DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

hansnobelen 18-12-2011

Snelle levering en goede prijs.

Sskia1972 17-12-2011

Geweldige service voorafgaand aan de bestelling. Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Zeer snelle levering. Na bestelling duurde het slechts 2 uur voordat ik het produkt in huis had.

ier182 17-12-2011

Hele snelle en goed service! Als je een vraag hebt krijg je binnen het half uur nog antwoord (zo niet eerder.
Wel opletten dat het 'bulk' versiesn zijn. Je krijgt niet het originele doosje enzo, alleen het pure product (in mijn geval een cameralens). Hierdoor zijn de producten lekker goedkoop maar wel handig om te weten. Maargoed, wat heb je aan het originele doosje.
Klantvriendelijkheid een 10!

Robin75 14-12-2011

Wij hebben een nikon D40 aangekocht een aantal jaar geleden. En zijn sindsdien een vaste klant geworden(xtra lens, toestel voor de kleine) Met name door de service. Een keer een vuiltje in de camara gehad (op het strand) maar dit was geen probleem en zijn toen goed geholpen.

Exrabies 14-12-2011

Website ziet er wat amateuristisch uit door de lage-resolutie graphics en de gebruikte kleuren.

Leversnelheid is super, echt super (12:55 besteld; volgende ochtend om 11:00 uur binnen).

Factuur was niet bijgevoegd. Na één e-mailtje kwam deze alsnog de volgende dag als PDF binnen. Prima.

Rick412 14-12-2011

De bestelling was eenvoudig uit te voeren en binnen een dag geleverd. Top

Jozef Hoes 14-12-2011

Na het bekijken van mijn camera op de website van de consumentenbond had ik al wel een idee van wat ik wilde. Toch was het erg interessant om in contact te komen met de vakkundige mensen van DigiMaxx. Zij wisten mij op grond van wat ik vroeg precies te vertellen wat voor mij de meest geschikte camera was. Bovendien is er door technische adviezen en tips voor mij weer een nieuwe en geweldige hobby bijgekomen: Professioneel foto's maken! Bij een nalevering van accessoires ben ik trouwens opnieuw bijzonder goed geholpen :)

C. van Dorst 14-12-2011

Verkopers zijn bijzonder vakbekwaam. Geven goed advies en een uitstekende service. En dit alles tegen een concurreren prijsstelling.

Hilaire72 12-12-2011

Ben zeer tevreden over de prijs, service en levering van mijn bestelde producten bij webwinkel DigiMAXX.
Indien nodig zal ik zeker meerdere producten gaan bestellen.

Namasteman 06-12-2011

Duidelijke website,
filter werd tegen een goede prijs snel thuisbezorgd.
Tussendoor goede info over de status, een aanrader dus!

ES61 06-12-2011

Voordelig, snel, gemakkelijk besteld. Goed op de hoogte gehouden van status.

Femke K 04-12-2011

Ben heel blij met mijn super spiegelreflexcamera de canon 600d. Digemaxx kwam er qua prijs het voordeligste uit. De camera was op voorraad en werd de volgende dag (goed verpakt) al geleverd. Kortom een zeer tevreden klant!

E brugman 02-12-2011

Heb op de website simpel en snel mijn bestelling kunnen plaatsen waarna de artikelen keurig binnen de beloofde termijn zijn geleverd.

Peter--Venray 02-12-2011

Op webshop de exact juiste omschrijving van het gewenste filter. Geen verzendkosten, goedkoop en snel geleverd via PostNL. (Daags na de bestelling)

wimzw56 01-12-2011

Makkelijk contact, afwijkingen ten opzichte van standaard levering bespreekbaar, meezoeken van de winkel naar prijsgunstige oplossing.
Kortom, ik ben prima geholpen, ook met vragen achteraf.

Baukje Hiemstra 30-11-2011

Toch ben ik altijd nogwel wat huiverig om via internet iets te kopen. Zeker zoiets als een lens! Toen ik op zaterdag belde naar Digimaxx en wat vragen stelde over de lens kreeg ik: 1.Michiel gelijk te pakken en 2. ik kreeg antwoord op mijn vragen. Ik was daardoor gerustgesteld en ik dacht daarna ik waag de koop en bestel de lens. Toen het met het overmaken niet helemaal lukte heb ik een mail gestuurd of zij de lens voor mij vast konden houden. Ik kreeg gelijk antwoord terug. Uiteindelijk heb ik de lens op maandag kunnen betalen en op dinsdagmiddag kon ik hem al uit proberen om mijn camera!

mg123 30-11-2011

Heldere site, snelle levering. Goede prijs.

Een aanrader!

Roosa6655 28-11-2011

Prima webshop goed en duidelijk snelle levering.

robblue 28-11-2011

Eenvoudig keuze kunnen maken op de website, invullen bestelling is duidelijk, betalen via IDEAL dus geen gedoe met acceptgiro's of betalen aan de postbode, geen portokosten. Volgende dag was de bestelling binnen. Zo hoort het!

chuizer 23-11-2011

Filter duidelijk beschreven, snel te vinden en rap geleverd. Wat wil je eigenlijk nog meer.

Willy Buurman 23-11-2011

Overzichtelijke site en snelle levering.

roosa5566 15-11-2011

Goede telefonisch bereikbaar. Vriendelijk. Snelle levering. Komt afspraken na.

spronkmans 25-10-2011

Snelle afhandeling,klantvriendelijk en wat ze beloven komen ze na.

davevdw 21-10-2011

Na het bestellen werd ik gebeld dat de artikelen in 2 delen verstuurd zouden gaan worden. Alles was er snel en in goede orde... een aangename kennismaking met DigiMAXX (De ansichtkaart was de 'slagroom op de taart')

Wolfmanklaas 04-10-2011

Heldere site, goede prijs en spullen en snel ontvangen. Tot de volgende bestelling, dus!