DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

nicovanvelden 04-05-2012

Snelle levering en laagste prijs. Telefinisch contact snel en accuraat.

MvLT 03-05-2012

Heb nu de Speedlite 2 dagen in bezit, maar er nu al heel veel plezier van! Werkt supersnel, alle knopjes zijn snel onder de knie!
Zondagmiddag besteld, (maandag koninginnedag,) dinsdag verzonden, woensdag had ik hem in huis, dus goeie snelle levering.
Snelle reactie op mail via de site.
Duidelijke en nette mails over de bestelling, betaling, levering.

Die andere Roelof 03-05-2012

Website ziet er oke uit, qua functionaliteit zijn er hier en daar nog verbeteringen te halen.
Heb de bestelling betaald via iDeal, maar kreeg niet direct een melding dat het gelukt was. Dit duurde enkele minuten. Bij de meeste shops is dit niet het geval. Misschien was ik iets te ongeduldig :P.
Had hierover even contact opgenomen. Ik kreeg binnen 10 min. een vriendelijke reactie terug. Top dus.
Prima shop, zou hier een volgende keer weer iets bestellen.

de BENEKLUVER 27-04-2012

Heb afgelopen week 2 bestellingen geplaatst die keurig zijn verwerkt.
Zelft toen de 2e de volgende dag niet kon worden geleverd kwam er een keurige mail.

Dandeloo 27-04-2012

Ik wilde een paar goede filters op mijn goede Canon lens. Na een artikel in FOCUS koos ik voor HOYA filters. Uitgebreid gezocht op verschillende sites en al snel bleek dat er behoorlijke verschillen in prijs waren voor een zelfde type filter. De site van Digimaxx was goed bereikbaar en heel duidelijk. Eigenlijk waren zij de enige die voor de betere filters een duidelijke beschrijving van product en kenmerken gaven. Het geeft vertrouwen dat ze weten wat ze verkopen. Hun assortiment is groot en hun prijzen behoren tot de laagste die ik gezien heb. De bestelling was snel geplaatst. Bij de afrekening met IDEAL zag ik dat er geen afleveringskosten waren.
Even gebeld of dat klopte. Ja dus, en de filters werden de zelfde dag nog persoonlijk afgeleverd ook!
Laat nou één filter niet precies zijn wat ik besteld had. Even bellen, excuses en het goed filter had ik de volgende dag in huis. Prima service.

onke54 27-04-2012

Klantvriendelijk, snelle levering, goede kwaliteit, en prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Vivian1967 23-04-2012

Al jaren ben ik klant bij Digimaxx. Wat opvalt is dat Digimaxx qua prijs echt een van de goedkoopste is in de markt, maar het zijn absoluut geen dozenschuivers. In tegendeel. Per mail, telefonisch of in de winkel zelf zijn zij altijd bereid je te voorzien van een goed advies. Ze proberen je niet het duurste van het duurste aan te smeren, maar luisteren heel goed naar je wensen en eisen. Het feit dat je in de winkel 'live' de camera's en objectieven kunt bekijken en vasthouden vind ik een groot voordeel. Kortom, ik kan iedereen Digimaxx van harte aanbevelen.

Bulli 20-04-2012

OOk nu weer prima service en scherpe prijsbij aankoop van deze Hoya Pola filter, ook toen ik in het verleden 'n camera kocht en 2 dagen erna wou omruilen is dat allemaal vlekkeloos verlopen, zo'n zaak beveel je ook aan aan anderen.

jos junggeburt 20-04-2012

Het gekochte product voldoet volledig aan de gestelde verwachtingen. Werd een dag later geleverd hetgeen netjes per mail aangekondigd werd. Prima service. De webside is wat onduidelijk als je b.v. met ideal betaald zie je niet in je gegevens dat de betaling verwerkt is. Daardoor heb ik dubbel betaald. Mij is echter per mail beloofd dat het teveel betaalde geretourneerd wordt.

ditislekkernietmijneigennaam 20-04-2012

Prettige winkel, snel, duidelijk en ze doen wat ze beloven, zonder veel onnodige poespas.

Jessica12345 20-04-2012

Goeie service, ging wat mis met het versturen, maar uitstekend opgelost.

fotovrouw 11-04-2012

Goede afhandeling van de bestelling en snelle levering tegen een goede prijs

Marc Cl 10-04-2012

Ben zaterdag vanuit Brussel gaan kopen. Super snel,produktkennis ok, efficient.

M.Hardy 09-04-2012

Niets op aan te merken. De mailwisseling verliep vlot en hoffelijk. De aankoop werd meteen verzonden. Het had werkelijk niet sneller of beter gekund.

Marco Staarink 09-04-2012

Onlangs heb ik met mijn oudste dochter een samsung WB210 voor haar uitgezocht en besloten die bij digimax te bestellen omdat die deze voor een goede prijs aanbood en zij 5 sterren hadden bij tweakers pricewatch voor afhandeling. Mijn dochter mocht de bestelling doen, doch zij vergat er een hoesje en een memory card bij te bestellen.
De camera kwam de vorige dag al aan en werd meteen uitgeprobeerd en het bleek al gauw dat we de juiste keuze hadden gemaakt en mijn jongste dochter wilde er ook meteen een. Toen ik op de site van Digimaxx de camera voor mijn jongste ging bestellen zag ik dat ze een aanbieding hadden, camera+hoesje+ memory card ( wat mijn oudste vergeten was) ik besloot Digimaxx te bellen en hun te vragen of ze voor ons er een extra hoesje + memory card bij konden leveren voor de aanbieding prijs, en dat was geen enkel probleem. De camera kwam de volgende dag binnen met het extra hoesje en kaartje. En mij dochters zijn er helemaal gelukkig mee en fotograferen er vrolijk op los.

Mermar 06-04-2012

Geweldige service. Ik dacht dat er iets verkeerd ging met de ideal betaling. De status ging niet automatisch naar betaald ja, dus mailtje gestuurd. Werd de volgende dag meteen door de klantservice gebeld met uitleg dat dit handmatig wordt bijgewerkt. Omdat ik de bestelling op zondagavond had gedaan, en ze natuurlijk niet op zondag werken, hadden ze dat nog niet kunnen bijwerken.
Verder kreeg ik, zoals aangegeven, de bestelling netjes op tijd (op dinsdag) geleverd.

AMG2006 05-04-2012

Om het nog eenvoudiger te maken zou ik de betalingen via ideal koppelen aan de site. Zodat er automatisch verwerkt wordt of er betaald is. Dit werkt vindt ik nog effectiever.

Liesjje1987 05-04-2012

Alles verliep vlotjes en het product arriveerde een dag na bestelling.

Jumping1964 05-04-2012

Overzichtelijke website, ik had zelf een sony beschermingskapje voor mijn lcd scherm besteld welke helaas niet meer geleverd werd door Sony maar werd mij een goed alternatief geboden. Levertijd is echt snel en de service perfect van mij niets dan lof

egmondm 05-04-2012

Telefonisch contact gehad met de winkel. Super vriendelijk personeel te woord gestaan. Probleem en verwachtingen uitgesproken. De persoon die ik aan de lijn kreeg, heeft me uiterst vriendelijk en netjes geholpen. Gelijk overgegaan om het product te kopen. Volgende dag geleverd, kon niet beter. Ik heb DigiMAXX iig toegevoegd aan mijn lijstje favoriete Fotowinkels.

tiramisu 03-04-2012

Zoals beloofd is de zending binnen 24 uur verzonden. Ik had nog een vraag over de levering en werd snel telefonisch te woord gestaan. Ik hoefde mijn naam maar te zeggen en wisten precies waar het om ging. Kortom, je hebt niet het gevoel dat je een nummer bent.

Elbert77 02-04-2012

De website en met name het webshop gedeelte werkt perfect, al kan de styling wel wat frisser.
De levering vind ik lang duren in vergelijking tot de bekende webshops, maar ik kan goed begrijpen dat dit in mindere mate geautomatiseerd is. Wel vind ik het een pré dat enkel de portokosten in rekening worden gebracht en geen extra handelings kosten.
Behalve de vraag om deze beoordeling in te vullen heb ik nog niets gemerkt van aftersales, maar ik heb ook nog geen noodzaak gehad om te bellen aangaande de bestelling.

hendrik155 31-03-2012

Mocht U, als eventuele koper op zoek zijn naar camera's, lenzen en andere accesoires, dan is er voor mij maar één (web)winkel: DigiMAXX. Service, klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid staan daar bovenaan de lijst. Snelheid met opsturen, beantwoorden van e-mails, vragen over de gevraagde bestellingen, alles kan in één woord worden samengevat: Uitzonderlijk. Met deze mensen blijf ik altijd zaken doen. Ze verdienen wat mij betreft de prijs voor de beste Winkel Van Nederland.

Knoppelateur 30-03-2012

Met hulp van Digimaxx een mooi compleet pakket van aanvullingen bij mijn Sony A35 samengesteld. Metz Mecablitz 58 AF-2, diffusor, filters, en een tas waar alles paraat in past samen met mijn oude Minolta lenzen. Snel geleverd. Nu nog een foto/dia-scanner.
Fijn dat je ook naar de winkel kunt.

Vogel78 30-03-2012

Website gewoon duidelijk. Snelle levering (in mijn geval gratis). Ik had 2 snelkoppelingsplaten besteld, er was er echter slechts 1 geleverd. Even gebeld en de volgende dag lag de 2e snelkoppelingsplaat in de brievenbus. Helemaal super!