DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Arianna 10-09-2018

Snelle en prettige service

Na een bezoek in de winkel ter oriëntatie, waarbij ik informatie kreeg over verschillende camera's en ze even kon testen, is de rest van mijn bestelling heel vlot via de website en via Whatsapp afgehandeld. Er leek een defect aan mijn camera, waarbij ik het direct mocht terugsturen op kosten van Digimaxx en direct een nieuw product kreeg toegestuurd. Prettige en vlotte communicatie via Whatsapp. Een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AartD 02-09-2018

Vakkundige mensen die met je meedenken!

Vakkundige mensen die goed met je meedenken. Hanteren concurrerende prijzen en bieden waar nodig perfecte nazorg!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

ali 28-05-2018

Price change at check out

They show the lower price first. But when you want to pay for the item the price goes up. Not professional at all.

Gerard 19-04-2018

Top winkel

Prima ervaring met de aankoop en levering. Correct en snel geleverd. Artikel moest uit een ander magazijn komen en werd met koerier bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harold 18-04-2018

Snelle verzending en meer dan prima prijs

Hele goede prijs, goede communicatie, produkt snel verzonden met track and trace en verpakt in doos met luchtzakjes.

vanlarenfotografie 16-01-2018

Zeer goede service

Altijd een goed advies en juiste prijs.
Snelle levering.
Je wordt altijd goed per telefoon geadviseerd.

Moen 06-01-2018

Top service en hele snelle levering

Super service gekregen voor een hele mooie prijs en zoals beloofd leveren ze ook erg snel. Ze denken met je mee en helpen je zoeken naar opties als je twijfelt om een bepaalde product aan te schaffen.

Saskia 05-01-2018

Goede service

Fijne service en zorgt dat de klant zijn artikel zsm kan gebruiken. Telefonisch ook goed te bereiken, behulpzaam en persoonlijke service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Hans 05-01-2018

Prima

Een hele fijne lens voor een beste prijs aangeschaft.
Op de bezorging thuis viel ook niets aan te merken.
Alles keurig geregeld.

Dave 04-01-2018

Goed assortiment gecombineerd met kundige medewerkers

Ik heb meerdere leveranciers gehad, maar ben blijven hangen bij Digimaxx. Goeie en concurrerende prijzen. Maar vooral 'afspraak is afspraak' is erg belangrijk voor ze. Je voelt je als klant hier ook echt koning, mede omdat je altijd snel antwoord krijgt op mails of appjes.

En ze hebben veel tevreden klanten. En dat is te merken, want in de winkel is het altijd gezellig druk. Je moet soms even wachten voor je aan de beurt bent, maar dan krijg je vervolgens ook alle aandacht.

Topwinkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A. van de Stadt 04-01-2018

Goedkoopste online aanbieder met gratis 5 jaar garantie!

Goede website met de voordeligste prijzen van Nederland. De doorslag voor mijn koop bij Digimaxx was de gratis 5 jaar garantie. Vlotte reactie op mijn e-mail, goede status update en snel verzonden (volgende dag geleverd).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mary-Ann 04-01-2018

Telkens weer die sublieme service bij Digimaxx

Telkens weer weten Sander of Michiel van Digimaxx mij weer meer dan tevreden te stellen met hun persoonlijke service. Ze denken op meerdere manieren mee en zorgen altijd voor scherpe aanbiedingen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tineke 03-01-2018

Behulpzaam

Mijn bestelling was in voorraad werd gezegd. En kon snel geleverd worden. Ik kreeg een e.mail dat mijn product toch niet in voorraad was en het direct via de importeur werd geleverd. Ja ja... Dacht ik het zal wel......
En inderdaad. Mijn product werd zelfs ruim op tijd geleverd voor.onder de kerstboom. Supersnel meegedacht.

Ronald Plaggenborg 03-01-2018

Zeer snelle levering

Ik heb voor digimaxx gekozen voor het kopen van een Nikon Coolpix b700 camera vanwege de goedkope prijs/kwaliteit verhouding, de 5 jaar garantie, en de klantvriendelijkheid wat ik erg belangrijk vindt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maurice 03-01-2018

Snelle en uitstekende service!

Ik ben zeer tevreden over Digimaxx. Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen en te woord gestaan door het personeel. Heb meerdere malen telefonisch contact gehad over het verzenden van de bestelling en ben altijd snel en vriendelijk te woord gestaan.

Dave Kloren 23-11-2017

Beste fotowinkel die ik ken! Dikke aanrader!

Dankzij de persoonlijke aandacht van XXXXX krijg je wat je vraagt. Altijd positief en meedenkend. Altijd lekker druk in de winkel door de goeie prijzen, en goed inruilprijzen. Ze doen net dat extra’s wat ze onderscheidend maakt. Daarnaast: de service is top ook bij garantie. Ze lopen net ff harder. Topwinkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leeuwkee 09-11-2017

Snel en voordelig

Digimaxx snapt wat je als koper nodig hebt, en dat werkt fijn. Ze zorgen ook voor een aanbieding die zeker concurrerend is. Als leverancier absoluut op mijn shortlist !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joëlle 09-11-2017

Bestelling en levering goed verlopen

Bij deze winkel gekocht vanwege goede prijs. Nog nooit eerder van gehoord maar via site van de consumentenbond kwam ik bij deze site uit. Tot nu toe geen spijt van.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Service en klantgericht! 13-09-2017

Snel, correct en servicegrericht

Kwam via internet op deze site. Kende het bedrijf verder niet, maar omdat het ook een fysieke winkel heeft gaf mij dit een meer vertrouwd idee. Wilde ook een lens inruilen en de correspondentie verliep snel en correct, dus verliep alles soepel en goed zoals beloofd.

Menno 13-09-2017

Top zaak!

Onlangs 2 Fujifilm camera's aangeschaft bij Digimaxx. Super goede service en scherpe prijzen! Vriendelijk personeel die uitgebreid de tijd namen om mij bij mijn keuze te adviseren. Verkies deze winkel boven iedere webwinkel omdat je alles rustig kan bekijken, voelen & uitproberen en qua prijs gelijk. Ben nu blut maar kan niet wachten tot ik mijn volgende camera daar ga kopen!

Janvk 09-09-2017

Klantvriendelijk en goede service

Telefonische vragen werden snel en correct beantwoord. Pakketprijs inclusief korting voor fotocamera, SD-kaart, cameratas en reserve accu werd snel aangepast na wijziging in een grotere SD-kaart. Helaas klein foutje bij verzending (cameratas ontbrak), maar na melding hiervan is dit meteen gecorrigeerd. Zeer prettige, no-nonsense klantbenadering.

Paul 08-09-2017

Service is top klasse!!

Een winkel zoals je zou willen dat alle andere winkels zijn. Erg goede service, goede communicatie, snelle levering, meedenken en dat ook nog eens voor n zeer goede prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees 08-09-2017

prima service

Ik was op zoek naar een product wat niet overal verkrijgbaar is maar DigiMAXX kwam als één van de eerste bovendrijven bij Google. De uitstraling van de website deed mij beslissen dit bij hen te kopen. Naar volle tevredenheid!! Het aardige was dat ze een ansichtkaart meestuurde met daarop foto's van de winkel en het personeel. De volgende keer staan ze als eerste op mijn aankoop-verlanglijstje!! Topwinkel!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tonnie Verheijden 11-08-2017

Super klantvriendlijk en een uitstekend service

Soms koop ik online, maar meestal ga ik met trein naar Dordrecht voor iets nieuws of een bezoekje brengen aan Digimaxx.
Super klantvriendelijk en de service is uitstekend, ook altijd de beste prijs voor je inruil.

Rinus 11-08-2017

Vlotte verwerking van de bestelling!

Ik heb een fototoestel uitgekozen om voor mijn vakantie aan te schaffen. Helaas blijkt twee weken voor het vertrek het toestel niet leverbaar. Tenslotte kom ik een paar dagen op internet Digimaxx tegen die mij vertellen gegarandeerd het toestel de volgende dag afgeleverd te kunnen hebben. Dat maken ze waar! Blijkbaar een beter inkoopbeleid dat de bekende concurrenten op internet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -