Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeannette 05-03-2019

Duidelijke website. Veel keuze aan apparatuur. Via chat zijn al mijn vragen beantwoord.

John 20-01-2019

Super te woord gestaan en zeer snel reactie in de communicatie. De klant is Koning bij deze internet fitwinkel.nl. Bezorging is snel en heb wat posters cadeau gekregen bij mijn bestelling waar ik om gevraagd had. TOP!

Jos 14-01-2019

- Snel en goed te woord gestaan via de website (locatie Hengelo?)
- Goed geholpen door Fitwinkel Helmond waar ik het product heb aangeschaft; zowel in de winkel als via e-mail en aan de telefoon. Ging m.n. over uitleg apps iConsole en Kinomap voor de fiets/hometrainer.

Thomas 11-01-2019

Prima winkel, bestelling vlot en netjes geleverd. Zoals het hoort eigenlijk! Ook netjes dat ze na een paar weken even bellen om te vragen of alles bevalt. Prima!

Jet 11-01-2019

Heel erg snelle levering!! Ben zeer tevreden met de materialen, ben meteen begonnen met sporten :)

Marloes 10-01-2019

Goede levering, netjes verpakt, duidelijke website en goede ondersteunende beschrijving van het product, waardoor een keuze maken makkelijker werd. De bestelprocedure was duidelijk, je hoefde geen onnodige vragen of vinkjes aan/uit te zetten. Ook de leveringstijd was snel ondanks de jaarwisseling. Ik heb geen ervaring met de klantenservice, hier kan ik geen mening over geven. De e-mails die ik ontvangen heb vond ik duidelijk. Ook kon ik mij inlezen over het onderhoud van het product, dit heb ik als prettig ervaren.

Edith de Wit 09-01-2019

Ik ben bij de Fitwinkel terecht gekomen omdat ik een borstband hartslagmeter van Ifit wilde bestellen. Deze werkt samen met het Ifit programma welke ik weer gebruikt voor mijn Proform lopende band. De lopende band heb ik 2e hands gekocht. Deze komt toevallig ook bij de Fitwinkel vandaan. Ik heb de hartslagmeter snel gevonden en meteen besteld. Na 3 dagen had ik hem in huis en heb hem meteen in gebruik genomen. Prima site, snel het benodigde product gevonden en snel in huis.

vane 09-01-2019

Het bestellen ging soepel en snel. Ik kon het product met gemak vinden en bestellen.

JdJ 08-01-2019

De bestelling was correct en in goede staat op aangegeven tijdstip geleverd.

T 08-01-2019

trage service. bestelling was eerst vertraagd, dan kreeg ik slechts 1 van de 2 items. Ik wacht nog altijd.

Roos 08-01-2019

Ik vond de chatfunctie van deze winkel heel goed. De verkoper gaf mij veel informatie, maar voor wat gedetailleerde vragen vroeg hij me of zijn collega mij terug kon bellen. De volgende dag heeft een andere verkoper mij verder op weg geholpen. Dat vond ik heel fijn. Ik heb gebruik gemaakt van de montageservice en ook daar ben ik erg tevreden over. Ik kan nog niks zeggen over het apparaat daar heb ik nog geen gebruik van kunnen maken.

David 07-01-2019

De Fitwinkel heeft een breed assortiment, goede prijs/ kwaliteitverhouding en professionele reviews/ video's. Het bestellen via het de webshop is zeer gebruikersvriendelijk. Zelf heb ik onlangs een roeitrainer besteld, een zeer degelijke trainer, stevig en duurzaam. Helaas was het montage set niet bijgeleverd en dat kan gebeuren, de vriendelijkheid en snelheid waarmee dit is opgelost was geweldig, de volgende dag was alles netjes geleverd en kon k aan de slag.

Paul Mertens 06-01-2019

Goede ondersteuning , prima help/service desk.
Uitstekende levering op afspraak. Er wordt me je meegedacht, en dit kom je niet overal tegen!
Prima hometrainer voor mijn vader.

Sylvia 070 05-01-2019

Ik was op zoek naar dames fitness kleding van Gorilla Wear en zodoende bij deze site van Fitwinkel.nl terecht gekomen. Veel keuze, goede kwaliteit en de maten vielen ook onder het kopje van "normaal". Ook nog leuke aanbiedingen.
De levering was ook perfect dus al met al een zeer tevreden klant.

W. Wortelboer 04-01-2019

zocht een specifieke loopband die niet in Nederland te verkrijgen was (ook niet in Duitsland of Belgie. Wel in Engeland, maar dat werd te ingewikkeld). Nam contact op met Fitwinkel via de chat functie. Werd binnen een paar seconden snel en zeer bekwaam geholpen. Kon het direct in voorbestelling plaatsen, wel met een paar weken levertijd wat voor ons geen probleem was. Apparaat werd vroeger dan gepland geleverd en geinstaleerd.
Kan gewoon niet beter.

Michel 03-01-2019

Perfecte service, was in klein pakket gedaan zodat het in mijn brievenbus past echt klasse.

Julie Bos 03-01-2019

Duidelijke omschrijving van de artikelen, goede prijs en service. Levering verliep vlot. k heb deze bestelling gedaan voor een klant (ik werk als bedrijfsleider in een winkel) omdat zij geen computer heeft. Extra fijn dus dat dit goed is verlopen.

Dorien 31-12-2018

Eerst voor oriëntatie in winkel geweest. Daarna online besteld. Prima service en snelle levering.

j verhaegen 31-12-2018

vlotte afhandeling had een fout gemaakt bij de bestelling werd na een beltje netjes hersteld door hen en de aflevering ging in goede orde het product werd in prima staat geleverd

Maarten 28-12-2018

Deze onlinewinkel heeft een vestiging in Arnhem die ik bezocht heb. Ruime keus aan apparatuur en deskundig advies. Ruime mogelijkheden om apparatuur uit te testen. Na aankoop keurig op de afgesproken datum afgeleverd en gemonteerd.

lisette 28-12-2018

goede uitleg en gebruiksaanwijzing op de web site als bij de producten, zonodig naar de winkel.

Dejan uzelac 28-12-2018

ik heb deze shop op internet gevonden en vond het heel overzichtelijk en handig. Deze shop levert echt kwaliteitsapparatuur.
Ik vind Fitwinkel.nl een betrouwbare winkel met prima producten. Over de levering van je bestelling wordt je prima op de hoogte gehouden en je bestelling wordt snel thuisbezorgd. Kortom een aanbeveler!!

Cynthia 26-12-2018

Snel en correcte levering, ook tijdens de drukke kerstperiode! Webshop heeft een ruime assortiment, ik vond alles dat ik nodig had.

Clifford 25-12-2018

Uitermate tevreden, ik kom ook wel eens in de fysieke winkel en de service is top! Op vrijdag 21 december een artikel online besteld en de volgende ochtend al bezorgd! Super snel en dat in deze extreem drukke tijden van het jaar betreffende bezorging. Ik ben echt enorm tevreden en ben dat overigens altijd al geweest. Service, snelheid en kwaliteit uitstekend. In de winkel (in Helmond) helpen ze mij ook altijd goed en eerlijk, verkopen mij niet het duurste maar gewoon wat goed is. Leuke en aardige mensen ook. Vind het een erg prettige organisatie.

Ilona Bos 25-12-2018

Alles perfect geregeld, nadat ik zelf een fout had gemaakt in mijn bestelling. Levering is gedaan in overleg en een vervangend duurder product gekregen omdat mijn bestelling niet op voorraad was. Perfect geregeld.