Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marinus 26-11-2021

Prima site, snelle en nette levering. Gekregen wat we verwachtten. Emailcommunicatie zo als het hoort.

André 22-10-2021

Na bezoek aan de shop in Naaldwijk waar ik prima geholpen werd hebben we via internet deze Virtufit HTR 2.1 aangeschaft. makkelijk in elkaar te zetten solide apparaat met veel programma's en lichtnet aansluiting. Ook de iPad kan via bluetooth aangesloten waardoor je zelfs met beeld door de duinen kunt fietsen!

Teun 20-10-2021

Gekozen voor Fitwinkel omdat deze uit verschillende bronnen als betrouwbare en servicegerichte fitness webwinkel naar voren komt. En omdat fitwinkel de beste garantievoorwaarden had (zoals reparatie thuis in de eerste jaren).
Het bestelproces verliep soepel, evenals de levering. Op vragen werd ook adequaat gereageerd. Kortom, zeer tevreden.

robh 20-10-2021

VirtuFit Ultimate Pro 2 gekocht en super snel geleverd, met goede service, zeer tevreden

Jonathan 20-09-2021

Heel snelle en kwalitatieve levering. Heel tevreden van de gekochte hometrainer. Waar voor zijn geld. Bovendien een erg vriendelijke klantendienst die goed op de hoogte is van haar producten.

Fred 13-09-2021

Fijne ontvangst in Naaldwijk. Goed advies, wat je ook mag verwachten. Cardio apparaten laten plaatsen. Alles prima gedaan.

Mariah 30-08-2021

Snelle levering en top kwaliteit van het artikel.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heel tevreden!

Jasper 30-08-2021

Ik heb onlangs de virtufit power tower deluxe met fitnessbank aangeschaft bij Fitwinkel. Ik ben aangenaam verrast door zowel de service van Fitwinkel als de kwaliteit en multifunctionaliteit van de power tower. Het toestel is eenvoudig ik elkaar te monteren dankzij de uitgebreide handleiding. Bovendien heeft het toestel een strakke look. Tot slot was het toestel zeer snel geleverd. Ik kan de virtufit power tower alleen maar aanraden!

Robin Theunissen 27-08-2021

Allereerst gebeld met de winkel om advies in te winnen, dit werd zeer zorgvuldig en kundig gegeven waardoor ik makkelijk een keuze heb kunnen maken, nadat ik besteld had werd er 3 dagen later al geleverd incl montage, ook dit werd zeer kundig en goed uitgevoerd. Er was 1 item manco welk de volgende dag al met de post nageleverd werd, echt zeer correct. Kortom, een zeer positieve ervaring.

Riet 27-08-2021

Tevreden over de producten en de goede service! Snelle levering en correcte afhandeling van retouren.

Jeanet 27-08-2021

Fitwinkel is een betrouwbare online site. Er wordt snel geleverd en ze zijn niet duur!

Peter Doyle 27-08-2021

Ik heb voor Fitwinkel gekozen door de enorme keuzen, voordelig prijzen en goed reviews. Helaas werkt mijn Loopband niet zoals ik hoopte (b.v. hartslagmeter werkte niet, maar dat lag meer aan mijn huidtype hoor). De serviceafdeling heeft alles gedaan om mij alsnog (gratis borstwand) te helpen om mijn hartslag te meten. Andere problemen/vragen waren ook prima beantwoorde. Het apparaat, met een middensector prijs, doet het voor de rest prima.

Erika 27-08-2021

Super snelle levering.
Doos was beschadigd in het transport en waarschijnlijk daardoor de handleiding eruit gegaan.
Na een berichtje te hebben gestuurd ook snel antwoord gekregen en een handleiding 😎

Marina 27-08-2021

Van makkelijke en duidelijke website naar het bezorgen aan de deur echt perfect! Snelle afhandeling en goed op de hoogte gehouden, top.

Eva 27-08-2021

Snelle verzending; de site bevatte alle nodige informatie; assortiment en voorraad waren toereikend; duidelijke communicatie betreffende aankoop en verzending; goede kwaliteit van het product; fijn design; fijne klantenservice :)

Alles perfect naar wens!

John Wijnands Almede 19-08-2021

Ik geef een dikke pluim aan Fitwinkel Hengelo!
Nadat alles wat mis kon gaan ,en ook is gebeurd volgens de wet van Murphy, was en is de bereidwilligheid en gedrevenheid om tot een oplossing te komen zëër groot!
De coulance en gedrevenheid om de klant tevreden te stellen is enorm.
Ik geef een extra compliment aan monteur en contactpersoon, voor hun goede service en vriendelijkheid.
Ik beveel Fitwinkel van harte aan!

Justus 31-07-2021

Via de website een nieuwe loopband aangeschaft. Levering was super snel (de volgende dag). Informatie op de site was goed vindbaar en voorlichting over het product naar wens. Koop ervaring prima.

Hudepohl Wim 19-07-2021

Via de chat met medewerker gecommuniceerd en op een keurige en correcte vooral prettige manier te woord gestaan. Toch een flinke korting gekregen op een relatief duur LifeFitness apparaat en dan is de keuze niet meer moeilijk, zo kan het dus ook. Alles is op tijd geleverd en bij montage bleek er een onderdeel te missen en dit werd na een mailtje direct geregeld en zal ik snel ontvangen. Fijne webwinkel om zaken mee te doen. Groet Wim.

job 19-07-2021

Heb via fitwinkel.nl een Tunturi PT60 Powertower besteld. Ondanks wat kleine problemen met het item zelf, Is fitwinkel een goede online webshop. Zij zijn goed bereikbaar en proberen bij obstakels meteen een juiste oplossing te bieden. Ondanks dat ikzelf wat strubbelingen heb gehad met mijn product zal ik de volgende keer zeker niet aarzelen om bij fitwinkel een product te bestellen!

Marilisa 19-07-2021

Producten in lijn met de verwachtingen, zeer goed kwaliteit, leverings vlot en zonder problemen

Glynn praet 17-07-2021

Zeer tevreden kwaliteit is zeer goed levering was zeer snel wij bestellen zeker kog bij jully

Gary van Beek 16-07-2021

GOED EN SNEL ONTVANGEN. hELAAS NIET BRUIKBAAR VOOR ONS DUS METEEN TERUG GESTUURD. kREEG DE BELOFTE DAT HET BETAALDE BEDRAG SNEL ZOU WORDEN TERUG GEBOEKT. Is tot op heden niet gebeurd. Dat zie ik dus graag alsnog gebeuren. Met dank en jammer dat de koop niet doorging. Xxx

Mark 16-07-2021

De website is erg overzichtelijk. Alles is keurig op tijd geleverd zoals aangegeven.
De gewichten zijn goed en de halterstang is stevig.

Goede prijs / kwaliteit verhouding.

RaVeN 16-07-2021

Een geweldige winkel, overzichtelijk, alles goed en snel te vinden, prima prijzen, snelle levering

Ingrid 16-07-2021

Ben zeer tevreden over de fitwinkel omdat zij het enige bedrijf waren wat mijn gezochte product tegen een betaalbare prijs hadden.
De bestelling en verzending zijn beiden goed verlopen zonder moeilijkheden.
Ik heb een goed product ontvangen en ben hier zeer tevreden mee.