Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

John 06-03-2021

Ondanks drukte tijdens de kerstdagen en nieuwjaar toch een snelle levering. Doordat bezorger niet goed was omgegaan met het produkt door klantenservice een meer dan goede op lossing mij aangeboden. Ben dan ook uitermate tevreden met de afhandeling. Deze shop is dan ook door mij voor een ieder aan te bevelen.

Denis 06-03-2021

Snelle levering maar helaas was het product niet goed.
Werd meteen opgelost door een nieuw goed product op te sturen.
Uitstekende service en erg behulpzaam.

Dirk van BArneveld 06-03-2021

Deze shop was 1 van de weinigen nog in staat een cardio oorclip voor een Kettler hometrainer te leveren.
Helaas is de clip defect geraakt wat uiteraard kan gebeuren.
Contact opgenomen met de shop en de aankoop prijs van de defecte clip is teruggestort.
Nieuwe clip was helaas niet meer leverbaar.
Chapeau voor de afhandeling.

Livia 06-03-2021

Geweldige service en top assortiment! Ik heb bij Fitwinkel al mijn fitness artikelen gekocht en nu kan ik toch nog lekker thuis sporten ondanks de wereldsituatie. Bedankt Fitwinkel voor het bijdragen aan een gezonde en sportieve levensstijl!

Perry 06-03-2021

Van aankoop tot bezorging van virtufit iconsole iCTR 2.1 is alles goed verlopen en werden via de mail op de hoogte gehouden.
De webshop heeft op mij een prima indruk gemaakt.

Een Tevreden klant. 06-03-2021

Levering is zeer vlot een goed verlopen.
Dank je ik ben zeer tevreden met het produkt.

RS 06-03-2021

ViruFit verstelbare Fitnessbank Pro besteld. Ondanks Coronatijd en grote vraag naar fitnessapparatuur bijzonder snel ontvangen. Installatie eenvoudig met goede documentatie. Na paar weken trainen bevalt dit bankje uitstekend. Stevig, eenvoudig te verstellen en makkelijk te verplaatsen. Prima aankoop dus!

M 06-03-2021

Snelle verzending en levering. Goede kwaliteit en perfecte en vlotte regeling en afhandeling qua retouren.
Ook in de winkel kregen we eerlijk advies, aardig en zeer behulpzaam personeel in Arnhem met de vorige lockdown.

Gerlinda 05-03-2021

Geweldig shop, waar voor je geld en super goed service! Mijn volgende apparaat bestel ik weer hier!

Marjan van 't Spijker 05-03-2021

Prima. Lokale ondernemer. Ik krijg snel antwoord.

Ik heb een aantal producten aangeklikt:zijn niet op voorraad. (vrijdag 26-02)
Ik wil graag het horloge in het echt zien:wanneer kan dat??

Groetjes van Marjan van t Spijker

Yourick 05-03-2021

Een tweetal maanden geleden ben ik klant geworden bij Fitwinkel. Ondertussen heb ik reeds enkele bestellingen op mijn naam staan waar ik zeer tevreden over ben. Fitwinkel biedt kwaliteitsvolle producten aan van bekende topmerken, handelt alle bestellingen mooi af en zorgen voor een tijdige levering. Ook de artikelen die worden teruggestuurd worden netjes terugbetaald zoals het hoort! Sinds ik Fitwinkel leren kennen heb, hou ik dagelijks de webshop in de gaten waarbij ik vaststel dat de uitverkochte producten regelmatig worden aangevuld. Ik kan concluderen dat Fitwinkel een echte aanrader is!

KevinBE 05-03-2021

Halters gekocht van Tunturi. Product is van lage kwaliteit en werd door transporteur beschadigd geleverd. Contact opgenomen met Fitwinkel en probleem meteen opgelost met terugbetalen. Desondanks slechte product, heel goede ervaring met Fitwinkel zelf.

Rosa 05-03-2021

Goede service! Had zelf een halterstang gekocht, die overigens erg mooi was, maar had niet de juiste schijven ervoor. Retour aangevraagd en snel geld terug gehad terwijl ik het product niet hoefde te retourneren, goed voor het milieu dus!

Frans 05-03-2021

Vriendelijk snelle levering

Alleen werkt de Bluetooth niet paar keer gebeld maar daarna niks meer gehoord beetje jammer
Heb 200 euro betaald voor de extra optie Bluetooth maar doet het niet

M. van Dam 05-03-2021

Uitstekende kwaliteit producten, heldere communicatie en leveringen conform gecommuniceerd.

Joram 05-03-2021

Ik heb bij Blokker.nl een fitnessbal besteld, er stond bij dat de hij door Fitwinkel geleverd zou worden. De bestelling is op tijd geleverd, met Track & Trace code. De bal voelt ook stevig. Ik ben tevreden.

Daniël 04-03-2021

Prettige website, goede klantenservice, prettige ervaring m.b.t. bestellen.

Margriet Koelemeijer 04-03-2021

Duidelijke site ,snelle probleemloze levering en een heel fijne stoelfiets gekregen.Wat een uitvi ding zeg,ik fiets nu iedere dag vauit mn luie stoel en blijf zo nog zo fit als mogelijk in mijn situatie .Helaas ongeneeslijk ziek, maar dankzij mn stoelfiets voel ik me in ieder geval weer beter.

Anoniem 04-03-2021

Ik heb een halterstang besteld en ben er tot op de dag van vandaag erg blij mee! Goed materiaal en en goede levering. Ik had nog wat vragen over de stang en werd goed geholpen. Kortom, aanrader deze winkel!

Ben 04-03-2021

Prima, vlotte afhandeling en levering, via mails wordt je goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. (een dag later geleverd dan beloofd)

Marijke 03-03-2021

Mooie webshop. Zeer klantvriendelijk aan de telefoon. Zeer snelle en goede aflevering.

Bob Dirks 03-03-2021

Dat ik op deze site terechtgekomen bent is min of meer toevallig Ik zag wat advertenties en ben gewoon gaan "shoppen". Op uw pagina zag ik een fiets staan (speedbike) en die was me uitstekend bevallen in het verleden. De prijs vond ik geschikt en daarom gelijk besteld . Bezorging was al na 2 dagen. Fiets was zo in elkaar gezet ondanks mijn 2 linkerhanden. Mensen moeten wel rekening houden dat een speedbike wel ff anders fietst dan een gewone hometrainer. Al met al ben ik weer zeer tevreden met mijn 6e (!) thuisfiets. (ik fiets al 30 jaar op een hometrainer)

Bianca van der Geer 03-03-2021

Het artikel was snel geleverd. Super goed verpakt. Keurige werk beschrijving voor het installeren En het is idd een fantastische loopband.

Diana Herbst 03-03-2021

Geweldig artikel en sport er al mee samen met mijn echtgenoot wat ben ik blij dat ik het artikel via jullie het heb kunnen vinden

AS 03-03-2021

Bestelling gedaan via Blokker als partner van Fitwinkel. Alles uitstekend afgehandeld, goede communicatie, snel en netjes afgeleverd