HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 313 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans 03-01-2020

Wel nu al een enquete ontvangen, maar de Denon installatie helaas nog steeds niet. Besteld op 28/12, het is nu 3/1.

Gert-jan Zopfi 03-01-2020

Deze jongen hebben verstand van wat ze verkopen en je krijgt standaard 5 jaar garantie op je aankoop.Ook is het fijn dat je 60 dagen terug breng garantie kriijgt.
Zodat je thuis kan luisteren of je aankoop in je huis past.

Ruud H 03-01-2020

1. Ik was al een jaar geleden bij HiFi Klubben in Alkmaar en zag + hoorde het geluid in de stand met Argon A4 kleine boxen voor TV geluid als veel beter alternatief t.o.v. de gangbare soundbars.
2. Daarna af en toe gezocht naar draadloze TV-geluid oplossingen. Elke draadloze oplossing leidt tot achterlopend geluid t.o.v. het beeld.
3. In Alkmaar eind nov. de set Argon 4 kleine boxen gekocht. TV geluid nu perfect. Ook heerlijk muziek afspelen via mobieltje.
Kortom: Advies HiFi Klubben is heel goed. Afhandeling uitstekend.
Inmiddels nieuwe set Argon 4 via website besteld en geleverd gekregen. Voor TV in slaapkamer.
(N.B. Als 74-jarige mijn leven lang apparatuur gekocht bij RAF in Amsterdam !)

Willem van Doorn 03-01-2020

Ben uitgeweken naar de winkel in Amsterdam omdat daar de steeds schaarser wordende Envaya xxx bt nog op voorraad was.
Kon zonder problemen de Envaya met een slechte accu omruilen voor een goed exemplaar,
helemaal top die garantie van jullie!

Luc 03-01-2020

Gekozen voor deze winkel omdat: deze aangeraden werd door vrienden en omdat aanbod en informatie erg duidelijk is.
In de winkel werd ik, ondanks de drukte, vlot, efficiënt en met kennis van zaken geholpen. Ik ben tevreden met de aankoop en de prijs ervan en zal hier vaker terugkomen.

Roderick 03-01-2020

Ontvangst in de winkel is prima, gastvrij en vriendelijk. De verkoopmedewerker stelt goede vragen naar het gebruik van het aan te schaffen artikel om zodoende een duidelijk beeld te krijgen van de behoefte en wensen. Op basis daarvan heeft hij het juiste product voor mij aanbevolen. Vervolgens ook ruim de tijd genomen om alle features en de werking van het product toe te lichten. Goede customer c.q. music experience!!

Boshoff 03-01-2020

Op de valreep van 2019 toch nog besloten mijn audio thuis te complementeren. Op zaterdagmiddag 28 december ingelogd bij de HiFi Klubben webshop. Sonos Beam nog voordeliger dan bij Sonos dus keuze snel gemaakt. Samen met de rest van mijn verlanglijstje ingestuurd. Ondanks de gekke dagen en het weekend op 31 december alles keurig in huis. Oudjaarsdag lekker kunnen rommelen met alle audio en nu super tevreden op de bank met super geluid rondom!

Hifi Klubben heeft echt mijn voorkeur als ik iets van Audio wil bestellen. Mooie spullen en supersnelle levering en dat alles voor een scherpe prijs!

Ronald 03-01-2020

Ik vind het een zeer betrouwbare leverancier, temeer er niet vooraf betaald hoeft te worden, maar gewoon binnen 14 dagen. Dit - en met name de aanbieding - was voor mij de trigger om met Hifi Klubben mijn eerste aankoop te gaan doen.
Al met al, een voor mij nieuw bedrijf die ik heb toegevoegd bij mijn favorieten.

Rop Perri 02-01-2020

December 2018 een paar Dali Zensor 7 speakers gekocht, was het laatste paar in de showroom. werd niet moeilijk over gedaan en keurig ingepakt. en kreeg zelfs nog korting op deze set. Mocht ze nog beluisteren ook, en eigen Cd's meegebracht, en worden geduldig voor je afgespeeld. Eigenlijk zoals je mag verwachten van Hifi Klubben. Maar toch het had anders gekund.

December 2019 een Argon TT2 besteld en betaald via de webshop, en aangegeven om af te halen in filiaal Hilversum. was vlak voor de feestdagen, dus mail gekregen dat deze niet op voorraad was en besteld moest worden. Geen probleem, maar na bijna een week nog niets gehoord, kan natuurlijk de kerstdagen zaten er tussen. Op 26 december een nieuwsbrief met aanbiedingen.... de TT2 was afgeprijsd scheelde €40,-

Hmm das ook wat, toch maar eens bellen waar de TT2 bleef en of er wat met de prijs gedaan kon worden, en of ik niet kon upgraden naar de TT2 Optical. Zeer goed en duidelijk te woord gestaan door Vincent en kon allemaal geregeld worden. want deze was namelijk gewoon op voorraad. Dus op weg naar Hillywood en de TT2optical opgehaald.
De volgende dag eindelijk even de rust gevonden om de TT2 optical uit te pakken... Blijkt het een witte te zijn, terwijl ik een zwarte besteld had :-( Maar goed toch maar weer even bellen met Hifi Klubben, Hoi Vincent gaat niet helemaal goed, ojee da vervelend. momentje blijf even aan de lijn..... Ik laat de juiste uit Eindhoven komen en ik ga je bellen zodra deze binnen is. zoals inderdaad gebeurde. Dus ik super blij, Zeer klantvriendelijk opgelost Vincent! Hartelijk dank!
Overal gaat weleens iets mis. het gaat er dan om hoe het opgelost word.

Patrick 02-01-2020

Goed voorbereid bij HifiKlubben een Sonos Amp gekocht. Er werd meegedacht over de benodigde kabels en speakers en ook werd er nog even tijd gemaakt om de Sonos App uit te leggen. Inmiddels is de Sonos Amp naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Hij werkt nog beter dan ik van te voren had verwacht en gehoopt.

Albert 02-01-2020

Super aardig personeel, goede uitleg en informatie. Behulpzaam om een passende oplossing te realiseren. Veel kennis en kunde aanwezig!
Een tip kan zijn om voor de wachtende mensen op de luisterruimtes een koffie hoekje met een paar stoelen in te richten. Een dikke 9 waard!

Ralph Verhelst 01-01-2020

Ben in de HiFi Klubben winkel in Rotterdam geweest. Kreeg professioneel advies en duidelijk was dat de verkoper me niet het duurste van het duurste aan wilde smeren. Toen een subwoofer (Dali SUB E-12F) aangeschaft die prima werkt maar wel 30 euro duurder is dan bij andere winkels (679 euro versus 649 euro). Verder heeft de levering van een daaropvolgende online bestelling van een Denon receiver wel meer dan 3 weken geduurd.

Rien Podt 01-01-2020

De medewerkers van deze winkel hebben kennis van zaken, maar dringen hun mening niet op. Ze gingen aan de gang met mijn wensen en gaven daarop een uitermate goed advies. Een hele plezierige zaak.

Patrick 01-01-2020

Een Denon CEOL set gekocht met twee luidsprekers. Na de firmware update reageerde het apparaat niet meer. In de winkel tijdelijk het showmodel meegekregen en na drie dagen al een nieuwe denon. Tevens wilde we toch van speakers wisselen, omdat mijn vrouw slechthorend is. In de winkel in Haarlem goede service en konden van luidsprekerset wisselen. Kundig, sympatiek en eerlijk advies in de winkel. Top!

Kevin 01-01-2020

De website van HiFi Klubben biedt veel keuze en de mogelijkheid om je stereoset helemaal naar wens samen te stellen, zonder dat je vastzit aan specifieke merk-/typecombinaties. De door ons gekozen (huismerk) Argon-zuilspeakers en Denon-receiver werden binnen een dag geleverd, uiteraard netjes in de doos en feilloos werkend. De standaard 5 jaar garantie op alle producten van Klubben is echt een pré! Na contact met de klantenservice binnen een half uur een inhoudelijke reactie, top! Eigenlijk was er maar één minpunt: de wekker op de receiver stond ingeschakeld (en ook nog eens met de speakers op vol vermogen), waardoor wij 's nachts om 2.30 ons bed uitgeblazen werden... Maar dit is de leverancier vermoedelijk niet aan te rekenen.

Michel van Eunen 01-01-2020

Ik heb tot nu toe twee keer iets bestel bij HiFi Klubben en beide keren ben ik zeer teleurgesteld betreffende hun leveringen.

Op de website wordt beloofd voor X tijd besteld dan de volgende dag in huis. Bij mijn eerste bestelling duurde dit 9 dagen ipv 1 of twee dagen. Ik werd deze 9 dagen wel bestookt met reclame mails en andere promotionele dingen, maar even een net mailtje met daarin de erkenning dat ik ze hun beloftes ruimschoots niet na kunnen komen zou ik zeer op z'n plaats vinden. Ik heb me immers ook aan m'n belofte gehouden door netjes te betalen.

Een keer kan gebeuren dus heb mijn volgende bestelling ook gedaan bij HiFi Klubben.
Mijn tweede bestelling betrof een simpele HDMI kabel, hier wacht ik ook alweer een week op inmiddels, en deze staat bij de verkregen track en trace nog steeds niks over afleverdatum.

Ik ben er klaar mee, ga wel weer naar die Kouwe Blauwe de volgende keer als dit een 'kwaliteitswinkel' zou moeten zijn.

Isaac D 01-01-2020

Andermaal naar Hifi Klubben Amsterdam geweest. Nu voor een draadloze inear headphone. Weer prima geholpen naar een weloverwogen keuze, kan niet anders zeggen.

Jeroen 31-12-2019

Erg goed geholpen. We hadden eerst ander speakers gekocht, maar na een bezoek aan huis het advies gekregen om andere speakers te nemen. Snel en netjes gemonteerd .

Benk van Garderen 30-12-2019

Via internet zag ik de site van HiFi Klubben.
Site ziet er netjes en verzorgt uit.
Ook is de site gebruiksvriendelijk.
Gebeld voor een afspraak om het 1 en andere te beluisteren in Utrecht.
Mooie ruimte waar diverse componenten staan opgesteld en te beluisteren is.
Personeel is vriendelijk, vakkundig, denken met je mee en niets is teveel.
Je vragen worden netjes en met een eerlijk antwoord beantwoord.
In totaal een goed uur zijn we tot een mooi eindresultaat gekomen en is nu in bestelling.
Word via de mail op de hoogte gehouden.
Zal zeker Hifi Klubben bij een ieder aanbevelen die prijstechnisch een goed kwaliteit installatie wil gaan aanschaffen.

Peter Verheggen 30-12-2019

We zijn zeer goed geholpen bij hifiklubben in Eindhoven. Mooie luister studio om goed te kunnen luisteren naar verschillende versterkers. Totaal niet opdringerig en zeer goed advies. Het personeel heeft veel kennis om goed advies te geven.

Matter 30-12-2019

Keurige Site. Goed overzichtelijk. Alleen lever tijd klopt niet helemaal met wat er staat.

Jacques 30-12-2019

De eerste vrije dag van de kerstvakantie benut om ons te laten informeren, in de winkel in den Haag, over de mogelijkheden van streaming, internetradio en alle moderne digitale ins en outs. Dit alles binnen de context van een goede versterker en een CD-speler ter vervanging van onze ouwe trouwe Luxman.
Na een vriendelijke ontvangst werden we uitstekend en uitgebreid voorgelicht over de diverse mogelijkheden door een medewerker met duidelijk verstand van zaken. Geen gladde verkooppraatjes maar duidelijke informatie. Heel fijn dus voor een redelijke leek op dit gebied dat het hierna mogelijk was om een keuze te maken waarbij je het gevoel had ook daadwerkelijk te weten waar je voor kiest en wat je in huis krijgt. Na de luistersessie was de keus snel gemaakt en nu thuis genietend van een set die helemaal aan onze eisen voldoet en in een mum van tijd speelklaar was. Topzaak!

Marc 30-12-2019

Prima winkel, deskundige medewerkers. Ik zag 's avonds dat het ergens €10 goedkoper kon en dat werd alsnog aangepast. Top !

Saf 30-12-2019

De winkel in den haag (hifiklubben) is goed ingericht met een mooie luisterruimte achter. Ik ben in totaal driemaal naar hifiklubben geweest, tweemaal in den haag en eenmaal in almere. De klantvriendelijkheid van beide winkels zijn goed. Er word tijd genomen om je te helpen en om je de gewenste informatie te geven. Tot driemaal toe ben ik langer dan een uur in de winkel geweest om uitgebreid te luisteren naar diverse speakers en versterkers.

G.jochems 30-12-2019

zaak met mensen die er verstand hebben.
Niet meteen jou een kant op sturen, maar luisteren naar jouw wensen en een installatie op maat zoeken.
Geweldige service