Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel N. 16-07-2021

Snelle levering aan huis. Een 9 ipv 10 omdat de uitleg iets beter kon en het apparaat 1 minpuntje heeft.
Minpuntje is: wij hebben een heel mooie crosstrainer gekocht, enkel die heeft als nadeel dat de bekerhouder compleet met een stukje beplating vastgeschroefd zit juist onder het display.
Als je intensief traint en je druppelt zweet, valt dat op de rand van de bekerhouder en in de (afgesloten) bekerhouder, die dus niet makkelijk uitneembaar/afwasbaar is.

Vita Salis Fysiotherapie 15-07-2021

Hier vonden wij de oplossing voor ons probleem: het gebrek aan moderne fitnessapparatuur.
Onze fysiotherapiepraktijk is Fitwinkel dankbaar voor de informatie, de goede prijs/kwaliteit verhouding en de snelle en complete levering.

Wilma 15-07-2021

Zeer tevreden, goede levering en artikel komt goed overeen met wat op de site staat.

Carlo Vruwink 15-07-2021

Uitstekend advies , snelle levertijd en goede service. Nu nog de spullen regelmatig gebruiken :-)

Huub 15-07-2021

Erg fijne site. Duidelijk in categorieën verdeeld waardoor zoeken erg makkelijk is. Prijs kwaliteit verhouding van de producten ben ik ook zeer te spreken over.

Jan de Klerk 15-07-2021

Omdat ik blind ben is hhet voor mij lastig zoeken op de site. Na een telefoontje had ik snel wat ik wilde. Kreeg een mailtje met het product en de factuur. De volgende dag had ik het pakketje al in huis. Bravo voor Fitwinkel

Miréa Henriquez 15-07-2021

Ik shop graag bij de Fitwinkel omdat ik erg tevreden ben over de kwaliteit van de producten, de snelle levering en de klantvriendelijkheid. Ik ben een vaste klant, een zeer tevreden klant. Je krijgt waard voor je geld.
Vandaar ook een 10

Power 01-07-2021

Slechte fitwinkel dat ik maar ken service trek op geen kloten als een bestelling aandoet let dan de power toren niet 2 keer op sturen en dan krijg je een bekrast toestel beweren bij het op sturen ik heb enkel opgestuurd maar niet in originele doos moet je dan daarom een power toren terug sturen naar klant dan krijg ik toestel waar het vol bekrast is want fitwinkel beweert dat het is vol bekrast maar ik heb nog niets gezien een nog geen pakje ontvangen ik vind wel zeer straks dat ik voor 2 keer het power toren terug krijg en durven die kloten fitwinkel het terug op sturen wat mort ik met bekrast toestel doen te eerst het nog geen 300€ waard want producten is van slechte kwaliteit het leer is namaak binnen de maand is kussen kapor goed raad koop daar niet want veel te duur

Barbara 01-06-2021

Snelle levering van onze fitnessapparaat. Vriendelijke chauffeur, alles zat goed verpakt, geen schendingen van het apparaat door vervoer. Alles verliep goed, geen klachten. Dus een tevreden klant.

Pedro Samoy 23-03-2021

Prachtige site met goede uitleg. Overzichtelijk en ook een vlotte levering.

B 13-03-2021

Goede advisering en kennis over apparatuur. Ook de negatieve kanten van merken worden belicht waardoor je afgewogen keuze kunt maken en niet gedwongen wordt een duurder product te kopen of installeren als optie te nemen omdat het makkelijk zelf te doen is. Levering en zelfs binnen afleveren verliep goed zoals afgesproken. Vriendelijke behandeling, telefonisch en in praktijk.

Mike 12-03-2021

Super service! Goede feedback en snelle afhandeling. Kan het iedereen aanraden.

Juan 12-03-2021

Overzichtelijke indeling van de webshop
Snel en efficiënt afrekenen
Groot en divers assortiment aan sport en fitness materialen en apparatuur
Snelle levering uit voorraad.

Chris 11-03-2021

Fijne shop om in deze (en ook andere) Coronatijd een apparaat te kunnen vinden om de nodige kilo's kwijt te komen en daarbij aan je eigen gezondheid te werken. Na de aanschaf van een loopband, waarbij de kwaliteit uitzonderlijk goed is, zijn we overgegaan tot aankoop va een hometrainer. Dit om een andere te vervangen. Dit is zeer goed bevallen. Een kleine tekortkoming (geen gaatjes in zadelpen) werd door Fitwinkel zeer snel opgelost. Het artikel werd zonder probleem vervangen.

Wilma 11-03-2021

Is een prima webshop, duidelijk beschreven. Levering op tijd, goed verpakt.

Ed 10-03-2021

Buikspierwielen besteld. Zeer snel geleverd. Een wielset liep zwaar, hierover een retouraanvraag gedaan en vermeld dat ik een ander paar wil. Ik kreeg snel een nieuwe set toegestuurd, de oude mocht ik houden! Het gaat toch over ong. €50! Waren alle webshops maar zo....

Linda Groen 10-03-2021

Na lang zoeken op internet naar een goede loopband kwam ik steeds op fitwinkel.nl uit. De keuze na het lezen van de goede reviews was dan ook snel gemaakt om bij deze winkel een loopband te gaan bekijken/kopen. Na een telefoontje om afspraak te maken bleek door de drukte vanwege thuis trainen door Corona de loopbanden eigenlijk zo bij binnenkomst in winkel al direct bezorgd te worden bij de klanten. Dus heb ik via de telefoon eigenlijk besproken wat ik wil en verwachtte van de loopband en samen met Lorenzo van fitwinkel.nl p de Tunturi performance T60 "gevallen". Werd week later bezorgd door de zeer vriendelijke Rodi en voor mij gemonteerd en kreeg nog de nodige uitleg op al mijn vragen. En nu naar twee keer er op te hebben gelopen kan ik alleen maar zeggen dat alles klopt zoals er besproken was en dat het een perfecte loopband is. Superblij mee. Fitwinkel.nl bedankt een dikke 10 van mij!

Peggy 10-03-2021

Duidelijke webshop met een groot assortiment aan fitness materialen. Snelle levering. Retourneren is eenvoudig.
Artikelen die niet online beschikbaar zijn kunnen eventueel opgehaald worden bij een vestiging (mits voorradig).
Zeer tevreden over mijn 2 aankopen (januari en februari). Goede kwaliteit van materialen.

Desiree 10-03-2021

Voor een mooie prijs kon ik toch nog sport artikelen krijgen die ik graag wilde hebben voor mijn thuis workouts. De levering ging snel en netjes. Ik zou hier gerust weer sport artikelen bestellen.

Joost 09-03-2021

Tijdje geleden een fitnessbankje besteld, ondanks alle drukte en 'homegym gekte' deze binnen 3 dagen al in huis. Kwaliteit is top. Goed bedrijf!

D. Bisscheroux 09-03-2021

Overzichtelijk webshop met een duidelijke volledige omschrijving van de producten. De levering en betaling verliep volgens afspraak. Het product voldoet helemaal aan omschrijving.

R. Flohil 09-03-2021

De site had precies wat ik nodig had voor een prima prijs. De bezorging was snel genoeg aangezien het uit Duitsland moest komen.

Jermo 09-03-2021

Fitwinkel heeft een ruim assortiment met goede kwaliteit fitnessartikelen.
Een betrouwbare winkel en met vragen word je goed geholpen.
De levering was zelfs in de huidige corona tijd super snel.

Eric 09-03-2021

Hetgeen wat ik heb besteld, is van hoge kwaliteit! Ik kan nu in al mijn passie weer krachttraining uitvoeren. De service was ook heel goed, dus ik ben zeer tevreden

Ruud Heine 09-03-2021

Ik heb bij Fitwinkel de Flow Fitness Turner DHT2000i Hometrainer gekocht als 2e kans.
Allereerst de bezorging 100% geregeld. Zeer fijn bezorgbedrijf.
Bij Het uitpakken bleek een scheur aan de onderkant van de plastic zijkant te zitten. Dit heeft geen invloed op de trainer omdat ik het zelf kon verhelpen wilde ik niet perse een nieuwe of een onderdeel.
Fitwinkel gaf mij gelijk €50 van het aankoop bedrag terug wat ik zeer fatsoenlijk vond.
Verder had ik nog een bidon houder extra besteld omdat in de beschrijving stond dat die er niet bij zat.
Deze kon dus terug. Van Fitwinkel mocht de bidonhouder en het aankoop bedrag is terug gestort .
Dit is dus wat mij betreft een geweldig bedrijf goed materiaal zeer goede service. En een uitstekende bezorg dienst. Op de site van Fitwinkel schrijf ik nog een review over de Flow Fitness Turner DHT2000i Hometrainer prachtige trainer.