezen als het bestellen en laten bezorgen. Hadden er weinig verstand van, maar wel duidelijk wensen, en die zijn goed vertaald en nu zijn we zelf ook een beetje kundig geworden op HiFi gebied :-) En belangrijkste: We hebben uiteindelijk dus echt mooi spul gekregen voor een leuke prijs! Goed geluid en het ziet er mooi uit allemaal.

Ad 18-11-2020

Dat ik gekozen heb voor hifi Klubben komt door de goede referenties en een vertrouwde uitstraling van de website. Wat resulteerde in het nakomen van afspraak van de levering waardoor wij nu heerlijk naar de ons gewenste muziek kunnen luisteren! Daarom beveel ik hifi Klubben bij iedereen aan voor een heerlijke muziek ervaring!!!!

adel 18-11-2020

belofte volgende dag leveren wordt niet nagekomen ,kan wel zijn dat postnl het druk heeft maar beloof niet iets wat je niet na kan komen.

Richard 17-11-2020

De shop is overzichtelijk. Het bestelde product is snel en goed verpakt geleverd. Goed product voor een lage prijs (outlet model maar wel gewoon nieuw).

Gregory 17-11-2020

I always enjoy buying at HiFi Klubben (either on-line or in their Utrecht branch).
The site is easy to navigate and has good explanations.

Richard 16-11-2020

Mooie, scherp geprijsde hifi produkten. Snelle levering. Jammer dat men niet de oplossing had die ik zocht...

Patrick G. 16-11-2020

Eerste en uiterst positieve ervaring. Overzichtelijke website en precieze uitleg bij elk apparaat.
Mooi assortiment en kwalitatieve merken. Ik koos uiteindelijk voor een setje luidsprekers.
Communicatie zeer goed verlopen, na bestelling op de site werd binnen de 3 dagen netjes geleverd. Verpakking was perfect en ik kon niet wachten om mijn nieuwe speakers aan te sluiten.
Ik bestel weldra opnieuw !

Johan Wouda 16-11-2020

Hifi Klubben heeft zijn afspraak met het leveren van de 2 stuks draadloze bluetooth oordoppen nagekomen en de bluetooth oordoppen hebben een super geluid. Hier is niets gelogen over de kwaliteit.
Zou een ander ook Hifi Klubben adviseren als hij of zij iets nieuws zouden willen aanschaffen qua audio apparatuur.

J.V. 16-11-2020

Hele goede service! Subwoofer gekocht bij HiFi Klubben maar had een vraag over de soundbar van die serie terwijl deze niet bij hen vandaan kwam, en deze vraag werd netjes en snel beantwoord!

Jan 14-11-2020

Goed advies. Ze denken met je mee, waardoor ik de juiste keuze maak. Orders worden probleemloos uitgeleverd

Job Zwart 14-11-2020

Geweldige producten voor een prima prijs, snelle levering en zeer goede (klanten)service.

Jan uit Helmond 13-11-2020

Snelle en zeer vriendelijke email respons en de volgende dag prima verpakt in huis.
Het gekochte product (versterker Argon SA-1) is absolute topklasse!!!!

Langeschenk 12-11-2020

Prima shop, mooi dat ze goed klinkende apparatuur willen verkopen, dat gaat voor marge.
Goede instelling

herman Ferdinandusse 12-11-2020

Mijn l 5 meter lange kabel voor mijn SONOS ONE bestelde ik online.
geen bijkomende kosten want hij kostte € 20.
Ik vond dat de bezorging wat lang duurde, maar wie schetst mijn verbazng: dinsdag 10 n0vmber om 18.30 uur werd hij door DHL bezorgd EN hij kwam superstevig verpakt helmaal uit Neumünster + Schlewijk-Holstein!! En hij doet het natuurlijk: nog mee genot van onze beide boxen!!

Frans 11-11-2020

Goede internetwinkel met betrouwbare producten. Snelle levering en 5 jaar garantie op het aangekochte product.

Ed Pronk 11-11-2020

Naar de winkel in Eindhoven gegaan voor de koop. Het artikel was helaas niet op voorraad in de winkel. Het advies was heel uitgebreid, goed en vriendelijk. Ook de corona maatregelen zijn goed toegepast. Via internet besteld en na paar dagen ontvangen . Nu heel tevreden

Roderick 11-11-2020

Top service, zowel in de winkel als aanschaf via de webshop!
Na een goed advies en productvergelijking (hoortest), heb ik vorig jaar in de winkel een koptelefoon Sony WH-1000XM3 aangeschaft. Na bijna 2 maanden kreeg ik een creditnota of tegoedbon (1 jaar geldig) omdat de verkoopadviesprijs van dit artikel was gedaald. Leuke verrassing natuurlijk. Deze maand zag ik een artikel in de outlet webshop dat mijn aandacht trok en heb aangeschaft. Het was geen probleem om de tegoedbon in te wisselen ondanks het feit dat het een reeds afgeprijsd artikel uit de outlet webshop betrof.
Naast kwalitatief hele goede producten, biedt HiFi Klubben ook hele goede service!

Peter 10-11-2020

Prima DAB radio, erg divers qua bronnen& mogelijkheden! Geluid is prima. Heb de klantenservice nog even gebeld met n vraag, ik werd vriendelijk en kundig geholpen.

Ton K 10-11-2020

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding en werking van het product (Soundbar met woofer), en een snelle en goede reactie van klantenservice.

Peter 09-11-2020

Ben zeer tevreden over de service van KLUBBEN
HIFI ze hebben mij perfect geholpen bij de installatie van het product .(Telefonisch)

Frank 05-11-2020

Dienstverlening top, kennis ok (je kan niet alles weten) prijs goed en een kwalitatief goed productaanbod.
Was een 10 geweest als er iets minder snel naar de fabrikant werd verwezen voor oplossen van een probleem.