Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fanny 25-12-2022

Prima winkel. Het was redelijk makkelijk te vinden wat ik zocht. De bestelling werd snel verzonden.

Bharath 22-12-2022

it has been 2 years. using regularly and still running well with very less maintenance.

hubert 20-12-2022

Perfect service!!!Zeer professionele service, artikelen van goede kwaliteit, ik ben erg tevreden over de diensten van de winkel!!!

Patrick 20-12-2022

Spinning fiets gekocht. Zeer overzichtelijke webshop, goed overzicht van de diverse modellen. Zowel voor fitnessapparatuur als andere sport producten. Bestelen en levering ging snel en goed op de hoogte gehouden wat betreft transport. Zeer tevreden met product.

Karine 20-12-2022

Ruime keuze en vriendelijk personeel, behoorlijke prijzen en voor ieder wat wils

David L 19-12-2022

Ik heb een ergometer gekocht bij Fitwinkel. De kwaliteit van de ergometer is zeer goed. De componenten passen heel goed in elkaar en dankzij een goede montage-instructies kostte het me slechts 1 uur om de ergometer in elkaar te zetten. De losse onderdelen zijn niet scherp en hebben geen rand. De pedalen zijn ook van zeer goede kwaliteit. Ik kan alleen maar zeggen dat het bedrijf Fitwinkel zeer goede fitnessapparatuur levert. Ik zal het bedrijf in de toekomst blijven aanbevelen

Loes 17-12-2022

Snel en makkelijk. Alles volledig naar wens. Ook klant contact perfect. Snelle bezorging en duidelijk aangegeven wanneer het komt.

Tine 14-12-2022

Jammer, jullie nodigen ons uit om een mail te sturen met onze klacht over de kapotte trampoline. Ik heb gemaild (eerder ook nooit een reactie gekregen via de bestelling) maar jullie reageren niet terug. Slechte service

Arnaud Lambert 11-12-2022

Super leuk. Levering was sneller dan verwacht. Het pakket goed verpakt en in goede staat.

Saskia 10-12-2022

Klantenservice fitwinkel goed bereikbaar en behulpzaam , maar hun leveringsbedrijf levert niet. Nu 2x ingepland , dan moet je hele dag thuis zijn, maar tevergeefs. Kan na zo lang nog niet eens een review schrijven over het product en m’n vakantiedagen gaan er aan.
Officiele reactie van Fitwinkel.nl 14-12-2022

Beste Saskia,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u uw vakantiedagen moet inleveren om thuis te blijven voor een bestelling. Wij kijken graag met u mee of wij nog iets voor u kunnen betekenen. Zou u ons willen contacteren op info@fitwinkel.nl?

Wij horen graag van u!

Met hartelijke groeten,

Fitwinkel.nl

Arno 09-12-2022

Fijne, duidelijke en kindvriendelijke website waar je ontzettend veel spullen kunt kopen met de juiste prijsverhouding.

Tine 09-12-2022

Helaas slecht contact te krijgen nadat de trampoline binnen een jaar kapot is gegaan
Team VirtuFit 09-12-2022

Beste Tine,

Bedankt voor uw bericht en review. Vervelend om te horen dat uw trampoline defect is geraakt. Wij willen graag met u meekijken naar een oplossing. Zou u ons willen mailen op info@VirtuFit.nl?

Wij horen graag van u.

Met sportieve groeten,

Team VirtuFit

Jolanda 09-12-2022

Via Google kwam ik bij jullie uit om een hometrainer aan te schaffen, zat eerst wat te twijfelen tussen 2 hometrainers, door contact op te nemen voor advies, kwam ik uit tot mijn keuze. En hier geen spijt van, ben er ontzettend blij mee. Wordt goed naar de klant geluisterd, zag later wat ik had aangeschaft dat de hometrainer goedkoper was geworden, hierover ook contact opgenomen of ik eventueel nog mee kon met de korting, en dat kon. Dat is toch top service. Bedankt.

Dirk 08-12-2022

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling en levering.
Correcte garantieperiode welke nog kan verlengd worden.

DRPKR 05-12-2022

Trage levering, niet te goede kwaliteit. Voorraad is niet altijd bevredigend.

AgileGolf 01-12-2022

Had nieuwe elastieken nodig voor mijn cardiostrong trampoline. Kreeg een heel goed aanbod om ze allemaal te vervangen voor een heel goede prijs. Snel geleverd.

Gymroyale 28-11-2022

fitwinkel heeft ons van A-Z geadviseerd en gefaciliteerd bij het opzetten van onze gym. Professionele club met zeer goede service en de scherpste prijzen in de markt!

Berkay Kaya 28-11-2022

Ten eerste vindt ik de product die ik heb gekocht zeer uitstekend, het is perfect verlopen qua de bezorging en het was makkelijk in elkaar te zetten. Ik koos voor deze winkel omdat een vriend van mij zij dat hij van hier een goeie product had gekocht ( de pullupbar). Dus kortom een zeer goeie winkel en ik heb het ook aangeraden aan andere vrienden van mij.

DAVID 27-11-2022

Great website. Very helpful customer service, they help me plan a date to set up the airline I bought. The gentleman that came to set up the bike was on time and very efficient. If you need sports equipment, I highly recommend buying from Fitwinkel

Leendert 27-11-2022

De Fitwinkel creëerde nog even een prijsverhoging, gezien het vakantie tijd was. de levering was laat, het apparaat werd beschadigd geleverd, Een goed aankoop advies was niet mogelijk. De montage van het apparaat was duurder dan elders en minder dan voldoende. Ik raad deze shop beslist niet aan.

Tjitske 26-11-2022

Goede producten en de prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Had 1 probleempje met de loopband/Walkingpad namelijk dat de afstandsbediening niet goed werkte. Zeer snelle communicatie en na een nieuwe batterij deed ie het perfect. Een dikke 9,5 omdat ze dit ook even hadden kunnen testen en een nieuwe batterij erbij hadden kunnen doen. Anders was het een 10 geweest.

Sacha 26-11-2022

Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen! Super vriendelijke klantenservice die ook in de avonduren telefonisch bereikbaar is.

Dz 26-11-2022

Leuke zaak, zeer enthousiast personeel. Denkt graag met je mee. Prima service. Ook niet te beroerd om je ergens anders heen te verwijzen indien beter.

Antoinette 26-11-2022

Levering en montage door de monteur perfect uitgevoerd! Blij dat monteur fiets in elkaar kon zetten! Toen was er een defect aan de fiets maar ook dat is naar tevredenheid opgelost! Goede service dus!!

Aanrader 26-11-2022

Super service en een goed advies. personeel is vriendelijk en behulpzaam... zeker een aanrader