Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bernard 29-09-2020

De website is overzichtelijk en makkelijk doorzoekbaar. Eén vraag die ik had, werd snel beantwoord. De levering was snel en het apparaat is degelijk verpakt. We hebben het nu een week en we zijn er heel tevreden over.

Roepesh B. 29-09-2020

Netjes vooraf ingelicht wanneer pakket wordt afgeleverd + tracking gegevens vermeld om pakkethistorie te volgen.
Volgens planning ook afgeleverd. Hartstikke blij met loopband. Goede prijs/kwaliteit en service. Helemaal top.

Dennis 29-09-2020

Na een probleem met een geleverde loopband zeer snel en goed geholpen, nieuwe loopband geleverd en geïnstalleerd door een monteur (geen leverings- en installatiekosten berekend)!

Vriendelijk personeel en goede service

Margreet 28-09-2020

Alles wat ik tot op heden heb besteld was van goede kwaliteit en snel bezorgd. Terugsturen is ook makkelijk. Leuke merken die je niet overal kunt kopen.

Wilma 28-09-2020

Gewoon besteld en een snelle en correcte afhandeling. De loopband in goede staat ontvangen. Via de telefoon goede tips gekregen

Stijn 28-09-2020

Ondanks in eerste instantie leek dat de spullen niet meer geleverd konden worden is er een onderzoek gestart na contact met de service afdeling.

Uiteindelijk alsnog de spullen ontvangen die ik graag wilde hebben en kunnen nu fantastisch sporten!

Top service van een top bedrijf met top spullen

Thijs K. 28-09-2020

Meerdere malen iets besteld bij fitwinkel.nl, top service. Ook aan het begin van het COVID-19 Virus in nederland was het er binnen 2/3 werkdagen, altijd meteen netjes een mailtje, track and trace werkt ook zoals het hoort. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Rob 28-09-2020

Goede service! Komen na wat ze schrijven op hun website! Goede en uitvoerige product-beschrijvingen, zeer waardevol. Tevens super snel geleverd. Zou deze website zeker aanraden.!

LeoA 28-09-2020

Shop geeft voldoende informatie, wat beloofd wordt wordt ook gedaan.
Een 10 was het geworden als de bereikbaarheid per telefoon wordt verbeterd. Dit laat nog wel iets te wensen over.

jan 28-09-2020

Fitwinkel is een fijne winkel zowel online als de fysieke winkels. Met vriendelijk personeel, uitgebreid aanbod van goede producten en een goede klantenservice is het mijn favoriet voor fitness en krachtsport artikelen.

Eva 28-09-2020

Alles was naar wens, levering op de afgesproken dag perfect op tijd! Ik koos voor jullie omdat het een mooi prijsje was voor de trampoline die ik gekocht heb!
Mijn zoontje is er erg blij mee. Dus top!

Ineke 27-09-2020

Duidelijke website met prima informatie. Ik was er blij mee. Levering is ook prima in orde

Hagenaartje53 26-09-2020

Duidelijke website. Goede omschrijving van de producten. Zeer ruime keuze en aantrekkelijke prijzen.
Vandaag 26-09-2020 hometrainer ontvangen en in elkaar gezet door een vakbekwame monteur met
zeer prettige contactuele eigenschappen. Verpakkingen werden door hem meegenomen. Goede service!
Dvd met trainingsprogramma wordt nagezonden.

Vof Laar-Weug 26-09-2020

Komen afspraken na. Snelle levering en wanneer een bestelling terug is gestuurd omdat die te lang bij een PostNL punt heeft gelegen, sturen ze die zelfs kosteloos nog een keer op!

Marjolein Scholtens 25-09-2020

Omdat er op de website een duidelijk en erg uitgebreid overzicht is van het gehele aanbod, was het erg fijn om op jullie website mijn product te vinden. Daarnaast vind ik de producten ook niet heel duur en is de levering erg snel, waardoor het erg makkelijk is om hier iets te bestellen.

Carlos Aguilar 24-09-2020

Just bought the Virtufit pro rower had a problem putting the seat on the bolts didn’t line up so I ended up damaging the seat. I thought here I go again trying to get a new seat. I must admit I was surprised how easy it was. I just called explained The problem they said a new seat is in the post. When it arrived 2 days later it turned Out to be a better upgrade from the seat that was damaged. So I’m very satisfied & the rower is great. another happy customer 👍🏼👍🏼👍🏼

Bram 23-09-2020

Ik ben zeer tevreden van de fotowinkel omwille van de goede service! De bestelling komt zeer snel toe, zelfs zware gewichten! En wanneer er eens iets fout geleverd werd hebben ze mij heel goed geholpen om zo snel mogelijk een oplossing te zoeken. Kortom ben ik een tevreden klant.

Oana G Popescu 22-09-2020

High quality products, very good prices and very good service and very fast delivery.....Thank you Fitwinkel

Fred Jansen 28-08-2020

Hele mooie hometrainer besteld en inmiddels ontvangen (heel snel geleverd). Verkregen kortingsbon a 10% via Sovendus ook nog kunnen verrekenen dus superservice!!!! Hartelijk dank klantenservice voor de snelle afhandeling van eea. Zeer tevreden.....

belumcukur 05-08-2020

Uitmuntende service en goede apparatuur. Ik koop nergens anders meer mijn fitness spullen en nee, ik heb geen aandelen 😉

Thea 22-06-2020

Via webshop een loopband gekocht. Levering netjes en binnen 2 dagen. Service via onlineshop is prima, behulpzaam en correct

jaap 18-06-2020

Een online die die naast een uitgebreid assortiment, heel snel levert ondanks de huidige corona ellende.
Ook op vragen via de mail krijg je heel snel een respons. Loopband besteld en de volgende dag al kunnen gebruiken thuis.

Wouter Wesselkamp 30-05-2020

Na OOK opstartproblemen heel goed geholpen door service van sport trader. Zeer vriendelijk en behulpzaam. MAAAAR..... zoals gezegd aan alle goede dingen komt een eind.
Een probleemmelding in de opstartfase keerde terug.
In middels heb ik na een maand (vanaf april) nog geen enkele reactie van de serviceafdeling ontvangen om het probleem definitief op te lossen!

Marco 15-05-2020

Levering de volgende werkdag, terwijl de webpagina minder optimistisch was over de levertijd.

Mischa 25-03-2020

Bestelling geplaatst week geleden. Er stond toen GEEN melding op de site over latere levering, alleen 'voor 22u besteld morgen in huis'. Geen communicatie over de latere levering. Geen reactie op mails. Nog geen ontvangstbevestiging van PostNL.
Officiele reactie van Fitwinkel.nl 02-04-2020

Antwoord van Fitwinkel
10 minuten geleden
Beste klant,

Vanwege de enorme drukte is het helaas onmogelijk geweest om alle orders te tijdig picken, waardoor een aantal orders vertraagd zijn. Wij doen uiteraard ons uiterste best om alle bestellingen zo spoedig mogelijk te verzenden.

Ik wil u graag onze excuses aanbieden en wij hopen u toch nog terug te zien.

Zou u contact met ons op willen nemen door te mailen naar klantenservice@fitwinkel.nl zodat wij samen kunnen kijken naar een goede oplossing?

Klantenservice Fitwinkel.nl