Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lin 03-03-2021

Direct bericht van Fitwinkel na bestelling via Blokker . Snelle levering en geen extra verpakkingsmateriaal gebruikt, top.

joke 03-03-2021

geweldig apparaat en nog eens 30 euro goedkoper dan in de zorgwinkel werkt zeer goed wij zijn uitermate zeer tevreden snelle levering daags na de bestelling al bezorgt al met al 'n topper

Masoud Nematollahi 02-03-2021

vriendelijke personeel, goede dienst, ik ben goed geholpen en ben heel tevreden met de service en klantvriendelijkheid van de winkel.

Christiaan 02-03-2021

Ik had hier al eerder besteld en dat ging allemaal goed. Nu had ik eerst wat vragen, die allemaal snel en goed per mail zijn beantwoord. Ook kon ik een pre-order doen. Mijn bestelling bleek wat later geleverd te kunnen worden en daar werd ik ook netjes op geattendeerd. Uiteindelijk de bestelling toch snel ontvangen en al fijn in gebruik kunnen nemen.

Jasper 02-03-2021

Prima prijs voor de producten met een goede kwaliteit. Levering was ook erg snel. Door de coronacrisis zijn we bezig met set sportartikelen voor thuis uit te breiden. Er valt simpelweg niets van te zeggen!

Design By Senta - Fitwinkel Echt een aanrader 02-03-2021

Geweldige service, snelle levering en top assortiment.
Zowel technisch als esthetisch geweldige opties

R. Holland 02-03-2021

Zeer tevreden over de uitleg en mogelijkheden, goed geholpen, snelle levering en mooie materialen (uitstekende prijs/kwaliteit) en aanbevelingswaardig !

Reny 25-02-2021

Zeer slechte service !!!!!!!

Heb een tenturi barbell set besteld waarmee ze op internet adverteren 1 tot 2 dagen levertijd
Spullen leken idd na 2 dagen geleverd te worden alleen ontbreken er 2 schijven en de stang
( zonder stang heb ik natuurlijk niets aan de wel geleverde schijven )

Contact gezocht met de klantenservice en na eindelijk een reactie te hebben gehad dat ze het gaan uitzoeken een week later nog geen reactie gehad
Na een mail dat ik alles retour wil sturen en me geld terug wil beloven ze me dezelfde dag of een dag later een passende oplossing te bieden
Deze belofte komen ze jammergenoeg weer niet na en heb weer niks gehoord

Ik heb oprecht spijt dat ik ooit iets bij deze winkel besteld heb

Hoop dat het ooit nog opgelost wordt maar krijg er langzamerhand een hard hoofd in

Faute 04-02-2021

Fout werd ondertussen rechtgezet. Dus bij deze geen maximumscore maar toch tevreden.

Review 03-02
Word al weken aan het lijntje gehouden door deze firma. Bij elke vraag krijg ik standaard antwoorden in mailtjes, net zoals ze hun reviews met dezelfde tekst beantwoorden. Maar ik zit nog steeds opgescheept met een onbruikbare hometrainer. Als ik vraag om mijn geld terug te krijgen ontwijken ze de vraag. De kans om mijn onderdeel te ontvangen word kleiner en kleiner. Maar mijn geld ben ik kwijt

Wilfried 19-01-2021

Duidelijke website en levering volgens afspraak (zelfs ietsje eerder). Dag nadat ik op de website eigenlijk mijn keuze had gemaakt, was prijs aangepast naar boven. Daarover contact opgenomen en voor oude (lagere) prijs koop gesloten.

gerda 18-12-2020

Ik heb deze winkel gekozen via internet, maar dat zij ook fysieke locaties hebben, heeft een rol gespeeld. De loopband van Virtufit die ik via hen gekocht heb, is van Nederlands fabrikaat en heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Hij is keurig aan huis afgeleverd, gemonteerd en geïnstalleerd. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen.

Olaf 18-12-2020

De klantenservice was goed bereikbaar. De levering ging via Transmission en deze verliep niet vlekkeloos, echter kunnen zij daar niets aan doen. Onze aanschaf was een VirtuFit Elite TR-900i Loopband. Het handige is dat je direct extra producten ziet om mee te bestellen, waaronder de mat om de vloer te beschermen. De band is perfect en loopt zeer prettig!

. 16-12-2020

Slechte communicatie en service! Zou hier nooit weer een product bestellen!
Officiele reactie van Fitwinkel.nl 16-12-2020

Beste klant,

Bedankt voor het schrijven van een review.
Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de communicatie en service. Helaas kunnen wij geen contact tussen u en onze klantenservice terugvinden.

Graag zouden wij met u in contact komen om uw probleem op te lossen. Indien uw case inmiddels afgesloten is zouden wij ook graag vernemen of wij nog iets voor u kunnen betekenen om uw ervaring alsnog met een positief gevoel te kunnen afsluiten.

Zou u contact met ons op willen nemen door te mailen naar info@fitwinkel.nl zodat wij samen kunnen kijken of wij dit voor u kunnen oplossen?

Klantenservice Fitwinkel

Jos 11-12-2020

Spinfiets besteld. Monteur die niet kwam opdagen. Klantenservice niet telefonisch bereikbaar, ivm corona! Het was november we leven al half jaar met corona. Na dagen mailen eindelijk contact. Monteur is langs geweest, kapotte fiets. Kan gebeuren, echter moest ik weer dagen mailen en kreeg ik geen contact. Uiteindelijk toen ik aangaf dat ze de fiets retour konden komen halen een reactie. Nieuwe fiets, zal ik die naast de andere zetten? Monteur wist niet dat die retour moest. De fiets bleek na half uur fietsen ook aan te lopen en bleek niet de functionaliteit te hebben die op de website stond. Uiteindelijk hebben ze de fiets na lang mailen retour gehaald en heb ik mijn geld terug gestort gekregen. Slecht bereikbaar en ze hebben het operationeel niet goed voor elkaar.
Officiele reactie van Fitwinkel.nl 16-12-2020

Beste klant,

Vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad. Helaas is door de extreme drukte van de laatste periode de communicatie niet helemaal in orde en doen wij nog steeds ons uiterste best om de nasleep hier van weg te werken. Wij willen hiervoor dan ook onze excuses aanbieden.

Klantenservice Fitwinkel

R. Schifferling 02-12-2020

In november 2020, hebben we de Finnlo Autark 1500 Homegym gekocht bij Fitwinkel Arnhem. We hebben aldaar zeer goed deskundig advies gekregen van ****. Na wat vergelijkingen, was de keuze gevallen op de Finnlo Autark 1500 Homegym.
De aflevering én installatie vd Homegym, werden subliem uitgevoerd door de 2 medewerkers: ****.
Binnen een nette installatie tijd, was de Homegym direct gereed voor gebruik! Geweldige service van R****!
Top hoor jongens!
Bedankt, van twee tevreden mensen :))

Kees Twisk 16-11-2020

Heb op 3 november de Firtufit HTR 2.0 aangeschaft
We hebben hem zelf opgehaald in Almere

Na montage thuis bleek dat de weerstand tijdens het fietsen niet toenam
Heb vervolgens contact opgenomen met het centrale service mailadres
Om vervolgens op hun advies contact op te nemen met het filiaal in Almere
Na wat telefoontjes en mails kreeg ik van Lorenzo te horen dat maandag 16-11 er een gemonteerd en getest exemplaar wordt bezorgd ,en dat de andere wordt teruggenomen
En inderdaad rond de klok van 11 werd er een nieuw exemplaar afgeleverd
Op het display van de defecte trainer bleek inderdaad een error te staan
Heb direct de nieuwe getest en doet inderdaad wat hij moet doen
Mijn vrouw is blij
Wil uiteraard Lorenzo bedanken voor de goede service
De kwaliteit van een bedrijf valt of staat met het after sale verhaal
En dat is zeker voor dit bedrijf van toepassing

Jos 16-11-2020

Vorige week online een hometrainer besteld. Zeer tevreden met de aankoop bij deze winkel. Heldere website, helder bestelproces, goede aflevering en goede communicatie in deze coronatijd (consequent mail-antwoord binnen een dag, ook al is telefonisch contact vanwege corona even niet mogelijk). Alle beloften van de website en tav bestellen en voorwaarden worden waargemaakt. Geen enkele klacht verder eigenlijk en een vette pluim! Deze leverancier is dik in orde en betrouwbaar!

Herman 30-10-2020

Bij de winkel van Fitwinkel in Arnhem kocht ik eind augustus 2020 een crosstrainer (VirtuFit CTR 2.1iConsole).
Direct na montage bleek dat dit apparaat veel te zwaai draaide en dus kennelijk ondeugdelijk was. Contact gezocht met de winkel in Arnhem waarna men mij verwees naar de servicedienst. Na een serviceformulier ingevuld te hebben ontving ik een ontvangstbevestiging, enkele dagen later gevolgd door een reparatie-afspraak met datum, die eventueel gewijzigd kon worden in het geval men op de afspraakdatum verhinderd was. Omdat ik op de beoogde dag inderdaad andere bezigheden had (werk) gebeld met het bedrijf om de afspraak te verzetten. Toen bleek echter dat ik niet in het systeem te vinden was (wel ontvangstbevestiging en afspraak gemaakt !!!???) en ik werd verwezen naar Fitwinkel Arnhem omdat ik daar het apparaat had gekocht. De winkel verwees mij weer naar de servicedienst , ik zou teruggebeld worden waarbij termijnen werden genoemd, van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk belde er niemand terug, niet de winkel en niet de servicedienst. Een enigszins boze mail/klacht gestuurd (bellen niet mogelijk vanwege Corona…. huh ??) Uiteindelijk kwam er toch een afspraak tot stand. De monteur die op de afgesproken dag verscheen kwam echter niks repareren maar een nieuw, vervangend, exemplaar leveren en monteren. Tijdens de montage van dit tweede apparaat bleek dat ook dit apparaat verkeerd gelast was, in feite krom was en dus ook ondeugdelijk. Zowel het gekochte als het vervangende exemplaar werden meegenomen.
Kennelijk werkt het bij dit bedrijf dan zo dat je als klant dan weer het initiatief moet nemen (en dat kan alleen per mail) om vervolgafspraken te maken. Er werd gewoon niet gereageerd. Na enkele dagen maar weer gemaild en uiteindelijk kon er weer een afspraak gemaakt worden.
Inmiddels was het 21 oktober geworden.. een monteur van Fitwinkel verscheen, met het (inmiddels ) 3e exemplaar. Deze monteur had na heel korte tijd al in de gaten dat ook dit apparaat zo krom was als een hoepel (zoals de beide eerdere exemplaren) en bovendien stond het bevestigingspunt voor de hals van het apparaat volledig uit het lood. Apparaat dus weer ingeladen met als gevolg dat ik na twee maanden nog steeds met lege handen (en een lege portemonnee) stond. Monteur nr. 2 deed de uitspraak: “we hebben kennelijk een hele container en af en toe zit er een goede tussen”. (Kennelijk neemt dit bedrijf bewust het risico dat ze ondeugdelijke apparaten afleveren.) Deze monteur belde in mijn bijzijn zijn planner (naam bij mij bekend) en hoefde kennelijk alleen maar te zeggen :”Slecht nieuws”…. Er werd toegezegd dat er met mij contact zou worden opgenomen. Dit gebeurde niet. Bellen nog steeds niet mogelijk en dus maar weer gemaild. Opnieuw geen reactie.
In de auto gestapt en naar de Fitwinkel in Arnhem gereden. Probleem uitgelegd, men zei dat men begrip had voor de situatie en dat ik mijn geld zondermeer terug kon krijgen. (alsof dat een gunst was.). Geprobeerd duidelijk te maken dat ik twee maanden geleden kwam om een crosstrainer te kopen, dat ik nog steeds zo’n ding wil maar dat ik in elk geval geen VirtuFit meer wilde. Mijn wees mij een exemplaar van een ander merk die echter wel weer 200 Euro duurder was. Over een compensatie (tegemoetkoming in de prijs) was niet te praten ondanks het feit dat ik door de levering van 3 waardeloze apparaten 2x een dagdeel aan overuren op het moeten nemen, reiskosten heb moeten maken, tientallen mails heb moeten versturen. Teleurgesteld heb ik de winkel verlaten nadat mij toegezegd was dat ik binnen drie dagen het geld op mijn rekening zou hebben. Ik kreeg nog een quasi belangstellend mailtje van de planner van Fitwinkel dat ik nog beantwoord heb. Na 4 werkdagen (in het weekend kun je trouwens ook gewoon geld overboeken) nog geen geld terug ontvangen. Nog maar weer een mail naar Fitwinkel Arnhem en eindelijk, de volgende dag het geld (6 dagen na de toezegging) terugontvangen. Geen enkel excuus, geen enkele reactie meer van de planner van Fitwinkel.
Fitwinkel: Ik ben er helemaal klaar mee. Ik wil nog steeds een crosstrainer maar al hadden zij het laatste apparaat op aarde …ik koop daar nooit meer iets.

H.J. van der Steen 28-10-2020

Deze winkel gekozen omdat een model loopband bijna 100 euro goedkoper werd aangeboden, daar de verpakking beschadigd was. Het apparaat was er binnen twee dagen maar de accessoires waaronder de veiligheidssleutel ontbraken. Zonder de veiligheidssleutel functioneert de loopband niet. De klantenservice was wegens corona niet telefonisch bereikbaar en werkte waarschijnlijk vanuit huis.
Het heeft langer dan een week geduurd voordat het sleuteltje door Fitwinkel.be werd opgestuurd. Geen probleem als de klantenservice dit gewoon gezegd had. In plaats daarvan riepen ze maar wat, in de aard van: het is gisteren al opgestuurd en u kunt het morgen verwachten", wat gewoon niet waar was. Ze hadden duidelijk geen idee wat er gezegd moest worden. Ik stond op het punt het apparaat naar de winkel terug te sturen, wat door het gewicht en afmetingen vrij lastig is.

Olaf 21-10-2020

De stoelfiets is een handig apparaat om je knieën onbelast te kunnen bewegen waardoor de doorbloeding wordt gestimuleerd. Heel belangrijk bij langdurig stilzitten zoals bij beeldschermwerk, waardoor ik klachten kreeg. Na een kuur zijn de klachten afgenomen waarbij het fietsen goed heeft geholpen. Een iets duurdereversie met magnetische vliegwiel lijkt me prettiger omdat de huidige aandrijfband niet continu tegendruk geeft.

Rob J. 17-10-2020

Ik heb een hele goede ervaring bij dit bedrijf gehad. De producten, prijzen en levering zijn goed. Maar er zijn meer bedrijven op internet die aan die criteria voldoen. Waarom dan een hele goede ervaring? Om de aftersales en klantenservice. Bij het uitpakken van de producten bleek 1 item kapot te zijn. Na het melden van dit probleem werd dit keurig opgelost. Geen gedoe, geen gesteggel, maar adequaat en oplossendvermogen van de klantenservice. Dat is iets wat voor mij de meerwaarde van een bedrijf is. Complimenten ! En waarom geen 10? Klein beetje ruimte overhouden voor verbetering mag altijd.

Charlotte van Dam 14-10-2020

Toen ik een productiefout ontdekte bij een door mij bestelde artikel bij Fitwinkel meldde werd mijn mail direct beantwoord, waar ik al heel blij van werd. Maar als kers op de taart werd mij meteen een vervangend artikel toegezegd en ook nog dezelfde dag verstuurd. Deze service is ongekend en ik ben de medewerkers van Fitwinkel dan ook zeer erkentelijk voor hun klantvriendelijkheid en zal dit bedrijf zeker bij iedereen aanbevelen. Superservice in kwadraat - dat wordt het Fitwinkel predikaat!! Hartelijk dank hiervoor en veel succes in deze moeilijke tijd!

Jan 14-10-2020

Prima hometrainer, goede aankoop, degelijk en stabiel. Zeker een aanrader voor ouderen.

A. 13-10-2020

Duidelijke informatie, goede prijs en volgens afspraak geleverd.
Fijne loopband.

Baas 12-10-2020

Veel artikelen op voorraad en super snelle levering.
Fijn dat relatieve kleine bestellingen ook al gratis geleverd worden.