DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

MaartenRBreda 29-03-2012

Zowel de site als de door mij per telefoon in de winkel opgevraagde aanvullende info waren prima !
De prijs was concurrerend. Besteld om 11u30 op de site, dezelfde avond compleet thuisbezorgd om 20u00 ... Wat zou je nog meer willen ?
Ook mijn camera bij DigiMAXX gekocht, en over aankoopadvies & service ook heel tevreden.

J. van der Spaa 29-03-2012

Was verrast door de makkelijke wijze van bestellen en de snelle aflevering. Mijn compliment!
Na levering meteen gaan testen en het resultaat hiervan was boven verwachting.

Klaas Geugjes 29-03-2012

Perfecte service. Werd netjes en snel geleverd en perfecte service en informatie over de zending. Kom ik zeker terug!!

Hanssie67 29-03-2012

Het is niet de eerste keer dat ik diverse fotografiespullen via de webshop bij Digimaxx heb gekocht, en elke keer is de route van bestelling tot aflevering weer prima in orde. Snelle bevestiging van bestelling, betaling en verzending. Alles wordt goed en stevig verpakt verstuurd...nog nooit iets in beschadigde staat ontvangen. Ook telefonisch goed te bereiken voor extra informatie. En ze hebben nogal eens acties waarbij producten veel goedkoper zijn dan de overige (web)winkels.

Wouter zeer tevreden 24-03-2012

Ik had de postcodegegevens verkeerd doorgegeven. DigiMAXX belde me omdat de straatnaam niet klopte. En ondanks dat de limiet voor de volgende dag bezorgen verlopen was ging er toch nog iemand een omweg maken om levering de volgende dag mogelijk te maken. Topservice!

gejuuk 24-03-2012

De bestelling via internet verliep zonder problemen. Het betalen via de bank idem. Levering van de lenshood was snel. Er zaten helaas vingerafdrukken aan de binnezijde van de zonnekap, maar die konden zelf weggehaald worden. Al met al een tevreden klant.

Jan00011 23-03-2012

Onmiddellijk na de online bestelling ontving ik de bevestiging van de bestelling, betaling, verzending en als laatste zelfs een bedankje voor het bestellen bij DigiMAXX. De camera is in goede verpakking zeer snel geleverd. Kortom: Een uitstekende afhandeling.

Maar84 19-03-2012

Uitstekende service. Ik was niet helemaal tevreden over het product en kon het zonder problemen terugsturen met het volledige aankoopbedrag retour. Aanrader!

pdm1976 19-03-2012

Vóór de bestelling had ik een vraag waar ik binnen een kwartier antwoord op had gekregen. Ook bij latere vragen steeds zeer snel antwoord. De bestelling zelf had ik (na iDeal betaling) de volgende dag al in huis. Spullen waren netjes ingepakt en in goede orde aangekomen. Perfect!

Lukkenaar 17-03-2012

Vooraf heel goed geholpen om de juiste keuze te maken. Nu heb ik het objectief dat het beste bij me past voor de beste prijs. Bedankt Digimaxx.

Verheyen Jacky 15-03-2012

Het aangekocht produkt, bestemd voor schermcalibratie, werd twee dagen na online bestelling keurig en stevig verpakt afgeleverd in België via een "pakjesdienst". Tijdens een telefonische oproep naar de firma werd ik onmiddellijk ter woord gestaan en kreeg ik enkele minuten later nogmaals een bevestigingsmail retour met het antwoord op mijn gestelde vraag. De verzending van het product vanuit de firma werd eveneens ter kennis gegeven via e-mail.
Enkel lof!

JHR4 15-03-2012

Ik werd bij digimaxx zeer goed geïnformeerd. Zowel telefonisch als per mail. Had vrijwel meteen een vertrouwd gevoel. Ook de verpakking voor dit kwetsbare product was op en op top.
Snel en vakkundig, klasse.

Yvonne JPL 12-03-2012

Erg goede en persoonlijke service. Heb veel informatie gevraagd en kreeg volledige medewerking.

LPA GRB. 09-03-2012

Ik heb Digimaxx gesecteerd vanwege de prijs. De website bood een goed overzicht alleen het winkelwagentje was even zoek. Dat zit helemaal bovenin. Gevolg: als je naar beneden scrolt verlies je die uit het oog. Dat was dus het geval toen ik de camera bestelde. Na bestelling wilde Ik naar het winkelmandje om verder te kunnen, maar ik zag dat niet. Wel gelukt verder. Na bestelling kreeg ik een mailtje, en zo ontving ik wel 5 mailtjes van elke stap van bestellen tot verzending. Vandaag besteld morgen binnen bleek helemaal waar. Via tracktrace was het pakketje te volgen. Het artikel stond op voorraad op de site en dat klopte. Het pakketje was goed ingepakt en kwam onbeschadigd aan. De rekening zat er in. Kortom, dit was één van de beste onlinebestellingen die ik heb meegemaakt.

wim vnb 09-03-2012

Vlotte website.
Makkelijk betalen, en zeer snelle en vlotte levering.
Niets op aan te merken.
Ook voor een Belg !!

doe zo verder.

Lex 1949 09-03-2012

Eerlijke winkel,snelle levering en goede service meer heb je niet nodig.

Naam 30-7-47 08-03-2012

Vrijwel direct na mijn e-mail werd ik telefonisch benadert waarbij mij werd vermeld wanneer de microfoon bij digimaxx binnenkwam.
De bestelling verliep zonder enig probleem en binnen 24 uur kon ik de panasonic VW-VMS2E microfoon op mijn camera monteren. De verzorging was uitmuntend, goed verzorgd en zonder schade.

JanKostelyck 07-03-2012

Een erg snelle levering, goed ingepakt, goede prijs, mooie website. Een aanrader!

Lere 07-03-2012

vrijdag om 12:00 besteld s`middags al een mail dat het verpakt was en aangeboden aan TNT met traceercode zodat je het pakketje kan volgen. zaterdag zou het afgegeven worden tussen 12:15 en 14:00 ook dat klopte.het product was goed verpakt.

wat in mijn ogen verbeterd kan worden is als je product besteld en via ideal betaald je dit meteen via de winkelwagen moet kunnen doen en niet via een omweg.

Erica T. 07-03-2012

Ik heb maandagavond voor mijn zoon deze camera besteld. We zijn netjes op de hoogte gehouden van de bestelling en betaling en woensdagmorgen werd het pakket op mijn werk zoals afgesproken afgeleverd.
De volgende keer bestellen we weer bij Digimaxx!

Simswa 06-03-2012

Zaterdag camera gekocht Canon EOS 600D. Goed gedegen en rustig advies (telefonisch) Dinsdag compleet in huis. Ook tasje tel. met advies uitgezocht. Prima geregeld!

Marmil 04-03-2012

Website: Overzichtelijk en duidelijk. Alles voor een redelijke prijs.
Bereikbaarheid: Geen ervaring.
Bestelling en levering: Op maandag de Nikon D3100 besteld. Op dinsdag zou de Nikon geleverd worden. Echter er was niemand thuis. Woensdag hadden we de Nikon in huis. Snelle levering.
After sales: Geen ervaring.

Tot nu toe zeer tevreden!

F Marchand 02-03-2012

Hoya Macro Filter besteld bij digiMAXX. In de middag besteld volgende dag in huis en dat tegen een scherpe prijs, wat wil een mens nog meer? Mijn dank is groot

henri st 02-03-2012

keurig verzorgde snelle levering. bij navraag per mail omtrent een sony cybershot aktie moeten we helaas langer wachten dan is toegezegd.

Frank Crooijmans 02-03-2012

Vrijdags besteld. 's Maandags goed verpakt geleverd. En dat tegen een aanmerkelijk voordeligere prijs als de overige webshops.