DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Peter NOORDWIJK 03-10-2011

Anderhalve week geleden heb ik via de website een blackrapid camerariem besteld, en had hem de volgende dag in huis, met een fles wijn erbij cadeau.
al met al een perfecte service en een lichtelijk benevelde avond aan over gehouden, mocht ik weer wat nodig hebben ga ik zeker weer op de website kijken bij DigimaXX.

Corina1972 24-09-2011

Duidelijke website, snelle respons op mail. Snelle verzending door webshop. Levering door Postnl (post niet leuk) iets minder door 1ste levering niet langs te komen :(
Webshop zeker aanrader

patrick4445 18-09-2011

Zaterdag de lowepro flipside 200 besteld via internet.
De rugtas zou immers volgens de site op voorraad zijn en inderdaad, half uurtje later gebeld wanneer we de bestelling op konden halen en dat kon direct.
Netjes en vriendelijk te woord gestaan.
In de winkel vlot en vriendelijk geholpen.

Voor mij een dik verdiende 10.

vesta 17-09-2011

ik heb al meerdere foto en filmcamera dingen gekocht bij digimaxx,altijd goede service en snelle afhandelingen van evt problemen.
van de week een nieuwe jvc gz -hm445ae camcorder gekocht die moest besteld worden maar werd wel op tijd geleverd,
een fijne zaak om mijn spulletjes te kopen met aardig personeel die ook verstand hebben van de dingen die ze verkopen.

Pvermaas 26-08-2011

Heel maar dan ook hele snelle levering perfect

Tobias23 25-08-2011

Een paar dagen terug een BlackRapid RS-Sport strap besteld bij DigiMaxx. Binnen twee uur werd ik nog gebeld dat ze de Sport 2 versie net binnen hadden gekregen en deze nog niet op de website stond. De vraag was of ik, voor dezelfde prijs, niet liever deze strap zou willen hebben. Dit soort proactiviteit vanuit Digimaxx vind ik heel erg netjes. Het product lag de volgende ochtend om 09:30 op de stoep.

Het enige kleine minpuntje is dat de website bij mij érg traag werkte, weet niet of dit aan de site ligt of aan mijn laptop of internet explorer.

P. Derkx 20-08-2011

Ik zocht een B+W- en een Zeiss-UV-filter voor twee van mijn lenzen. Beide waren relatief goedkoop en voorradig. Levering was zeer snel. Geen verzendkosten. Perfect.

Versteken 19-08-2011

DigiMAXX heeft een heldere en vlotte webbsite.
De National Geographic tassen zijn bijna allemaal op voorraad en worden goed beschreven, zodat deze goed te vergelijken zijn.
De levering was erg snel.

Adri1956 18-08-2011

We zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan.
Mijn belangstelling voor de aanschaf van een gebruikte macro lens is meteen genoteerd. Ik hoop hier uiteraard nog van te horen.
Ik zal zeker terug komen.

Murat38 18-08-2011

Winkel is goed bereikbaar (telefonisch)
Overzichtelijke website
snelle verzending en bezorging

JanR62 11-08-2011

Duidelijke website en snelle afhandeling. Uitstekend.

mojito2 09-08-2011

Om 16:45 uur gebeld voor informatie, om 16:55 uur besteld en betaald, de volgende dag keurig verpakt in huis.

tukkinho 07-08-2011

bestelling snel en goed verwerkt via website
via de mail wordt je op de hoogte gehouden van dee status.

Ben B 06-08-2011

Snelle levering, zeer goede prijs en prima tel. info.

Charlie277 05-08-2011

Snelle en correcte levering en goede informatie via mail.

Jasmi 28-07-2011

Goede snelle service
Ik ben zelfs gebeld voor info over een niet op voorraad zijnd artikel en kreeg een beter alternatief geboden voor dezelfde prijs
Zeker in mijn favorieten gezet voor de volgende bestelling.

fotograaf10 15-07-2011

Goed telefonisch advies gekregen, om 16.30 uur besteld, volgende dag om 09.30 uur ontvangen op opgegeven afleveradres. Is anders dan factureeradres.
Top !

Cor Klok 15-07-2011

Prima overzichtelijke websit.
Bestelling ging vlot, snelle reactie via E-mail en een snelle levering,goed verpakt en nog de goedkoopste ook, was mijn eerste aankoop bij Digimaxx,
zal zeker nog wel eens aankopen doen.

JvT2011 15-07-2011

Alles perfect geregeld, klantvriendelijk en (omdat ik in Dordrecht woon) ook nog keurig thuisbezorgd.

san2403 15-07-2011

perfecte levering had een Nikon d7000 besteld bij digimax zei haden de beste prijs op het internet eerst per mail nog wat vragen gesteld en wat me opviel gewoon snelle reactie's. want ja als je op het punt van bestellen staat wil je er ook tempo inhouden super! verder ging het bestellen allemaal goed.
de volgende dag in huis. TOP.

boemboembasti 13-07-2011

Ik had al eerder een camera bij ze besteld en dat was me uitstekend bevallen. Ik was nu nog opzoek naar wat accessoires maar het is lastig om via internet een goeie tas te vinden. Ik heb toen gebeld en zij hebben mij toen uitgebreid geinformeerd over de mogelijkheden, hier werd ik tenmimnste wijzer van. Ditzelfde geldt voor een filter want er zijn er zoveel en zoek dan maar eens uit wat je nu moet nemen. 1 telefoontje naar Digimaxx en ik weet nu gelijk alles over filters, echt super. Aanrader als je informatie over filters wilt.

Klant 2011-07-06 06-07-2011

Naar aanleiding van de positieve reviews hier heb ik besloten om via Digimax te bestellen.
Ik wilde graag een product op bedrijfsnaam kopen, maar ik kan nergens mijn bedrijfsnaam invullen. Vreemd.
Vervolgens heb ik mijn account verder aangemaakt en op OK gedrukt. Moest ik mijn account via een mailtje weer bevestigen. Alsof ze niet willen dat ik klant wordt.... :S
Maar goed, ik heb het product dus besteld en geef aan dat ik wil betalen via iDeal. Wordt er vanuit de site een ander scherm geopend om vervolgens naar mijn eiegen bank geleid te worden. Na bevestiging van de betaling kom je terug op de site, maar wel in dat zelfde scherm :S. Heel apart. Scherm maar gesloten.
Ik wilde toch even checken of mijn betaling goed was binnen gekomen bij Digimax. Hiervoor kan je naar 'mijn bestellingen' gaan. Hier stond en staat (nu, 15 minuten na bestellen) de status nog op nieuw (kan een handmatige actie zijn) maar de betaalstatus op niet betaald..... Ik heb toch per iDeal betaald? Even voor de zekerheid ingelogd bij de bank, maar jawel, gewoon betaald.

Ik hoop dat de levering wel goed gaat (op voorraad, dus zou hem morgen moeten ontvangen), maar de eerste indruk is niet al te best......

Ralph39 02-07-2011

Snelle levering. Goed verpakt (een wikkeling noppenfolie om het cameradoosje en het was een tien). Had per ongeluk twee keer betaald daar hebben ze mij over gebeld en gelijk het bedrag terug gestort. Een dikke prima!

wim2345 02-07-2011

overzichtelijke website
product besteld volgende dag in huis.

MarcOu 30-06-2011

Snelle reactie op mijn geplaatste bestelling, na mijn antwoord hierop, direct persoonlijk contact. Gelijk informatie (update firmware) gestuurd. Alles vriendelijk correct en snel!
Klein minpuntje, de camera heeft weinig geheugen, dus advies om ook een geheugenkaartje te kopen was welkom geweest.