DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Wim Klomp 27-02-2012

Snelle en accurate levering, vlotte reactie op een info-mailtje. Prima!
Jammer dat de iDeal betaling niet direct op m'n account zichtbaar was, maar alles is correct opgelost.

SGroenewoud 27-02-2012

Nette site, snelle levering en dat voor een scherpe prijs. Hier een tevreden klant!

Frits van der Hagen 25-02-2012

Overzichtelijke website en prima bereikbaarheid; zowel telefonisch als digitaal.
Heb eerder in deze winkel camera en diverse lenzen gekocht.
Ben dit keer weer erg tevreden, met name over de beloofde snelle levering (binnen 48 uur), waardoor ik de lens nog net op mijn vakantie naar Porto kon uitproberen.

arie van wordragen 21-02-2012

de casio hs ex-zr100 foto camera besteld via kieskeurig omdat hij daar het goedkoopste was.
de camara betaald via iDeal en direct de volgende dag al binnen dus alles prima geregeld en snel binnen.
ik heb ook nog telefonisch contact gehad en ze waren zeer vriendelijk en duidelijk aan de telefoon.
zal bij mijn volgende aankoop zeker het eerst bij digimaxx kijken.

Bert Spits Fotografie 21-02-2012

Mijn ervaring met DigiMaxx is perfect. Product binnen een dag thuis, telefonisch ook goed bereikbaar.

Arie6919 15-02-2012

Goede service, goed advies en snelle levering

Thomas Anima 15-02-2012

Eerst keurig te woord gestaan door een persoon uit de winkel die direct kon zien of het product daadwerkelijk op voorraad was. Toen via internet besteld en dag erna reeds geleverd.
Prijstechnisch erg scherp voor een origineel product.

Onze eerste maar zeker niet laatste bestelling.

Ossie01 11-02-2012

De bestelling bij DigiMaxx is mij prima bevallen. Ik bestel regelmatig wat via internet en DigiMaxx is een van de bedrijven die duidelijke informatie geeft en haar afspraken na komt.
Ik ben een zeer tevreden klant.

ilona-little 10-02-2012

besteld via de website, nog telefonisch contact gehad!
helemaal geweldig. snelle levering en product precies wat ik had verwacht.

Lysbet88 09-02-2012

Bij het telefonisch wijzigen van mijn bestelling werd ik vriendelijk en snel geholpen. Het bij te betalen bedrag kon ik bovendien gemakkelijk via Ideal overmaken m.b.v. een linkje die me per e-mail toegezonden werd.

stefaan10 09-02-2012

Betaling met paypall of visa zou een stuk makkelijker zijn (vanuit België).
De beste prijs in BE/NL voor mijn pakket!

Jeroen Imbos 09-02-2012

Erg goede en betrouwbaar bedrijf! Snel geleverd, als je voor 5 uur besteld krijg je hem ook daadwerkelijk de volgende dag binnen! Website ook overzichtelijk en als je problemen hebt zijn ze altijd te bereiken! Mijn complimenten, ik ga hier zeker vaker spullen kopen!

Jona1845 02-02-2012

Prima aankoop. Voldoet aan alle verwachtingen! Snel geleverd en goede terugkoppeling over de status van de bestelling.

frebe 02-02-2012

De bestelling heeft niet lang geduurd en hebt het product
Binnen 2 dagen ontvangen wat erg snel is
Het product heb ik nu een paar uur in bezit

Top1963 02-02-2012

Super snelle en goede service. Tijdens het gehele proces zeer goed geinformeerd

tvdakker 01-02-2012

duidelijke site.
snelle levering.

Japio44 31-01-2012

Goede en snelle levering. Voor de camera tas €25 minder betaald als bij een fotozaak hier in Emmen.

Marchel3011 30-01-2012

Duidelijke en overzichtelijke website, scherpe prijzen en snel uitgeleverd na bestelling

marahelena 26-01-2012

Er werd nadat ik de bestelling had gedaan gebeld dat de camera niet op voorraad was of ik dit gezien had. Kon ik erg waarderen. De levering van de bestelling was er eerder dan verwacht en ik werd ook hier netjes van op de hoogte gehouden. Kortom 1 en al tevredenheid.

Bart Klaver RSD 26-01-2012

Prima communicatie, bijzonder snelle levering, en kennis van zaken, zo hoort het! Aanrader!

PaulJan84 26-01-2012

Ze waren veruit de goedkoopste (scheelde 25% op een nieuw product dat bij de meeste fotowinkels nog niet eens leverbaar was). Het product was eerst niet op voorraad en ik kreeg dezelfde dag nog een persoonlijke bevestiging dat het product werd nabesteld bij de leverancier. Daarbij werd er aangeven dat er met de leverancier zou worden overlegd wanneer het product geleverd zou kunnen worden. Drie werkdagen later werd de Spyder 4 Pro bezorgd ruimschoots veilig verpakt.

Fifty3 26-01-2012

Na steeds goedkopere filters te hebben gehad, op zoek gegaan naar geschikte Pola en Clear protect filters, ik kwam uit op Hoya HD( 4x sterker dan normaal, 8 lagen
coating etc etc) wat betreft de Pola kwam ik bij Digimaxx terecht, dat scheelde tov de collega's minimaal 30,- euro winst, hebben of niet.
Dus zeker altijd eerst bij Digimaxx kijken.

Als ze de Hoya HD Clear protectie betreffende prijs aan de collega's kunnen aanpassen, weet ik waar ik moet zijn voor mijn andere twee filters!!!

Theo de Bot 26-01-2012

Dit is 2e keer dat iets bij Digimaxx besteld heb nml een polarisatie en uvfilter. De filters zaten netjes in het orginele doosje in een envelop met bolletjes plastic ingepakt. De communicatie via mail en telefoon ging ook goed. Ik heb ook niet lang hoeven wachten op de spullen. Kortom,ik ben tot nu toe erg tevreden met Digimaxx en heb er voor de 2e keer een heel goed gevoel bij.

marchel3011 26-01-2012

Bij deze winkel mijn oude camera ingeruild, snelle reactie en vriendelijk geholpen.
Scherpe prijzen en ook later via website wat besteld, keurig een mail ter bevestiging en dag later alles binnen

Ellen96 25-01-2012

Prima service. Alvorens eerst telefonisch geïnformeerd te hebben de bestelling rond 5 uur geplaats via de website. De volgende dag keurig afgeleverd zoals beloofd. Eindelijk een winkel die zijn belofte nakomt. Super !!!