DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Anoniem 22-03-2013

ik vind, dat de mensen zeer snel en adequaat reageren op mijn bestelling, heel persoonlijk en een goede aflevering van het produkt. het was het enige bedrijf, die deze tas op dit moment levert ! klasse dus !!!

R.STRUIJK 22-03-2013

Overzichtelijke website, goedkoper dan overige sites/winkels, snelle levering en geen bijkomende kosten.
Aankoop voldoet goed (ligt natuurlijk ook aan het product zelf)
Kortom dik tevreden

lucashoeben 22-03-2013

Digimaxx heeft tot mijn genoegen een groot assortiment foto benodigdheden en scherpe prijzen! Ze bieden een zeer goede en snelle service.

Romkedic 06-03-2013

Bestelling en verzending vlekkeloos verlopen. Groot assortiment aan GoPro accessoires. Zaterdag besteld, dinsdag in huis.

Stevoo 05-03-2013

De goedkoopste in de lijst, camera gewoon op voorraad wat ook wel eens anders is bij anderen en binnen twee dagen in huis wat een dag sneller is dan ik gewend ben. Gewoon top dus.

ruuviss 05-03-2013

Vriendelijk, verstand van zaken en behulpzaam en daarbij ook nog eens zeer snel met hun webshop.
Heel goed!

Gerard Schoss 03-03-2013

Waarom op alle punten een 10. Gewoonweg nu eens een winkel waar ze alle tijd hebben, vlotte en correcte bediening en bij ruilen ze er geen probleem van maken. Snelle reactie bij mailen bij 'n probleem wat ik had met een eerder aangeschafft objectief. Ik kreeg bij persoonlijk bezoek 'n warm gevoel en geen kille zakelijke verkoper. Ze nemen dan ook echt de moeite om te luisteren en te adviseren.

_tevreden_klant 03-03-2013

Voor mijn trip had ik een tripod en balhoofd nodig. Digimaxx had niet de goedkoopste aanbieding, ik had ook nog eens de dag na de bestelling de tripod in huis. Helaas miste het balhoofd. Eén telefoontje en dit werd zonder problemen de volgende dag nog bezorgd.Complimenten.

Kgroenev 02-03-2013

Digimaxx levert razendsnel en, niet onbelangrijk, tegen zeer scherpe tarieven. Meestal koop ik fotospullen in Duitsland, maar Digimaxx is in Nederland de goedkoopste en concurrerend met duitse aanbieders. Prima service.

Jane Tan 18-02-2013

Topservice en heel snelle reactie. Zeer concurrerende prijzen en professioneel. Ik ga dit bedrijf aanbevelen aan onze vrienden Wat ons betreft, we komen zeker bij jullie terug voor onze volgende aankoop.

We zijn onder de indruk van deze 2 jonge eigenaren!

Jane Tan

jwds 15-02-2013

Topservice en adequate hulp bij vragen. Komen al hun afspraken na en omruilen is absoluut geen probleem.

Marcel__1 14-02-2013

Zeer concurrerende prijzen (wat mijn bestelling betreft in ieder geval).
Uitstekende en snelle service. Dag na bestelling geleverd. Erg tevreden en mijn vervolgbestelling doe ik hier waarschijnlijk ook.

Een voorbeeld voor andere webshops!

Bijouterie De Regent 31-01-2013

Prima service en goed bereikbaar.
Bieden goede alternatieven en denken met je mee.
Kom zeker bij jullie terug voor mijn volgende aankoop.

Bijouterie De Regent

f.blanco 31-01-2013

Deze on-line winkel verdient maar in eens: uitstekkend plus!!
pd/ Ik had nog 7 andere on-line winkels gebeld voor info en ik koos voor DigiMAXX omdat de persoonlijk en vriendelijk telefoon stem en gesprek met de eigenaren plus de vakmanschap gaf me 100% vertrouwen in.
Ik zou zonder twijfel DigiMAXX aan iedereen verder aanbevelen.

stephan55 30-01-2013

Voor het eerst wat besteld. snelle afhandeling keurige bevestiging en rekening van het bestelde. De volgende dag al in huis. En het mooiste is het bestelde werkt prachtig.

Rienks1 08-12-2012

Bestelling inderdaad na één dag in huis,filter paste niet omdat eer nog een ring tussen moest- naar Dordrecht gereden en daar besteld - deze ook weer binnen één week zoals afgesproken in huis.Er was nog een misverstand van de grootte van de filter maar alles is perfect afgehandeld.

mvanversendaal 07-12-2012

Klantvriendelijke website, heb er een Redged statief met balhoofd besteld.
Ontdekte bij aankomst dat ik toch een iets te lichte uitvoering had besteld.
Heb telefonisch contact opgenomen kon deze terug sturen, en de volgende dag werd door Post.nl de andere al bezorgd.
Top

BRamBo90 07-12-2012

Snelle levering, netjes de volgende dag in huis.

Omdat het om een BULK flitser ging zat er geen originele doos en boekje bij, maar hier is de prijs dan ook naar. Ondanks dat was het geheel netjes en degelijk verpakt in een ruime doos met voldoende bubbeltjes folie om de flitser te beschermen.

Walter F 28-11-2012

De bestelling werd binnen 1 dag geleverd, netjes verpakt. Het filter bleek helaas geen Super HMC (zoals besteld) maar een gewone HMC te zijn. Bij telefonische navraag bleek dat er een typfout op de site stond. De Super HMC is normaalgesproken 2x zo duur als de HMC. De winkel was zo sportief om het Super HMC filter alsnog te leveren voor de prijs van de gewone HMC en alle verzend- en retourkosten voor zijn rekening te nemen. Binnen 1 dag ontving ik alsnog het Super HMC filter. Dat noem ik nog eens goede en snelle service! Deze shop is een echte aanrader!

noiramtc 24-11-2012

werd keurig beantwoord op mijn vragen en ook snel teruggemaild
ze zijn scherp met de prijs , de verzending kwam de volgende dag netjes verpakt aan

Serveas 21-11-2012

Snelle, vriendelijke afhandeling van mijn bestelling en... de volgende dag in huis ondanks mijn (te) late bestelling.

Brenwen 21-11-2012

Dit is het 2e filter wat ik hier bestel. Scherpe prijs, snelle levering. Goede communicatie per Email. Echte aanrader

Merkhh 19-11-2012

Extension tube besteld, poging gedaan om via iDeal te betalen, wat mislukte en door Digimaxx 's avonds na werktijd bezorgd en aan de deur betaald.
Dan praten we over service,,,,

kratows 07-11-2012

ik heb bij digimaxx een gopro camara gekocht. De prijs is bij deze winkel het laagst! Het bestellen via internet is zeer makkelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Het product was zeer snel binnen.
Bedankt

MLO 26-09-2012

Het door mij bestelde product bleek 1 dag vertaging te hebben, hiervoor werd ik keurig opgebeld. De volgende dag werd het artikel door een medewerker van DigiMaxx persoonlijk bij mij bezorgd - hele goede service dus !