Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rens 20-08-2019

De website is erg gebruikersvriendelijk, groot assortiment met kwalitatief goede spullen. Ook was de levertijd erg snel.

Marit welmers 20-08-2019

duidelijke weergaven van de produkten en en goede service aan huis.Vriendelijk en goede uitleg van het door ons gekochte apparaat.

Samantha 19-08-2019

Fitwinkel is een duidelijke website met goede zoekfuncties en duidelijke product informatie. Ik heb juist voor Fitwinkel gekozen door de lange garantie die ze hebben. De levering van mijn spinbike was ook heel erg snel. En ik ben zeer tevreden met mijn spinbike die erg goed en soepel fietst. Een bidon en spinlessen cd heb ik er nog gratis bij gekregen!

Patrick 19-08-2019

Voor de training van de jeugd en selectie keepers wat itemas aangeschaft. Een overzichtelijke site en een snelle levering. TOP

Joeri 19-08-2019

Zeer gebruiksvriendelijke interface en zeer goede opvolging en klantenservice nadien

Gene Kolf 19-08-2019

De shop is overzichtelijk. Het product had ik de volgende dag al binnen en was makkelijk te bevestigen. Top allemaal.

Tessa 19-08-2019

De website is duidelijk en overzichtelijk waardoor het bestellen op een fijne manier kan gaan. De producten zijn waar voor je geld en het product wat ik uiteindelijk nodig had was nergens anders meer te vinden. Dus helemaal een win win voor mij. De levertijd was ook precies op tijd en het was met service ingepakt.

Joke 18-08-2019

Ik was op zoek naar specifieke spullen om lichamelijk fit te worden en die ik ook gebruikte bij de fysio. En die vond ik bij fitwinkel. Snel en netjes geleverd. Top bedrijf.

Luts 18-08-2019

Na me goed ingelezen te hebben in een roeitrainer besloten om een showmodel te kopen. Online besteld en werden keurig zoals staat vermeld de volgende dag gebeld voor het maken van een leverafspraak. Omdat dit niet eerder kon dan 14 dg later kregen we de vlgd dag een nieuwe geleverd voor dezelfde prijs Helemaal top wij zijn zeer tevreden.

Geoffrey 18-08-2019

Al twee keer iets besteld en het was super snel in huis. Een aanrader dus Fitwinkel. Dikke duim.

Ingrid 18-08-2019

De website is overzichtelijk. Er is ruime keuze voor verschillende budgetten. Bij alle producten staan uitgebreide beschrijvingen waardoor het makkelijker is om het product te kiezen wat bij je past, omdat in een oogopslag zichtaar is waar de verschillen in zitten.

Ik heb inmiddels enkele fitnessapparaten via Fitwinkel gekocht, en steeds was de ervaring erg positief.

De levering van mijn product was op de dag van mijn keuze, en de heren die mijn apparaat gemonteerd hebben waren zeer vriendelijk, en hebben het gebruik van het apparaat toegelicht, en hebben na montage alle verpakking weer meegenomen.

Het contact met de klantenservice van Fitwinkel vond ik ook heel positief. Geen lange wachttijd en ik kreeg onmiddellijk antwoord op mijn vraag.

Als ik weer een fitnessapparaat zou kopen dan ga ik eerst naar Fitwinkel.

Maus 18-08-2019

Betrouwbaar, snelle levering, heldere communicatie, overzichtelijke website!

Hans Gorissen 18-08-2019

Gave roeitrainer aangeschaft bij de Fitwinkel. Heldere beschrijving om in elkaar te zetten.
Eenmaal in bedrijf blijkt het een super roeitrainer te zijn die na gebruik ook nog makkelijk op te bergen is.

Marieke 18-08-2019

De website is heel overzichtelijk en makkelijk.
Het bestelde artikel kwam zoals beloofd de dag erna thuisbezorgd. Goed verpakt.
Ik ga zeker meer gebruik maken van deze Webshop.

TvVP 18-08-2019

Overzichtelijke webshop, goede productomschrijvingen en snelle service. Zeer tevreden

Davina 18-08-2019

Snelle levering, we ontbraken iets en hebben hierover gemaild en ze hebben direct het laten na leveren en vriendelijke en snelle bediening. Zeker aan te raden!

Ophelders 18-08-2019

Zeer goede service, snel en goed bereikbaar. Oplossingsgericht. Snelle levering. Echt super. Ook mooie producten van goede kwaliteit.
Ik had de gorilla wear producten besteld. Zelfde dag op de mat.

Jan 18-08-2019

Snel geleverd en niet duur. Het product is kwalitatief goed en gebruik het dagelijks.

Robert 18-08-2019

Echt Sneller goedkope makkelijk montage en mooi hoge kwaliteit .Echt fijne winkel

Leoni 18-08-2019

Ze hebben de juiste producten geleverd. Normaal zou ik zeggen een 10, maar daar ons product nog een maand later geleverd werd dan de aangegeven 6 weken op de site een 8. Ik denk echter dat dit eerder bij de leverancier ligt. Ze hebben ons dit wel voor het aflopen van de eerste termijn vermeld per mail.

F. Net 17-08-2019

Mijn product was zoals aangegeven op de site niet direct leverbaar. Na de bestelling te hebben geplaatst kreeg ik na de gebruikelijke standaardbecestigingse-mails ook nog eens een aparte mail dat het product later geleverd werd.
Een zeer goede koop-/afhandeling. Het product kwam ook binnen de gestelde termijn in goede staat.

Lajos Luif 17-08-2019

De webshop ziet er zeer professioneel uit en de behandeling en afwerking van orders is prima in orde. Ik ben erg tevreden over het product wat ik heb gekocht, het is precies zoals het wordt gepresenteerd op de website. Het product heb ik op tijd en in uitstekende staat ontvangen!

Rien 17-08-2019

Snelle levering en een goed product! Goed verpakt. Ik bestel hier de volgende keer weer.

Jacqueline 17-08-2019

Ik zocht halterklemmen. Overal betaal je giga veel verzendkosten, hier niet.
Ik hoefde er ook niet lang op te wachten

Carinda 17-08-2019

De aangeschafte hometrainer is prima voor mij. Ik raad iedereen aan om het te laten monteren door bedrijf. Perfecte service van monteur. Na het in elkaar zetten liep het wiel aan. Monteur heeft het wiel opengemaakt en probleem opgelost. Dit wil jezelf toch niet meemaken... karton wordt meegenomen en ik heb nu wegens gezondheidsproblemen veel plezier van mijn hometrainer. 1 negatief puntje; monteur was wat later dan afgesproken tijd. Hij had dit intern gemeld maar kantoormedewerker had mij niet ingelicht.