HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 313 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wim Schreuder 15-05-2020

De website is overzichtelijk. Bij mijn keuze van muziekinstallatie (CD receiver Denon CEOL RCD-N10) werd ook een optie van bijpassende compacte boxen weergegeven (Dali Oberon 1). Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Het blijkt inderdaad een goed keuze te zijn want op mijn thuiswerkplek heb ik nu een fantastisch geluid en kan ik mijn dag wel doorkomen. Ook werd ik heel goed en prettig geholpen door medewerkers van Hi-Fi Klubben

Johan, Bleiswijk 14-05-2020

Heb via Klubben mijn versterkers laten repareren. Snel en goed uitgevoerd.
Was vergeten hoe de vele kabels verbonden waren. Dan zie je de ware Audio-specialisten van Klubben; zij wisten mij exact en snel te vertellen wat de juiste verbindingen waren.
Dit zijn geen dozenschuivers, maar mensen die liefde voor hun vak hebben.
Gaven tevens nog wat goede adviezen.

Ingmar 14-05-2020

Prima, vakkundig en snelle service. Installatie (tegen vergoeding) prima geregeld

Leo 14-05-2020

Ik had De Sonos Port gekocht.
Echter wat ik daarmee wilde bereiken ging helaas niet.
Gebeld en advies gevraagd.. Goed geholpen en uitleg gekregen hoe en wat nog te proberen. Maar bleek toch aan mijn versterker te liggen. Ik mocht de Port binnen 60 dagen retourneren als deze niet aan de verwachtingen zou voldoen. Dus deze terug gebracht en het totaalbedrag terug gekregen. 0

Robin 13-05-2020

Gekozen voor Hifi Klubben ivm zeer scherpe prijzen, 5 jaar garantie en de mogelijkheid om 60 dagen te testen. Snelle en makkelijke online communicatie en snelle service mbt online omruilen. Wel jammer dat er (nog?) geen winkel in Groningen is!

Laurens Muller 13-05-2020

We werden goed geholpen super informatie.
5 jaar garantie als je lid wordt van de klantenclub allemaal gratis. Goed opgeleid personeel

Karel 13-05-2020

Heel goed advies en snelle afhandeling van bestelling. TV thuisbezorgd en geïnstalleerd

philippe 12-05-2020

Was aan het twijfelen om nieuwe luidspreker kabels aan te schaffen, na 1 enkele vraag mooi antwoord gekregen van de klantendienst.
Waarop direct besteld en wat een snelle en perfecte levering van het product, mooi en kwalitatief verpakt zoals het hoort.
Was per ongeluk op hifiklubben terecht gekomen maar zal hier zeker niet mijn laatste bestelling zijn, wat een mooie producten, kwalitatief, en zeer klantvriendelijke site met al heel wat info aanwezig.

Hierbij met volle overtuiging zeg ik nogmaals bedankt hifi klubben en een zeer overtuigende klant erbij.

Frans 11-05-2020

Goed advies. Ze helpen je in alle rust en geven je de tijd om de juiste keuze te maken. De prijzen zijn vergelijkbaar met mediamarkt of coolblue maar met betere en persoonlijke service.

Wim 11-05-2020

Besteld in het weekend en ondanks de drukte een snelle levering van de sonos Beam tegen de laagste prijs

Leo 11-05-2020

Ik had De Sonos Port gekocht.
Echter wat ik daarmee wilde bereiken ging helaas niet.
Gebeld en advies gevraagd.. Goed geholpen en uitleg gekregen hoe en wat nog te proberen. Maar bleek toch aan mijn versterker te liggen. Ik mocht de Port binnen 60 dagen retourneren als deze niet aan de verwachtingen zou voldoen. Dus deze terug gebracht en het totaalbedrag terug gekregen. Goed advies en perfecte afhandeling.

Chris 27 11-05-2020

Zeer goede service. Denken met je mee en staan altijd voor je klaar met een oplossing. Uitstekende voorwaarden bij aankoop van producten!

Bas 11-05-2020

Netjes geholpen goede uitleg gehad en laten luisteren wat je koopt.
Mensen met vakkennis en weten wat ze verkopeb

cor merceij 11-05-2020

gewoon een top winkel met goed personeel, altijd een goed advies en zeer vriendelijk.

Happy Jan 11-05-2020

Goed bezig.! Terug gestuurde produkten voor een lage prijs verkopen _met_ 100% garantie, of te wel, dezelfde kwaliteit als wanneer het nog nooit was terug gestuurd.

Didos 11-05-2020

Mooi product, prima keuze ondersteuning, vlotte afhandeling en snelle en adequate telefonische respons bij installatievraag.

auke 11-05-2020

webshop gevonden via google. goede aanbiedingen. snelle levering. prettig dat achteraf betalen mogelijk is.

Maarten 11-05-2020

We zijn naar HiFi Klubben geweest om ons te laten adviseren in een wereld waar we niet veel van af weten; HiFi. We werden vriendelijk en geduldig meegenomen in de beginselen van audio en kregen aan de hand van onze eigen muziek langzaam maar zeker meer zicht op wat je kunt verwachten van verschillende type producten. De uiteindelijke bestelling en afhandeling gingen zeer vlot en communicatief en eventuele zorgen of vragen werden direct helder beantwoord. Erg goed geholpen.

Danny 11-05-2020

Bij een bezoek in Amsterdam werd ik vriendelijk te woord gestaan en kreeg een eerlijk advies.
Ook per telefoon werd ik op het hoofdkantoor goed geadviseerd.
Bestellingen werden keurig afgehandeld.

Free 11-05-2020

Snelle en correcte levering. Geluid van de argon dab1 radio is heel goed voor zo'n kleine radio.

michel 11-05-2020

Uitstekende service en vriendelijk personeel. Ik ben er goed geholpen in mijn zoektocht naar een nieuwe speaker.

Leonardo 11-05-2020

Afgelopen zaterdag in de winkel in Alkmaar weer prima geholpen en een goed advies gekregen.

Boudewijn 10-05-2020

Strak ogende winkel, vriendelijk personeel, goede variatie van betaalbare instap-audio tot en met duurdere high-end. Luistermogelijkheden niet optimaal, en langere wachttijden ivm coronaregels.

Evert 10-05-2020

Fijne winkel vriendelijk zeer goed geholpen goede kwaliteit producten en nemen de tijd voor de klanten

ruud 10-05-2020

HiFi Klubben heeft mensen met verstand van zaken die met je meedenken en verkoopt goed spul.